Is dat die grauwsluier? Niels geloof ikquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:31 schreef MissJ het volgende:
de linkse ziet er echt zo vaag uit, alsof hij de hele dag binnen zit te blowen en nooit het daglicht ziet.
Dit is niet zo heel lang geleden. 15 jaar of zo maar. De vorige afleveringen waren allemaal van langer geleden.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:30 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dat kan ik me eerlijk gezefd wel voorstellen hoor, hoe lang is dat nou al geleden
Fokkerquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:31 schreef MissJ het volgende:
de linkse ziet er echt zo vaag uit, alsof hij de hele dag binnen zit te blowen en nooit het daglicht ziet.
Niels is die rechter.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:31 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Is dat die grauwsluier? Niels geloof ik
whahahaha, dat dacht ik ook terwijl ik het schreefquote:
En wil zeker niks weg doenquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:32 schreef Karina het volgende:
Oh die verzamelaar! Dat wordt echt smullen.
Jaquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:32 schreef Karina het volgende:
Oh die verzamelaar! Dat wordt echt smullen.
Ja, die heette geen Nielsquote:
mijn schooltijd is ook ong. 15 jaar geleden en ik weet er ook niet meer veel vanquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit is niet zo heel lang geleden. 15 jaar of zo maar. De vorige afleveringen waren allemaal van langer geleden.
Jij hebt vast geen kinderen ...quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:35 schreef Injetta het volgende:
Kind is een Engeltje?????
Mmmm, heb een ander beeld van engeltjes..
Weet ik niet. Ga ook even zoeken.quote:
Nee, gelukkig niet als ik die zo zie... Aan die nachtmerrie ben ik ontsnapt.quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:36 schreef Injetta het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet als ik die zo zie... Aan die nachtmerrie ben ik ontsnapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |