RTL XL - Alle afleveringen van Gepest!quote:Gepest!
In het programma Gepest! vertellen slachtoffers van pesterijen èn pestkoppen hun aangrijpende verhaal. Peter van der Vorst kijkt in iedere aflevering van Gepest! met een andere hoofdpersoon terug op de schoolperiode. Wanneer begon het pesten? Wat gebeurde er precies? Hoe bepalend was de ellende voor de rest van het leven van het slachtoffer? Of: wat bewoog pestkoppen er toe anderen het leven zuur te maken?
Wordt regelmatig op donderdag uitgezonden bij RTL 4 om 21.30 uur.
Ja, dat is nog erger dan geschopt worden.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:40 schreef MissJ het volgende:
echt zielig, hele klas uitgenodigd en hij niet
Kan mij er ook wel iets bij voorstellen. Maar dan ga je nog niet zo met elkaar omquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:40 schreef Doler12 het volgende:
Als je nooit gaat douchen en een week dezelfde kleren draagt tsja
Ja, en dan zeggen: "de eer aan jezelf houden"" ...quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:41 schreef Karina het volgende:
Niet gaan, duh, hij was niet uitgenodigd.
Hey Zero!quote:
Mja. Alleen niet zo grappig wat ermee gebeurd is.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey Zero!Grappig een bekende zo van je
Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:40 schreef WcPot het volgende:
[..]
Kan mij er ook wel iets bij voorstellen. Maar dan ga je nog niet zo met elkaar om
Nee uiteraard.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mja. Alleen niet zo grappig wat ermee gebeurd is.
ja maar diegene die geholpen hebben weten alles welquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:42 schreef MissJ het volgende:
aah ik hoor het al, de pesters lijden ook hier weer aan selectief geheugenverlies
Ze weten het echt nog wel. Ik heb ooit ook eens keer tegen iemand op school heel zachtjes een aantal keren wat vervelends gezegt wat niet zo aardig was ik dacht van dat hoort ze niet maar ik denk achteraf dat ze het wel gehoord heeft. En of ze daar nu steeds mee zit.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:42 schreef MissJ het volgende:
aah ik hoor het al, de pesters lijden ook hier weer aan selectief geheugenverlies
dat dusquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:43 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja maar diegene die geholpen hebben weten alles welAls die hadden gepest wisten ze ook van niks
Die weten dat best hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:43 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja maar diegene die geholpen hebben weten alles welAls die hadden gepest wisten ze ook van niks
Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
petervdvorst #gepest zitten jullie te kijken? Zometeen onverwachte wending
Zal wel over dat glas gaan.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Daar reageerde ik op zijn berichtjequote:Op donderdag 2 juni 2011 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
hoiquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:49 schreef Karina het volgende:
Ik ben op de lagere school ooit opgewacht door een stel jongens, omdat ik zat te kletsen in de klas (ik kon nooit mijn mond houden) en daarom de HELE klas straf kreeg (ja, goede pedagoog die leraar).
Ik kan me niet voorstellen dat je dat elke dag overkomt, lijkt me verschrikkelijk.
Inderdaadquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:55 schreef Karina het volgende:
Maar ja, op een gegeven moment word je wanhopig natuurlijk.
ja en dan komen de ouders van die anderen piepen dat hun kids bedreigd zijn. Ja duhhhh!!! Tuurlijk, met een mesje zwaaien is niet lief nee. Maar wat wil je..quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:55 schreef Karina het volgende:
WTF dat is ook wel heftig, met een stanleymes gaan zwaaien.
Wat ik al zei: op een gegeven moment is de maat vol en dan kom je met rigoreuze maatregelen. Misschien niet slim, maar wel begrijpelijk.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:57 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja en dan komen de ouders van die anderen piepen dat hun kids bedreigd zijn. Ja duhhhh!!! Tuurlijk, met een mesje zwaaien is niet lief nee. Maar wat wil je..
Mja, beetje matig.quote:
En die andere de loodgieter 28 en is alleenquote:
Eigenlijk wel ja.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:05 schreef Karina het volgende:
Overmatige zweetgeur, dat is wel sneu, dat zijn moeder daar niets aan deed. Als dat echt de reden was.
Hoor je vaak, dat iemand die gepest is, het zelf later ook gaat doen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
Dus omdat hij zelf uitgescholden werd als stinkerd, is hij dat gaan projecteren op een ander
Die moeder zag er ook niet fris uit .. was het wellicht gewend.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:05 schreef Karina het volgende:
Overmatige zweetgeur, dat is wel sneu, dat zijn moeder daar niets aan deed. Als dat echt de reden was.
Ja gek he?! Ik ben nooit/zelden gepest en heb nooit gepest, was vrij 'normaal' maar weet echt wel wie de pispaal van de klas was hoor.quote:
Maar misschien als moeder merk je het op een gegeven moment ook niet meer. Dan is dat gewoon normaalquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja.
Al is het wel een combi van dingen geweest bij hem volgens mij...
Dat is niet gek, maar precies om hetgeen waarom hij gepest is; stinken.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoor je vaak, dat iemand die gepest is, het zelf later ook gaat doen.
Kan ja.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:06 schreef WcPot het volgende:
[..]
Maar misschien als moeder merk je het op een gegeven moment ook niet meer. Dan is dat gewoon normaal
Ja! Albertoquote:
Ze wist maar de helft. Of minder.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:07 schreef Karina het volgende:
Dit vind ik toch vreemd, die moeder deed hem op een andere school omdat hij werd gepest, dan wist ze het toch?
Misschien niet van de erge dingen zoals het glas?quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:07 schreef Karina het volgende:
Dit vind ik toch vreemd, die moeder deed hem op een andere school omdat hij werd gepest, dan wist ze het toch?
Tilburgquote:
dan was het feest geweestquote:
Jaquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:09 schreef julian6 het volgende:
[..]
dan was het feest geweest
ik zie het al voor me
waarom is er geen ondertiteling trouwens? ik versta niks van wat die moeder zegt
Ja, dan ben je niet verbaasd dat moeder dit niet wist. Ze praten gewoon helemaal niet ...quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:11 schreef Injetta het volgende:
OK, nou.. de mazzel.. Zijn mensen van weinig woorden...
quote:
Hij heet Niels.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:13 schreef matthijst het volgende:
Pffff, ook weer dat arrogante toontje...
"Heje d'r spijt van Jos"...
Ja, godverdomme, dat had, ik, totdat jij met je vadsige schele hoofd kwam doen alsof je beter bent dan ik... Lamme idote mafkees, get over it.
Ben jij Jos?quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:13 schreef matthijst het volgende:
Pffff, ook weer dat arrogante toontje...
"Heje d'r spijt van Jos"...
Ja, godverdomme, dat had, ik, totdat jij met je vadsige schele hoofd kwam doen alsof je beter bent dan ik... Lamme idote mafkees, get over it.
Lees je eigen onderschriftquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:14 schreef Injetta het volgende:
Krijgen weer dat ongemakkelijke? Pesters die het nauwelijks kunnen voorstellen en er niet zoveel mee kunnen. Het wel zielig vinden, maar verder eigenlijk hun eigen rol niet echt herinneren?
quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:17 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Lees je eigen onderschrift![]()
Niets van dit alles is Een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
PS Wil je die ene E er alsjeblieft inzetten?
Je bent de eerste die mijn onderschrift begrijpt...quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:17 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Lees je eigen onderschrift![]()
Niets van dit alles is Een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
PS Wil je die ene E er alsjeblieft inzetten?
Het is weer begonnenquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:15 schreef Karina het volgende:
Ik lees hier wel wanneer het weer begint, ik zit even bij Ned 2
Graag gedaan! Het begint weer.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:19 schreef Injetta het volgende:
[..]
Je bent de eerste die mijn onderschrift begrijpt...![]()
Ik zie nu pas dat die e mist. Ga het meteen aanpassen. Thanks.
Is nu op Ned. 1, over Duysquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Bijna. Ned. 2 over Willem Duys was maar kort zeg
Hij had zweetvoeten en stonk, onder andere.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:21 schreef Bellatrix het volgende:
Schakel nu pas in, waarom werd ie gepest?
Oké dank.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij had zweetvoeten en stonk, onder andere.
Inderdaad.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
Dat kiezen bij gym moeten ze gewoon random pick doen
haha jaquote:
Stickie? USB Stick? Ik kijk gewoon analoog nog, maar bevalt nog prima. Goede usernamequote:Op donderdag 2 juni 2011 22:22 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Ik heb sinds 2 dagen een Digitenne-boxMet een stickie
Ik stond tot en met mijn eindexamen altijd helemaal achteraan met gym. De kleinste ...quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
Dat kiezen bij gym moeten ze gewoon random pick doen
Karma.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
Die middelste donkere begint wel snel inhammen te krijgen, het arme jonk.
Je hebt de ultieme moeke gemist net Bella, zo'n leuk mensquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:23 schreef Bellatrix het volgende:
''Ik herinner me er himmel niks van jong, had da gezeejd dan hak u nie zo gepest of wa''
Zal het wel weer zijn.
Pittig kapsel?quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt de ultieme moeke gemist net Bella, zo'n leuk mens
Ja, een USB-stickiequote:Op donderdag 2 juni 2011 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Stickie? USB Stick? Ik kijk gewoon analoog nog, maar bevalt nog prima. Goede username
Nu je het zegt ja, maar gewoon zo'n leuk Zuidelijk mens, liefquote:
Kijk, zo hoort het.quote:
Gij wel.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:25 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zou ze gewoon tegen hun bakkes aan timmeren, geeft een beter gevoel.
Nou inderdaad. Sla ze helemaal lens.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:25 schreef Bellatrix het volgende:
of ze door een glazen deur duwen, weten ze ook hoe het voeltquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:25 schreef Bellatrix het volgende:
Zit je je nou tijdens het programma al op volgende week te verheugen? Apart ....quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
straks de vooruitblik naar volgende week
Ja, dat viel me ook op.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
Die 3e lijkt een beetje op Pieter vd Hoogeband, die neus ofzo.
Ik vind hem nog de redelijkste van de drie die er nu zitten.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:29 schreef Karina het volgende:
Wat een lul was je toen, nu nog, want hij weet zogenaamd niets meer.
Meer op Maarten vd Weijden vind ikquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
Die 3e lijkt een beetje op Pieter vd Hoogeband, die neus ofzo.
dat kan ik me eerlijk gezefd wel voorstellen hoor, hoe lang is dat nou al geledenquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:29 schreef Karina het volgende:
Wat een lul was je toen, nu nog, want hij weet zogenaamd niets meer.
Is dat die grauwsluier? Niels geloof ikquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:31 schreef MissJ het volgende:
de linkse ziet er echt zo vaag uit, alsof hij de hele dag binnen zit te blowen en nooit het daglicht ziet.
Dit is niet zo heel lang geleden. 15 jaar of zo maar. De vorige afleveringen waren allemaal van langer geleden.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:30 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dat kan ik me eerlijk gezefd wel voorstellen hoor, hoe lang is dat nou al geleden
Fokkerquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:31 schreef MissJ het volgende:
de linkse ziet er echt zo vaag uit, alsof hij de hele dag binnen zit te blowen en nooit het daglicht ziet.
Niels is die rechter.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:31 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Is dat die grauwsluier? Niels geloof ik
whahahaha, dat dacht ik ook terwijl ik het schreefquote:
En wil zeker niks weg doenquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:32 schreef Karina het volgende:
Oh die verzamelaar! Dat wordt echt smullen.
Jaquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:32 schreef Karina het volgende:
Oh die verzamelaar! Dat wordt echt smullen.
Ja, die heette geen Nielsquote:
mijn schooltijd is ook ong. 15 jaar geleden en ik weet er ook niet meer veel vanquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit is niet zo heel lang geleden. 15 jaar of zo maar. De vorige afleveringen waren allemaal van langer geleden.
Jij hebt vast geen kinderen ...quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:35 schreef Injetta het volgende:
Kind is een Engeltje?????
Mmmm, heb een ander beeld van engeltjes..
Weet ik niet. Ga ook even zoeken.quote:
Nee, gelukkig niet als ik die zo zie... Aan die nachtmerrie ben ik ontsnapt.quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:36 schreef Injetta het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet als ik die zo zie... Aan die nachtmerrie ben ik ontsnapt.
Inderdaad. Heb je er nog een trauma bij, Nederland ziet je ook nog als fantast.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:19 schreef MoiMoi85 het volgende:
Ik kan me bijna niet voorstellen dat je als pester door de confrontatie er beter mee om kan gaan. Volgens mij heb ik nog geen enkele aflevering gezien waarbij de pesters nog wisten wat ze precies hadden gedaan. Soms wel vaag dat ze wel gepest zouden kunnen hebben, maar wat precies, dat kunnen ze niet vertellen.
Ik kan me voorstellen dat je als pester heel erg het gevoel hebt dat je een verhaal staat te verzinnen. Hoe kun je in hemelsnaam een gesprek voeren en het afsluiten als de pesters niets meer weten?
Niemand vond 'm leuk.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
De tune.. ik hoor telkens WAT DE NEUK of WAT EEN MEUK!
wat is het nou
Die moeder leek op Jabba van Star Warsquote:
Loop je nu 90% van Fok te beledigen?quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:01 schreef WcPot het volgende:
[..]
En die andere de loodgieter 28 en is alleen [ afbeelding ]
Echt zo'n type die smartphones jat en het vervolgens op marktplaats zet.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:29 schreef Zeroku het volgende:
Die Steven spoort niet helemaal volgens mij. Zonder gein.
De impact van pesten komt bij de gepeste natuurlijk 10 maal harder aan dan degene die pest. Waarschijnlijk is dat de hoofdverklaring dat veel pesters het allemaal niet zo goed kunnen herinneren.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:19 schreef MoiMoi85 het volgende:
Ik kan me bijna niet voorstellen dat je als pester door de confrontatie er beter mee om kan gaan. Volgens mij heb ik nog geen enkele aflevering gezien waarbij de pesters nog wisten wat ze precies hadden gedaan. Soms wel vaag dat ze wel gepest zouden kunnen hebben, maar wat precies, dat kunnen ze niet vertellen.
Ik kan me voorstellen dat je als pester heel erg het gevoel hebt dat je een verhaal staat te verzinnen. Hoe kun je in hemelsnaam een gesprek voeren en het afsluiten als de pesters niets meer weten?
Ha ha.. gewoon door hier...quote:
Hehe jaquote:
quote:
Dat is elke week weer de hamvraag!quote:
Nee, die moeder bedoelde ik.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu of toen? Toen was ze aan het wisselen denk ik.
Ik vind het bijna elke week zo dat de gepeste nooit "lelijker" is dan de rest van de klas.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:37 schreef Karina het volgende:
Ik vond dat ze op die foto van vroeger wel een guitig gezicht had.
6 dus, die groepen...quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
6 jaar en al een ziek pestbrein hebben
7quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:38 schreef Karina het volgende:
Tja dat weet ik ook niet meer, groep 3, dan ben je, 10?
6 of 7 jaar pas..quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:38 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:39 schreef ThunderBitch het volgende:
Gaan we hier gewoon verder............
Dan ben je wel verknipt ja!quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
6 jaar en al een ziek pestbrein hebben
Ja... waar bleef je zo lang...quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:39 schreef ThunderBitch het volgende:
Gaan we hier gewoon verder............
Ik wel wat, maar niet wie er gepest werdquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:39 schreef Karina het volgende:
Van toen ik 6 of 7 was weet ik echt niets meer.
10 ben je groep 7 of 8 (ik was 10 in groep 8)quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:38 schreef Karina het volgende:
Ik weet er ook niks meer van.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:39 schreef Karina het volgende:
Van toen ik 6 of 7 was weet ik echt niets meer.
Ik ben ook nooit gepest maar werd wel bijna altijd als laatste gekozen bij gymquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:39 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik ben nooit gepest.
Was zelf ook geen pester.
Ik kon de weg niet zo snel vinden, had last van het vorig programma.quote:
Ik zou het ook echt niet meer weten ja!quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:40 schreef Karina het volgende:
Ik weet de namen niet eens meer, als ik naar een oude klassefoto kijk.
Haha ik ook, maar dat was omdat ik superslecht was in gym.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:40 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik ben ook nooit gepest maar werd wel bijna altijd als laatste gekozen bij gym
Dat denk je maar..... wacht maar tot Peter aan je deur verschijnt..quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:39 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik ben nooit gepest.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:41 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dat denk je maar..... wacht maar tot Peter aan je deur verschijnt..
Nee, ik werd wel vaak gekozen, vond het ook leuk, sport, was fanatiek.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:40 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik ben ook nooit gepest maar werd wel bijna altijd als laatste gekozen bij gym
ik heb vroegah wel meegepestquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:39 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik ben nooit gepest.
Whahaha... nee, dan zou ik tot mijn spijt moeten zeggen dat ik me dat niet kan herinneren.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:41 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dat denk je maar..... wacht maar tot Peter aan je deur verschijnt..
Ha ha, ik postte gelijk hetzelfde!quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:43 schreef Karina het volgende:
Die acteur lijkt best wel op die vader! Goed gekozen.
Dat is tenminste iets. Waarom ging je eigenlijk meepesten?quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik heb vroegah wel meegepestnav dit programma en vooral het ongeloof van mensen hier dat de pesters zich amper wat herinneren, dat heb ik ook wel. Ik weet concreet bijna geen voorbeelden te noemen, maar ik weet wel dat ik een bepaald meisje behoorlijk gepest heb.
die geloof ik dus ook wel, niet helemaal want ze weten echt wel dat ze een pestkop zijn geweest, maar dat ze concrete voorbeelden niet meer weten geloof ik dus welquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Whahaha... nee, dan zou ik tot mijn spijt moeten zeggen dat ik me dat niet kan herinneren.
Zou ik toch die mensen gaan geloven die het ook niet meer weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |