Gokje:quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:41 schreef Tieu het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer uit de jaren '90.
Ik weet alleen nog de videoclip, waarin de camera op een (model)trein was gemonteerd en je door het landschap ging. Iemand?
Graag gedaan.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:25 schreef Tieu het volgende:
Binnen anderhalf uur, dat is niet slecht
Bedankt
Zal wel niet want dit is niet bepaald reggeaquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:20 schreef Pino0 het volgende:
Dingeledong dong, dong dong oid.
Reggea, iets van Alborosie? Kom er echt niet uit.
Klinkt een beetje als Eek-a-mouse...quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:20 schreef Pino0 het volgende:
Dat is geen sample, dat is gewoon Alborosie.quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:20 schreef Pino0 het volgende:
wilde gokquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:11 schreef Boldface het volgende:
Ik had gisteren een digitale radiozender aan, met alleen 70s-muziek. Er kwam een redelijk uptempo nummer voorbij, met mannelijke vocals. Er leek vrij weinig bas in het nummer te zitten. Belangrijkste wat ik heb onthouden, was een tekstfragment. Het ging over "black hair", "blue eyes" (of blue-eyed) "boy".
Iemand enig idee op basis van deze aanwijzingen? Dank alvast.
Nee, helaas. Het is iets minder uptempo dan dit nummer. Wel bedankt voor de moeite.quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:43 schreef Qbaard het volgende:
Ik heb een verzoekje vanuit een tv-reclame van Animal Planet. Het gaat om reclame voor het programma Cheetah Kingdom, waarin een vrouwelijke zanger het zinnetje "I'm coming home" een aantal keer herhaalt.
Ik ben dan ook erg benieuwd om welk nummer dit gaat, aangezien ik nu welgeteld 2 uur bezig ben geweest met het zoeken naar nummer met "I'm coming home" erin. Zijn er best wel veel, het schijnt.
Deze?quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:11 schreef Boldface het volgende:
Ik had gisteren een digitale radiozender aan, met alleen 70s-muziek. Er kwam een redelijk uptempo nummer voorbij, met mannelijke vocals. Er leek vrij weinig bas in het nummer te zitten. Belangrijkste wat ik heb onthouden, was een tekstfragment. Het ging over "black hair", "blue eyes" (of blue-eyed) "boy".
Iemand enig idee op basis van deze aanwijzingen? Dank alvast.
Gokjequote:Op donderdag 2 juni 2011 22:53 schreef TheOnion het volgende:
Voor een vriend, hij zoekt een liedje
'ken jij een oude clasicer
die heet denk ik jungle of love
lijkt wel een franse liejdje
hoor ik altijd op de radio
is een vrolijke liedje
reggae achtig'
ha nee, maar hij weet ook niet zeker of die jungle love heet.quote:
Klassieker, vrolijk, geen reggae en ook niet Frans, maar wie weet:quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:53 schreef TheOnion het volgende:
Voor een vriend, hij zoekt een liedje
'ken jij een oude clasicer
die heet denk ik jungle of love
lijkt wel een franse liejdje
hoor ik altijd op de radio
is een vrolijke liedje
reggae achtig'
Nee dat is hem niet. Eerst dacht ik ook dat dat hem wasquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Klassieker, vrolijk, geen reggae en ook niet Frans, maar wie weet:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |