Alcoholistenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Huppel drinkt meer bier weg dan de gemiddelde bouwvakker.
En missb blijft bij elke coctail zeuren dat er amper alcohol in zit.
Wie zegt dat een alcoholist niet gezellig kan zijn?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat wilde ik nu ook weer niet zeggen.
Het zijn gezellige drinkers.
Ik ben idd best okay. Soms.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie zegt dat een alcoholist niet gezellig kan zijn?
Jouw clientèle is gewoon niks gewendquote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zag het op het nieuws. Ga jij ze helpen?quote:
Sure babequote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw clientèle is gewoon niks gewend
Ach, je bent blij en dat is het belangrijkste.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind het eng dat ik zo blij ben dat ik straks kan wassen
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:30 schreef xFriendx het volgende:
Zo weer even squashen om dat lijf in het zweet te zetten
En ik moet vandaag en morgen werkenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wat een mooie dag vandaag. Morgen wordt nog beter!![]()
Nee, mijn kroeg zit direct aan de straat.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:20 schreef Spezza19 het volgende:
Geen terras bij je kroeg?
* Spezza19 zou wel naar het strand willen morgen, maar gokt dat heel Nederland dat al gaat doen
Niet naar een standaard strandplek gaan en dan gaat het prima.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:20 schreef Spezza19 het volgende:
Geen terras bij je kroeg?
* Spezza19 zou wel naar het strand willen morgen, maar gokt dat heel Nederland dat al gaat doen
Ik heb me de rest van de week al zwaar uitgesloofd dus puh.quote:
En ik heb niks gedaan tot nu toe dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb me de rest van de week al zwaar uitgesloofd dus puh.
En dat is?quote:
Ah.quote:
Ja, redelijk. Het is niet makkelijk begaanbaar terrein, het is een vengebied, dus veel smalle paden en veel water en moerasgebieden zeg maar. Daar kan je met grote bluswagens niet komen.quote:
Da's wel redelijk fors. En de droogte en warmte zullen ook niet meehelpen in het snel uitkrijgen van het vuur.quote:
Jij haalt je grappige opmerkingen altijd uit het jaar nul?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Glanerbrug....... zou die inmiddels al riolering hebben?
Groter waarschijnlijk. Toen ze aankwamen was het ter grootte van een voetbalveld maar snel uitbreidende.quote:
Jaren 80quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij haalt je grappige opmerkingen altijd uit het jaar nul?
quote:
Ja maar dat was meer dat ze je zo afzetten, met een cocktail met een heleboel sap en siroop, maar amper drank.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |