quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
quote:
Ja ik trek dat slechtquote:
Lig nog in bed met mn laptop, mn bioritme heeft me wakker gemaakt.quote:
Ik vind het ook belachelijk.quote:
Ik kan vanmiddag pas een dutje gaan doenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Lig nog in bed met mn laptop, mn bioritme heeft me wakker gemaakt.Ga zo wel weer ver slapen.
Wel sexy hoor, Q nog in bed..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Lig nog in bed met mn laptop, mn bioritme heeft me wakker gemaakt.Ga zo wel weer ver slapen.
Ja idd. En dan die kutserven (sorry) die nog gaan demonstreren tegen zijn arrestatie.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het ook belachelijk.
Ergens ook zeer wrang om te weten dat hij zo humaan wordt behandeld. Hij was zelf alles behalve humaan bezig
Daar heb ik toch helemaal geen tijd voor!quote:
Toch jammer.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar heb ik toch helemaal geen tijd voor!
Ja je kunt niet alles hebben he..quote:
Onvoorstelbaar he dat zo iemand toch nog "fans" kan hebbenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja idd. En dan die kutserven (sorry) die nog gaan demonstreren tegen zijn arrestatie.
Ojquote:
Goedemorgen mevrouwquote:
Zal veel zin hebben om dat condoom te gebruikenquote:
Ja een boel toch nog wel geloof ik, daar. Bah, al die narigheid in wat toch nog voelt als mijn landje.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar he dat zo iemand toch nog "fans" kan hebben
Herkenbaar, zo'n zonnestraaltje 's morgens...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben zo'n gemene moeder he![]()
Zoonlief heeft sinds kort een smartphone. Hij mag hem van mij niet mee naar bed nemen dus ding lag hier op tafel.
Net die foon bij hem neergelegd, hij lag nog zo lief te slapen, toen een WhatsApp gestuurd dat ie wakker moet worden.
Krijg ik terug: WTF![]()
Toevoeging: komt hij net de woonkamer in en zegt 'mens laat me slapen, ik heb vakantie hoor'
Wat een schatje is het toch ook![]()
Als ze het chubby zijn dan maar niet overnemenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Herkenbaar, zo'n zonnestraaltje 's morgens...Ms toch allebei zonen van Royco?!
Oej, dat heeft ie hier wel een beetje hoor.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ze het chubby zijn dan maar niet overnemen
wordt ie wakker van een whats appquote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben zo'n gemene moeder he![]()
Zoonlief heeft sinds kort een smartphone. Hij mag hem van mij niet mee naar bed nemen dus ding lag hier op tafel.
Net die foon bij hem neergelegd, hij lag nog zo lief te slapen, toen een WhatsApp gestuurd dat ie wakker moet worden.
Krijg ik terug: WTF![]()
Toevoeging: komt hij net de woonkamer in en zegt 'mens laat me slapen, ik heb vakantie hoor'
Wat een schatje is het toch ook![]()
Die van mij is te actief met breakdancen zit geen grammetje vet aanquote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oej, dat heeft ie hier wel een beetje hoor.
Wel als ik zn foon bijna onder zn oor schuifquote:
Ik hoop voor hem geen propje danquote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die van mij is te actief met breakdancen zit geen grammetje vet aan![]()
Hij heeft 17 juni een optreden. Gaan ze een dans uit save the last dance doen. De breakers met de jazzballet meiden.
Van beiden de hoogste groep.
Dat wil dus zeggen allemaal dansers en danseressen van 17 en ouder.
De mannen moeten een lift doen met een dame uit de jazzploeg.
Mijn jochie is pas 13, klein enz ben benieuwd welke meid hij moet optillen
Ik help hem hopenquote:
Wat weet jij van mijn ochtendhumeur?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Herkenbaar, zo'n zonnestraaltje 's morgens...Ms toch allebei zonen van Royco?!
Heb je zelf verteld hoor.quote:
Moet zo met jr. naar de tandarts en ik kon sowieso amper slapen vannacht.quote:
Ja same here, ook slecht uitgeslapen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Moet zo met jr. naar de tandarts en ik kon sowieso amper slapen vannacht.
Heb ik niks van gemerkt toenquote:
Dus heb ik jou maar wakker gewa'tquote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja same here, ook slecht uitgeslapen.
En uitgerekend op het tijdstip dat ik huppel een wake up wa zou sturen ben ik weggedommeld.
Ik was niet chagrijnig!!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat jij nog chagrijniger was.
En nooit meer zou drinken enzo
Dat was niet chagrijnig?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was niet chagrijnig!!
Ik was moe en gaar en gammel.
En ik was verliefd op mn bakkie thee![]()
Ja dat roep ik regelmatig na een avondje bieren
Nope dat was niet chagrijnig!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat was niet chagrijnig?
Hoe ben jij dan als je chagrijnig bent?
En de thee was ook met liefde gezet natuurlijk
Was het zo'n lekkere thee dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope dat was niet chagrijnig!
Eigenlijk word ik nooit chagrijnig wakker. Wel brak maar niet chagrijnig.
Geloof mij nou maar als dat gebeurt dan word ik scheldend op alles en iedereen wakker. DAN ben ik chagrijnig![]()
Dat was te merken
Ik geniet sowieso altijd dubbel van mn bakkie thee na een avond bierenquote:
Kun je nagaan hoe lekker het ontbijt geweest was wat ik ook met liefde had bereid.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geniet sowieso altijd dubbel van mn bakkie thee na een avond bieren
Ja maar eten als ik net wakker ben is een slecht planquote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe lekker het ontbijt geweest was wat ik ook met liefde had bereid.
Maar ja, dat wilde je weer niet.
Had ik er wel een emmer naast gezetquote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar eten als ik net wakker ben is een slecht plan![]()
Dan had ik de hele bar ondergekotst
Jij denkt ook aan allesquote:
Je hebt al ervaring met kotsende klanten?quote:
Ja, beste vriendin van mequote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt al ervaring met kotsende klanten?
Altijd weer die vrouwen hequote:
Niet allemaal en na genoeg drank hebben vrouwen dat ook hoor.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:44 schreef tijnbrein het volgende:
Vrouwen kotsen toch alleen 's morgens als ze zwanger zijn
Ja he, en maar stoer doen terwijl ze niet tegen drank kunnen.quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja he, en maar stoer doen terwijl ze niet tegen drank kunnen.
En royco kan het weer opruimen, en dan ook nog de persoon naar huis dragen
Na genoeg te veel drank kost ik ook.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet allemaal en na genoeg drank hebben vrouwen dat ook hoor.
Gelukkig is er bijna altijd wel een vriendin in de buurt om je haar uit de kotsstroom te houden
Ja dat heb ik gezien.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Je bent te goed voor deze wereld![]()
Ik kan wel tegen drank
Misschien doet hij wel allemaal nare en vervelende dingen met ze als hij ze thuis heeft gebrachtquote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Je bent te goed voor deze wereld![]()
Ik kan wel tegen drank
Mijn moeder werkte vroeger op de taxi. Heb ik een keer voor een stomdronken vriendin een taxi besteld. Mn ma maakte me duidelijk dat als zij in de auto zou kotsen ik het hele wagenpark moest schoonmaken.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Na genoeg te veel drank kost ik ook.
Je hoefde me helemaal niet te dragenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gezien.
Had je ook niet naar huis gedragen he
Misbruik makenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien doet hij wel allemaal nare en vervelende dingen met ze als hij ze thuis heeft gebracht
Maar je proefde het niet hequote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn moeder werkte vroeger op de taxi. Heb ik een keer voor een stomdronken vriendin een taxi besteld. Mn ma maakte me duidelijk dat als zij in de auto zou kotsen ik het hele wagenpark moest schoonmaken.
Vriendin op de achterbank, raam open, kop buitenbord. Ik heb de hele rit haar hoofd buiten de auto gehouden. No way dat ik 20 auto''s ging wassen
[..]
Je hoefde me helemaal niet te dragen![]()
Ik begin te denken dat je al die flesjes had gevuld met appelsap ofzo
Goeie lesquote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn moeder werkte vroeger op de taxi. Heb ik een keer voor een stomdronken vriendin een taxi besteld. Mn ma maakte me duidelijk dat als zij in de auto zou kotsen ik het hele wagenpark moest schoonmaken.
Vriendin op de achterbank, raam open, kop buitenbord. Ik heb de hele rit haar hoofd buiten de auto gehouden. No way dat ik 20 auto''s ging wassen
Toch maar een proberen? Hahaquote:
Het smaakte gewoon als HJquote:
Voor wie?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goeie les![]()
[..]
Toch maar een proberen? Haha
Ja vastquote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik zag de bui al hangen, dus ben ze gaan verdunnen
Daar hoefde ik bij haar toen niet voor te wachten totdat ze in coma was.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien doet hij wel allemaal nare en vervelende dingen met ze als hij ze thuis heeft gebracht
Hoe oud is ze?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor wie?
Ze is nog regelmatig stomdronken hoor![]()
note to self!
Nooit bieren met tijn
Je bedoelt je beste vriendin he?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar hoefde ik bij haar toen niet voor te wachten totdat ze in coma was.
Jaar of 33 nuquote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe oud is ze?
Ik ben eerder dronkentijn en drank gaan niet zo goed samen
Volgende keer ga ik wel aan de rwrb dan sta je helemaal verbaasd te kijkenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor hups.
Jij kunt gewoon goed tegen bier.
Die leert het nooit meer danquote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bedoelt je beste vriendin he?
[..]
Jaar of 33 nu![]()
Hupsje en drank gaat ook niet goed samen
Moet dus nog meer wodka inslaanquote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgende keer ga ik wel aan de rwrb dan sta je helemaal verbaasd te kijken
Dus die roddels zijn waarquote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, we hebben een tijdje een knipperlicht soort van relatie ding gehad.
Lastig verhaal.
Ik drink nooit bier!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die leert het nooit meer dan![]()
Bier wel?
Rode wodka he!quote:
Tuurlijk meisje ik geloof je op je blauwe ogenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus die roddels zijn waar
[..]
Ik drink nooit bier!
Alles wat Royco zegt is gelogen. Ik heb braaf de hele dag aan de chocomelk gezeten toen
Nee, de keren dat ik gezien werd dat ik 's morgens daar vandaan kwam was er juist niks gebeurd.quote:
Mooiquote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tuurlijk meisje ik geloof je op je blauwe ogen
Dus als er wel wat gebeurd was ging gelijk daarna weg?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, de keren dat ik gezien werd dat ik 's morgens daar vandaan kwam was er juist niks gebeurd.
Zoals ik al zei was het een lastig verhaal.
Voor een avondje?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus een doos voor Missb en een doos voor jou.
Nee tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus als er wel wat gebeurd was ging gelijk daarna weg?
Wij drinken echt niet zoveel hoorquote:
Nou ja zegquote:
Jij wel dus vertel. Ze drinken het als limonade?quote:
Huppel drinkt meer bier weg dan de gemiddelde bouwvakker.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij wel dus vertel. Ze drinken het als limonade?
Alcoholistenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Huppel drinkt meer bier weg dan de gemiddelde bouwvakker.
En missb blijft bij elke coctail zeuren dat er amper alcohol in zit.
Wie zegt dat een alcoholist niet gezellig kan zijn?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat wilde ik nu ook weer niet zeggen.
Het zijn gezellige drinkers.
Ik ben idd best okay. Soms.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie zegt dat een alcoholist niet gezellig kan zijn?
Jouw clientèle is gewoon niks gewendquote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zag het op het nieuws. Ga jij ze helpen?quote:
Sure babequote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw clientèle is gewoon niks gewend
Ach, je bent blij en dat is het belangrijkste.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind het eng dat ik zo blij ben dat ik straks kan wassen
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:30 schreef xFriendx het volgende:
Zo weer even squashen om dat lijf in het zweet te zetten
En ik moet vandaag en morgen werkenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wat een mooie dag vandaag. Morgen wordt nog beter!![]()
Nee, mijn kroeg zit direct aan de straat.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:20 schreef Spezza19 het volgende:
Geen terras bij je kroeg?
* Spezza19 zou wel naar het strand willen morgen, maar gokt dat heel Nederland dat al gaat doen
Niet naar een standaard strandplek gaan en dan gaat het prima.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:20 schreef Spezza19 het volgende:
Geen terras bij je kroeg?
* Spezza19 zou wel naar het strand willen morgen, maar gokt dat heel Nederland dat al gaat doen
Ik heb me de rest van de week al zwaar uitgesloofd dus puh.quote:
En ik heb niks gedaan tot nu toe dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb me de rest van de week al zwaar uitgesloofd dus puh.
En dat is?quote:
Ah.quote:
Ja, redelijk. Het is niet makkelijk begaanbaar terrein, het is een vengebied, dus veel smalle paden en veel water en moerasgebieden zeg maar. Daar kan je met grote bluswagens niet komen.quote:
Da's wel redelijk fors. En de droogte en warmte zullen ook niet meehelpen in het snel uitkrijgen van het vuur.quote:
Jij haalt je grappige opmerkingen altijd uit het jaar nul?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Glanerbrug....... zou die inmiddels al riolering hebben?
Groter waarschijnlijk. Toen ze aankwamen was het ter grootte van een voetbalveld maar snel uitbreidende.quote:
Jaren 80quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij haalt je grappige opmerkingen altijd uit het jaar nul?
quote:
Ja maar dat was meer dat ze je zo afzetten, met een cocktail met een heleboel sap en siroop, maar amper drank.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dat was meer dat ze je zo afzetten, met een cocktail met een heleboel sap en siroop, maar amper drank.
Zoveel zat er ook inderdaad niet in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat heb je daarna wel ingehaald
Happen naar obvious trolls, onder andere?quote:
Maar goed dat ik ook niet serieus ben hequote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Happen naar obvious trolls, onder andere?
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar goed dat ik ook niet serieus ben he
Lief dat je het vraagt.quote:
en is de interesse in ijsjes spontaan verdwenen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt.
Ja, alles is goed gegaan. Wel veel hysterie en pijn na de narcose, heel naar, en ik werd ook nog eens afgebekt toen ik net mijn kind had achtergelaten in de OK dus het was geen fijne ochtend. Maar we zijn thuis, hij ligt op de bank te slapen en ik ga zo iets van een fruitmoes voor 'm maken.
Ah dat is zielig.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt.
Ja, alles is goed gegaan. Wel veel hysterie en pijn na de narcose, heel naar, en ik werd ook nog eens afgebekt toen ik net mijn kind had achtergelaten in de OK dus het was geen fijne ochtend. Maar we zijn thuis, hij ligt op de bank te slapen en ik ga zo iets van een fruitmoes voor 'm maken.
Piratesquote:
Mjah ik weet het.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog zien.
Krijgt wel hele wisselende recensies.
Jeetje.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben aangevallen door het terrarium![]()
Dikke snee in mn vinger nu, heel de portiek onder het bloed ook
Terrarium al in elkaar getrapt?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben aangevallen door het terrarium![]()
Matig.quote:
Hater.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kreator post hier nog steeds? Dat is toch ook wel een beetje sneu..
Ik ken het... Utrecht is een ramp. Gelukkig nooit zelf hoeven rijden.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:52 schreef Godtje het volgende:
Dank je en dat is op zijn plek als je de stad in moet met de slechste infra van het land.
[..]
Neequote:
Leukquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee![]()
Staat nu mooi op zn bureau te wachten op een beestje
Mja, ben ook niet echt hard op zoek moet ik zeggen. Mijn wensen en budget passen toch nog niet helemaal bij elkaar.quote:
Beter een snee in de vinger, dan een vinger in de snee...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Denk dat de meeste liever een vinger erin hebben.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Beter een snee in de vinger, dan een vinger in de snee...
HAHAHAHAHAHA!
en verder zit je volgens mij redelijk goed waar je nu zit. Zorgen dat je budget wat omhoog kan dusquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja, ben ook niet echt hard op zoek moet ik zeggen. Mijn wensen en budget passen toch nog niet helemaal bij elkaar.
Dat doe ik ook wel. Had een mooi huis gezien in Hengelo, in een oude wijk. Maar daar moest teveel aan gebeuren..(je weet het al wel als de keukenfoto's impressies zijn van hoe het zou kunnen worden).quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
en verder zit je volgens mij redelijk goed waar je nu zit. Zorgen dat je budget wat omhoog kan dus
En af en toe nog even kijken of er misschien ineens wat leuks tussen zit.
Dat is dan weer jammer. Een huis is leuk, een beetje opknappen is oke, maar teveel is niet leuk meer. Of je moet er echt van houden.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:21 schreef Kreator het volgende:
Dat doe ik ook wel. Had een mooi huis gezien in Hengelo, in een oude wijk. Maar daar moest teveel aan gebeuren..(je weet het al wel als de keukenfoto's impressies zijn van hoe het zou kunnen worden).
Hoest daar?
jij post hier toch ook nog steeds?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kreator post hier nog steeds? Dat is toch ook wel een beetje sneu..
Maatje kleiner.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:42 schreef Samzz het volgende:
Zo, bestelling binnenJurk is ontzettend tof! Jasje is te groot, die gaat terug voor een maat kleiner.
Mooi zoquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:44 schreef Kreator het volgende:
[..]. Goed.
. Vol met water!
En vissen
. Alles gezond
.
Ik had 'm expres een maat groter genomen omdat men aangaf dat ie klein valtquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Maatje kleiner.Lekker strak... mmmm...
Hoe is het met Samzz?
1 L75quote:
Hier heerst algehele malaise.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had 'm expres een maat groter genomen omdat men aangaf dat ie klein valtLeugens!
Goed, hoorVolgende week weer aan 't werk... Met jou dan?
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
1 L75
2 L333
1 Ancistrus
20 Roodkopzalmpjes
8 Regenboogzalmen
4 Waaierhandgarnalen.
oh en 5 Anatoma Helena, omdat er uiteraard weer slakken op de planten zaten..
Oh, een vernieuwd dakterras! Leukquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hier heerst algehele malaise.Gisteren te veel gewerkt (thuis, timmermannetje spelen op dakterras) en te laat naar bed gegaan. Wel lekker bijgebruind.
Was bloembakken aan het maken en de handel een beetje aan het afwerken.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, een vernieuwd dakterras! LeukWat ga je allemaal doen?
Ik bruin nauwelijksIk heb nog steeds melkflessen, verdorie.
Hardhout is wel echt heel mooiquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Was bloembakken aan het maken en de handel een beetje aan het afwerken.Vlonders liggen er allemaal op, de rest opgevuld met siergrind.
Teringwerk om al die hardhoutplankjes op maat te zagen en zo. Zere rug met al dat gebuk en heb de handen vol met splinters.
Nope, die moet ik nog een keer maken. Maar dat doe ik pas als het 'af' is. Paar weken nog (hoop ik)...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hardhout is wel echt heel mooiHeb je foto's?
Oh, oke. De verschillende stappen laten zien is ook wel leuk, denk ik.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nope, die moet ik nog een keer maken. Maar dat doe ik pas als het 'af' is. Paar weken nog (hoop ik)...
Volgende week maar weer eens langs de Intratuin voor de bloemen en planten.
Ja zijn tof. Moet alleen oppassen, want ze kunnen nogal springen. Maar leuk om te zien idd.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:54 schreef Ripley het volgende:
Ik zag laatst van die waaierhandgarnalen op animal planet, grappige beestjes zijn dat
Ja, die L333 is erg mooi. 1 vd 2 is niet zo schuw, dus dat is wel leuk. Andere bak is ook ok. Moet alleen weer es opschonen en garnalen weg doen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klinkt goed.Die L-nummers zijn mooi
En slakken... tell me about itMaar goed, andere bak ook oke?
True. Heb ik helaas helemaal niet gedaan met het huis, de verschillende stappen fotograferen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, oke. De verschillende stappen laten zien is ook wel leuk, denk ik.
Ben benieuwd naar de hardhouten vlonders, heb je donkere of lichtere?
Maar dat zijn wel mooie tegelsquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
True. Heb ik helaas helemaal niet gedaan met het huis, de verschillende stappen fotograferen.Achteraf gezien wel jammer. Doe je niks meer aan. Volgende keer beter...
Ik heb cheapass bankirai tegels (dezelfde als Krea). Had liever de eckte superdonkere shizzle, maar dat tikt wel aan met 40 m2...Dan wordt het 5000,- i.p.v. 1500,-...
Ach, as maakt de grond weer vruchtbaar.... zal wel redelijk snel herstellen volgens mij.....quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:30 schreef Samzz het volgende:
http://www.tctubantia.nl/(...)lvelden-verwoest.ece![]()
!
Ja, vegetatie ja. En de beesten dan? Midden in het broedseizoen, de jonge dieren? Zo'n gebied bestaat niet alleen uit bloemetjes en plantjes.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, as maakt de grond weer vruchtbaar.... zal wel redelijk snel herstellen volgens mij.....
Gelukkig is het "slechts" 6 voetbalvelden....
Ja, die verbranden allemaal levend hè. Dat krijg je met brand.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:33 schreef Samzz het volgende:
En de beesten dan? Midden in het broedseizoen, de jonge dieren? Zo'n gebied bestaat niet alleen uit bloemetjes en plantjes.
Gratis vlees!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, die verbranden allemaal levend hè. Dat krijg je met brand.
Ze zien er niet goedkoop uit nee, maar ze zijn het wel.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat zijn wel mooie tegelsEn ze zien er totaal niet goedkoop uit. Donker is alleen mooi op een groter dakterras vind ik, anders maakt het zo klein...
Wel een groot terras trouwens![]()
Ja, dat weet ik. Maar dat herstelt zich niet zo snel, dat bedoel ik ermee te zeggen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, die verbranden allemaal levend hè. Dat krijg je met brand.
Leuk tochquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ze zien er niet goedkoop uit nee, maar ze zijn het wel.Al met al (rubberen tegels, dwarsbalken onder de vlonders) was het nog een prijzig projectje. Maar het ziet er strak uit en ik kan er flink wat jaren van genieten.
Terras is groot genoeg. Ik heb zelfs een 'zonnedek'...Een verhoogd gedeelte met twee ligstoelen...
Kansloos...
quote:
Dat dan weer nietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Misschien stond er ook wel een maïsveld, heb je heul veul popcorn!![]()
Ideeeeeequote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat dan weer nietWaarom zetten ze dan ook geen maïsland in de fik
In dat artikel staat toch echt 6 voetbalveldenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, vegetatie ja. En de beesten dan? Midden in het broedseizoen, de jonge dieren? Zo'n gebied bestaat niet alleen uit bloemetjes en plantjes.
En het is niet slechts zes voetbalvelden, het is een groot gebied en de brand is nog niet geblust...
Ik vind dat niet slechts, had me duidelijker uit moeten drukken. En de brand woedt nog, dat bericht is van een uur geleden of zo.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
In dat artikel staat toch echt 6 voetbalvelden
Gelukkig ontwikkelt brand zich ook niet tijdens het fikken. Dan is zo'n statisch artikel wel baas.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
In dat artikel staat toch echt 6 voetbalvelden
Laat even weten wanneer je gaat fikken, ik wil ook popcornquote:
gewoon puistje uitknijpen..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:57 schreef Kreator het volgende:
Ik wil Puss zien, met popcorn. Maar die komt pas in december.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gelukkig ontwikkelt brand zich ook niet tijdens het fikken. Dan is zo'n statisch artikel wel baas.
Kneus.
Broek omlaag trekken van een meisje. haha, boehoe.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
gewoon puistje uitknijpen..
slecht .. i know
Wat is de overeenkomst tussen een Spezza19 met aids en een auto met airco?quote:
Eigenlijk niet om te lachen, maar ik deed het tochquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat is de overeenkomst tussen een Spezza19 met aids en een auto met airco?
Je ziet het niet, want het zit aan de binnenkant, maar je bent blij dat het er is.
Moest stiekem wel lachenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je ziet het niet, want het zit aan de binnenkant, maar je bent blij dat het er is.
Heb je niet iets dodelijker in de aanbieding?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
En dan zegt Samzz dat ik mijn grappen uit het jaar 0 haal....quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
geniet ze tenminste nog een beetje..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:01 schreef Kreator het volgende:
Broek omlaag trekken van een meisje. haha, boehoe.
Ik ben gewoon 1 persoon hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En dan zeggen Sammz dat ik mijn grappen uit het jaar 0 haal....
Maar goed, Tukkerland he? Daar lopen ze altijd achter.....
Want het is normaal altijd veel hoger.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:06 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind het eigenlijk triest dat we hier op zo'n niveau moeten gaan posten maar goed..
Aids is gewoon een ernstig griepje.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind "grappen" over aids net zoals met kanker gewoon not done
Tegenwoordig wel jaquote:
Ik moest ook heel erg huilen hoor.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel ja
Ik moest echt ontzettend janken bij Philladelphia. Maar goed, ik ben dan ook een emotioneel wijf ;')
Ik vond het een kanker film.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel ja
Ik moest echt ontzettend janken bij Philladelphia. Maar goed, ik ben dan ook een emotioneel wijf ;')
zucht ik ga er niet eens op in, je begrijpt best wat ik bedoelquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vond het een kanker film.![]()
Mag het wel zo? Want ik maak geen grapje!
Ik ben niet de enigequote:
Ik vind schelden met kanker ook niet tof. Maar, je moet doen wat je niet laten kanquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mja, misschien wordt het tijd dat jij, of iemand die je goed kent, kanker krijgt..... en dan het liefst een ernstige vorm.... Misschien dat je dan ooit eens normaal doet....quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Om het even bij de ziektes te houden...quote:
Ik krijg er bijna hiv van!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige
[..]
Ik vind schelden met kanker ook niet tof. Maar, je moet doen wat je niet laten kan
En het is een AIDSFILM!
Vond ik toen ook. Maar heb de film inmiddels al een jaar of vijf niet meer gezien.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om het even bij de ziektes te houden...
Wel erg goed gespeeld door Hanks, vind ik
Mijn vader, opa, oma, genoeg?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, misschien wordt het tijd dat jij, of iemand die je goed kent, kanker krijgt..... en dan het liefst een ernstige vorm.... Misschien dat je dan ooit eens normaal doet....
Oh wacht.....
Laag. Heel laagquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, misschien wordt het tijd dat jij, of iemand die je goed kent, kanker krijgt..... en dan het liefst een ernstige vorm.... Misschien dat je dan ooit eens normaal doet....
Oh wacht.....
ik vind hoe godt doet anders ook absoluut niet normaal, hij heeft meer hersencellen dan 1 toch?quote:
Dan moet het wel echt een goede grap zijn en die ben ik nog niet tegengekomen... Ik vind het eigenlijk vaak ook gewoon niet grappig.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik krijg er bijna hiv van!![]()
De laatste keer dat iemand mij het woord kanker zag gebruiken was..... 1 minuut geleden.
Oh nee nu netWat een kankerzooi!
Kut doe ik het weer![]()
Nee serieus dat is eeuwen geleden. Alleen medisch gebruik ik het.
Maar een leuk kankergrapje kan ik best waarderen.
Het overbodige kk dit en kk dat vind ik veel dommer.
Oh, dus mijn opmerking is not done, maar iemand die het te pas en onpas gebruikt daar zeg tegen dat ie moet doen wat ie niet laten kan.....quote:
Nee, jij ontbreekt nog in het rijtje....quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijn vader, opa, oma, genoeg?
Alle er ook aan overleden, kk kneus
Ik vind dit wel heel achterlijk op de persoon spelen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind hoe godt doet anders ook absoluut niet normaal, hij heeft meer hersencellen dan 1 toch?
Wie gebruikt het te pas en te onpas dan? En ik heb al gezegd dat ik het niet vind kunnen, maar ik kan iemand niet iets verbieden.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh, dus mijn opmerking is not done, maar iemand die het te pas en onpas gebruikt daar zeg tegen dat ie moet doen wat ie niet laten kan.....
[..]
Nee, jij ontbreekt nog in het rijtje....
Koploperkoppersquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:20 schreef Cue_ het volgende:
Maar dan mogen we ook geen grappen maken over auto's of treinen of flatgebouwen of badkamers.. want daar gaan ook mensen aan dood.
Blijft er weinig over
ik vind gewoon dat er wel wat meer respect mag zijn en als ik aangeef dat ik iets not done geef vervolgens in 1 post 20x het woord kanker postenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dit wel heel achterlijk op de persoon spelen.
Zou het niet serieus zijn?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik zei het dus alleen maar zodat ie misschien eens leert wat kanker voor sommige mensen betekend.... Maar goed, ondanks diverse sterftes heeft hij er niet van geleerd. Kansloos kutfiguur dus...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wanneer geruik ik het dan kneus?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh, dus mijn opmerking is not done, maar iemand die het te pas en onpas gebruikt daar zeg tegen dat ie moet doen wat ie niet laten kan.....
[..]
Nee, jij ontbreekt nog in het rijtje....
20x?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind gewoon dat er wel wat meer respect mag zijn en als ik aangeef dat ik iets not done geef vervolgens in 1 post 20x het woord kanker postenhoud toch op zeg
Ik wens hem niet doodquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
20x?
Godt gebruikt het woord nauwelijks. Ik vind iemand dood wensen wel wat ernstiger dan het woordje kanker gebruiken.
He!quote:
http://www.grenswetenschap.nl/blogs/Honden-ruiken-kanker/quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij hoor je niet aan kanker te ruiken
Drie mensen eraan verliezen is niet confronterend genoeg?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik wens hem niet dood
Ik zeg alleen dat ie er eens mee geconfronteerd moet worden.....
Je korte termijn geheugen is ook al naar de klote.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik wens hem niet dood
Blijkbaar niet, want hij roept nog steeds kk kneus en dergelijke. En roept expres een paar keer kanker nadat MM er om vroeg het niet te doen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Drie mensen eraan verliezen is niet confronterend genoeg?En je zei toch echt: Jij ontbreekt nog.
Dat kan ik me wel indenken, eigenlijkquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]voor de rest ga ik niet -vrijwillig- kamperen hoor
ik las tquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel indenken, eigenlijk
Mijn jurk is vandaag binnengekomen
Geduld is een schone zaakquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik las t
ik wacht op een bh en vest, normaal komen ze ALTIJD vroeg, nu NOG niet geweest en moet zo werken *frustrerend*
Dus ben jij nog zieliger dan dat jij hem vindtquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want hij roept nog steeds kk kneus en dergelijke. En roept expres een paar keer kanker nadat MM er om vroeg het niet te doen.
Dus ja, als mensen mij aids toe wensen en mij voor kankerkneus uitschelden, dan mogen ze van mij wel aan dat rijtje toegevoegd worden.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:27 schreef Spezza19 het volgende:
Dus ja, als mensen mij aids toe wensen en mij voor kankerkneus uitschelden, dan mogen ze van mij wel aan dat rijtje toegevoegd worden.
Jij weet echt niet wat je wilt he?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik wens hem niet dood
zullen we gewoon ermee kappen en het gezellig houden?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
[..]
Jij weet echt niet wat je wilt he?![]()
Ga terug naar school en doe wat nuttigs. Dit LBO zwakstroom niveau is nu wel heel treurig aan het worden.
Dan heb je nog een half uur.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het is rete-irritant als ze altijd voor 13en komen en nu niet terwijl je om 16uur weg moet
Neequote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zullen we gewoon ermee kappen en het gezellig houden?
Herkenbaar jaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik las t
ik wacht op een bh en vest, normaal komen ze ALTIJD vroeg, nu NOG niet geweest en moet zo werken *frustrerend*
Kusje kroel en de domme dom houden.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:31 schreef Cue_ het volgende:
Na al die jaren moet nog steeds altijd de lieve vrede worden behouden..
Ik stem voor hersens inslaanquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:31 schreef Cue_ het volgende:
Na al die jaren moet nog steeds altijd de lieve vrede worden behouden..
ik vind 'fokkers' die grappen over aids niet waarderen gewoon not done.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind "grappen" over aids net zoals met kanker gewoon not done
weinig geweld zal er dan komenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik stem voor hersens inslaanMits die hersens aanwezig zijn
Ook als de hersens niet aanwezig zijn mag de schedel gewoon ingebeukt wordenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik stem voor hersens inslaanMits die hersens aanwezig zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |