Je bedoelt je beste vriendin he?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar hoefde ik bij haar toen niet voor te wachten totdat ze in coma was.
Jaar of 33 nuquote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe oud is ze?
Ik ben eerder dronkentijn en drank gaan niet zo goed samen
Volgende keer ga ik wel aan de rwrb dan sta je helemaal verbaasd te kijkenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor hups.
Jij kunt gewoon goed tegen bier.
Die leert het nooit meer danquote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bedoelt je beste vriendin he?
[..]
Jaar of 33 nu![]()
Hupsje en drank gaat ook niet goed samen
Moet dus nog meer wodka inslaanquote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgende keer ga ik wel aan de rwrb dan sta je helemaal verbaasd te kijken
Dus die roddels zijn waarquote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, we hebben een tijdje een knipperlicht soort van relatie ding gehad.
Lastig verhaal.
Ik drink nooit bier!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die leert het nooit meer dan![]()
Bier wel?
Rode wodka he!quote:
Tuurlijk meisje ik geloof je op je blauwe ogenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus die roddels zijn waar
[..]
Ik drink nooit bier!
Alles wat Royco zegt is gelogen. Ik heb braaf de hele dag aan de chocomelk gezeten toen
Nee, de keren dat ik gezien werd dat ik 's morgens daar vandaan kwam was er juist niks gebeurd.quote:
Mooiquote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tuurlijk meisje ik geloof je op je blauwe ogen
Dus als er wel wat gebeurd was ging gelijk daarna weg?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, de keren dat ik gezien werd dat ik 's morgens daar vandaan kwam was er juist niks gebeurd.
Zoals ik al zei was het een lastig verhaal.
Voor een avondje?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus een doos voor Missb en een doos voor jou.
Nee tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus als er wel wat gebeurd was ging gelijk daarna weg?
Wij drinken echt niet zoveel hoorquote:
Nou ja zegquote:
Jij wel dus vertel. Ze drinken het als limonade?quote:
Huppel drinkt meer bier weg dan de gemiddelde bouwvakker.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij wel dus vertel. Ze drinken het als limonade?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |