Nee, mijn kroeg zit direct aan de straat.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:20 schreef Spezza19 het volgende:
Geen terras bij je kroeg?
* Spezza19 zou wel naar het strand willen morgen, maar gokt dat heel Nederland dat al gaat doen
Niet naar een standaard strandplek gaan en dan gaat het prima.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:20 schreef Spezza19 het volgende:
Geen terras bij je kroeg?
* Spezza19 zou wel naar het strand willen morgen, maar gokt dat heel Nederland dat al gaat doen
Ik heb me de rest van de week al zwaar uitgesloofd dus puh.quote:
En ik heb niks gedaan tot nu toe dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb me de rest van de week al zwaar uitgesloofd dus puh.
En dat is?quote:
Ah.quote:
Ja, redelijk. Het is niet makkelijk begaanbaar terrein, het is een vengebied, dus veel smalle paden en veel water en moerasgebieden zeg maar. Daar kan je met grote bluswagens niet komen.quote:
Da's wel redelijk fors. En de droogte en warmte zullen ook niet meehelpen in het snel uitkrijgen van het vuur.quote:
Jij haalt je grappige opmerkingen altijd uit het jaar nul?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Glanerbrug....... zou die inmiddels al riolering hebben?
Groter waarschijnlijk. Toen ze aankwamen was het ter grootte van een voetbalveld maar snel uitbreidende.quote:
Jaren 80quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij haalt je grappige opmerkingen altijd uit het jaar nul?
quote:
Ja maar dat was meer dat ze je zo afzetten, met een cocktail met een heleboel sap en siroop, maar amper drank.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Huppel drinkt meer bier weg dan de gemiddelde bouwvakker.
En missb blijft bij elke coctail zeuren dat er amper alcohol in zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |