Maar dat zijn wel mooie tegelsquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
True. Heb ik helaas helemaal niet gedaan met het huis, de verschillende stappen fotograferen.Achteraf gezien wel jammer. Doe je niks meer aan. Volgende keer beter...
Ik heb cheapass bankirai tegels (dezelfde als Krea). Had liever de eckte superdonkere shizzle, maar dat tikt wel aan met 40 m2...Dan wordt het 5000,- i.p.v. 1500,-...
Ach, as maakt de grond weer vruchtbaar.... zal wel redelijk snel herstellen volgens mij.....quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:30 schreef Samzz het volgende:
http://www.tctubantia.nl/(...)lvelden-verwoest.ece![]()
!
Ja, vegetatie ja. En de beesten dan? Midden in het broedseizoen, de jonge dieren? Zo'n gebied bestaat niet alleen uit bloemetjes en plantjes.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, as maakt de grond weer vruchtbaar.... zal wel redelijk snel herstellen volgens mij.....
Gelukkig is het "slechts" 6 voetbalvelden....
Ja, die verbranden allemaal levend hè. Dat krijg je met brand.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:33 schreef Samzz het volgende:
En de beesten dan? Midden in het broedseizoen, de jonge dieren? Zo'n gebied bestaat niet alleen uit bloemetjes en plantjes.
Gratis vlees!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, die verbranden allemaal levend hè. Dat krijg je met brand.
Ze zien er niet goedkoop uit nee, maar ze zijn het wel.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat zijn wel mooie tegelsEn ze zien er totaal niet goedkoop uit. Donker is alleen mooi op een groter dakterras vind ik, anders maakt het zo klein...
Wel een groot terras trouwens![]()
Ja, dat weet ik. Maar dat herstelt zich niet zo snel, dat bedoel ik ermee te zeggen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, die verbranden allemaal levend hè. Dat krijg je met brand.
Leuk tochquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ze zien er niet goedkoop uit nee, maar ze zijn het wel.Al met al (rubberen tegels, dwarsbalken onder de vlonders) was het nog een prijzig projectje. Maar het ziet er strak uit en ik kan er flink wat jaren van genieten.
Terras is groot genoeg. Ik heb zelfs een 'zonnedek'...Een verhoogd gedeelte met twee ligstoelen...
Kansloos...
quote:
Dat dan weer nietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Misschien stond er ook wel een maïsveld, heb je heul veul popcorn!![]()
Ideeeeeequote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat dan weer nietWaarom zetten ze dan ook geen maïsland in de fik
In dat artikel staat toch echt 6 voetbalveldenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, vegetatie ja. En de beesten dan? Midden in het broedseizoen, de jonge dieren? Zo'n gebied bestaat niet alleen uit bloemetjes en plantjes.
En het is niet slechts zes voetbalvelden, het is een groot gebied en de brand is nog niet geblust...
Ik vind dat niet slechts, had me duidelijker uit moeten drukken. En de brand woedt nog, dat bericht is van een uur geleden of zo.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
In dat artikel staat toch echt 6 voetbalvelden
Gelukkig ontwikkelt brand zich ook niet tijdens het fikken. Dan is zo'n statisch artikel wel baas.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
In dat artikel staat toch echt 6 voetbalvelden
Laat even weten wanneer je gaat fikken, ik wil ook popcornquote:
gewoon puistje uitknijpen..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:57 schreef Kreator het volgende:
Ik wil Puss zien, met popcorn. Maar die komt pas in december.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gelukkig ontwikkelt brand zich ook niet tijdens het fikken. Dan is zo'n statisch artikel wel baas.
Kneus.
Broek omlaag trekken van een meisje. haha, boehoe.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
gewoon puistje uitknijpen..
slecht .. i know
Wat is de overeenkomst tussen een Spezza19 met aids en een auto met airco?quote:
Eigenlijk niet om te lachen, maar ik deed het tochquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat is de overeenkomst tussen een Spezza19 met aids en een auto met airco?
Je ziet het niet, want het zit aan de binnenkant, maar je bent blij dat het er is.
Moest stiekem wel lachenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je ziet het niet, want het zit aan de binnenkant, maar je bent blij dat het er is.
Heb je niet iets dodelijker in de aanbieding?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
En dan zegt Samzz dat ik mijn grappen uit het jaar 0 haal....quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
geniet ze tenminste nog een beetje..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:01 schreef Kreator het volgende:
Broek omlaag trekken van een meisje. haha, boehoe.
Ik ben gewoon 1 persoon hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En dan zeggen Sammz dat ik mijn grappen uit het jaar 0 haal....
Maar goed, Tukkerland he? Daar lopen ze altijd achter.....
Want het is normaal altijd veel hoger.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:06 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind het eigenlijk triest dat we hier op zo'n niveau moeten gaan posten maar goed..
Aids is gewoon een ernstig griepje.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind "grappen" over aids net zoals met kanker gewoon not done
Tegenwoordig wel jaquote:
Ik moest ook heel erg huilen hoor.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel ja
Ik moest echt ontzettend janken bij Philladelphia. Maar goed, ik ben dan ook een emotioneel wijf ;')
Ik vond het een kanker film.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel ja
Ik moest echt ontzettend janken bij Philladelphia. Maar goed, ik ben dan ook een emotioneel wijf ;')
zucht ik ga er niet eens op in, je begrijpt best wat ik bedoelquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vond het een kanker film.![]()
Mag het wel zo? Want ik maak geen grapje!
Ik ben niet de enigequote:
Ik vind schelden met kanker ook niet tof. Maar, je moet doen wat je niet laten kanquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mja, misschien wordt het tijd dat jij, of iemand die je goed kent, kanker krijgt..... en dan het liefst een ernstige vorm.... Misschien dat je dan ooit eens normaal doet....quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Om het even bij de ziektes te houden...quote:
Ik krijg er bijna hiv van!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige
[..]
Ik vind schelden met kanker ook niet tof. Maar, je moet doen wat je niet laten kan
En het is een AIDSFILM!
Vond ik toen ook. Maar heb de film inmiddels al een jaar of vijf niet meer gezien.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om het even bij de ziektes te houden...
Wel erg goed gespeeld door Hanks, vind ik
Mijn vader, opa, oma, genoeg?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, misschien wordt het tijd dat jij, of iemand die je goed kent, kanker krijgt..... en dan het liefst een ernstige vorm.... Misschien dat je dan ooit eens normaal doet....
Oh wacht.....
Laag. Heel laagquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, misschien wordt het tijd dat jij, of iemand die je goed kent, kanker krijgt..... en dan het liefst een ernstige vorm.... Misschien dat je dan ooit eens normaal doet....
Oh wacht.....
ik vind hoe godt doet anders ook absoluut niet normaal, hij heeft meer hersencellen dan 1 toch?quote:
Dan moet het wel echt een goede grap zijn en die ben ik nog niet tegengekomen... Ik vind het eigenlijk vaak ook gewoon niet grappig.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik krijg er bijna hiv van!![]()
De laatste keer dat iemand mij het woord kanker zag gebruiken was..... 1 minuut geleden.
Oh nee nu netWat een kankerzooi!
Kut doe ik het weer![]()
Nee serieus dat is eeuwen geleden. Alleen medisch gebruik ik het.
Maar een leuk kankergrapje kan ik best waarderen.
Het overbodige kk dit en kk dat vind ik veel dommer.
Oh, dus mijn opmerking is not done, maar iemand die het te pas en onpas gebruikt daar zeg tegen dat ie moet doen wat ie niet laten kan.....quote:
Nee, jij ontbreekt nog in het rijtje....quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijn vader, opa, oma, genoeg?
Alle er ook aan overleden, kk kneus
Ik vind dit wel heel achterlijk op de persoon spelen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind hoe godt doet anders ook absoluut niet normaal, hij heeft meer hersencellen dan 1 toch?
Wie gebruikt het te pas en te onpas dan? En ik heb al gezegd dat ik het niet vind kunnen, maar ik kan iemand niet iets verbieden.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh, dus mijn opmerking is not done, maar iemand die het te pas en onpas gebruikt daar zeg tegen dat ie moet doen wat ie niet laten kan.....
[..]
Nee, jij ontbreekt nog in het rijtje....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |