Ochgossie...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Kan je niet beter in september gaan? Veel minder druk overal, de helft goedkoper en niet overal kinderen!quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:56 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik ga een weekje met mijn lief op vakantie in augustus! maar we moeten nog bedenken waarheen.. iemand tips? Vanwege niet al teveel tijd en geld, zal het sowieso binnen europa zijn... ik denk dat we allebei graag willen relaxen, maar er moet ook wat te doen en te zien zijn, (natuur, cultuur, iets sportiefs etc) een week aan een zwembad trekt me totaal niet..
Gebonden aan vakantis ivm werk en sport (voornamelijk hij, ik ben wel flexibel)quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Kan je niet beter in september gaan? Veel minder druk overal, de helft goedkoper en niet overal kinderen!
Die uitspraak waar ze aan refereert klopt wel tamelijk letterlijk, maar de rest niet. Greys begeleidde haar komst hier, er is hier ook tekst & uitleg gegeven, afgezien van die ene botte uitspraak was iedereen zéér begripvol, genuanceerd, aardig en voorkomend enzovoorts.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:37 schreef _aurum_ het volgende:
ik plaats 'm hier even, niet om iemand iets te verwijten, maar meer als reminder dat we soms wat meer genuanceerder kunnen reageren...
Culinaire doodzondes :) - Deel 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 03-06-2011 08:36:38 ]ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Veel sterkte! Ook aan de mooie katerquote:Op vrijdag 3 juni 2011 07:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nou, Tedje is er nog. Wel óntzettend zwak. Wij gaan nu naar Hasselt.. Tot later allemaal. <3
had nou nog even een tandje (ik schreef tantje, net wakker enzoquote:
Veel sterkte! Wat een enorm lieve foto op de vorige paginaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 07:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nou, Tedje is er nog. Wel óntzettend zwak. Wij gaan nu naar Hasselt.. Tot later allemaal. <3
^^quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:23 schreef Viking84 het volgende:
Succes Cali, het komt heus goed. Gewoon niet over geld, politiek en geloof praten
Vraag naar genante babyfoto'squote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:23 schreef Viking84 het volgende:
Succes Cali, het komt heus goed. Gewoon niet over geld, politiek en geloof praten
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 05:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Die uitspraak waar ze aan refereert klopt wel tamelijk letterlijk, maar de rest niet. Greys begeleidde haar komst hier, er is hier ook tekst & uitleg gegeven, afgezien van die ene botte uitspraak was iedereen zéér begripvol, genuanceerd, aardig en voorkomend enzovoorts.ik kan me dat echt allemaal niet herinnerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al moet ik zeggen dat het me ook niet echt kan boeien
![]()
pff ik had nog wel een paar uurtjes in bed willen blijven liggen, nouja nog maar 1 ddagje werken en dan weeekend!but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Dat was zo te zien ook voor jouw tijd.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:41 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ik kan me dat echt allemaal niet herinnerenAl moet ik zeggen dat het me ook niet echt kan boeien
![]()
ah vandaarquote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat was zo te zien ook voor jouw tijd.
Voor wie het wel boeit:
Slank goes real slow #507: massaal aan de pindakaas! (voorstellen & vriendelijk verwelkomen)
Slank naar de colleges #508 Maar ook met kinderen/werk/etc! (voorzichtige kritiek van 1 persoon op "niet lusten" , er wordt direct ingegrepen, nagevraagd en excuses aangeboden!)
En daarna post ze nog in 31 Slank-topics mee.
Het is ook niet bijster boeiend, maar de herinnering eraan is blijkbaar een stuk ongenuanceerder dan hoe het in werkelijkheid liep..
Denk idd dat jij dat gezegd hebtquote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:43 schreef motorbloempje het volgende:
Volgens mij was ik datmaar ik kan er ook gewoon echt niet tegen als mensen zoveel 'niet lusten' (sorry kwak!
)
Ziet er voor mij uit alsof het prima is opgelost destijds.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat was zo te zien ook voor jouw tijd.
Voor wie het wel boeit:
Slank goes real slow #507: massaal aan de pindakaas! (voorstellen & vriendelijk verwelkomen)
Slank naar de colleges #508 Maar ook met kinderen/werk/etc! (voorzichtige kritiek van 1 persoon op "niet lusten" , er wordt direct ingegrepen, nagevraagd en excuses aangeboden!)
En daarna post ze nog in 31 Slank-topics mee.
Het is ook niet bijster boeiend, maar de herinnering eraan is blijkbaar een stuk ongenuanceerder dan hoe het in werkelijkheid liep..
Ik heb er nota bene een linkje naartoe gezet! (Jij was het! Ooooooooh!)quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Denk idd dat jij dat gezegd hebt. En ik kan er ook niet tegen, maar ik moet niet miepen, want met name met groente ben ik zelf ook een grote zeikerd
.
Ik zou even op de linkjes van Sigme klikken als ik jou wasquote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Denk idd dat jij dat gezegd hebt. En ik kan er ook niet tegen, maar ik moet niet miepen, want met name met groente ben ik zelf ook een grote zeikerd
.
jij was hetquote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Sander of de 67,5?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:07 schreef motorbloempje het volgende:
Slank goes real slow #507: massaal aan de pindakaas!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |