quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:20 schreef DjinN het volgende:
Hallo
Ik ben voor mijn mams op zoek naar een liedje. Ze hoort het elke keer bij de reclame voor aankomende films die op RTL8 worden uitgezonden. De stem deed haar aan Paul Simon denken (waardoor ik dus automatisch aan John Mayer denk..zijn stem lijkt ook op die van Paul Simon). Maar ik kan dus nergens vinden wat voor liedje het is.
Ze heeft geprobeerd de tekst te onthouden. Het enige wat ze er uit op kon maken was "You close your eyes and next to me" oid.
Kan iemand mij miss helpen ?? Alvast bedankt
Heb je een linkje?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:22 schreef DjinN het volgende:
Ik quote mijn zoekvraagje ook nog maar even een keer
[..]
Hmm dat klinkt niet echt als een Paul Simon look-alike...Heb je toevallig ook een linkje naar de promo van de mei filmmaand ??quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:28 schreef donroyco het volgende:
[..]
Heb je een linkje?
Deze is van juni, bedoel je die?
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:35 schreef DjinN het volgende:
[..]
Hmm dat klinkt niet echt als een Paul Simon look-alike...Heb je toevallig ook een linkje naar de promo van de mei filmmaand ??
In de comments zegt iemand iets over een sample van/in het nummer Jump van Madonna:quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:06 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik had een beat in mijn hoofd, en ik wist er geen nummer bij.
Met goede moed begin ik mijn mp3 computer door te spitten, tientallen nummers, geen succes.
Na 2 uur geef ik het op en wil wat anders gaan doen...... en zet toevallig een cd van faithless op...
krijg NOU WAT>>>> Album 'The Dance' Track.... Feelin' Good ...... Het fucking riedeltje dat ik al uren zoek...
Maar nu de vraag.... Zit dit ook in een ander nummer? Want ik blijf mezelf wijsmaken dat ik het ergens anders van ken. Ik zal een filmpje linken en precies aangeven welk stukje ik bedoel.
Het zit op de achtergrond wel door het hele nummer, maar het komt voor het eerst vet op de voorgrond van 2:38 tot 3:20
Het nummer (en dan de beat) doet mij aan 2 nummers denken, maar het is denk ik niet wat je bedoelt...:quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:06 schreef vaarsuvius het volgende:
Met goede moed begin ik mijn mp3 computer door te spitten, tientallen nummers, geen succes.
Na 2 uur geef ik het op en wil wat anders gaan doen...... en zet toevallig een cd van faithless op...
krijg NOU WAT>>>> Album 'The Dance' Track.... Feelin' Good ...... Het fucking riedeltje dat ik al uren zoek...
Maar nu de vraag.... Zit dit ook in een ander nummer? Want ik blijf mezelf wijsmaken dat ik het ergens anders van ken. Ik zal een filmpje linken en precies aangeven welk stukje ik bedoel.
Het zit op de achtergrond wel door het hele nummer, maar het komt voor het eerst vet op de voorgrond van 2:38 tot 3:20
Het doet mij denken aan:quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat akkoord op 0.30, na half alive... Dat ken ik. Dat is identiek aan een ander nummer. Maar ik kom er maar niet op. Iemand?
Ik had er nog geen antwoord op.quote:
't komt mij idd ook best wel bekend voor...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:06 schreef vaarsuvius het volgende:
Misschien helpt dit je verder:quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:25 schreef stbabylon het volgende:
Kan iemand mij helpen.
Iemand heeft dit nummer Prodigy genoemd, en zo begint het ook, maar gaat dan over in een gabber nummer. Maar nu wil ik dus weten welk nummer
Ja, helpt zeker. Het is iig Chosen Few. Het lijkt heel veel hier op:quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:43 schreef AllesWatWas het volgende:
Onderstaand melodietje zat dus eind maart in mijn hoofd, en nu weer. En ik heb geen idee waarom. Maar ik wil wel graag weten waar ik het van kenIk heb hem dus ‘ingehumd’ (en die leuke muziekzoekmachines kenden hem niet en gaven een of ander nummer van Avril Lavigne als suggestie ofzo
)
http://dl.dropbox.com/u/2888457/liedje.aif (hopelijk val je niet in slaap)
Ik heb toch het idee dat het behoorlijk bekend is
Kun je niet vocaroo.com gebruiken?quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:26 schreef hello_goodbye het volgende:
Ik zoek de naam van een nummer, een soort van dance hit, gezongen door een vrouw, waarin het eind van het refrein (of het refrein zelf) een aangehouden noot is die verdeeld in stappen van twee die steeds chromatisch naar beneden gaan. Snappie?![]()
Dus
AH ahAH ahAH ahAH ah HAAAA
waarbij de hoofdletters de nadruk krijgen (zo'n korte slide-up van de stem, zeg maar) en langer duren dan de kleine letters en de laatste HAAAA de hoogte weer heeft van de tweede stap naar beneden, chromatisch gezien. Euh... wacht, ik maak even een plaatje.
[ afbeelding ]
En dat ah-ah-ah is volgens mij het einde van een woord, niet gewoon aaaaaah.
Bedankt voor de tip: al moet ik daar een mic voor regelen.quote:
Ah ja, ik snap nu jouw uitleg.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:14 schreef hello_goodbye het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip: al moet ik daar een mic voor regelen.Maar ik heb 'm ondertussen via via al gevonden! Het is Incognito's versie van Stevie Wonders Don't you worry 'bout a thing!
Ik miste dus een paar noten in m'n voorbeeld...
quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:41 schreef Tieu het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer uit de jaren '90.
Ik weet alleen nog de videoclip, waarin de camera op een (model)trein was gemonteerd en je door het landschap ging. Iemand?
Gokje:quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:41 schreef Tieu het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer uit de jaren '90.
Ik weet alleen nog de videoclip, waarin de camera op een (model)trein was gemonteerd en je door het landschap ging. Iemand?
Graag gedaan.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:25 schreef Tieu het volgende:
Binnen anderhalf uur, dat is niet slecht
Bedankt
Zal wel niet want dit is niet bepaald reggeaquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:20 schreef Pino0 het volgende:
Dingeledong dong, dong dong oid.
Reggea, iets van Alborosie? Kom er echt niet uit.
Klinkt een beetje als Eek-a-mouse...quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:20 schreef Pino0 het volgende:
Dat is geen sample, dat is gewoon Alborosie.quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:20 schreef Pino0 het volgende:
wilde gokquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:11 schreef Boldface het volgende:
Ik had gisteren een digitale radiozender aan, met alleen 70s-muziek. Er kwam een redelijk uptempo nummer voorbij, met mannelijke vocals. Er leek vrij weinig bas in het nummer te zitten. Belangrijkste wat ik heb onthouden, was een tekstfragment. Het ging over "black hair", "blue eyes" (of blue-eyed) "boy".
Iemand enig idee op basis van deze aanwijzingen? Dank alvast.
Nee, helaas. Het is iets minder uptempo dan dit nummer. Wel bedankt voor de moeite.quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:43 schreef Qbaard het volgende:
Ik heb een verzoekje vanuit een tv-reclame van Animal Planet. Het gaat om reclame voor het programma Cheetah Kingdom, waarin een vrouwelijke zanger het zinnetje "I'm coming home" een aantal keer herhaalt.
Ik ben dan ook erg benieuwd om welk nummer dit gaat, aangezien ik nu welgeteld 2 uur bezig ben geweest met het zoeken naar nummer met "I'm coming home" erin. Zijn er best wel veel, het schijnt.
Deze?quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:11 schreef Boldface het volgende:
Ik had gisteren een digitale radiozender aan, met alleen 70s-muziek. Er kwam een redelijk uptempo nummer voorbij, met mannelijke vocals. Er leek vrij weinig bas in het nummer te zitten. Belangrijkste wat ik heb onthouden, was een tekstfragment. Het ging over "black hair", "blue eyes" (of blue-eyed) "boy".
Iemand enig idee op basis van deze aanwijzingen? Dank alvast.
Gokjequote:Op donderdag 2 juni 2011 22:53 schreef TheOnion het volgende:
Voor een vriend, hij zoekt een liedje
'ken jij een oude clasicer
die heet denk ik jungle of love
lijkt wel een franse liejdje
hoor ik altijd op de radio
is een vrolijke liedje
reggae achtig'
ha nee, maar hij weet ook niet zeker of die jungle love heet.quote:
Klassieker, vrolijk, geen reggae en ook niet Frans, maar wie weet:quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:53 schreef TheOnion het volgende:
is een vrolijke liedje
reggae achtig'
Nee dat is hem niet. Eerst dacht ik ook dat dat hem wasquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Klassieker, vrolijk, geen reggae en ook niet Frans, maar wie weet:
quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:05 schreef TheOnion het volgende:
[..]
Nee dat is hem niet. Eerst dacht ik ook dat dat hem was
hij zei wel dat hij die liedje vaak op de radio hoorde, misschien is het niet eens een klassieker
YES !! Bedankt. Dit nummer schreeuwt om een remix anno 2011. Dat is de reden dat ik het vroeg.quote:
Even vrij associëren dan maar:quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:05 schreef TheOnion het volgende:
[..]
Nee dat is hem niet. Eerst dacht ik ook dat dat hem was
hij zei wel dat hij die liedje vaak op de radio hoorde, misschien is het niet eens een klassieker
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 03:22 schreef Relativeer-het-maar. het volgende:
hoe heet dat nummer wat ze steeds aan het einde van de dagbeschouwing van Roland Garros draaien? Niet dat deuntje waar je veel gravel ziet met Nadal & Schiavone in een oranje-achtige sfeer, maar dat luchtige, zachte Franse gezang van een vrouw, het klinkt als "Vin" (op z'n Frans) ofzo?
Tennisfans/StudioSportkijkers weten vast wat ik bedoel, bij het WK Voetbal hadden ze bijvoorbeeld Just For Tonight, dat lied dus. Maar nu?
Merci beaucoup!
gokje;quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:53 schreef TheOnion het volgende:
is een vrolijke liedje
reggae achtig'
Eeuwig dankbaarquote:
Geen dank.quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:25 schreef Lt.Surge het volgende:
Help!
ik ben nu al anderhalf uur opzoek naar dat nummer van twee van die snotneuzen van een jaar of 13-15, zo'n rapnummer o.i.d.
Rond 2003, 2004?
Was best bekend
(Iets met klootzak, hou je bek, hou je smoel, zoiets was het)
Eén zoekopdracht.quote:
U is een held! Jammer dat er ook Engels doorheen zit, en ik had een mooie blondine verwacht en niet een gedrongen getinte mevrouw, maar daarop wordt het nummer natuurlijk niet beoordeeld.quote:
Geen jungle en geen reggae, maar wel Frans en vrolijk.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:53 schreef TheOnion het volgende:
is een vrolijke liedje
reggae achtig'
jaaaaaaa dat is hem! donroyco je hebt mijn mams erg blij gemaaktquote:
Ik zat vorige week het Roland Garros journaal te kijken en toen hoorde ik hem en toen heb ik midomi gebruikt om hem te vinden.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:05 schreef Relativeer-het-maar. het volgende:
[..]
U is een held! Jammer dat er ook Engels doorheen zit, en ik had een mooie blondine verwacht en niet een gedrongen getinte mevrouw, maar daarop wordt het nummer natuurlijk niet beoordeeld.Thanks! Sidevraag: hóe heb je die in godsnaam gevonden? Kende je 'm al ofzo? YouTube + NOS kwam ik echt niet verder mee..
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:06 schreef Dagoduck het volgende:
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1104540
van 4 tot 14 seconde?
quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:27 schreef papebals het volgende:
Help!! Ik zoek een housenummer met een stukje uit een reggae nummer er steeds door heen. Gregor salto draaide em tijdens zijn set afgelopen donderdag in Heerenveen. Ik heb helaas geen tekst o.i.d.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:29 schreef papebals het volgende:
Nee dat is em niet. Die had ik zelf nog wel gewetenmaar iig bedankt voor het meedenken
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:29 schreef papebals het volgende:
Nee dat is em niet. Die had ik zelf nog wel gewetenmaar iig bedankt voor het meedenken
Ik ken alleen een oude van Gregor Salto waarin dat een beetje voorkomt zoals jij zegt:quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:27 schreef papebals het volgende:
Help!! Ik zoek een housenummer met een stukje uit een reggae nummer er steeds door heen. Gregor salto draaide em tijdens zijn set afgelopen donderdag in Heerenveen. Ik heb helaas geen tekst o.i.d.
System of a Down, zoek nog even de clip opquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:13 schreef Cee het volgende:
Ja! Helllp! Het zit op 't puntje van m'n tong maar ik kom er maar niet op. 't Is voor m'n 30 Day Song Challenge, ik moet een lied uitkiezen waarvan mensen niet zouden denken dat ik 'm leuk vind. Nu weet ik welk lied ik wil posten maar niet hoe het heet of wie de uitvoerende is. De leadzanger heeft volgens mij zo'n rare sik en heet Sergej, Sanjai of zoiets? En het begint supersnel, met WAKE UP! [snel gepraat] YOU WANT TO [raggen] YOU WANT TO en dan gaat het opeens langzaam.
Help?
Jaaa, dat is 'm! Dank u dank u.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:17 schreef Scuidward het volgende:
[..]
System of a Down, zoek nog even de clip op
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:58 schreef Nieluss het volgende:
Ik ga het toch vragen ook al is het een longshot!
Ik was vrijdagochtend in de men_at_work in dordrecht en daar werd een housenummer gedraaid met een onwijs zieke panfluit beat vol bass er in! Helaas weigerde mijn shazam en kon hem dus niet taggen!
Ik heb al op wat ''flute'' nummers gezocht maar deze zat er nog niet bij. Het is een vrij recent nummer denk ik!
Iemand toevallig een panfluit of fluit nummer die recentelijk is uitgekomen? Youtube word ik ook niet wijzer van!
quote:
ook niet!quote:
Wilde gok:quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:17 schreef cookie18 het volgende:
Haay!
ik ben op zoek naar een zomerhit,was een dancactige deun,waarvan ik alleen nog weet dat er het woord:
aikiki word gezegd der rest is geloof ik alleeen muziek!
het was geen Mory Kante met Yeke
en als het de clip die in me hoofd zit er bij hoort zie je een hoop mensen door de straten dansen van een klein dorpje/stadje!
wie verlost mij want ik ben der namelijk al 2 dagen mee bezig!!
Hmm. Deze misschien? Kan geen clip vinden, alleen de muziek.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:17 schreef cookie18 het volgende:
Haay!
ik ben op zoek naar een zomerhit,was een dancactige deun,waarvan ik alleen nog weet dat er het woord:
en als het de clip die in me hoofd zit er bij hoort zie je een hoop mensen door de straten dansen van een klein dorpje/stadje!
Eh, kan je wat duidelijker zijn welk filmpje en rond welke minuut/seconde?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:28 schreef Compass het volgende:
http://selfcontrol.nu/?01.02.02.02/&r=1
Welk liedje word hier gespeeld op het moment dat ze zoenen? Ik heb al shazaam en soundhound gebruikt maar het werkt niet.
vrouw die het zingt, en dan met een hele hoge stem dat ze dat roept? Beetje carnaval achtig?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:53 schreef cookie18 het volgende:
Neej beide waren het niet,het klonk heel vrolijk het jammere is dat ik enkel nog weet dat het woord: aikikie (of het zo goed gespeld is weet ik niet)
en het is plaat gedraaid tijdens een zomer!!!
Wat voor stijl was het? Beetje dubstep/D 'n B achtig, of meer house/ latin oid?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:36 schreef Nieluss het volgende:
[..]
[..]
ook niet!
ik blijf verder zoeken!
toch echt wel housequote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:54 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Wat voor stijl was het? Beetje dubstep/D 'n B achtig, of meer house/ latin oid?
funana - so cu pe?quote:Op zondag 5 juni 2011 00:56 schreef vleestoeter het volgende:
Ik ben op zoek naar een afrikaans nummer, ze draaiden het laatst in de discotheek als afsluiter. Redelijk tempo, niet zo een afrikaans lion-king achtig zeik nummer. Meer feestelijk. En er wordt in het reffrein een tekst gezongen die in je hoofd blijft zitten, ik versta er alleen geen bal vanWel weet ik zeker dat ik het nummer al meerdere keren heb gehoord.
Kom maar op met die suggesties.
of een of andere latere remix van, nummer zelf is vrij oudquote:Op zondag 5 juni 2011 00:42 schreef Nieluss het volgende:
[..]
toch echt wel house
EDIT : ''panfluit'' a la dit deuntje :
quote:Op zondag 5 juni 2011 00:56 schreef vleestoeter het volgende:
Ik ben op zoek naar een afrikaans nummer, ze draaiden het laatst in de discotheek als afsluiter. Redelijk tempo, niet zo een afrikaans lion-king achtig zeik nummer. Meer feestelijk. En er wordt in het reffrein een tekst gezongen die in je hoofd blijft zitten, ik versta er alleen geen bal vanWel weet ik zeker dat ik het nummer al meerdere keren heb gehoord.
quote:Op zondag 5 juni 2011 02:31 schreef Lesterr het volgende:
oke dan:
Ben opzoek naar een frans gezongen dance nummer van een poos terug. Ik denk rond het jaar 2000? Misschien paar jaar eerder of later. Ik kan totaal geen frans dus heb geen tekst, maar weet wel vaag nog iets over de videoclip.
Zo'n meisje ging naar een discotheek.
En volgens mij was er ook iets met het zusje van dr maar dat weet ik niet zeker. Ook regende het en stonden ze bij een bushalte op een gegeven moment. Ook hier ben ik niet zeker van.
deze?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:17 schreef cookie18 het volgende:
Haay!
nee het is echt een vrij recent nummer denk ik, heb hem nog nooit gehoord.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:08 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
of een of andere latere remix van, nummer zelf is vrij oud
Ow hij zal bij jullie wss bij de hoofdpagina uitkomen, ik bedoel het filmpje over roken en dan als je weigert de sigaret aan te nemen word je gezoend en heb je een of ander positief deuntje na 10 sec. ?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
Eh, kan je wat duidelijker zijn welk filmpje en rond welke minuut/seconde?
Gokje:quote:Op zondag 5 juni 2011 00:56 schreef vleestoeter het volgende:
quote:Op zondag 5 juni 2011 13:28 schreef Creeg het volgende:
Ik hoorde gister een nummer, en ik herkende het vaag van de radio, maar ik vond het een leuk liedje alleen ik kan hem niet vinden. Komt omdat ik niet heel veel tekst weet. Was namelijk hier en daar beetje onverstaanbaar. Ik kon er 'Oh no' en 'let it go' uit halen. Het is een beetje dance achtig liedje. Weet iemand misschien over welk nummer ik het heb??
Ja! Wat een heldquote:
Niet toevalligquote:Op zondag 5 juni 2011 00:42 schreef Nieluss het volgende:
[..]
toch echt wel house
EDIT : ''panfluit'' a la dit deuntje :
Lijkt er wel een beetje op! Alleen langzamer tempo en minder trance achtigquote:
Ik ben blij dat je het zelf ook inzietquote:Op zondag 5 juni 2011 16:40 schreef Nieluss het volgende:
[..]
Lijkt er wel een beetje op! Alleen langzamer tempo en minder trance achtig
goh vager kan ik niet zijn geloof ik haha.
quote:Op zondag 5 juni 2011 14:04 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik zoek een Nederlands hiphop nummer. Het is een ongelofelijk kutnummer maar een maat van me heeft 'm nodig.
De tekst gaat over 'sletten' (is vast bij veel van die nummers) en er is ook een zin met 'je bent pas tevreden als er weer iemand in je poes zit'...volgens mij van LSD of Negativ..
Een beetje wel, het lijkt ook wel op het nummer wat ik bedoel, maar dat orgeltje is een stukje venijniger en hoekiger. Vooral het intro vertoont veel overeenkomst, alleen bij het nummer wat ik bedoel gaat het dan zo door.quote:
Geen orgel, maar doet me wel denken aan het intro van Tik Tok, en ze zingen over dronken worden:quote:Op zondag 5 juni 2011 17:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Een beetje wel, het lijkt ook wel op het nummer wat ik bedoel, maar dat orgeltje is een stukje venijniger en hoekiger. Vooral het intro vertoont veel overeenkomst, alleen bij het nummer wat ik bedoel gaat het dan zo door.
Nee hoor, die is het. Dank je. Is het geen orgeltje? Wat dan wel, een drumcomputer?quote:Op zondag 5 juni 2011 18:06 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
Geen orgel, maar doet me wel denken aan het intro van Tik Tok, en ze zingen over dronken worden:
Gewoon een elektronische beat. Vind het zelf niet eens lijken op een orgel... Maar misschien bedoel je iets anders met "orgeltje"?quote:Op zondag 5 juni 2011 18:13 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee hoor, die is het. Dank je. Is het geen orgeltje? Wat dan wel, een drumcomputer?
Ik bedoel er een muziekinstrument met toetsen mee dat geen snaren heeft en ook geen accerdeonachtige is. Dus ook alle elektrische orgeltjes en daarmee synthesizers als daar een deuntje mee wordt gespeeld. Ik bedoelde geen pijporgel. Maar je hebt gelijk dat ik wat duidelijker had kunnen zijn, als je mijn collectie zou kennen zou je begrijpen waarom ik het geexperimenteer daarin met allerlei ontwikkelingsstadia van de synthesizer, moogs e.d., maar onder de noemer 'orgeltje' gooi. Maar dat kon jij niet weten natuurlijk.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:31 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
Gewoon een elektronische beat. Vind het zelf niet eens lijken op een orgel... Maar misschien bedoel je iets anders met "orgeltje"?
Ik vind het ook een plat popliedje, maar het heeft een twist, een kink, het heeft iets wat buiten de orde van de meeste platte popliedjes valt. Zoals dat Kesha, dat is niks en heeft ook die twist niet en dan blijft het niets.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:02 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Je weet het prachtig te brengen, weltschmerz, maar ik blijf het gewoon een plat popliedje vinden, en ik blijf het ontzettend kut vinden.
Maar dan moet ik in het vervolg ook de moogs, hammonds, wurlitzers en mellotrons correct benoemen. Dat wordt wel lastig.quote:Dat verklaart het, ik zat inderdaad met een pijporgel in m'n hoofd. Volgende keer gewoon synthesizer zeggen aub!
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:07 schreef Shadeauw het volgende:
Weet iemand toevallig de artiest en het nummer dat je hoort in de reclame van Criminal Minds die op dit moment bijna elk reclame blok te zien is op Veronica?
Je hoort een vrouw een beetje "zingen". Naja, ze neuriet een beetje eigelijk (aah-aah-aah).
Alvast bedankt
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:27 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Iemand enig idee wat de artiest/titel van het nummer van de achtergrondmuziek van dit nummer is?
Thanks in advance.
Dan is het waarschijnlijk het nummer uit de post die boven je staat. Trinitrobenzeen vraagt ook een nummer uit de promo van Criminal Minds, en volgens mij is het dezelfde.quote:
Voldoet niet aan het criterium recent, maar Dance 2 Trance (met één helft van Jam & Spoon) in de gelederen, was hun tijd nogal vooruit. Dus ik knikker 'm er toch in als gok:quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:58 schreef Nieluss het volgende:
Ik was vrijdagochtend in de men_at_work in dordrecht en daar werd een housenummer gedraaid met een onwijs zieke panfluit beat vol bass er in! Helaas weigerde mijn shazam en kon hem dus niet taggen!
Ik heb al op wat ''flute'' nummers gezocht maar deze zat er nog niet bij. Het is een vrij recent nummer denk ik!
Iemand toevallig een panfluit of fluit nummer die recentelijk is uitgekomen? Youtube word ik ook niet wijzer van!
Haha zat ik ook aan te denken toen ik die van Carlos postte maar ik vond em toch teveel afwijkenquote:Op zondag 5 juni 2011 23:00 schreef Boldface het volgende:
[..]
Voldoet niet aan het criterium recent, maar Dance 2 Trance (met één helft van Jam & Spoon) in de gelederen, was hun tijd nogal vooruit. Dus ik knikker 'm er toch in als gok:
Als je toevallig dit nummer zocht dat qua 'gehumm' wel erg lijkt op die andere.quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 11:29 schreef Chiel-Montagne het volgende:
http://nos.nl/video/242070-roland-garros-2010-een-overzicht.html Iemand enig idee hoe het nummer heet dat onder deze beelden is gezet?
quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 13:30 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik vroeger vaak met zwemles hoorde als de radio aanstond in het zwembad
Denk dat het een ballad is, gezongen door een vrouw, beetje Celine Dion of Mariah Carey achtig. De tekst brengt me niet ver op Google, waarschijnlijk omdat ik het verkeerd onthouden heb. Maar wat ik weet is dat het ongeveer zo gaat:
I don't want you to know,
don't want you to say goodbye,
but i know that we ......
Beetje een zielige/gevoelige sfeer hangt er in het nummer.
meer weet ik niet. Denk dat het in de jaren '90 best een grote hit is geweest, iemand?
Hahaha ja, dat lijkt wel heel erg he? Misschien gepikt?quote:Op zondag 5 juni 2011 23:22 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Als je toevallig dit nummer zocht dat qua 'gehumm' wel erg lijkt op die andere.
Het is inderdaad gesampled uit dat nummer van de Fugees, die het weer hiervandaan hebben:quote:Op maandag 6 juni 2011 14:14 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Hahaha ja, dat lijkt wel heel erg he? Misschien gepikt?
4: 5: 6: 7: Puntje van mijn tong...quote:Op maandag 6 juni 2011 17:21 schreef Erwin36 het volgende:
Zoek de liedjes uit de heineken reclame's
De volledige versies dan zijn deze uberhaupt uitgebracht ??
gaat nlk om de 2de serie
De 3e is van de verleiding - wilde zee
Alvast bedankt,
Erwin
quote:Op maandag 6 juni 2011 18:49 schreef Infection het volgende:
Ik zoek een nummer waar in de video een soort platenspeler te zien is waar telkens met een stift overheen gegaan wordt waardoor de plaat die kleur wordt. Ook zie je af en toe een soort schoen met hoge hakken waarvan de hak de platenspeler raakt en in die kleur veranderd.
Ik zag dit afgelopen weekend op Slam!TV, maar kan hem niet meer terugvinden.
Iemand enig idee?
Geen dank.quote:
Huey Lewis and the News - The Power of Lovequote:
Idd! Tnx!quote:Op maandag 6 juni 2011 19:06 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Huey Lewis and the News - The Power of Love
Dit dus :quote:Op maandag 6 juni 2011 20:51 schreef Compass het volgende:
Heb het liedje nog steeds niet gevonden en volgens mij kijkt er niemand tussen de oude posts
Op deze link: http://selfcontrol.nu/
Kies daar voor Roken > Weiger de sigaret
En het liedje dat zich dan afspeeld op het moment dat er gezoend word.
Alvast Bedankt,
En anders eens een mailtje sturen richting stivoro ?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:00 schreef Compass het volgende:
[..]
Ik kon ehm zelf niet vinden tussen de youtube filmpjes![]()
Maargoed dat liedje dus... Iemand?
is hem helaas ook niet!quote:Op zondag 5 juni 2011 23:00 schreef Boldface het volgende:
[..]
Voldoet niet aan het criterium recent, maar Dance 2 Trance (met één helft van Jam & Spoon) in de gelederen, was hun tijd nogal vooruit. Dus ik knikker 'm er toch in als gok:
Repostquote:Op zondag 5 juni 2011 20:34 schreef Kaasissbaas het volgende:
Dat nummer vanaf 0.32
Wie kan me helpen!
ergens in 2010 was dit nummer ook al gevraagt, omdat het lijkt op "Kesha - Take it Off", maar het is een veelgebruikt deuntje, maar ik zoek echt die remix house versie.
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:24 schreef Kaasissbaas het volgende:
[..]
Reposthoop echt dat iemand hem nog vind
Zou nog mooier zijn als je ook de vraag erbij zocht..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:00 schreef bhm het volgende:
Ok, heel lang geleden heb ik is een verzoek gedaan voor een nummer in deze topic reeks.
Ik kon mij heel vaag maar het deuntje herinneren, en wist er verder niks over.
Nu kwam ik hem bij toeval dus tegen!
Ik wou hem jullie niet onthouden.
Heb ik even gedaan, maar te veel topics, en te lang geleden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:21 schreef Roolio het volgende:
[..]
Zou nog mooier zijn als je ook de vraag erbij zocht..
Deze misschien?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:58 schreef Nieluss het volgende:
quote:Op maandag 6 juni 2011 17:28 schreef RealizeMe het volgende:
Hoi!
Long shot hier, maar kent iemand het nummer in de reclame van Sporza? (belgisch sport programma op de vrt, dus komt ook alleen maar op belgische zenders volgens mij).
het is een beetje minimal house achtig!
bvd.
Fijn dat je even de moeite neemt om het filmpje bij je post te plaatsen. Maare ik heb het gevonden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:46 schreef iewl het volgende:
Kent iemand het nummer dat in de spa fruit reclame zit?
quote:Spa komt met een lekkere commercial voor "Spa & Fruit". De smaken worden gepromoot door verschillende type mensen. Iedereen zijn eigen smaak, allemaal Spa & Fruit. De muziek is een soundtrack van "The Spongebob Squarepants Movie" uit 2004 en is van Electrocute, genaamd "Bikini Bottom".
Deze toevallig?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:59 schreef santiagojwz het volgende:
Ik zoek een soort britpop nummer, het klinkt een beetje als the kooks maar is het volgens mij niet. Het nummer wordt gekenmerkt door het snelle gitaarwerk wat snel van toon verwisselt. voorbeeldje:
(hoge toon)tudu tudu tudu (lage toon)tudutudutudutudu en zo een paar keer door. Snelheid die ze hebben is ongeveer 1/8e maat.
Hopelijk resultaat *-)
-edit-quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1660438/2/100#97760921]zondag 5 juni 20mer dat je hoort in de reclame van Criminal Minds die op dit moment bijna elk reclame blok te zien is op Veronica?
Jef
Alvast bedankt
Neurie/fluit het even en neem het op.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:10 schreef santiagojwz het volgende:
Die is het niet helaas. Het nummer wat ik zoek duurt volgens mij ook niet zo lang en het tempo ligt hoger als in bovenstaande voorbeeld. Wat ik probeer aan te geven met die hoge en lage tonen: Op het moment dat ze ingaan op de lage tonen, gaat het ook een paar noten lager. Ik had trouwens een foutje in mijn voorbeeld:
hoge toon)tudu tudu tudu tudu (lage toon)tudutudutudutudu
In het tweede gedeelte (lage toon), ligt het tempo ook net iets hoger (vandaar ook geen spaties).
Ja, dat weet ikquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:44 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Talking Heads of Modern Talking?Dat is nogal een verschil...
Talk Talk ofzo?quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het zou overigens ook een compleet andere band kunnen zijn
Smack my bitch up van The Prodigy.quote:
Hoe kon ik dat nou vergeten! Brainfreeze.. Thanksquote:Op woensdag 8 juni 2011 07:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Smack my bitch up van The Prodigy.
Off the wallquote:Op woensdag 8 juni 2011 08:14 schreef cohen het volgende:
Ik zoek een titel van Michael Jackson. Hij zingt: toniiiiight, lalalalalalala and just enjoy yourself...
Ik kan m niet vinden! Help!
dat is "off the wall"quote:Op woensdag 8 juni 2011 08:14 schreef cohen het volgende:
Ik zoek een titel van Michael Jackson. Hij zingt: toniiiiight, lalalalalalala and just enjoy yourself...
Ik kan m niet vinden! Help!
Vampire Weekend - A Punk.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:28 schreef santiagojwz het volgende:
[..]
http://www59.zippyshare.com/v/86269706/file.html
Thanks!quote:
Gokje:quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:07 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zoek een volgens mij non-Aziatische tienerhit in Japan.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:50 schreef 7754 het volgende:
Iemand enig idee welke track dit is? Was tijdens de set van Laurant Garnier, afgelopen week.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:21 schreef BriaNL het volgende:
Hallo allen!
Mijn vriendin zoekt een nummer.
Heb weinig informatie over het nummer, maarja, je weet nooit hier!
Ze dacht dat de titel 'nothing' was.
Er word gezongen door een vrouw.
Het is een dubstep nummer!
Dat was het...
Misschien dat iemand het weet!
Groeten!
Oh, nee, het is een meisje. Met twee staarten en truttige jurkjes enzo. Volgens mijquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:04 schreef Xaia het volgende:
He iedereen,
Ik was een beetje muziek aant luisteren op youtube, en toen ik dacht the luisteren naar Happy Together kwam ik bij dit uit:
Nu blijkt dus dat youtube door copyright redenen de audio track heeft geswapt met een onbekend ander nummer. En het mooiste is nog dat ik t een vet nummertje vind maar geen idee heb hoe die heet. In de reacties onder het filmpje wordt een paar keer geroepen dat het House of the sun is maar ik vind dat het toch anders klinkt en het is sowieso een andere uitvoering dan die van de Turtles (tenminste als het klopt wat ze roepen).
Heeft iemand een idee of kan ie me verder helpen?
Ook shazam heb ik al geprobeerd maar die kent hem ook niet.
Thanks!!
Niemand?quote:Op maandag 6 juni 2011 15:03 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Zag laatst een clip op TMF, maar ze laten op het eind niet zien wie het zijn -_-
in de clip zie je 2 jongens, waarvan 1 met een gitaar. Muziek is ook alleen zang + gitaar. In de clip zie je ook een meisje die een hoop ongeluk heeft.
In het refrein zongen ze iets van: het is koud zonder jou. Ben de rest vergeten
Iemand enig idee?
Eigenlijk zoek ik nog een nummer die te slecht voor woorden is:
4 meiden, die een heel slecht dansje doen in een discotheek op een heel slecht nummer en iets met chicken erin. Partychicken? Discochicken? Zoiets Nederlands talig. Kwam ik laatste tegen op zo'n Nederlandse muziek zender op de digitale tv.
Nee, is um niet. Wel mooi nummer btw.quote:
Gokje...quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:20 schreef BriaNL het volgende:
Hallo allen!
Mijn vriendin zoekt een nummer.
Heb weinig informatie over het nummer, maarja, je weet nooit hier!
Ze dacht dat de titel 'nothing' was.
Er word gezongen door een vrouw.
Het is een dubstep nummer!
Het wordt nu vaker gedraaid op SlamFm.. daar heeft ze hem ook gehoord.
Dat was het...
Misschien dat iemand het weet!
Groeten!
Sorry voor dubbelpost!quote:
Dit is niet het nummer wat ik bedoelde, maar deze is ook zeer nice. thanx..!quote:
Dichtbij. Heb me al! Bedankt allemaal!!quote:
Gokjequote:Op donderdag 9 juni 2011 08:07 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zoek een volgens mij non-Aziatische tienerhit in Japan.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:06 schreef nightcowboy het volgende:
http://www.hartvannederla(...)bij-ouders-biendiya/
Hoe heet de muziek onder dit filmpje?
?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:01 schreef Mister.Brown het volgende:
Sinds kort draaien ze op Radio 538 een liedje met de woorden: "what the fuck" en enkele spaanse woorden. Hoe heet deze?!
quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:01 schreef Mister.Brown het volgende:
Sinds kort draaien ze op Radio 538 een liedje met de woorden: "what the fuck" en enkele spaanse woorden. Hoe heet deze?!
Nee, niet deze.quote:
Ze is volgens mij zelf geen Aziaat, maar zeker weten doe ik het niet. Volgens mij zijn de clips e.d. ook ' typisch' Japans, nou ja typisch, beetje manga irl of zo. Staarten, jurkjes. Ik dacht dat ze Amerikaans was, maar ik vind met Amerikaanse in Japan helemaal nietsquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:34 schreef Prixie het volgende:
[..]
Gokje
Hitlijst uit Japan -> http://www18.ocn.ne.jp/~hbr/JP/Jelatest.htm
het waren niet stiekem de Teriyaki boys?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze is volgens mij zelf geen Aziaat, maar zeker weten doe ik het niet. Volgens mij zijn de clips e.d. ook ' typisch' Japans, nou ja typisch, beetje manga irl of zo. Staarten, jurkjes. Ik dacht dat ze Amerikaans was, maar ik vind met Amerikaanse in Japan helemaal niets
Volgens mij zong ze wel Japans.
4 gokjes:quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:39 schreef Reismeis het volgende:
Hallo allemaal,
Ik heb een hele vage omschrijving, maar ben benieuwd of jullie op het nummer kunnen komen. Ik ben op zoek naar een oud dancehall nummer, ik heb het in het verleden al een aantal keer eerder gehoord, het zou wel eens uit de jaren 90 kunnen komen. Volgens mij is het een nummer wat standaard op een feest gedraaid wordt waar dancehall gedraaid wordt of van die Surinaamse/Antilliaanse feesten. Nou ben ik helemaal niet thuis in die nummers, vandaar, maar ik dacht ik doe een poging. Voor mij een onbekende artiest, geen Beenie Man of Sean Paul ofzo, voor die tijd, toen het voor het grotere publiek redelijk onbekend was. Iemand een idee?
Gok deel 2:quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:37 schreef Reismeis het volgende:
Aah, wat leuk! Ik dacht dat het eerst nummer 1 was, maar denk het toch niet. 1 en 2 komen zeker in de buurt, is wel dat ritme, 3 en 4 zeker niet. Heb je nog wat gokjes? Was wel een mannenstem, kan me geen vrouwenstemmen herinneren..
Het origineel is van Lynyrd Skynyrd (1974), Kid Rock heeft het nummer gebruikt voor zijn nummer All Summer Long (2008).quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:48 schreef Snarf het volgende:
Vandaag hoorde ik op de autoradio (100.7FM? In de buurt van de 100, weet niet meer welke zender) een remix met kleine herkenbare stukjes van Sweet Home Alabama (Kid Rock). Iemand enig idee welk nummer dit kan zijn?
Hmmm... leuk om te weten waar het origineel vandaan komtquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:59 schreef donroyco het volgende:
[..]
Het origineel is van Lynyrd Skynyrd (1974), Kid Rock heeft het nummer gebruikt voor zijn nummer All Summer Long (2008).
Deze denk ik dat je bedoeltquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:42 schreef elkravo het volgende:
Het la-la-la-gedeelte uit o.a. de eerste 30 seconden... dat ken ik ook van een recenter nummer uit denk ik jaren 90... weet iemand wat het is? Blijk dus ook weer gejat...
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:05 schreef Roland1000 het volgende:
Ja Ini Kamoze, maar... die heeft het natuurlijk van:
1965...(check vanaf 1:14)quote:
Iemand?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:38 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Sup, ik zoek een nummer, weet niets qua tekst, wel dat het rock/hardrock of misschien zelfs metal was, in de clip speelde de band op een glazen plateau muziek terwijl ze hingen aan 4 helikopters ofzo, dit is het enige wat ik mij kan herinneren =\
bedoel je misschien deze alleen ze heeft een slechte dag.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:03 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Zag laatst een clip op TMF, maar ze laten op het eind niet zien wie het zijn -_-
in de clip zie je 2 jongens, waarvan 1 met een gitaar. Muziek is ook alleen zang + gitaar. In de clip zie je ook een meisje die een hoop ongeluk heeft.
In het refrein zongen ze iets van: het is koud zonder jou. Ben de rest vergeten
Iemand enig idee?
Eigenlijk zoek ik nog een nummer die te slecht voor woorden is:
[youtube][/youtube]
4 meiden, die een heel slecht dansje doen in een discotheek op een heel slecht nummer en iets met chicken erin. Partychicken? Discochicken? Zoiets Nederlands talig. Kwam ik laatste tegen op zo'n Nederlandse muziek zender op de digitale tv.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 04:23 schreef Grunge. het volgende:
Met het volgende raadsel zit ik al jaren in mijn hoofd. Het zal eind negentiger jaren geweest zijn. Een dancenummer. Wat ik me alleen nog kan herinneren: de naam van de artiest/band/maker was iets met een X.. De clip kan ik me nog het beste herinneren. Deze speelde zich af in een bos. Een groep vrienden zat daar in een blokhut; horrorscenario. Er was een bijlmoordenaar en die maakte ze één voor één af. En ik geloof dat de clip groen was...
Ik vond het een heel toffe clip als klein meisje, en hij kwam vaak langs op TMF (indertijd was er geloof ik nog geen Nederlandse MTV? In ieder geval niet op onze televisie). Ik heb zelfs gezocht in hitlijsten, maar het levert niets op. Ik zou het zou graag weer eens zien! Ik heb alleen zo weinig aanknopingspunten.
Kijk, als ik nu wist hoe-ie ging, dan kon ik 'em neuriën (zo heb ik al heel wat liedjes teruggevonden via de daarvoor bestemde sites). Maar dat kan ik niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:08 schreef Grunge. het volgende:
De rest ga ik even niet quoten. Ik heb nogal een olifantengeheugen en ik denk dat het begon met X- of eindigde op -X. Met streepje dus. En ik kon er echt op wachten toen als ik TMF op had staan, wat ik dus ook deed, de clip kwam best vaak langs. Het lijkt me inderdaad zo'n heerlijke trip down memory lane, ik zoek hier al zóóó lang naar! Ik ga in die lijsten kijken, bedankt.
Het enige wat ik kan verzinnen met "-x" is "Liberty-x"quote:Op zondag 12 juni 2011 03:02 schreef Grunge. het volgende:
In de herhaling:
[..]
[..]
Kijk, als ik nu wist hoe-ie ging, dan kon ik 'em neuriën (zo heb ik al heel wat liedjes teruggevonden via de daarvoor bestemde sites). Maar dat kan ik dus niet.
Nee, zoiets is het niet. Geen 'groepje', sowieso zal het meer iets van een DJ geweest zijn (niet in beeld). En ook van voor Liberty-X.quote:Op zondag 12 juni 2011 03:08 schreef Thas het volgende:
[..]
Het enige wat ik kan verzinnen met "-x" is "Liberty-x"
Roots Manuva - Witness (1 Hope)quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:46 schreef zedman18 het volgende:
goeiedag,
ik zoek een britse rnb/hiphop nummer, waarvan ik de tekst niet weet, maar wel de clip.
Het gaat om een licht getinte man die bij een kleuterschool mee gaat doen met activiteiten, met o.a.
hoelahoep, zakspringen enz. maar hij speelt wel vals want hij is een volwassen man. En op het laatst gaat hij ervandoor met een rode auto ik meen dat het een ferrari was.
ik hoop dat jullie eruit komen.
Met vriendelijke groeten,
zedman18
Cygnus X?quote:Op zondag 12 juni 2011 03:02 schreef Grunge. het volgende:
In de herhaling:
[..]
[..]
Kijk, als ik nu wist hoe-ie ging, dan kon ik 'em neuriën (zo heb ik al heel wat liedjes teruggevonden via de daarvoor bestemde sites). Maar dat kan ik niet.
YES. Heeeeeeel erg bedankt. gelukkig bestaat deze topic.quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 12:11 schreef ZuidGrens het volgende:
Gisteren hoorde ik een liedje op stap, maar krijg het niet gevonden.
Er werd gezegd 'I don't need no doctor baby' en dat liedje van 'you ain't seen nothing yet'....en dan een een housebeat eronder...
Weet iemand welke ik bedoel?
Ben er al achter, het was "East Clubbers - It's a Dream"quote:Op zondag 12 juni 2011 02:58 schreef Thas het volgende:
Titel van het youtubefilmpje zegt het al; ik ben dus op zoek naar de naam van dit nummer
Geen dank.quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 13:59 schreef Deverwey het volgende:
Beste mensen,
Ben op zoek naar een live nummer van Marco Borsato. Weet niet precies welk nummer hij zingt, dacht dat ik hoorde "Heb de zon zien schijnen"
Heb het gezien op een dvd van een concert, hij staat op een podium met een draaiende "tong" de zaal in.
Belangrijk detail : tijdens het nummer heeft hij begeleiding van een "drumband". het is dus een soort van live "remix" met allemaal drums enzo.
Hoop dat iemand de omschrijving kan herkennen.
quote:
Lees mijn ondertitel.quote:
Niet moeilijk, gewoon even googlen op de songtekst:quote:Op maandag 13 juni 2011 00:40 schreef zestien het volgende:
Hallo, ik kijk nu van god los en er is echt een super vet lied waar ik het naam van wil weten. Met Shazam op me iphone kan ik hem niet vinden misschein omdat ze er door heen praten.
Het begint vanaf 17.30 en de zanger heeft een jamaicaans accent
http://www.herhaling.nl/video/1083135/ is de link
vanaf 17.30
hoe heet het liedje?
Wat voor genre gaat het om?quote:Op maandag 13 juni 2011 01:42 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb zeer weinig info, maar misschien kunnen jullie mij helpen.
Het nummer wat ik zoek is instrumentaal, en uitgevoerd door een paar jongens die een opdracht voor school hadden (wat ik me herinner).
Het is heel bekend geworden en ze hebben ook opgetreden, verder was alles nauw verbonden met 3fm.
Ze hebben besloten om er verder ook niks mee te doen.
Ik zoek de artiest + nummer, iemand die me hier verder mee kan helpen ?
Ja moeilijk te omschrijven, het begint met een trompet en is eigenlijk een beetje vage muziek.quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 12:28 schreef Deventer__ het volgende:
Hoe heet het nummer dat op 23:45 begint?
http://www.uitzendinggemi(...)70dea8f1b2b0edde2155
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik hoorde vandaag in een reclame op Discovery een deuntje, waarvan ik denk dat het origineel van Talking Heads of van Modern Talking is. Het ging om een vrij vocaal uitgevoerde versie, met weinig begeleiding. Echter weet ik niet welke reclame het is en ook niet welk nummerIk weet wel dat ik het origineel ken, maar ik kan me niet herinneren hoe het nou ook alweer klonk...
Iemand?
-edit-
Deze was het in elk geval niet
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:44 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Talking Heads of Modern Talking?Dat is nogal een verschil...
quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ja, dat weet ikIk hoop dan ook dat iemand weet welke reclame ik bedoel
Het zou overigens ook een compleet andere band kunnen zijn, ik ga maar flink Discovery kijken de komende weken...
Ik hoorde 'm toevallig net langskomen! Het was de reclame van Diesel, met een cover van dit nummer:quote:
Nouja, ik heb altijd een beetje gay-associaties bij het originele nummer en ook bij Modern Talkingquote:Op maandag 13 juni 2011 19:58 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Het is me dan wel een raadsel hoe je bij Modern Talking / Talking Heads kwam.
Nee want Madonna was alleen achtergrondkoortje bij Patrick Hernandez en niet bij modern talking...quote:Op maandag 13 juni 2011 20:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Nouja, ik heb altijd een beetje gay-associaties bij het originele nummer en ook bij Modern TalkingMeer kan ik er ook niet van maken
quote:Op maandag 13 juni 2011 23:01 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik zoek een dance-achtig nummer in de stijl van 'Out of Touch' en 'Call on Me'. Volgens mij was de titel iets over stars of iets dergelijks. Is redelijk oud (2004 of zo?). Thanks alvast.
Geen dank.quote:
Bedoel je Anyplace, Anywhere, Anytime van Nena & Kim Wilde?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:45 schreef DrNick het volgende:
Ik zoek een jaren 00, volgens mij, nummer. Genre pop. De enige lyrics die door mijn hoofd spoken zijn:
Anyway, anytime, anyyywheere
Ik weet niet precies of het klopt, wat achter de any* staat. Word gezongen door een vrouw.
Die is het helemaal. Dankjewelquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bedoel je Anyplace, Anywhere, Anytime van Nena & Kim Wilde?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:33 schreef Roces18 het volgende:
Ik zoek dat nummer van die RTL 8 zomerfilms reclame, die je vaak hoort tijdens een filmblok om ze te promoten. Ik heb al flink gegoogeld maar dat heeft niks opgeleverd. De tekst die ik heb kunnen verstaan was iets van: ""Do you want to go down down down with me............. and I will love"
Typisch een sloom zomernummertje was het.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:33 schreef Roces18 het volgende:
Ik zoek dat nummer van die RTL 8 zomerfilms reclame, die je vaak hoort tijdens een filmblok om ze te promoten. Ik heb al flink gegoogeld maar dat heeft niks opgeleverd. De tekst die ik heb kunnen verstaan was iets van: ""Do you want to go down down down with me............. and I will love"
Typisch een sloom zomernummertje was het.
Geen dankquote:
quote:
Maakt niet uit, misschien kan jij me hier bij helpen: [Centraal] Photoshop - Vragen, tutorials en meer... #17quote:
Katy B?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:25 schreef kikoooooo het volgende:
Ik zoek een bandnaam, klinkt als ktb / katee bee weetikveel?
Is een beetje electro/dubstep en Paul Rabbering draait t nog wel eens.
Hoe schrijf ik t?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:25 schreef kikoooooo het volgende:
Ik zoek een bandnaam, klinkt als ktb / katee bee weetikveel?
Is een beetje electro/dubstep en Paul Rabbering draait t nog wel eens.
Hoe schrijf ik t?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |