Koploperkoppersquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:20 schreef Cue_ het volgende:
Maar dan mogen we ook geen grappen maken over auto's of treinen of flatgebouwen of badkamers.. want daar gaan ook mensen aan dood.
Blijft er weinig over
ik vind gewoon dat er wel wat meer respect mag zijn en als ik aangeef dat ik iets not done geef vervolgens in 1 post 20x het woord kanker postenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dit wel heel achterlijk op de persoon spelen.
Zou het niet serieus zijn?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik zei het dus alleen maar zodat ie misschien eens leert wat kanker voor sommige mensen betekend.... Maar goed, ondanks diverse sterftes heeft hij er niet van geleerd. Kansloos kutfiguur dus...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wanneer geruik ik het dan kneus?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh, dus mijn opmerking is not done, maar iemand die het te pas en onpas gebruikt daar zeg tegen dat ie moet doen wat ie niet laten kan.....
[..]
Nee, jij ontbreekt nog in het rijtje....
20x?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind gewoon dat er wel wat meer respect mag zijn en als ik aangeef dat ik iets not done geef vervolgens in 1 post 20x het woord kanker postenhoud toch op zeg
Ik wens hem niet doodquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
20x?
Godt gebruikt het woord nauwelijks. Ik vind iemand dood wensen wel wat ernstiger dan het woordje kanker gebruiken.
He!quote:
http://www.grenswetenschap.nl/blogs/Honden-ruiken-kanker/quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij hoor je niet aan kanker te ruiken
Drie mensen eraan verliezen is niet confronterend genoeg?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik wens hem niet dood
Ik zeg alleen dat ie er eens mee geconfronteerd moet worden.....
Je korte termijn geheugen is ook al naar de klote.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik wens hem niet dood
Blijkbaar niet, want hij roept nog steeds kk kneus en dergelijke. En roept expres een paar keer kanker nadat MM er om vroeg het niet te doen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Drie mensen eraan verliezen is niet confronterend genoeg?En je zei toch echt: Jij ontbreekt nog.
Dat kan ik me wel indenken, eigenlijkquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]voor de rest ga ik niet -vrijwillig- kamperen hoor
ik las tquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel indenken, eigenlijk
Mijn jurk is vandaag binnengekomen
Geduld is een schone zaakquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik las t
ik wacht op een bh en vest, normaal komen ze ALTIJD vroeg, nu NOG niet geweest en moet zo werken *frustrerend*
Dus ben jij nog zieliger dan dat jij hem vindtquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want hij roept nog steeds kk kneus en dergelijke. En roept expres een paar keer kanker nadat MM er om vroeg het niet te doen.
Dus ja, als mensen mij aids toe wensen en mij voor kankerkneus uitschelden, dan mogen ze van mij wel aan dat rijtje toegevoegd worden.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:27 schreef Spezza19 het volgende:
Dus ja, als mensen mij aids toe wensen en mij voor kankerkneus uitschelden, dan mogen ze van mij wel aan dat rijtje toegevoegd worden.
Jij weet echt niet wat je wilt he?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik wens hem niet dood
zullen we gewoon ermee kappen en het gezellig houden?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
[..]
Jij weet echt niet wat je wilt he?![]()
Ga terug naar school en doe wat nuttigs. Dit LBO zwakstroom niveau is nu wel heel treurig aan het worden.
Dan heb je nog een half uur.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het is rete-irritant als ze altijd voor 13en komen en nu niet terwijl je om 16uur weg moet
Neequote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zullen we gewoon ermee kappen en het gezellig houden?
Herkenbaar jaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik las t
ik wacht op een bh en vest, normaal komen ze ALTIJD vroeg, nu NOG niet geweest en moet zo werken *frustrerend*
Kusje kroel en de domme dom houden.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:31 schreef Cue_ het volgende:
Na al die jaren moet nog steeds altijd de lieve vrede worden behouden..
Ik stem voor hersens inslaanquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:31 schreef Cue_ het volgende:
Na al die jaren moet nog steeds altijd de lieve vrede worden behouden..
ik vind 'fokkers' die grappen over aids niet waarderen gewoon not done.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind "grappen" over aids net zoals met kanker gewoon not done
weinig geweld zal er dan komenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik stem voor hersens inslaanMits die hersens aanwezig zijn
Ook als de hersens niet aanwezig zijn mag de schedel gewoon ingebeukt wordenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik stem voor hersens inslaanMits die hersens aanwezig zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |