ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:25 schreef Probability het volgende:
Ik zoek een winkel waar ik moeren/schroeven kan kopen. Bouwmarkt denk ik dan?
Moeren en bouten horen bij elkaar, schroeven zijn dingen om in hout of de muur te draaien.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:25 schreef Probability het volgende:
Ik zoek een winkel waar ik moeren/schroeven kan kopen. Bouwmarkt denk ik dan?
Nouja, ik zat dus al een beetje te denken "waar maak je je druk om, wat is nou het ergste dat kan gebeuren?" En dat bedoel ik niet onaardig hoor, maar het is zo zonde om jezelf stress te bezorgen over een deadline die je jezelf hebt opgelegd! Kan me wel voorstellen dat je je zorgen maakte over collegegeld, maar los van dat is die datum maar een datum en is het ook niet het eind van de wereld als het uiteindelijk iets later wordtquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Daar ben ik heul goed in!![]()
Maar hee, ik had toch ook niet kunnen weten dat mijn docent toch niet in het buitenland zat en dus dit meteen voor me kon regelen </inmydefense>
Ik heb 3 bouten nodig om bed poten aan een boxspring te bevestigen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Moeren en bouten horen bij elkaar, schroeven zijn dingen om in hout of de muur te draaien.
Wat heb je nodig en waarvoor?
Nja achteraf na het rationeel nadenken wist ik het zelf ook niet meer zoquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:26 schreef Amsel het volgende:
[..]
Nouja, ik zat dus al een beetje te denken "waar maak je je druk om, wat is nou het ergste dat kan gebeuren?" En dat bedoel ik niet onaardig hoor, maar het is zo zonde om jezelf stress te bezorgen over een deadline die je jezelf hebt opgelegd! Kan me wel voorstellen dat je je zorgen maakte over collegegeld, maar los van dat is die datum maar een datum en is het ook niet het eind van de wereld als het uiteindelijk iets later wordtHéél fijn dat dat nu niet zo is, maar anders was de wereld ook niet vergaan
Ik vergeet bestellingen echt altijd op tijd terug te sturenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:27 schreef loveli het volgende:
Da crap, moet snel m'n asos-bestelling terugsturen voor de termijn voorbij is, anders zit ik met te veel niet passende kleren.
/uitstel
quote:Het bericht van het overlijden van onze medewerker Iemand Anders heeft ons diep bedroefd. Iemand Anders was één van de meest waardevolle en ijverige medewerkers van ons bedrijf.
Iemand Anders laat een lege plek na, die moeilijk op te vullen zal zijn.
Iemand Anders heeft jarenlang veel meer voor ons bedrijf gedaan dan men normaal van een mens kan en mag verwachten.
Als er iets gedaan moest worden of wanneer er hulp nodig was, hoe dikwijls hoorde men dan niet eenstemmig: "laat Iemand Anders het maar doen." En vroeg men een medewerker om een bepaalde taak op zich te nemen, dan was vaak het antwoord: "Dat kan Iemand Anders veel beter dan ik," of "daar heeft Iemand Anders meer tijd voor," of "daar heeft Iemand Anders meer verstand van dan ik."
Iemand Anders was een heel bijzonder mens, dikwijls een wondermens! Maar één persoon kan niet alles doen en men verwachtte veel te veel van Iemand Anders. Helaas, nu hij er niet meer is, zullen we meer zelf moeten doen, allemaal.
Op Iemand Anders kunnen we niet meer rekenen.
Da's geen banner, dat is een actie van Fok!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:30 schreef Probability het volgende:
Ik zie banners van een stom triviant spel..
Ja snap ik ook welquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Da's geen banner, dat is een actie van Fok!
Oh, ik dacht eerst ook dat het reclame was heurrrquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Slim.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:00 schreef loveli het volgende:
Dat tweede zou ik niet tijdens het eerste mededelen
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |