abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97722451
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 00:56 schreef vleestoeter het volgende:
Ik ben op zoek naar een afrikaans nummer, ze draaiden het laatst in de discotheek als afsluiter. Redelijk tempo, niet zo een afrikaans lion-king achtig zeik nummer. Meer feestelijk. En er wordt in het reffrein een tekst gezongen die in je hoofd blijft zitten, ik versta er alleen geen bal van :') Wel weet ik zeker dat ik het nummer al meerdere keren heb gehoord.

Kom maar op met die suggesties.
funana - so cu pe?
pi_97722895
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 00:42 schreef Nieluss het volgende:

[..]

toch echt wel house

EDIT : ''panfluit'' a la dit deuntje :

of een of andere latere remix van, nummer zelf is vrij oud
pi_97723112
quote:
Ik ben op zoek naar een afrikaans nummer, ze draaiden het laatst in de discotheek als afsluiter. Redelijk tempo, niet zo een afrikaans lion-king achtig zeik nummer. Meer feestelijk. En er wordt in het reffrein een tekst gezongen die in je hoofd blijft zitten, ik versta er alleen geen bal van :') Wel weet ik zeker dat ik het nummer al meerdere keren heb gehoord.

zondag 5 juni 2011 @ 02:12:22 #104
305692 Relativeer-het-maar.
Hoeveel is 3x9? Fout.
pi_97724764
Bedoelt ie niet het Waka Waka lied van Shakira, tijdens het WK voetbal in Afrika? :') voldoet echt exact aan z'n omschrijving, haha
Dit wordt nog wel eens ingevuld.
pi_97725220
oke dan:

Ben opzoek naar een frans gezongen dance nummer van een poos terug. Ik denk rond het jaar 2000? Misschien paar jaar eerder of later. Ik kan totaal geen frans dus heb geen tekst, maar weet wel vaag nog iets over de videoclip.

Zo'n meisje ging naar een discotheek.
En volgens mij was er ook iets met het zusje van dr maar dat weet ik niet zeker. Ook regende het en stonden ze bij een bushalte op een gegeven moment. Ook hier ben ik niet zeker van.
pi_97725587
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2011 02:31 schreef Lesterr het volgende:
oke dan:

Ben opzoek naar een frans gezongen dance nummer van een poos terug. Ik denk rond het jaar 2000? Misschien paar jaar eerder of later. Ik kan totaal geen frans dus heb geen tekst, maar weet wel vaag nog iets over de videoclip.

Zo'n meisje ging naar een discotheek.
En volgens mij was er ook iets met het zusje van dr maar dat weet ik niet zeker. Ook regende het en stonden ze bij een bushalte op een gegeven moment. Ook hier ben ik niet zeker van.

:9~
pi_97725756
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 22:17 schreef cookie18 het volgende:
Haay!
ik ben op zoek naar een zomerhit,was een dancactige deun,waarvan ik alleen nog weet dat er het woord:
aikiki word gezegd der rest is geloof ik alleeen muziek!
het was geen Mory Kante met Yeke
en als het de clip die in me hoofd zit er bij hoort zie je een hoop mensen door de straten dansen van een klein dorpje/stadje!
wie verlost mij want ik ben der namelijk al 2 dagen mee bezig!!
deze?
Voldoet niet helemaal aan de omschrijving ,maar je zou er een aikiki uit kunnen halen ..
pi_97728324
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 01:08 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

of een of andere latere remix van, nummer zelf is vrij oud

nee het is echt een vrij recent nummer denk ik, heb hem nog nooit gehoord.
  zondag 5 juni 2011 @ 11:06:14 #109
165573 Compass
www.habbix.nl
pi_97728983
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 23:49 schreef BrandX het volgende:

[..]

Eh, kan je wat duidelijker zijn welk filmpje en rond welke minuut/seconde?
Ow hij zal bij jullie wss bij de hoofdpagina uitkomen, ik bedoel het filmpje over roken en dan als je weigert de sigaret aan te nemen word je gezoend en heb je een of ander positief deuntje na 10 sec. ?
  zondag 5 juni 2011 @ 12:09:56 #110
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_97730675
quote:

Gokje:

Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
  zondag 5 juni 2011 @ 13:28:01 #111
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_97733319
Ik hoorde gister een nummer, en ik herkende het vaag van de radio, maar ik vond het een leuk liedje alleen ik kan hem niet vinden. Komt omdat ik niet heel veel tekst weet. Was namelijk hier en daar beetje onverstaanbaar. Ik kon er 'Oh no' en 'let it go' uit halen. Het is een beetje dance achtig liedje. Weet iemand misschien over welk nummer ik het heb??
AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
pi_97734173
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 13:28 schreef Creeg het volgende:
Ik hoorde gister een nummer, en ik herkende het vaag van de radio, maar ik vond het een leuk liedje alleen ik kan hem niet vinden. Komt omdat ik niet heel veel tekst weet. Was namelijk hier en daar beetje onverstaanbaar. Ik kon er 'Oh no' en 'let it go' uit halen. Het is een beetje dance achtig liedje. Weet iemand misschien over welk nummer ik het heb??

?
  zondag 5 juni 2011 @ 14:00:30 #113
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_97734590
quote:
Ja! Wat een held _O_ Bedankt! Top!
AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
  zondag 5 juni 2011 @ 14:04:36 #114
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_97734768
Ik zoek een Nederlands hiphop nummer. Het is een ongelofelijk kutnummer maar een maat van me heeft 'm nodig.

De tekst gaat over 'sletten' (is vast bij veel van die nummers) en er is ook een zin met 'je bent pas tevreden als er weer iemand in je poes zit'...volgens mij van LSD of Negativ..
  zondag 5 juni 2011 @ 14:06:13 #115
122648 Bravebart
Kbenhavn er p plads ja
pi_97734841
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 00:42 schreef Nieluss het volgende:

[..]

toch echt wel house

EDIT : ''panfluit'' a la dit deuntje :

Niet toevallig

Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_97741998
quote:
11s.gif Op zondag 5 juni 2011 14:06 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Niet toevallig

Lijkt er wel een beetje op! Alleen langzamer tempo en minder trance achtig :(

goh vager kan ik niet zijn geloof ik haha.
pi_97742039
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 16:40 schreef Nieluss het volgende:

[..]

Lijkt er wel een beetje op! Alleen langzamer tempo en minder trance achtig :(

goh vager kan ik niet zijn geloof ik haha.
Ik ben blij dat je het zelf ook inziet
  zondag 5 juni 2011 @ 16:55:45 #118
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_97742691
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 14:04 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik zoek een Nederlands hiphop nummer. Het is een ongelofelijk kutnummer maar een maat van me heeft 'm nodig.

De tekst gaat over 'sletten' (is vast bij veel van die nummers) en er is ook een zin met 'je bent pas tevreden als er weer iemand in je poes zit'...volgens mij van LSD of Negativ..
:?
pi_97744976
Ik zoek de naam van een hitje van volgens mij nog geen jaar oud. Het heeft een beetje een overstuurd orgeltje dat een heel simpel deuntje speelt dat een beetje houterig is, maar toch wel swingt. Daarop zingt de zangeres over wodka en dronken worden geloof ik. Je hoort het best veel.

Het zal wel een inkoppertje zijn en niet iets wat voldoening geeft om te weten, maar ik volg zelf de populaire muziek niet zo.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 5 juni 2011 @ 17:53:23 #120
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_97745405
Valt dit onder overstuur orgeltje?

pi_97745696
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 17:53 schreef Scuidward het volgende:
Valt dit onder overstuur orgeltje?

Een beetje wel, het lijkt ook wel op het nummer wat ik bedoel, maar dat orgeltje is een stukje venijniger en hoekiger. Vooral het intro vertoont veel overeenkomst, alleen bij het nummer wat ik bedoel gaat het dan zo door.
pi_97745988
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 17:59 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Een beetje wel, het lijkt ook wel op het nummer wat ik bedoel, maar dat orgeltje is een stukje venijniger en hoekiger. Vooral het intro vertoont veel overeenkomst, alleen bij het nummer wat ik bedoel gaat het dan zo door.
Geen orgel, maar doet me wel denken aan het intro van Tik Tok, en ze zingen over dronken worden:

Of het is gewoon een andere hit van Ke&ha?
pi_97746269
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 18:06 schreef BlueChicagoMoon het volgende:

[..]

Geen orgel, maar doet me wel denken aan het intro van Tik Tok, en ze zingen over dronken worden:

Nee hoor, die is het. Dank je. Is het geen orgeltje? Wat dan wel, een drumcomputer?
  zondag 5 juni 2011 @ 18:30:54 #124
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_97747212
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 16:55 schreef Scuidward het volgende:

[..]

:?
Die ja, vreselijk nummer maar bedankt!
pi_97747282
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 18:13 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee hoor, die is het. Dank je. Is het geen orgeltje? Wat dan wel, een drumcomputer?
Gewoon een elektronische beat. Vind het zelf niet eens lijken op een orgel... Maar misschien bedoel je iets anders met "orgeltje"?
pi_97748408
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 18:31 schreef BlueChicagoMoon het volgende:

[..]

Gewoon een elektronische beat. Vind het zelf niet eens lijken op een orgel... Maar misschien bedoel je iets anders met "orgeltje"?
Ik bedoel er een muziekinstrument met toetsen mee dat geen snaren heeft en ook geen accerdeonachtige is. Dus ook alle elektrische orgeltjes en daarmee synthesizers als daar een deuntje mee wordt gespeeld. Ik bedoelde geen pijporgel. Maar je hebt gelijk dat ik wat duidelijker had kunnen zijn, als je mijn collectie zou kennen zou je begrijpen waarom ik het geexperimenteer daarin met allerlei ontwikkelingsstadia van de synthesizer, moogs e.d., maar onder de noemer 'orgeltje' gooi. Maar dat kon jij niet weten natuurlijk.

Het houdt eigenlijk het midden tussen een beat en een melodie, dat maakt het nummer juist spannend en prettig 'disturbing'.
pi_97748984
Je weet het prachtig te brengen, weltschmerz, maar ik blijf het gewoon een plat popliedje vinden, en ik blijf het ontzettend kut vinden.

Dat verklaart het, ik zat inderdaad met een pijporgel in m'n hoofd. Volgende keer gewoon synthesizer zeggen aub! :P
pi_97754576
Dat nummer vanaf 0.32

Wie kan me helpen!
ergens in 2010 was dit nummer ook al gevraagt, omdat het lijkt op "Kesha - Take it Off", maar het is een veelgebruikt deuntje, maar ik zoek echt die remix house versie.
pi_97756297
quote:
10s.gif Op zondag 5 juni 2011 19:02 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Je weet het prachtig te brengen, weltschmerz, maar ik blijf het gewoon een plat popliedje vinden, en ik blijf het ontzettend kut vinden.
Ik vind het ook een plat popliedje, maar het heeft een twist, een kink, het heeft iets wat buiten de orde van de meeste platte popliedjes valt. Zoals dat Kesha, dat is niks en heeft ook die twist niet en dan blijft het niets.

quote:
Dat verklaart het, ik zat inderdaad met een pijporgel in m'n hoofd. Volgende keer gewoon synthesizer zeggen aub! :P
Maar dan moet ik in het vervolg ook de moogs, hammonds, wurlitzers en mellotrons correct benoemen. Dat wordt wel lastig.
pi_97760921
Weet iemand toevallig de artiest en het nummer dat je hoort in de reclame van Criminal Minds die op dit moment bijna elk reclame blok te zien is op Veronica?

Je hoort een vrouw een beetje "zingen". Naja, ze neuriet een beetje eigelijk (aah-aah-aah).
:')

Alvast bedankt :)
pi_97761903
quote:
99s.gif Op zondag 5 juni 2011 22:07 schreef Shadeauw het volgende:
Weet iemand toevallig de artiest en het nummer dat je hoort in de reclame van Criminal Minds die op dit moment bijna elk reclame blok te zien is op Veronica?

Je hoort een vrouw een beetje "zingen". Naja, ze neuriet een beetje eigelijk (aah-aah-aah).
:')

Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep h hoera hoezee *O*
pi_97762320
Iemand enig idee wat de artiest/titel van het nummer van de achtergrondmuziek van dit nummer is?

Thanks in advance.
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_97762478
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 22:27 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Iemand enig idee wat de artiest/titel van het nummer van de achtergrondmuziek van dit nummer is?

Thanks in advance.
pi_97762589
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 22:21 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Nee sorry, dat is hem niet.
pi_97762794
quote:
99s.gif Op zondag 5 juni 2011 22:31 schreef Shadeauw het volgende:

[..]

Nee sorry, dat is hem niet.
Dan is het waarschijnlijk het nummer uit de post die boven je staat. Trinitrobenzeen vraagt ook een nummer uit de promo van Criminal Minds, en volgens mij is het dezelfde.
pi_97762914
Oh ja, dat is hem. Stom van me 8)7
Bedankt!
pi_97764402
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 21:58 schreef Nieluss het volgende:
Ik ga het toch vragen ook al is het een longshot!

Ik was vrijdagochtend in de men_at_work in dordrecht en daar werd een housenummer gedraaid met een onwijs zieke panfluit beat vol bass er in! Helaas weigerde mijn shazam en kon hem dus niet taggen!

Ik heb al op wat ''flute'' nummers gezocht maar deze zat er nog niet bij. Het is een vrij recent nummer denk ik!

Iemand toevallig een panfluit of fluit nummer die recentelijk is uitgekomen? Youtube word ik ook niet wijzer van!
Voldoet niet aan het criterium recent, maar Dance 2 Trance (met n helft van Jam & Spoon) in de gelederen, was hun tijd nogal vooruit. Dus ik knikker 'm er toch in als gok:

pi_97764596
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:00 schreef Boldface het volgende:

[..]

Voldoet niet aan het criterium recent, maar Dance 2 Trance (met n helft van Jam & Spoon) in de gelederen, was hun tijd nogal vooruit. Dus ik knikker 'm er toch in als gok:

Haha zat ik ook aan te denken toen ik die van Carlos postte maar ik vond em toch teveel afwijken :P

Wel dik nummer uiteraard 8-)
pi_97765849
quote:
99s.gif Op zondag 5 juni 2011 22:36 schreef Shadeauw het volgende:
Oh ja, dat is hem. Stom van me 8)7
Bedankt!
Als je toevallig dit nummer zocht dat qua 'gehumm' wel erg lijkt op die andere.

Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_97779043
http://nos.nl/video/242070-roland-garros-2010-een-overzicht.html Iemand enig idee hoe het nummer heet dat onder deze beelden is gezet?
'Al mot ik krupen, op blote voeten gaon. Ik wil nog n keer Sint Steven heure slaon.'
**Ferdi Kbler & Hugo Koblet**
pi_97779103
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 11:29 schreef Chiel-Montagne het volgende:
http://nos.nl/video/242070-roland-garros-2010-een-overzicht.html Iemand enig idee hoe het nummer heet dat onder deze beelden is gezet?
quote:
pi_97779199
Ah, helemaal gemist. Bedankt!
'Al mot ik krupen, op blote voeten gaon. Ik wil nog n keer Sint Steven heure slaon.'
**Ferdi Kbler & Hugo Koblet**
pi_97779269
Geen probleem. ;)
pi_97782975
Ik zoek een nummer dat ik vroeger vaak met zwemles hoorde als de radio aanstond in het zwembad :D
Denk dat het een ballad is, gezongen door een vrouw, beetje Celine Dion of Mariah Carey achtig. De tekst brengt me niet ver op Google, waarschijnlijk omdat ik het verkeerd onthouden heb. Maar wat ik weet is dat het ongeveer zo gaat:

I don't want you to know,
don't want you to say goodbye,
but i know that we ......

Beetje een zielige/gevoelige sfeer hangt er in het nummer.

meer weet ik niet. Denk dat het in de jaren '90 best een grote hit is geweest, iemand?
pi_97784283
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 13:30 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik vroeger vaak met zwemles hoorde als de radio aanstond in het zwembad :D
Denk dat het een ballad is, gezongen door een vrouw, beetje Celine Dion of Mariah Carey achtig. De tekst brengt me niet ver op Google, waarschijnlijk omdat ik het verkeerd onthouden heb. Maar wat ik weet is dat het ongeveer zo gaat:

I don't want you to know,
don't want you to say goodbye,
but i know that we ......

Beetje een zielige/gevoelige sfeer hangt er in het nummer.

meer weet ik niet. Denk dat het in de jaren '90 best een grote hit is geweest, iemand?
  maandag 6 juni 2011 @ 14:14:52 #146
303136 Roland1000
pi_97784657
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:22 schreef Trinitrobenzeen het volgende:

[..]

Als je toevallig dit nummer zocht dat qua 'gehumm' wel erg lijkt op die andere.

Hahaha ja, dat lijkt wel heel erg he? Misschien gepikt? :P
pi_97785279
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 14:14 schreef Roland1000 het volgende:

[..]

Hahaha ja, dat lijkt wel heel erg he? Misschien gepikt? :P
Het is inderdaad gesampled uit dat nummer van de Fugees, die het weer hiervandaan hebben:

pi_97786826
Zag laatst een clip op TMF, maar ze laten op het eind niet zien wie het zijn -_-

in de clip zie je 2 jongens, waarvan 1 met een gitaar. Muziek is ook alleen zang + gitaar. In de clip zie je ook een meisje die een hoop ongeluk heeft.

In het refrein zongen ze iets van: het is koud zonder jou. Ben de rest vergeten

Iemand enig idee?

Eigenlijk zoek ik nog een nummer die te slecht voor woorden is:

4 meiden, die een heel slecht dansje doen in een discotheek op een heel slecht nummer en iets met chicken erin. Partychicken? Discochicken? Zoiets Nederlands talig. Kwam ik laatste tegen op zo'n Nederlandse muziek zender op de digitale tv.
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
pi_97787326
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 14:06 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Ja thanks!! :)
pi_97793308
Zoek de liedjes uit de heineken reclame's
De volledige versies dan zijn deze uberhaupt uitgebracht ??

gaat nlk om de 2de serie

De 3e is van de verleiding - wilde zee

Alvast bedankt,

Erwin

[ Bericht 1% gewijzigd door Erwin36 op 06-06-2011 17:33:19 ]
pi_97793679
Hoi!
Long shot hier, maar kent iemand het nummer in de reclame van Sporza? (belgisch sport programma op de vrt, dus komt ook alleen maar op belgische zenders volgens mij).

het is een beetje minimal house achtig!

bvd.
  maandag 6 juni 2011 @ 18:46:22 #152
303136 Roland1000
pi_97797367
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:21 schreef Erwin36 het volgende:
Zoek de liedjes uit de heineken reclame's
De volledige versies dan zijn deze uberhaupt uitgebracht ??

gaat nlk om de 2de serie

De 3e is van de verleiding - wilde zee

Alvast bedankt,

Erwin
4: 5: 6: 7: Puntje van mijn tong...

Maar de nederlandse teksten zijn volgens mij gewoon door Heineken/reclamebureau bedacht...
Misschien weet iemand anders er hier meer over.

[ Bericht 4% gewijzigd door Roland1000 op 06-06-2011 18:52:06 ]
pi_97797531
Ik zoek een nummer waar in de video een soort platenspeler te zien is waar telkens met een stift overheen gegaan wordt waardoor de plaat die kleur wordt. Ook zie je af en toe een soort schoen met hoge hakken waarvan de hak de platenspeler raakt en in die kleur veranderd.

Ik zag dit afgelopen weekend op Slam!TV, maar kan hem niet meer terugvinden.

Iemand enig idee? :)
  maandag 6 juni 2011 @ 18:51:09 #154
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_97797668
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 18:49 schreef Infection het volgende:
Ik zoek een nummer waar in de video een soort platenspeler te zien is waar telkens met een stift overheen gegaan wordt waardoor de plaat die kleur wordt. Ook zie je af en toe een soort schoen met hoge hakken waarvan de hak de platenspeler raakt en in die kleur veranderd.

Ik zag dit afgelopen weekend op Slam!TV, maar kan hem niet meer terugvinden.

Iemand enig idee? :)
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_97797795
quote:
Dat is hem! Dankje :D
  maandag 6 juni 2011 @ 18:54:09 #156
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_97797868
quote:
14s.gif Op maandag 6 juni 2011 18:52 schreef Infection het volgende:

[..]

Dat is hem! Dankje :D
Geen dank.
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_97798668
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 18:46 schreef Roland1000 het volgende:

7: Puntje van mijn tong...

Huey Lewis and the News - The Power of Love
  maandag 6 juni 2011 @ 19:33:47 #158
303136 Roland1000
pi_97800470
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 19:06 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Huey Lewis and the News - The Power of Love
Idd! Tnx!
pi_97800874
Sorry

Bedankt voor het zoeken maar ik zoek echt de nederlandse versies

Net als die serie ervoor van bert heerink die heb ik wel als volledig liedje

de 3e reclame (De Verleiding / Wilde Zee staat op de cd de grootste reclame hits'
  maandag 6 juni 2011 @ 20:51:47 #160
165573 Compass
www.habbix.nl
pi_97805934
Heb het liedje nog steeds niet gevonden en volgens mij kijkt er niemand tussen de oude posts

Op deze link: http://selfcontrol.nu/
Kies daar voor Roken > Weiger de sigaret
En het liedje dat zich dan afspeeld op het moment dat er gezoend word.

Alvast Bedankt,
pi_97806342
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 20:51 schreef Compass het volgende:
Heb het liedje nog steeds niet gevonden en volgens mij kijkt er niemand tussen de oude posts

Op deze link: http://selfcontrol.nu/
Kies daar voor Roken > Weiger de sigaret
En het liedje dat zich dan afspeeld op het moment dat er gezoend word.

Alvast Bedankt,
Dit dus :

maandag 6 juni 2011 @ 21:00:51 #162
165573 Compass
www.habbix.nl
pi_97806592
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 20:57 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Dit dus :

Ik kon ehm zelf niet vinden tussen de youtube filmpjes :?

Maargoed dat liedje dus... Iemand?
pi_97806718
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:00 schreef Compass het volgende:

[..]

Ik kon ehm zelf niet vinden tussen de youtube filmpjes :?

Maargoed dat liedje dus... Iemand?
En anders eens een mailtje sturen richting stivoro ?
Wie weet kunnen die je wel vertalen wie deze campagne heeft gemaakt.
pi_97809912
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:00 schreef Boldface het volgende:

[..]

is hem helaas ook niet!
pi_97813639
quote:
5s.gif Op zondag 5 juni 2011 20:34 schreef Kaasissbaas het volgende:
Dat nummer vanaf 0.32

Wie kan me helpen!
ergens in 2010 was dit nummer ook al gevraagt, omdat het lijkt op "Kesha - Take it Off", maar het is een veelgebruikt deuntje, maar ik zoek echt die remix house versie.
Repost :) hoop echt dat iemand hem nog vind
  maandag 6 juni 2011 @ 22:30:09 #166
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_97814115
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:24 schreef Kaasissbaas het volgende:

[..]

Repost :) hoop echt dat iemand hem nog vind
pi_97836826

Iemand enig idee welke track dit is? Was tijdens de set van Laurant Garnier, afgelopen week.
pi_97844696
Ok, heel lang geleden heb ik is een verzoek gedaan voor een nummer in deze topic reeks.
Ik kon mij heel vaag maar het deuntje herinneren, en wist er verder niks over.
Nu kwam ik hem bij toeval dus tegen!

Ik wou hem jullie niet onthouden.

"Stories happen only to those who are able to tell them."
pi_97845561
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:00 schreef bhm het volgende:
Ok, heel lang geleden heb ik is een verzoek gedaan voor een nummer in deze topic reeks.
Ik kon mij heel vaag maar het deuntje herinneren, en wist er verder niks over.
Nu kwam ik hem bij toeval dus tegen!

Ik wou hem jullie niet onthouden.

Zou nog mooier zijn als je ook de vraag erbij zocht.. :P
pi_97845676
quote:
12s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:21 schreef Roolio het volgende:

[..]

Zou nog mooier zijn als je ook de vraag erbij zocht.. :P
Heb ik even gedaan, maar te veel topics, en te lang geleden.
"Stories happen only to those who are able to tell them."
  dinsdag 7 juni 2011 @ 18:28:41 #171
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_97848409
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 21:58 schreef Nieluss het volgende:
Ik ga het toch vragen ook al is het een longshot!

Ik was vrijdagochtend in de men_at_work in dordrecht en daar werd een housenummer gedraaid met een onwijs zieke panfluit beat vol bass er in! Helaas weigerde mijn shazam en kon hem dus niet taggen!

Ik heb al op wat ''flute'' nummers gezocht maar deze zat er nog niet bij. Het is een vrij recent nummer denk ik!

Iemand toevallig een panfluit of fluit nummer die recentelijk is uitgekomen? Youtube word ik ook niet wijzer van!
Deze misschien?
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
pi_97857038
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:28 schreef RealizeMe het volgende:
Hoi!
Long shot hier, maar kent iemand het nummer in de reclame van Sporza? (belgisch sport programma op de vrt, dus komt ook alleen maar op belgische zenders volgens mij).

het is een beetje minimal house achtig!

bvd.
pi_97860751
Kent iemand het nummer dat in de spa fruit reclame zit?
pi_97861665
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 21:46 schreef iewl het volgende:
Kent iemand het nummer dat in de spa fruit reclame zit?
Fijn dat je even de moeite neemt om het filmpje bij je post te plaatsen. Maare ik heb het gevonden.
quote:
Spa komt met een lekkere commercial voor "Spa & Fruit". De smaken worden gepromoot door verschillende type mensen. Iedereen zijn eigen smaak, allemaal Spa & Fruit. De muziek is een soundtrack van "The Spongebob Squarepants Movie" uit 2004 en is van Electrocute, genaamd "Bikini Bottom".
pi_97865834
Ik zoek een soort britpop nummer, het klinkt een beetje als the kooks maar is het volgens mij niet. Het nummer wordt gekenmerkt door het snelle gitaarwerk wat snel van toon verwisselt. voorbeeldje:

(hoge toon)tudu tudu tudu (lage toon)tudutudutudutudu en zo een paar keer door. Snelheid die ze hebben is ongeveer 1/8e maat.

Hopelijk resultaat *-)
  ESF Reporter dinsdag 7 juni 2011 @ 23:05:06 #176
87554 Cee
Welluk?
pi_97866123
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:59 schreef santiagojwz het volgende:
Ik zoek een soort britpop nummer, het klinkt een beetje als the kooks maar is het volgens mij niet. Het nummer wordt gekenmerkt door het snelle gitaarwerk wat snel van toon verwisselt. voorbeeldje:

(hoge toon)tudu tudu tudu (lage toon)tudutudutudutudu en zo een paar keer door. Snelheid die ze hebben is ongeveer 1/8e maat.

Hopelijk resultaat *-)
Deze toevallig?

pi_97866421
Die is het niet helaas. Het nummer wat ik zoek duurt volgens mij ook niet zo lang en het tempo ligt hoger als in bovenstaande voorbeeld. Wat ik probeer aan te geven met die hoge en lage tonen: Op het moment dat ze ingaan op de lage tonen, gaat het ook een paar noten lager. Ik had trouwens een foutje in mijn voorbeeld:

hoge toon)tudu tudu tudu tudu (lage toon)tudutudutudutudu

In het tweede gedeelte (lage toon), ligt het tempo ook net iets hoger (vandaar ook geen spaties).
pi_97866592
quote:
99s.gif [b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1660438/2/100#97760921]zondag 5 juni 20mer dat je hoort in de reclame van Criminal Minds die op dit moment bijna elk reclame blok te zien is op Veronica?

Jef
-edit-
Antwoord stond er al lang spuit 11,lol
pi_97866967
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 23:10 schreef santiagojwz het volgende:
Die is het niet helaas. Het nummer wat ik zoek duurt volgens mij ook niet zo lang en het tempo ligt hoger als in bovenstaande voorbeeld. Wat ik probeer aan te geven met die hoge en lage tonen: Op het moment dat ze ingaan op de lage tonen, gaat het ook een paar noten lager. Ik had trouwens een foutje in mijn voorbeeld:

hoge toon)tudu tudu tudu tudu (lage toon)tudutudutudutudu

In het tweede gedeelte (lage toon), ligt het tempo ook net iets hoger (vandaar ook geen spaties).
Neurie/fluit het even en neem het op. :)
pi_97867524
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 23:19 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Neurie/fluit het even en neem het op. :)
http://www59.zippyshare.com/v/86269706/file.html
  dinsdag 7 juni 2011 @ 23:33:07 #181
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_97867771
Ik hoorde vandaag in een reclame op Discovery een deuntje, waarvan ik denk dat het origineel van Talking Heads of van Modern Talking is. Het ging om een vrij vocaal uitgevoerde versie, met weinig begeleiding. Echter weet ik niet welke reclame het is en ook niet welk nummer :+ Ik weet wel dat ik het origineel ken, maar ik kan me niet herinneren hoe het nou ook alweer klonk...

Iemand? *;

-edit-
Deze was het in elk geval niet :P

...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_97868350
Talking Heads of Modern Talking? 8)7 Dat is nogal een verschil... :P
  woensdag 8 juni 2011 @ 01:02:05 #183
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_97872008
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 23:44 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Talking Heads of Modern Talking? 8)7 Dat is nogal een verschil... :P
Ja, dat weet ik :P Ik hoop dan ook dat iemand weet welke reclame ik bedoel :+ Het zou overigens ook een compleet andere band kunnen zijn, ik ga maar flink Discovery kijken de komende weken...
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_97872128
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 01:02 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Het zou overigens ook een compleet andere band kunnen zijn
Talk Talk ofzo? :P
pi_97874772
Help, ik zoek het volgende nummer: Het was een videoclip vanuit de ogen van een 'man', maar dan blijkt het op het einde een vrouw te zijn.

In dit grote avontuur begint de 'man' op bed, gaat dan de hort op, naar een stripclub (ofzo), en versiert daar een chick, neemt haar mee naar huis, en dan zie je dat het een vrouw is!

Welk nummer is dit ook al weer?
pi_97875234
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 04:24 schreef sneez het volgende:

Welk nummer is dit ook al weer?
Smack my bitch up van The Prodigy.
  woensdag 8 juni 2011 @ 08:14:49 #187
69066 cohen
immer 2.
pi_97875454
Ik zoek een titel van Michael Jackson. Hij zingt: toniiiiight, lalalalalalala and just enjoy yourself...

Ik kan m niet vinden! Help!
wie zaait zal oogsten.....
pi_97876087
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 07:43 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Smack my bitch up van The Prodigy.
Hoe kon ik dat nou vergeten! Brainfreeze.. Thanks :D
pi_97876293
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2011 08:14 schreef cohen het volgende:
Ik zoek een titel van Michael Jackson. Hij zingt: toniiiiight, lalalalalalala and just enjoy yourself...

Off the wall :)
  woensdag 8 juni 2011 @ 09:18:28 #190
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_97876297
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2011 08:14 schreef cohen het volgende:

dat is "off the wall"
pi_97876340
quote:
Vampire Weekend - A Punk.

pi_97876637
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:21 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Vampire Weekend - A Punk.

Thanks!
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:30:11 #193
312836 Zwappel
aardappel
pi_97886830
Een (Early) Hardcore remix van Scoop - Drop it.

Hoorde het gespeelt worden door Antrax @ Queensdaycore Dynamo, Eindhoven.
404 - Not Found
pi_97903964
Sup, ik zoek een nummer, weet niets qua tekst, wel dat het rock/hardrock of misschien zelfs metal was, in de clip speelde de band op een glazen plateau muziek terwijl ze hingen aan 4 helikopters ofzo, dit is het enige wat ik mij kan herinneren =\
  donderdag 9 juni 2011 @ 08:07:11 #195
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_97925445
Ik zoek een volgens mij non-Aziatische tienerhit in Japan.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_97936437
Hallo allen!

Mijn vriendin zoekt een nummer.
Heb weinig informatie over het nummer, maarja, je weet nooit hier!

Ze dacht dat de titel 'nothing' was.
Er word gezongen door een vrouw.
Het is een dubstep nummer!

Dat was het... :P

Misschien dat iemand het weet!

Groeten!
"Death is nothing to us, since when we are, death has not come, and when death has come, we are not."
pi_97936464
quote:
5s.gif Op donderdag 9 juni 2011 08:07 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zoek een volgens mij non-Aziatische tienerhit in Japan.
Gokje:
"Death is nothing to us, since when we are, death has not come, and when death has come, we are not."
pi_97937256
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 13:50 schreef 7754 het volgende:

Iemand enig idee welke track dit is? Was tijdens de set van Laurant Garnier, afgelopen week.
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:43:24 #199
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_97937337
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 14:21 schreef BriaNL het volgende:
Hallo allen!

Mijn vriendin zoekt een nummer.
Heb weinig informatie over het nummer, maarja, je weet nooit hier!

Ze dacht dat de titel 'nothing' was.
Er word gezongen door een vrouw.
Het is een dubstep nummer!

Dat was het... :P

Misschien dat iemand het weet!

Groeten!
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:44:37 #200
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_97937390
quote:
Oh, nee, het is een meisje. Met twee staarten en truttige jurkjes enzo. Volgens mij :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')