Tilburgquote:
dan was het feest geweestquote:
Jaquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:09 schreef julian6 het volgende:
[..]
dan was het feest geweest
ik zie het al voor me
waarom is er geen ondertiteling trouwens? ik versta niks van wat die moeder zegt
Ja, dan ben je niet verbaasd dat moeder dit niet wist. Ze praten gewoon helemaal niet ...quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:11 schreef Injetta het volgende:
OK, nou.. de mazzel.. Zijn mensen van weinig woorden...
quote:
Hij heet Niels.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:13 schreef matthijst het volgende:
Pffff, ook weer dat arrogante toontje...
"Heje d'r spijt van Jos"...
Ja, godverdomme, dat had, ik, totdat jij met je vadsige schele hoofd kwam doen alsof je beter bent dan ik... Lamme idote mafkees, get over it.
Ben jij Jos?quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:13 schreef matthijst het volgende:
Pffff, ook weer dat arrogante toontje...
"Heje d'r spijt van Jos"...
Ja, godverdomme, dat had, ik, totdat jij met je vadsige schele hoofd kwam doen alsof je beter bent dan ik... Lamme idote mafkees, get over it.
Lees je eigen onderschriftquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:14 schreef Injetta het volgende:
Krijgen weer dat ongemakkelijke? Pesters die het nauwelijks kunnen voorstellen en er niet zoveel mee kunnen. Het wel zielig vinden, maar verder eigenlijk hun eigen rol niet echt herinneren?
quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:17 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Lees je eigen onderschrift![]()
Niets van dit alles is Een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
PS Wil je die ene E er alsjeblieft inzetten?
Je bent de eerste die mijn onderschrift begrijpt...quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:17 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Lees je eigen onderschrift![]()
Niets van dit alles is Een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
PS Wil je die ene E er alsjeblieft inzetten?
Het is weer begonnenquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:15 schreef Karina het volgende:
Ik lees hier wel wanneer het weer begint, ik zit even bij Ned 2
Graag gedaan! Het begint weer.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:19 schreef Injetta het volgende:
[..]
Je bent de eerste die mijn onderschrift begrijpt...![]()
Ik zie nu pas dat die e mist. Ga het meteen aanpassen. Thanks.
Is nu op Ned. 1, over Duysquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Bijna. Ned. 2 over Willem Duys was maar kort zeg
Hij had zweetvoeten en stonk, onder andere.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:21 schreef Bellatrix het volgende:
Schakel nu pas in, waarom werd ie gepest?
Oké dank.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij had zweetvoeten en stonk, onder andere.
Inderdaad.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
Dat kiezen bij gym moeten ze gewoon random pick doen
haha jaquote:
Stickie? USB Stick? Ik kijk gewoon analoog nog, maar bevalt nog prima. Goede usernamequote:Op donderdag 2 juni 2011 22:22 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Ik heb sinds 2 dagen een Digitenne-boxMet een stickie
Ik stond tot en met mijn eindexamen altijd helemaal achteraan met gym. De kleinste ...quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
Dat kiezen bij gym moeten ze gewoon random pick doen
Karma.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
Die middelste donkere begint wel snel inhammen te krijgen, het arme jonk.
Je hebt de ultieme moeke gemist net Bella, zo'n leuk mensquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:23 schreef Bellatrix het volgende:
''Ik herinner me er himmel niks van jong, had da gezeejd dan hak u nie zo gepest of wa''
Zal het wel weer zijn.
Pittig kapsel?quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt de ultieme moeke gemist net Bella, zo'n leuk mens
Ja, een USB-stickiequote:Op donderdag 2 juni 2011 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Stickie? USB Stick? Ik kijk gewoon analoog nog, maar bevalt nog prima. Goede username
Nu je het zegt ja, maar gewoon zo'n leuk Zuidelijk mens, liefquote:
Kijk, zo hoort het.quote:
Gij wel.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:25 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zou ze gewoon tegen hun bakkes aan timmeren, geeft een beter gevoel.
Nou inderdaad. Sla ze helemaal lens.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:25 schreef Bellatrix het volgende:
of ze door een glazen deur duwen, weten ze ook hoe het voeltquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:25 schreef Bellatrix het volgende:
Zit je je nou tijdens het programma al op volgende week te verheugen? Apart ....quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
straks de vooruitblik naar volgende week
Ja, dat viel me ook op.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
Die 3e lijkt een beetje op Pieter vd Hoogeband, die neus ofzo.
Ik vind hem nog de redelijkste van de drie die er nu zitten.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:29 schreef Karina het volgende:
Wat een lul was je toen, nu nog, want hij weet zogenaamd niets meer.
Meer op Maarten vd Weijden vind ikquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
Die 3e lijkt een beetje op Pieter vd Hoogeband, die neus ofzo.
dat kan ik me eerlijk gezefd wel voorstellen hoor, hoe lang is dat nou al geledenquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:29 schreef Karina het volgende:
Wat een lul was je toen, nu nog, want hij weet zogenaamd niets meer.
Is dat die grauwsluier? Niels geloof ikquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:31 schreef MissJ het volgende:
de linkse ziet er echt zo vaag uit, alsof hij de hele dag binnen zit te blowen en nooit het daglicht ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |