Nee lijkt me eigenlijk ook niet nee. Ik bedenk me net dat de examendatum idd bepaald wordt door je laatst ingevoerde resultaat... Dus dat moet eigenlijk wel goed komen denk ik!quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:54 schreef Viking84 het volgende:
Ehm als jij alles gewoon hebt afgerond voor die tijd, hoef je toch geen extra collegegeld op te hoesten? Tis niet jouw probleem dat zij zoveel tijd nodig hebben om een diploma te maken.
Ja zeg dat maar tegen mijn nekspieren en traanbuizen! Die zijn niet zo rationeelquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:56 schreef Viking84 het volgende:
Verder helpt stressen helemaal niks. Of je wel of niet stresst verandert niks aan de situatie en jij voelt je niet beter als je stresst dus gewoon niet doen. Vind ik tegenwoordig ook wel een goeie filosofie
Ik hoop het maar, ik ben vooral nogal geschrokken geloof ikquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:57 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ach Maria, het komt ongetwijfeld goed! Als je morgen aangeeft wat er aan de hand, kan ik me niet voorstellen dat ze daar niet mee akkoord gaan, heb vertrouwen!![]()
En meer genuanceerder is wel heul erg genuanceerd
Da's denk ik vooral de reden dat ik zo dramalama werd netquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:57 schreef Phaidra het volgende:
Maria, wat rot! Denk je alles op orde te hebben, krijg je dit... Maar het komt vast goed.
En dit is ook waar iddquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:55 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Dattem ja! ik heb ook een tijdje op mijn uitreiking moeten wachten geloof ik, maar nadat ik al mijn cijfers had kon ik me gewoon uitschrijven? Je betaalt voor colleges/tentamens etc, maar niet voor een diploma uitreiking, toch?
quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jahaa daar kwamen de waterlandersPeptalk van vriendje helpt wel. Maar toch nog wel aaaah
![]()
quote:
Hmmm, ik had dat topic ook gezien. Maar eerlijk gezegd vind ik dat ze dan juist wel haar verhaal hier had moeten doen. Wij kunnen namelijk niet ruiken wat er achter een verhaal steekt en je kan onmogelijk met alles rekening houden.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:37 schreef _aurum_ het volgende:
ik plaats 'm hier even, niet om iemand iets te verwijten, maar meer als reminder dat we soms wat meer genuanceerder kunnen reageren...
Culinaire doodzondes :) - Deel 2
Ballonvaart?quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:23 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mag geld kosten hoor... hotelletje gaat niet.. wil wat origineels, wat hij niet verwacht... Owww, ik ben hier slecht in
Ochgossie...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Kan je niet beter in september gaan? Veel minder druk overal, de helft goedkoper en niet overal kinderen!quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:56 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik ga een weekje met mijn lief op vakantie in augustus! maar we moeten nog bedenken waarheen.. iemand tips? Vanwege niet al teveel tijd en geld, zal het sowieso binnen europa zijn... ik denk dat we allebei graag willen relaxen, maar er moet ook wat te doen en te zien zijn, (natuur, cultuur, iets sportiefs etc) een week aan een zwembad trekt me totaal niet..
Gebonden aan vakantis ivm werk en sport (voornamelijk hij, ik ben wel flexibel)quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Kan je niet beter in september gaan? Veel minder druk overal, de helft goedkoper en niet overal kinderen!
Die uitspraak waar ze aan refereert klopt wel tamelijk letterlijk, maar de rest niet. Greys begeleidde haar komst hier, er is hier ook tekst & uitleg gegeven, afgezien van die ene botte uitspraak was iedereen zéér begripvol, genuanceerd, aardig en voorkomend enzovoorts.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:37 schreef _aurum_ het volgende:
ik plaats 'm hier even, niet om iemand iets te verwijten, maar meer als reminder dat we soms wat meer genuanceerder kunnen reageren...
Culinaire doodzondes :) - Deel 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 03-06-2011 08:36:38 ]ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Veel sterkte! Ook aan de mooie katerquote:Op vrijdag 3 juni 2011 07:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nou, Tedje is er nog. Wel óntzettend zwak. Wij gaan nu naar Hasselt.. Tot later allemaal. <3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |