Ja maar eten als ik net wakker ben is een slecht planquote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe lekker het ontbijt geweest was wat ik ook met liefde had bereid.
Maar ja, dat wilde je weer niet.
Had ik er wel een emmer naast gezetquote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar eten als ik net wakker ben is een slecht plan![]()
Dan had ik de hele bar ondergekotst
Jij denkt ook aan allesquote:
Je hebt al ervaring met kotsende klanten?quote:
Ja, beste vriendin van mequote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt al ervaring met kotsende klanten?
Altijd weer die vrouwen hequote:
Niet allemaal en na genoeg drank hebben vrouwen dat ook hoor.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:44 schreef tijnbrein het volgende:
Vrouwen kotsen toch alleen 's morgens als ze zwanger zijn
Ja he, en maar stoer doen terwijl ze niet tegen drank kunnen.quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja he, en maar stoer doen terwijl ze niet tegen drank kunnen.
En royco kan het weer opruimen, en dan ook nog de persoon naar huis dragen
Na genoeg te veel drank kost ik ook.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet allemaal en na genoeg drank hebben vrouwen dat ook hoor.
Gelukkig is er bijna altijd wel een vriendin in de buurt om je haar uit de kotsstroom te houden
Ja dat heb ik gezien.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Je bent te goed voor deze wereld![]()
Ik kan wel tegen drank
Misschien doet hij wel allemaal nare en vervelende dingen met ze als hij ze thuis heeft gebrachtquote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Je bent te goed voor deze wereld![]()
Ik kan wel tegen drank
Mijn moeder werkte vroeger op de taxi. Heb ik een keer voor een stomdronken vriendin een taxi besteld. Mn ma maakte me duidelijk dat als zij in de auto zou kotsen ik het hele wagenpark moest schoonmaken.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Na genoeg te veel drank kost ik ook.
Je hoefde me helemaal niet te dragenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gezien.
Had je ook niet naar huis gedragen he
Misbruik makenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien doet hij wel allemaal nare en vervelende dingen met ze als hij ze thuis heeft gebracht
Maar je proefde het niet hequote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn moeder werkte vroeger op de taxi. Heb ik een keer voor een stomdronken vriendin een taxi besteld. Mn ma maakte me duidelijk dat als zij in de auto zou kotsen ik het hele wagenpark moest schoonmaken.
Vriendin op de achterbank, raam open, kop buitenbord. Ik heb de hele rit haar hoofd buiten de auto gehouden. No way dat ik 20 auto''s ging wassen
[..]
Je hoefde me helemaal niet te dragen![]()
Ik begin te denken dat je al die flesjes had gevuld met appelsap ofzo
Goeie lesquote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn moeder werkte vroeger op de taxi. Heb ik een keer voor een stomdronken vriendin een taxi besteld. Mn ma maakte me duidelijk dat als zij in de auto zou kotsen ik het hele wagenpark moest schoonmaken.
Vriendin op de achterbank, raam open, kop buitenbord. Ik heb de hele rit haar hoofd buiten de auto gehouden. No way dat ik 20 auto''s ging wassen
Toch maar een proberen? Hahaquote:
Het smaakte gewoon als HJquote:
Voor wie?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goeie les![]()
[..]
Toch maar een proberen? Haha
Ja vastquote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik zag de bui al hangen, dus ben ze gaan verdunnen
Daar hoefde ik bij haar toen niet voor te wachten totdat ze in coma was.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien doet hij wel allemaal nare en vervelende dingen met ze als hij ze thuis heeft gebracht
Hoe oud is ze?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor wie?
Ze is nog regelmatig stomdronken hoor![]()
note to self!
Nooit bieren met tijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |