abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 juni 2011 @ 22:58:56 #241
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97638320
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:54 schreef Viking84 het volgende:
Ehm als jij alles gewoon hebt afgerond voor die tijd, hoef je toch geen extra collegegeld op te hoesten? Tis niet jouw probleem dat zij zoveel tijd nodig hebben om een diploma te maken.
Nee lijkt me eigenlijk ook niet nee. Ik bedenk me net dat de examendatum idd bepaald wordt door je laatst ingevoerde resultaat... Dus dat moet eigenlijk wel goed komen denk ik! *O*

Volgens mij hoef je iig niet ingeschreven te staan om je diploma uitgereikt te krijgen. Dus misschien is het allemaal niet zo erg :o

Toch maar even bellen morgen maar nu ik me dit bedacht heb voel ik me wel iets meer zen O+ Thanks Vikkert.

Pfff stress zorgt voor niet-logisch nadenken :') Ik ben nu echt heul moe _O- En weet niet precies meer waar ik bang voor was/ben :@ :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 2 juni 2011 @ 23:02:30 #242
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97638454
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:56 schreef Viking84 het volgende:
Verder helpt stressen helemaal niks. Of je wel of niet stresst verandert niks aan de situatie en jij voelt je niet beter als je stresst dus gewoon niet doen. Vind ik tegenwoordig ook wel een goeie filosofie :+
Ja zeg dat maar tegen mijn nekspieren en traanbuizen! Die zijn niet zo rationeel :+

quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:57 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ach Maria, het komt ongetwijfeld goed! Als je morgen aangeeft wat er aan de hand, kan ik me niet voorstellen dat ze daar niet mee akkoord gaan, heb vertrouwen! :*

En meer genuanceerder is wel heul erg genuanceerd ;)
Ik hoop het maar, ik ben vooral nogal geschrokken geloof ik :@ :')

quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:57 schreef Phaidra het volgende:
Maria, wat rot! Denk je alles op orde te hebben, krijg je dit... Maar het komt vast goed :* .
Da's denk ik vooral de reden dat ik zo dramalama werd net :@ Ik dácht alles fleks in orde te hebben, op tijd geregeld en al, en zo heb ik het graag :+ Veel extra moeite gedaan, rondgemaild met docent om maar dat papier op tijd te hebben, toen gestresst toen het er toch niet was, toen gelukkig wat geregeld, en dan nu dit, zo'n domper :'(

Meh ik kan niet zo goed tegen onverwachte stomme dingesen die (schijnbaar?) enger klinken dan ze zijn :')
  donderdag 2 juni 2011 @ 23:04:15 #243
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97638529
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:55 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Dattem ja! ik heb ook een tijdje op mijn uitreiking moeten wachten geloof ik, maar nadat ik al mijn cijfers had kon ik me gewoon uitschrijven? Je betaalt voor colleges/tentamens etc, maar niet voor een diploma uitreiking, toch?
En dit is ook waar idd :Y Als ik alles af heb enzo moet ik gewoon een normale examendatum krijgen, mét uitreiking indien gewenst... Dus zou ik me niet opnieuw hoeven inschrijven oids :o

Pfff af en toe word ik moe van mezelf :D Maar goed, het was dus vooral de schrik dus denk ik :@

Drie op een rij *O* :')
pi_97638610
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jahaa daar kwamen de waterlanders :') Peptalk van vriendje helpt wel. Maar toch nog wel aaaah :@ ;(
:* :* *; :* :*
  donderdag 2 juni 2011 @ 23:11:52 #245
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97638855
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 23:05 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

:* :* *; :* :*
O+ !

Ik ga maar even bankhangen met het vriendje, bedankt voor de opbeurende woorden/smileys en nodige rationalisering! Ik ben wel ietwat gerustgesteld nu :@

Bai-bai slankies O+ Coco, ik duim voor da Ted!
  donderdag 2 juni 2011 @ 23:15:41 #246
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_97639028
Sorry Maria, ben niet van die studiegedoe :@

Morgenochtend proberen te hardlopen... Dan broccoli, ananas en paprikas halen bij de Lidl
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_97640047
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:37 schreef _aurum_ het volgende:
ik plaats 'm hier even, niet om iemand iets te verwijten, maar meer als reminder dat we soms wat meer genuanceerder kunnen reageren...

Culinaire doodzondes :) - Deel 2
Hmmm, ik had dat topic ook gezien. Maar eerlijk gezegd vind ik dat ze dan juist wel haar verhaal hier had moeten doen. Wij kunnen namelijk niet ruiken wat er achter een verhaal steekt en je kan onmogelijk met alles rekening houden.

Wel gaat het soms mis met de manier waarop. Ik weet niet of er inderdaad iemand heeft gezegd dat ze personen die niks lusten háát, zulk taalgebruik, dat is sws niet nodig. Maar als je zonder uitleg te geven lijstjes post zonder groenten en alleen ongezond spul, (ik kan me niet meer herinneren of ze dat deed hoor, maar laten we dat aannemen), dan zal je daar commentaar op krijgen, terwijl als je uitlegt waar het vandaan komt mensen veel meer gaan meedenken om manieren te vinden om groenten toch lekker te maken. En sws meer begrip tonen.
pi_97640083
Kus voor het Indiaantje!! Komt vast goed! Dat kan bijna niet anders! :*
pi_97640208
Hoihoi ;)
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
  Vis een optie? donderdag 2 juni 2011 @ 23:40:52 #250
70532 loveli
N
pi_97640221
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 21:23 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Mag geld kosten hoor... hotelletje gaat niet.. wil wat origineels, wat hij niet verwacht... Owww, ik ben hier slecht in
Ballonvaart?

*verder bijlezen gaat*
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 2 juni 2011 @ 23:55:27 #251
70532 loveli
N
pi_97640848
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]

Samen met Bill O+
Ochgossie... O+ vingers čn tenen gekruisd voor Ted!
En het is wel duidelijuk dat je op en top vrouw bent, die schoenenverzameling op de achtergrond.

En Maria :*
Ik zat me af te vragen hoe ik je kon opvrolijken en er is een plaatje dat me altijd een lach op m'n gezicht geeft!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
crap in = crap out
  donderdag 2 juni 2011 @ 23:56:29 #252
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_97640896
Ik ga een weekje met mijn lief op vakantie in augustus! maar we moeten nog bedenken waarheen.. iemand tips? Vanwege niet al teveel tijd en geld, zal het sowieso binnen europa zijn... ik denk dat we allebei graag willen relaxen, maar er moet ook wat te doen en te zien zijn, (natuur, cultuur, iets sportiefs etc) een week aan een zwembad trekt me totaal niet..
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  Vis een optie? vrijdag 3 juni 2011 @ 00:00:19 #253
70532 loveli
N
pi_97641076
Praag?
crap in = crap out
pi_97641143
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 23:56 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik ga een weekje met mijn lief op vakantie in augustus! maar we moeten nog bedenken waarheen.. iemand tips? Vanwege niet al teveel tijd en geld, zal het sowieso binnen europa zijn... ik denk dat we allebei graag willen relaxen, maar er moet ook wat te doen en te zien zijn, (natuur, cultuur, iets sportiefs etc) een week aan een zwembad trekt me totaal niet..
Kan je niet beter in september gaan? Veel minder druk overal, de helft goedkoper en niet overal kinderen!
  vrijdag 3 juni 2011 @ 00:02:59 #255
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_97641221
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 00:01 schreef conleche het volgende:

[..]

Kan je niet beter in september gaan? Veel minder druk overal, de helft goedkoper en niet overal kinderen!
Gebonden aan vakantis ivm werk en sport (voornamelijk hij, ik ben wel flexibel) :{
ik zat te denken aan kroatie/italie/tsjechie zo iets.. of Fez in Marokko

Of praag! :)

Hoop eigenlijk dat iemand in een van die landen een leuk plaatsje/verblijfplaats weet!
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  Vis een optie? vrijdag 3 juni 2011 @ 00:07:07 #256
70532 loveli
N
pi_97641464
Een collega van me heeft een huis in Tunesie.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 3 juni 2011 @ 00:10:04 #257
70532 loveli
N
pi_97641627
Ik heb een planfout gemaakt waardoor ik op de verjaardag van m'n moeder moet werken :'(
crap in = crap out
pi_97642147
Meten met twee maten moet niemand doen, zeker niet als het ten koste gaat van jezelf.

O: gekookt eitje, 4 geroosterde boterhammen
T: koffie, appel
L: 2 broodjes pindakaas
T: koffie
D: nasi rames
T: 2 bier

Verder kut misschien dat ik nog wel iemand pm ofzo weet ik veel.
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
  Vis een optie? vrijdag 3 juni 2011 @ 00:54:40 #259
70532 loveli
N
pi_97643723
:*
crap in = crap out
pi_97646700
Ah, is het weer nachtbrakerstijd? :D

Coco, wat ellendig van Ted! :{
En wat een stress ineens bij Maria!
Ik ben hier hard aan het duimen voor je!

Hier verbaas ik me overhoe ontzettend uitgestrekt het wel niet is. Zit in een niet al te groot stadje en het is gewoon 8 mijl van de ene naar de andere kant!
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_97647368
Goeiemorgen!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_97647375
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:37 schreef _aurum_ het volgende:
ik plaats 'm hier even, niet om iemand iets te verwijten, maar meer als reminder dat we soms wat meer genuanceerder kunnen reageren...

Culinaire doodzondes :) - Deel 2
Die uitspraak waar ze aan refereert klopt wel tamelijk letterlijk, maar de rest niet. Greys begeleidde haar komst hier, er is hier ook tekst & uitleg gegeven, afgezien van die ene botte uitspraak was iedereen zéér begripvol, genuanceerd, aardig en voorkomend enzovoorts.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 03-06-2011 08:36:38 ]
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_97647383
Ah, Sigme is wakker. Tijd om te gaan slapen hier. ;)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_97647384
'truste HPKW!

Ik neem de wacht over ;).

Oh nee, ik ging een rondje rennen.
pi_97647509
Goeiemorgen!
Spierpijn van de yoga woensdag :')

Bijna weekend!
pi_97647583
Nog voor Maria: mijn scriptie was 3 augustus afgekeurd, toen heb ik 'm herschreven, op 10 september kreeg ik te horen dat 'ie goedgekeurd was en toen hebben ze hem met datum 30 augustus in het systeem gezet, zodat ik me niet opnieuw hoefde in te schrijven. Dus no worries! Het komt altijd goed, linksom of rechtsom ;)
pi_97647584
Nou, Tedje is er nog. Wel óntzettend zwak. Wij gaan nu naar Hasselt.. Tot later allemaal. <3
pi_97647600
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 07:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nou, Tedje is er nog. Wel óntzettend zwak. Wij gaan nu naar Hasselt.. Tot later allemaal. <3
Veel sterkte! Ook aan de mooie kater
pi_97647702
10 km | 10,9 km/u
  vrijdag 3 juni 2011 @ 08:23:52 #270
211002 Goodbye
Awesome!
pi_97647950
Ik snap helemaal niks van de discussie en ook niet wat Greys er mee te maken heeft _O-

Anyway, lijstje vandaag!

O: bak optimel yoghurt bloedsinaasappel
T: boterham pindakaas, aardbeien
L: 2 boterhammen sandwichspread
T: boterham pindakaas, cup a soup
D: groentesoep en misschien nog iets van andere groente er bij
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')