abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97555702

© donroyco

Waar is dit topic voor bedoeld? :?

Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...

Dit topic is een uitbreiding van de succesvolle 'Help, ik zoek een artiest/nummer!'- reeks.

Tips:

• Als het een recent nummer betreft, blader eerst het topic (evt. de vorige ook) even door, je hebt kans dat iemand anders de vraag al heeft gesteld.
• Als je een nummer zoekt uit een reclame, kijk dan eerst even op Ster.nl, of een van de andere sites in het onderstaand overzicht.
• Als je een nummer zoekt uit een film/tv-serie, kijk dan eerst bij de info over die film/tv-serie op IMDb
• Als je de muziek zoekt van een filmpje op YouTube, kijk dan eerst eens door de comments bij het filmpje.
• Heb je een stukje tekst uit een nummer?
Ga dan naar Google en zoek op: lyrics "jouw stukje tekst" (vergeet de aanhalingstekens niet)
• Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
• Heb je een request geplaatst, en heb je daarna zelf al het nummer gevonden, schroom dan niet om nog even het nummer te vermelden, dit kan natuurlijk helpen met toekomstige vragen!
• Heb je een request geplaatst, en is het juiste antwoord gegeven, laat het even weten, toch leuk om te horen of we het goed hebben/hadden!

Handige links:

Midomi
Musipedia Whistle
Tunatic
Muziek van de reclame
Adformatie Campagnes
Muziek in de reclame (nieuw!)
Commercials (nieuw!)
Melodycatcher (nieuw!)
Met dank aan Baggeruser, Deetch, Noodly, RacerDKB & willem888 voor de bijdragen *O*

Waar is dit topic niet voor bedoeld? :N

• Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
• 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
• Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost d.m.v. de knop 'open nieuw deel'. Een lief modje zal hem weer sticky maken.

Wijzigingen/toevoegingen aan deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een PM doen naar donroyco

Game on!
pi_97558677
Hey beste mensen, ik ben al wat dichterbij mijn zoektocht gekomen! :P
Het is volgens mij een remix van dit nummer: en dan vooral de 'latin' versie. Wellicht een cover, wie kan me helpen, alvast bedankt ;)
pi_97560454
En gevonden na wat youtube research! :) Twas uiteindelijk een frans nummer:

pi_97561964
Ik quote mijn zoekvraagje ook nog maar even een keer :)

quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 23:20 schreef DjinN het volgende:
Hallo :)
Ik ben voor mijn mams op zoek naar een liedje. Ze hoort het elke keer bij de reclame voor aankomende films die op RTL8 worden uitgezonden. De stem deed haar aan Paul Simon denken (waardoor ik dus automatisch aan John Mayer denk..zijn stem lijkt ook op die van Paul Simon). Maar ik kan dus nergens vinden wat voor liedje het is.
Ze heeft geprobeerd de tekst te onthouden. Het enige wat ze er uit op kon maken was "You close your eyes and next to me" oid.
Kan iemand mij miss helpen ?? Alvast bedankt :)
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  dinsdag 31 mei 2011 @ 22:28:38 #5
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_97562339
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 22:22 schreef DjinN het volgende:
Ik quote mijn zoekvraagje ook nog maar even een keer :)

[..]

Heb je een linkje?

Deze is van juni, bedoel je die?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_97562695
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 22:28 schreef donroyco het volgende:

[..]

Heb je een linkje?

Deze is van juni, bedoel je die?
Hmm dat klinkt niet echt als een Paul Simon look-alike...Heb je toevallig ook een linkje naar de promo van de mei filmmaand ??
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  dinsdag 31 mei 2011 @ 22:38:00 #7
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_97562851
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 22:35 schreef DjinN het volgende:

[..]

Hmm dat klinkt niet echt als een Paul Simon look-alike...Heb je toevallig ook een linkje naar de promo van de mei filmmaand ??
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_97564325
Ik had een beat in mijn hoofd, en ik wist er geen nummer bij.

Met goede moed begin ik mijn mp3 computer door te spitten, tientallen nummers, geen succes.

Na 2 uur geef ik het op en wil wat anders gaan doen...... en zet toevallig een cd van faithless op...

krijg NOU WAT>>>> Album 'The Dance' Track.... Feelin' Good ...... Het fucking riedeltje dat ik al uren zoek...

Maar nu de vraag.... Zit dit ook in een ander nummer? Want ik blijf mezelf wijsmaken dat ik het ergens anders van ken. Ik zal een filmpje linken en precies aangeven welk stukje ik bedoel.

Het zit op de achtergrond wel door het hele nummer, maar het komt voor het eerst vet op de voorgrond van 2:38 tot 3:20

Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_97570752
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 23:06 schreef vaarsuvius het volgende:

Met goede moed begin ik mijn mp3 computer door te spitten, tientallen nummers, geen succes.

Na 2 uur geef ik het op en wil wat anders gaan doen...... en zet toevallig een cd van faithless op...

krijg NOU WAT>>>> Album 'The Dance' Track.... Feelin' Good ...... Het fucking riedeltje dat ik al uren zoek...

Maar nu de vraag.... Zit dit ook in een ander nummer? Want ik blijf mezelf wijsmaken dat ik het ergens anders van ken. Ik zal een filmpje linken en precies aangeven welk stukje ik bedoel.

Het zit op de achtergrond wel door het hele nummer, maar het komt voor het eerst vet op de voorgrond van 2:38 tot 3:20

In de comments zegt iemand iets over een sample van/in het nummer Jump van Madonna:
Maar daar moet je wel heel veel fantasie voor hebben..
  woensdag 1 juni 2011 @ 07:34:21 #10
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_97571348
quote:

Het nummer (en dan de beat) doet mij aan 2 nummers denken, maar het is denk ik niet wat je bedoelt...:

En deze versie van:
Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
pi_97576883

Dat akkoord op 0.30, na half alive... Dat ken ik. Dat is identiek aan een ander nummer. Maar ik kom er maar niet op. Iemand?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 1 juni 2011 @ 12:48:02 #12
303136 Roland1000
pi_97578465
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:53 schreef Da_Sandman het volgende:

Dat akkoord op 0.30, na half alive... Dat ken ik. Dat is identiek aan een ander nummer. Maar ik kom er maar niet op. Iemand?
Het doet mij denken aan:
Maar ik ben niet echt klassiek geschoold ;)
pi_97578468
Heb het al, JDX - Sarah Mariah - Live The Moment
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 1 juni 2011 @ 14:39:22 #14
284024 ecktebaas
Hardwerkende Yugoslav
pi_97582104
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 18:26 schreef ecktebaas het volgende:
Het lied hier:

Iraq Strikes back door Rob Hofman
Ik had er nog geen antwoord op.

[ Bericht 61% gewijzigd door krioro op 02-06-2011 00:56:55 ]
somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
pi_97590699
quote:

't komt mij idd ook best wel bekend voor...
Heb nu ook een soortgelijk deuntje in m'n hoofd maar weet dus niet van welk nummer dit is...
Ik ga even zoeken ^O^
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
pi_97592319
Kan iemand mij helpen.

Iemand heeft dit nummer Prodigy genoemd, en zo begint het ook, maar gaat dan over in een gabber nummer. Maar nu wil ik dus weten welk nummer :)

pi_97594129
quote:
99s.gif Op woensdag 1 juni 2011 19:25 schreef stbabylon het volgende:
Kan iemand mij helpen.

Iemand heeft dit nummer Prodigy genoemd, en zo begint het ook, maar gaat dan over in een gabber nummer. Maar nu wil ik dus weten welk nummer :)

Misschien helpt dit je verder:

Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_97594341
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 20:16 schreef JustinK het volgende:

[..]

Misschien helpt dit je verder:

Ja, helpt zeker. Het is iig Chosen Few. Het lijkt heel veel hier op:
  woensdag 1 juni 2011 @ 20:23:23 #19
298335 AllesWatWas
Ga Niet Weg Van Me
pi_97594445
Ik maak ook nog even schaamteloze reclame voor mijn verzoek O-)

quote:
99s.gif Op donderdag 26 mei 2011 21:43 schreef AllesWatWas het volgende:
Onderstaand melodietje zat dus eind maart in mijn hoofd, en nu weer. En ik heb geen idee waarom. Maar ik wil wel graag weten waar ik het van ken :Y Ik heb hem dus ‘ingehumd’ (en die leuke muziekzoekmachines kenden hem niet en gaven een of ander nummer van Avril Lavigne als suggestie ofzo 8)7 )

http://dl.dropbox.com/u/2888457/liedje.aif (hopelijk val je niet in slaap :') )

Ik heb toch het idee dat het behoorlijk bekend is :@
“Je moet vergeten, alles kun je vergeten, want alles verdwijnt al.
Vergeet de tijd van misverstanden, en de tijd verspild aan het hoe en waarom.
Vergeet de uren waarin wij vermoordden, door het zoeken waarom, het hart van ons geluk.”
pi_97597315
Ik zoek de naam van een nummer, een soort van dance hit, gezongen door een vrouw, waarin het eind van het refrein (of het refrein zelf) een aangehouden noot is die verdeeld in stappen van twee die steeds chromatisch naar beneden gaan. Snappie? ;)

Dus

AH ahAH ahAH ahAH ah HAAAA

waarbij de hoofdletters de nadruk krijgen (zo'n korte slide-up van de stem, zeg maar) en langer duren dan de kleine letters en de laatste HAAAA de hoogte weer heeft van de tweede stap naar beneden, chromatisch gezien. Euh... wacht, ik maak even een plaatje.

En dat ah-ah-ah is volgens mij het einde van een woord, niet gewoon aaaaaah.
  woensdag 1 juni 2011 @ 22:07:58 #21
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_97599426
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 21:26 schreef hello_goodbye het volgende:
Ik zoek de naam van een nummer, een soort van dance hit, gezongen door een vrouw, waarin het eind van het refrein (of het refrein zelf) een aangehouden noot is die verdeeld in stappen van twee die steeds chromatisch naar beneden gaan. Snappie? ;)

Dus

AH ahAH ahAH ahAH ah HAAAA

waarbij de hoofdletters de nadruk krijgen (zo'n korte slide-up van de stem, zeg maar) en langer duren dan de kleine letters en de laatste HAAAA de hoogte weer heeft van de tweede stap naar beneden, chromatisch gezien. Euh... wacht, ik maak even een plaatje.

[ afbeelding ]

En dat ah-ah-ah is volgens mij het einde van een woord, niet gewoon aaaaaah.
Kun je niet vocaroo.com gebruiken?
pi_97599799
quote:
7s.gif Op woensdag 1 juni 2011 22:07 schreef donroyco het volgende:

[..]

Kun je niet vocaroo.com gebruiken?
Bedankt voor de tip: al moet ik daar een mic voor regelen. ;) Maar ik heb 'm ondertussen via via al gevonden! Het is Incognito's versie van Stevie Wonders Don't you worry 'bout a thing! :) Ik miste dus een paar noten in m'n voorbeeld... ;)
  woensdag 1 juni 2011 @ 22:18:21 #23
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_97599996
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 22:14 schreef hello_goodbye het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip: al moet ik daar een mic voor regelen. ;) Maar ik heb 'm ondertussen via via al gevonden! Het is Incognito's versie van Stevie Wonders Don't you worry 'bout a thing! :) Ik miste dus een paar noten in m'n voorbeeld... ;)
Ah ja, ik snap nu jouw uitleg. :7
pi_97614083
Ik ben op zoek naar een nummer uit de jaren '90.
Ik weet alleen nog de videoclip, waarin de camera op een (model)trein was gemonteerd en je door het landschap ging. Iemand?
I was trying to daydream, but my mind kept wandering...
  donderdag 2 juni 2011 @ 10:42:15 #25
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_97614094
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 10:41 schreef Tieu het volgende:
Ik weet alleen nog de videoclip, waarin de camera op een (model)trein was gemonteerd en je door het landschap ging. Iemand?

Deze?
pi_97614894
Nee, er was iets met een trein/rails gedurende de hele clip
  donderdag 2 juni 2011 @ 11:51:43 #27
303136 Roland1000
pi_97615818
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 10:41 schreef Tieu het volgende:
Gokje:

pi_97615959
Nee, ook niet.
Was meer overdag, lichtere kleuren enzo.
pi_97616342
Ook wel handig om te melden trouwens, maar het nummer was instrumentaal. Er werd dus niet gezongen als ik het me goed herinner...
pi_97616821
Binnen anderhalf uur, dat is niet slecht :D
Bedankt
pi_97617076
quote:
Wist dat hij die bedoelde, zag de clip zo voor me.. Had alleen geen idee welk nummer het was :P
^O^
pi_97617150
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 12:25 schreef Tieu het volgende:
Binnen anderhalf uur, dat is niet slecht :D
Bedankt
Graag gedaan. :)
  donderdag 2 juni 2011 @ 12:53:35 #34
154252 EvanStone
Daar gaan we!
pi_97617552
Ik zoek een bekend nummer, 80's pop genre. Lijkt op Phil Collins.

Refrein volgens mij met de tekst: you are the best...
pi_97623107
Ik had gisteren een digitale radiozender aan, met alleen 70s-muziek. Er kwam een redelijk uptempo nummer voorbij, met mannelijke vocals. Er leek vrij weinig bas in het nummer te zitten. Belangrijkste wat ik heb onthouden, was een tekstfragment. Het ging over "black hair", "blue eyes" (of blue-eyed) "boy".

Iemand enig idee op basis van deze aanwijzingen? Dank alvast.
  donderdag 2 juni 2011 @ 16:20:32 #36
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_97623328
Dingeledong dong, dong dong oid.

Reggea, iets van Alborosie? Kom er echt niet uit.

donderdag 2 juni 2011 @ 16:31:01 #37
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_97623597
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 16:20 schreef Pino0 het volgende:

Zal wel niet want dit is niet bepaald reggea :P

donderdag 2 juni 2011 @ 17:05:15 #38
303136 Roland1000
pi_97624629
quote:

Klinkt een beetje als Eek-a-mouse...

Misschien deze?

pi_97627265
quote:

Dat is geen sample, dat is gewoon Alborosie.
pi_97627746
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 16:11 schreef Boldface het volgende:
Ik had gisteren een digitale radiozender aan, met alleen 70s-muziek. Er kwam een redelijk uptempo nummer voorbij, met mannelijke vocals. Er leek vrij weinig bas in het nummer te zitten. Belangrijkste wat ik heb onthouden, was een tekstfragment. Het ging over "black hair", "blue eyes" (of blue-eyed) "boy".

wilde gok

pi_97627898
quote:
Nee, helaas. Het is iets minder uptempo dan dit nummer. Wel bedankt voor de moeite.
pi_97630020
Ik heb een verzoekje vanuit een tv-reclame van Animal Planet. Het gaat om reclame voor het programma Cheetah Kingdom, waarin een vrouwelijke zanger het zinnetje "I'm coming home" een aantal keer herhaalt.

Ik ben dan ook erg benieuwd om welk nummer dit gaat, aangezien ik nu welgeteld 2 uur bezig ben geweest met het zoeken naar nummer met "I'm coming home" erin. Zijn er best wel veel, het schijnt.
You are the proof of reincarnation; nobody can get THAT stupid in one lifetime.
Qbaard no function beer well without
  donderdag 2 juni 2011 @ 19:44:38 #43
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_97630091
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 19:43 schreef Qbaard het volgende:
Ik heb een verzoekje vanuit een tv-reclame van Animal Planet. Het gaat om reclame voor het programma Cheetah Kingdom, waarin een vrouwelijke zanger het zinnetje "I'm coming home" een aantal keer herhaalt.

Ik ben dan ook erg benieuwd om welk nummer dit gaat, aangezien ik nu welgeteld 2 uur bezig ben geweest met het zoeken naar nummer met "I'm coming home" erin. Zijn er best wel veel, het schijnt.
pi_97638066
Voor een vriend, hij zoekt een liedje

'ken jij een oude clasicer
die heet denk ik jungle of love
lijkt wel een franse liejdje
hoor ik altijd op de radio
is een vrolijke liedje
reggae achtig'
pi_97638244
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 16:11 schreef Boldface het volgende:

Deze?
pi_97638387
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:53 schreef TheOnion het volgende:

is een vrolijke liedje
reggae achtig'
Gokje
pi_97638486
quote:
ha nee, maar hij weet ook niet zeker of die jungle love heet.
misschien klinkt de tekst als jungle love
pi_97639899
quote:

is een vrolijke liedje
reggae achtig'
Klassieker, vrolijk, geen reggae en ook niet Frans, maar wie weet:

full stops and exclamation marks
pi_97641348
quote:
5s.gif Op donderdag 2 juni 2011 23:33 schreef krioro het volgende:

[..]

Klassieker, vrolijk, geen reggae en ook niet Frans, maar wie weet:

Nee dat is hem niet. Eerst dacht ik ook dat dat hem was

hij zei wel dat hij die liedje vaak op de radio hoorde, misschien is het niet eens een klassieker
  vrijdag 3 juni 2011 @ 00:43:37 #50
337792 Tigerr
Geniet van het leven.
pi_97643239
hoe heet dit nummer?

vrijdag 3 juni 2011 @ 00:45:09 #51
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_97643313
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 3 juni 2011 @ 00:57:23 #52
862 Arcee
Look closer
pi_97643827
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 00:05 schreef TheOnion het volgende:

[..]

hij zei wel dat hij die liedje vaak op de radio hoorde, misschien is het niet eens een klassieker
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_97646890
quote:
YES !! Bedankt. Dit nummer schreeuwt om een remix anno 2011. Dat is de reden dat ik het vroeg.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 03:22:50 #54
305692 Relativeer-het-maar.
Hoeveel is 3x9? Fout.
pi_97647035
hoe heet dat nummer wat ze steeds aan het einde van de dagbeschouwing van Roland Garros draaien? Niet dat deuntje waar je veel gravel ziet met Nadal & Schiavone in een oranje-achtige sfeer, maar dat luchtige, zachte Franse gezang van een vrouw, het klinkt als "Vin" (op z'n Frans) ofzo?

Tennisfans/StudioSportkijkers weten vast wat ik bedoel, bij het WK Voetbal hadden ze bijvoorbeeld Just For Tonight, dat lied dus. Maar nu?

Merci beaucoup!
Dit wordt nog wel eens ingevuld.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 09:05:39 #55
160029 Sequencial
Psychophonic
pi_97648437
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 00:05 schreef TheOnion het volgende:

[..]

Even vrij associëren dan maar:

klassieker - love- reggae

love - lijkt wel een frans liedje - vaak op de radio - vrolijk
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_97651390
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 03:22 schreef Relativeer-het-maar. het volgende:
hoe heet dat nummer wat ze steeds aan het einde van de dagbeschouwing van Roland Garros draaien? Niet dat deuntje waar je veel gravel ziet met Nadal & Schiavone in een oranje-achtige sfeer, maar dat luchtige, zachte Franse gezang van een vrouw, het klinkt als "Vin" (op z'n Frans) ofzo?

Tennisfans/StudioSportkijkers weten vast wat ik bedoel, bij het WK Voetbal hadden ze bijvoorbeeld Just For Tonight, dat lied dus. Maar nu?

Merci beaucoup!
pi_97664407
@TheOnion

Weer een gokje
pi_97665771
quote:

is een vrolijke liedje
reggae achtig'
gokje;
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
pi_97666169
quote:
Eeuwig dankbaar _O_
You are the proof of reincarnation; nobody can get THAT stupid in one lifetime.
Qbaard no function beer well without
  vrijdag 3 juni 2011 @ 19:00:36 #60
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_97666252
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 18:58 schreef Qbaard het volgende:

[..]

Eeuwig dankbaar _O_
Geen dank.
pi_97684344
Nee helaas, is de goede nummer nog niet voorbij gekomen
  zaterdag 4 juni 2011 @ 01:25:22 #62
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_97685073
Help!

ik ben nu al anderhalf uur opzoek naar dat nummer van twee van die snotneuzen van een jaar of 13-15, zo'n rapnummer o.i.d.
Rond 2003, 2004?
Was best bekend :')

(Iets met klootzak, hou je bek, hou je smoel, zoiets was het :') )
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
  zaterdag 4 juni 2011 @ 01:27:08 #63
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_97685140
quote:
11s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 01:25 schreef Lt.Surge het volgende:
Help!

ik ben nu al anderhalf uur opzoek naar dat nummer van twee van die snotneuzen van een jaar of 13-15, zo'n rapnummer o.i.d.
Rond 2003, 2004?
Was best bekend :')

(Iets met klootzak, hou je bek, hou je smoel, zoiets was het :') )
  zaterdag 4 juni 2011 @ 01:28:50 #64
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_97685196
quote:
JAAAA!! :D
Merci !
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
  zaterdag 4 juni 2011 @ 01:30:04 #65
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_97685238
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 01:28 schreef Lt.Surge het volgende:

[..]

JAAAA!! :D
Merci !
Eén zoekopdracht.

Geen dank.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 03:05:05 #66
305692 Relativeer-het-maar.
Hoeveel is 3x9? Fout.
pi_97687548
quote:
U is een held! Jammer dat er ook Engels doorheen zit, en ik had een mooie blondine verwacht en niet een gedrongen getinte mevrouw, maar daarop wordt het nummer natuurlijk niet beoordeeld. ;) Thanks! Sidevraag: hóe heb je die in godsnaam gevonden? Kende je 'm al ofzo? YouTube + NOS kwam ik echt niet verder mee..
Dit wordt nog wel eens ingevuld.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 07:43:10 #67
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_97688620
quote:

is een vrolijke liedje
reggae achtig'
Geen jungle en geen reggae, maar wel Frans en vrolijk.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_97689098
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 22:38 schreef donroyco het volgende:

[..]

jaaaaaaa dat is hem! donroyco je hebt mijn mams erg blij gemaakt :D ze vraagt me al wekenlang om dat liedje, en nu heeft ze em _O_ Dankjewel!!
pi_97689288
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 03:05 schreef Relativeer-het-maar. het volgende:

[..]

U is een held! Jammer dat er ook Engels doorheen zit, en ik had een mooie blondine verwacht en niet een gedrongen getinte mevrouw, maar daarop wordt het nummer natuurlijk niet beoordeeld. ;) Thanks! Sidevraag: hóe heb je die in godsnaam gevonden? Kende je 'm al ofzo? YouTube + NOS kwam ik echt niet verder mee..
Ik zat vorige week het Roland Garros journaal te kijken en toen hoorde ik hem en toen heb ik midomi gebruikt om hem te vinden. :)
  zaterdag 4 juni 2011 @ 10:06:49 #70
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_97689513
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zaterdag 4 juni 2011 @ 10:36:32 #71
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 10:43:26 #72
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_97689975
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 10:36 schreef broer het volgende:

[..]

|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_97699635
Help!! Ik zoek een housenummer met een stukje uit een reggae nummer er steeds door heen. Gregor salto draaide em tijdens zijn set afgelopen donderdag in Heerenveen. Ik heb helaas geen tekst o.i.d.
  Boks-Chick zaterdag 4 juni 2011 @ 16:28:33 #74
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_97699674
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 16:27 schreef papebals het volgende:
Help!! Ik zoek een housenummer met een stukje uit een reggae nummer er steeds door heen. Gregor salto draaide em tijdens zijn set afgelopen donderdag in Heerenveen. Ik heb helaas geen tekst o.i.d.
lolwut
pi_97699713
Nee dat is em niet. Die had ik zelf nog wel geweten :P maar iig bedankt voor het meedenken
  Boks-Chick zaterdag 4 juni 2011 @ 16:31:42 #76
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_97699775
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 16:29 schreef papebals het volgende:
Nee dat is em niet. Die had ik zelf nog wel geweten :P maar iig bedankt voor het meedenken
:D nou dan wacht ik met je mee, want ik ben nu dus wel nieuwsgierig welke je wel bedoelt.
En deze was idd een inkoppertje :P
lolwut
pi_97699896
Tja had em nog nooit eerder gehoord, heb nog met me telefoon een stukje proberen op te nemen maar het resultaat was alleen maar geruis |:(
pi_97700137
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 16:29 schreef papebals het volgende:
  zaterdag 4 juni 2011 @ 16:46:22 #79
303136 Roland1000
pi_97700251
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 16:27 schreef papebals het volgende:
Ik ken alleen een oude van Gregor Salto waarin dat een beetje voorkomt zoals jij zegt:

Maar het is niet echt reggae...
pi_97700503
Beide zijn het niet.

Het nummer heeft eerst een housebeat en fade dan naar een stukje uit een reggae nummer (zang lijkt een beetje op beef) en dan knalt er weer een harde housebeat in, beetje latin house.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 4 juni 2011 @ 17:28:47 #81
862 Arcee
Look closer
pi_97701786
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_97702567
Ik heb em zelf al gevonden door de laatste live set van gregor salto te downloaden!! In ieder geval bedankt voor het meezoeken.

Dit is het nummer:
  ESF Reporter zaterdag 4 juni 2011 @ 21:13:34 #83
87554 Cee
Welluk?
pi_97710324
Ja! Helllp! Het zit op 't puntje van m'n tong maar ik kom er maar niet op. 't Is voor m'n 30 Day Song Challenge, ik moet een lied uitkiezen waarvan mensen niet zouden denken dat ik 'm leuk vind. Nu weet ik welk lied ik wil posten maar niet hoe het heet of wie de uitvoerende is. De leadzanger heeft volgens mij zo'n rare sik en heet Sergej, Sanjai of zoiets? En het begint supersnel, met WAKE UP! [snel gepraat] YOU WANT TO [raggen] YOU WANT TO en dan gaat het opeens langzaam.

Help?
  zaterdag 4 juni 2011 @ 21:17:45 #84
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_97710530
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 21:13 schreef Cee het volgende:
Ja! Helllp! Het zit op 't puntje van m'n tong maar ik kom er maar niet op. 't Is voor m'n 30 Day Song Challenge, ik moet een lied uitkiezen waarvan mensen niet zouden denken dat ik 'm leuk vind. Nu weet ik welk lied ik wil posten maar niet hoe het heet of wie de uitvoerende is. De leadzanger heeft volgens mij zo'n rare sik en heet Sergej, Sanjai of zoiets? En het begint supersnel, met WAKE UP! [snel gepraat] YOU WANT TO [raggen] YOU WANT TO en dan gaat het opeens langzaam.

Help?
System of a Down, zoek nog even de clip op :P Serj Tankian.

ESF Reporter zaterdag 4 juni 2011 @ 21:19:09 #85
87554 Cee
Welluk?
pi_97710623
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 21:17 schreef Scuidward het volgende:

[..]

System of a Down, zoek nog even de clip op :P
Jaaa, dat is 'm! Dank u dank u. :)
pi_97712631
Ik ga het toch vragen ook al is het een longshot!

Ik was vrijdagochtend in de men_at_work in dordrecht en daar werd een housenummer gedraaid met een onwijs zieke panfluit beat vol bass er in! Helaas weigerde mijn shazam en kon hem dus niet taggen!

Ik heb al op wat ''flute'' nummers gezocht maar deze zat er nog niet bij. Het is een vrij recent nummer denk ik!

Iemand toevallig een panfluit of fluit nummer die recentelijk is uitgekomen? Youtube word ik ook niet wijzer van!
  zaterdag 4 juni 2011 @ 22:04:36 #87
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_97713054

Het fluitmelodietje @ 1:42?
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_97713915
Haay!
ik ben op zoek naar een zomerhit,was een dancactige deun,waarvan ik alleen nog weet dat er het woord:
aikiki word gezegd der rest is geloof ik alleeen muziek!
het was geen Mory Kante met Yeke
en als het de clip die in me hoofd zit er bij hoort zie je een hoop mensen door de straten dansen van een klein dorpje/stadje!
wie verlost mij want ik ben der namelijk al 2 dagen mee bezig!!
pi_97714053
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 21:58 schreef Nieluss het volgende:
Ik ga het toch vragen ook al is het een longshot!

Ik was vrijdagochtend in de men_at_work in dordrecht en daar werd een housenummer gedraaid met een onwijs zieke panfluit beat vol bass er in! Helaas weigerde mijn shazam en kon hem dus niet taggen!

Ik heb al op wat ''flute'' nummers gezocht maar deze zat er nog niet bij. Het is een vrij recent nummer denk ik!

Iemand toevallig een panfluit of fluit nummer die recentelijk is uitgekomen? Youtube word ik ook niet wijzer van!

?

[ Bericht 4% gewijzigd door tjoptjop op 04-06-2011 22:24:40 ]
pi_97715181
quote:
8s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 22:04 schreef VASND het volgende:

Het fluitmelodietje @ 1:42?

helaas niet!

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 22:19 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

?
ook niet! :(

ik blijf verder zoeken!
pi_97715473
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 22:17 schreef cookie18 het volgende:
Haay!
ik ben op zoek naar een zomerhit,was een dancactige deun,waarvan ik alleen nog weet dat er het woord:
en als het de clip die in me hoofd zit er bij hoort zie je een hoop mensen door de straten dansen van een klein dorpje/stadje!
Wilde gok:

ESF Reporter zaterdag 4 juni 2011 @ 22:43:02 #92
87554 Cee
Welluk?
pi_97715522
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 22:17 schreef cookie18 het volgende:
Haay!
Hmm. Deze misschien? Kan geen clip vinden, alleen de muziek.

-edit Ik zie dat nightcowboy me voor is. :P

[ Bericht 2% gewijzigd door Cee op 04-06-2011 22:51:03 ]
pi_97716166
Neej beide waren het niet,het klonk heel vrolijk het jammere is dat ik enkel nog weet dat het woord: aikikie (of het zo goed gespeld is weet ik niet)
en het is plaat gedraaid tijdens een zomer!!!
  zaterdag 4 juni 2011 @ 23:28:25 #94
165573 Compass
www.habbix.nl
pi_97718247
http://selfcontrol.nu/?01.02.02.02/&r=1

Welk liedje word hier gespeeld op het moment dat ze zoenen? Ik heb al shazaam en soundhound gebruikt maar het werkt niet.
  Boks-Chick zaterdag 4 juni 2011 @ 23:49:51 #95
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_97719403
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 23:28 schreef Compass het volgende:
http://selfcontrol.nu/?01.02.02.02/&r=1

Welk liedje word hier gespeeld op het moment dat ze zoenen? Ik heb al shazaam en soundhound gebruikt maar het werkt niet.
Eh, kan je wat duidelijker zijn welk filmpje en rond welke minuut/seconde?
lolwut
  Boks-Chick zaterdag 4 juni 2011 @ 23:50:36 #96
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_97719445
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 22:53 schreef cookie18 het volgende:
Neej beide waren het niet,het klonk heel vrolijk het jammere is dat ik enkel nog weet dat het woord: aikikie (of het zo goed gespeld is weet ik niet)
en het is plaat gedraaid tijdens een zomer!!!
vrouw die het zingt, en dan met een hele hoge stem dat ze dat roept? Beetje carnaval achtig?
lolwut
pi_97719660
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 22:36 schreef Nieluss het volgende:

[..]

[..]

ook niet! :(

ik blijf verder zoeken!
Wat voor stijl was het? Beetje dubstep/D 'n B achtig, of meer house/ latin oid?
  zaterdag 4 juni 2011 @ 23:59:06 #98
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_97719885
Geen aikiki te bekennen, maar je weet maar nooit:
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
pi_97721822
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 23:54 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Wat voor stijl was het? Beetje dubstep/D 'n B achtig, of meer house/ latin oid?
toch echt wel house

EDIT : ''panfluit'' a la dit deuntje :

[ Bericht 38% gewijzigd door Nieluss op 05-06-2011 00:53:50 ]
pi_97722422
Ik ben op zoek naar een afrikaans nummer, ze draaiden het laatst in de discotheek als afsluiter. Redelijk tempo, niet zo een afrikaans lion-king achtig zeik nummer. Meer feestelijk. En er wordt in het reffrein een tekst gezongen die in je hoofd blijft zitten, ik versta er alleen geen bal van :') Wel weet ik zeker dat ik het nummer al meerdere keren heb gehoord.

Kom maar op met die suggesties.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')