Museum voor volkenkunde?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:36 schreef Viking84 het volgende:
O hai, weer terug in de trein. Niet alles kunnen zien helaas, maar die Egyptische afd is iig prachtig. En dadelijk zijn we weer zusammen en gaan we samen leuke dingen doen
.
is dit de eerste keer dat je geweest bent? Egyptische geschiedenis is tofquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:44 schreef Viking84 het volgende:
Nee rijksmuseum van oudheden. Er was ook een mummie van een kleuter
Awwquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:45 schreef _aurum_ het volgende:
Coco
Maria: Mijn konijntje schrok zich bij zijn apk beurt (zo'n prik voor myxomatose) helemaal rot en sprong zodra de dierenarts 'm los liet in mijn armenZie je 't voor je; bunny op tafel springt gewoon op me af in 1 hoge sprong en ik was nog zo goed om 'm op te vangen
bunny was tof*weemoed* Hij is er al een paar jaar niet meer.
Eerste keer ja, woonde ook niet echt in de buurt hèquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:49 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
is dit de eerste keer dat je geweest bent? Egyptische geschiedenis is tof
Nope, allebei van een andere fokker. Haissam & Mara van dezelfde in Nl, Bill & Ted uit België.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:30 schreef Ml-etje het volgende:
gefietst en lekker gegeten
voor Coco,kwamen ze ook beide van dezelfde fokker?
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:18 schreef Kolonia het volgende:
Hoi, VMW hier.![]()
Hoe is het met iedereen? Wat heb ik allemaal gemist?
Samenvatting graag.
Ik heb zelf een beetje een kuttijd (gedeeltelijk achter de rug, hopelijk) gehad.
Ben daardoor inmiddels te mager en zal weer eens meelezen hier voor tips om weer normaal en gezond te doen.
Hoe dat moet weet ik natuurlijk allemaal wel, maar het is wel belangrijk om weer even mijn kop uit het zand te halen. Meelezen helpt.
Volgens mij kom jij soms gewoon veel heftiger/sterker over dan je bedoelt. Dat je 'in het echt' dus helemaal niet zó negatief bent, maar hier lijkt dat zo. Dat is het nadeel van getypte tekst natuurlijk; veel minder nuance.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:39 schreef Viking84 het volgende:
En ik vind dat ik alle reden heb om geïrriteerd te doen als ik een leuk uitje bedenk, die persoon reageert vervolgens matig (zeg het gewoon als je iets niet wilt, wij passen ons aan aan de gast hoor) en vervolgens een eeuwigheid doet over het ochtendtoilet en boos wordt op mij als ik tegen twaalven zeg dat we nu wel eens weg moeten als we op de geplande tijd weer thuis moeten zijn. Dus over veroordelend praten gesproken...
Groene string gezien?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Leuk om je weer te zien hier! Moest vandaag nog aan je denken, maar weet niet meer waarom
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |