quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dat was meer dat ze je zo afzetten, met een cocktail met een heleboel sap en siroop, maar amper drank.
Zoveel zat er ook inderdaad niet in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat heb je daarna wel ingehaald
Happen naar obvious trolls, onder andere?quote:
Maar goed dat ik ook niet serieus ben hequote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Happen naar obvious trolls, onder andere?
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar goed dat ik ook niet serieus ben he
Lief dat je het vraagt.quote:
en is de interesse in ijsjes spontaan verdwenen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt.
Ja, alles is goed gegaan. Wel veel hysterie en pijn na de narcose, heel naar, en ik werd ook nog eens afgebekt toen ik net mijn kind had achtergelaten in de OK dus het was geen fijne ochtend. Maar we zijn thuis, hij ligt op de bank te slapen en ik ga zo iets van een fruitmoes voor 'm maken.
Ah dat is zielig.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt.
Ja, alles is goed gegaan. Wel veel hysterie en pijn na de narcose, heel naar, en ik werd ook nog eens afgebekt toen ik net mijn kind had achtergelaten in de OK dus het was geen fijne ochtend. Maar we zijn thuis, hij ligt op de bank te slapen en ik ga zo iets van een fruitmoes voor 'm maken.
Piratesquote:
Mjah ik weet het.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog zien.
Krijgt wel hele wisselende recensies.
Jeetje.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben aangevallen door het terrarium![]()
Dikke snee in mn vinger nu, heel de portiek onder het bloed ook
Terrarium al in elkaar getrapt?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben aangevallen door het terrarium![]()
Dikke snee in mn vinger nu, heel de portiek onder het bloed ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |