quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dat was meer dat ze je zo afzetten, met een cocktail met een heleboel sap en siroop, maar amper drank.
Zoveel zat er ook inderdaad niet in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat heb je daarna wel ingehaald
Happen naar obvious trolls, onder andere?quote:
Maar goed dat ik ook niet serieus ben hequote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Happen naar obvious trolls, onder andere?
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar goed dat ik ook niet serieus ben he
Lief dat je het vraagt.quote:
en is de interesse in ijsjes spontaan verdwenen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt.
Ja, alles is goed gegaan. Wel veel hysterie en pijn na de narcose, heel naar, en ik werd ook nog eens afgebekt toen ik net mijn kind had achtergelaten in de OK dus het was geen fijne ochtend. Maar we zijn thuis, hij ligt op de bank te slapen en ik ga zo iets van een fruitmoes voor 'm maken.
Ah dat is zielig.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt.
Ja, alles is goed gegaan. Wel veel hysterie en pijn na de narcose, heel naar, en ik werd ook nog eens afgebekt toen ik net mijn kind had achtergelaten in de OK dus het was geen fijne ochtend. Maar we zijn thuis, hij ligt op de bank te slapen en ik ga zo iets van een fruitmoes voor 'm maken.
Piratesquote:
Mjah ik weet het.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog zien.
Krijgt wel hele wisselende recensies.
Jeetje.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben aangevallen door het terrarium![]()
Dikke snee in mn vinger nu, heel de portiek onder het bloed ook
Terrarium al in elkaar getrapt?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben aangevallen door het terrarium![]()
Matig.quote:
Hater.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kreator post hier nog steeds? Dat is toch ook wel een beetje sneu..
Ik ken het... Utrecht is een ramp. Gelukkig nooit zelf hoeven rijden.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:52 schreef Godtje het volgende:
Dank je en dat is op zijn plek als je de stad in moet met de slechste infra van het land.
[..]
Neequote:
Leukquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee![]()
Staat nu mooi op zn bureau te wachten op een beestje
Mja, ben ook niet echt hard op zoek moet ik zeggen. Mijn wensen en budget passen toch nog niet helemaal bij elkaar.quote:
Beter een snee in de vinger, dan een vinger in de snee...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Denk dat de meeste liever een vinger erin hebben.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Beter een snee in de vinger, dan een vinger in de snee...
HAHAHAHAHAHA!
en verder zit je volgens mij redelijk goed waar je nu zit. Zorgen dat je budget wat omhoog kan dusquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja, ben ook niet echt hard op zoek moet ik zeggen. Mijn wensen en budget passen toch nog niet helemaal bij elkaar.
Dat doe ik ook wel. Had een mooi huis gezien in Hengelo, in een oude wijk. Maar daar moest teveel aan gebeuren..(je weet het al wel als de keukenfoto's impressies zijn van hoe het zou kunnen worden).quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
en verder zit je volgens mij redelijk goed waar je nu zit. Zorgen dat je budget wat omhoog kan dus
En af en toe nog even kijken of er misschien ineens wat leuks tussen zit.
Dat is dan weer jammer. Een huis is leuk, een beetje opknappen is oke, maar teveel is niet leuk meer. Of je moet er echt van houden.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:21 schreef Kreator het volgende:
Dat doe ik ook wel. Had een mooi huis gezien in Hengelo, in een oude wijk. Maar daar moest teveel aan gebeuren..(je weet het al wel als de keukenfoto's impressies zijn van hoe het zou kunnen worden).
Hoest daar?
jij post hier toch ook nog steeds?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kreator post hier nog steeds? Dat is toch ook wel een beetje sneu..
Maatje kleiner.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:42 schreef Samzz het volgende:
Zo, bestelling binnenJurk is ontzettend tof! Jasje is te groot, die gaat terug voor een maat kleiner.
Mooi zoquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:44 schreef Kreator het volgende:
[..]. Goed.
. Vol met water!
En vissen
. Alles gezond
.
Ik had 'm expres een maat groter genomen omdat men aangaf dat ie klein valtquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Maatje kleiner.Lekker strak... mmmm...
Hoe is het met Samzz?
1 L75quote:
Hier heerst algehele malaise.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had 'm expres een maat groter genomen omdat men aangaf dat ie klein valtLeugens!
Goed, hoorVolgende week weer aan 't werk... Met jou dan?
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
1 L75
2 L333
1 Ancistrus
20 Roodkopzalmpjes
8 Regenboogzalmen
4 Waaierhandgarnalen.
oh en 5 Anatoma Helena, omdat er uiteraard weer slakken op de planten zaten..
Oh, een vernieuwd dakterras! Leukquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hier heerst algehele malaise.Gisteren te veel gewerkt (thuis, timmermannetje spelen op dakterras) en te laat naar bed gegaan. Wel lekker bijgebruind.
Was bloembakken aan het maken en de handel een beetje aan het afwerken.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, een vernieuwd dakterras! LeukWat ga je allemaal doen?
Ik bruin nauwelijksIk heb nog steeds melkflessen, verdorie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |