quote:
Ik ben liefquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Patje en Socios zijn allebei tofDe rest heb ik volgens mij nog niet ontmoet
Dat is zondag t/m vrijdag...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:08 schreef charmed_angel het volgende:
http://www.bisonbowling.n(...)5f703984a3036bd42de1
BIER
Ik wil wel een briefje geven dat je zaterdag een doktersafspraak hebt.quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:58 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik wil wel een briefje geven dat je zaterdag een doktersafspraak hebt.
quote:
als we rekenen op 10 a 12 man....quote:
Het is niet engquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:56 schreef mrspoeZ het volgende:
Als ik durf... en anders doe ik gewoon een baan huren op dezelfde tijd
Ik ken Rucky en Rucky kent mij. Ongezien bij jullie komen gluren zit er voor mij dus al niet meer inquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het is niet eng
Ik schijt ook altijd in me broek, maar als ik er eenmaal ben
Of we zitten naast elkaar naar binnen te kijken.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ken Rucky en Rucky kent mij. Ongezien bij jullie komen gluren zit er voor mij dus al niet meer in
Dat kan ookquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:11 schreef Rucky het volgende:
[..]
Of we zitten naast elkaar naar binnen te kijken.
Gaat me niet lukken waarschijnlijk ivm drukke agenda en reisafstand.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:22 schreef iBenny het volgende:
Ireth, je staat bij dezen op de misschien-lijst.
Cat kom jij ook?
Als ik ga zou ik dat heul tof vinden! Ben een beetje bang voor al die TAL incrowd.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oeh! Oeh! MischienEven kijken of het schikt. TVP.
Daar hoef je niet bang voor te zijn...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mweh ben er ook niet bang voor, heb al vrij veel gemeet in mijn leventje (mompelde zij.). Maar een flink aantal kent elkaar al en ik mis vast de incrowd grapjes.
Als ik het al een beetje eng vind, vinden de Fok!kers die willen komen om een buddy te vinden het helemaal doodeng!
Is er al een planning/organisatie? (voor zover dat nodig is)quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:58 schreef -Engel- het volgende:
Zet mij maar op de misschien lijst .... ik red 13:00 in ieder geval niet dus het eerste rondje bowlen laat ik zitten
Dat vraag je aan mij?quote:Op zondag 5 juni 2011 12:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Is er al een planning/organisatie? (voor zover dat nodig is)
Nee, gewoon een algemene vraag. Het lijkt me wel handig dat er een baan gereseveerd is etc.quote:
mij maakt het niet uitquote:Op zondag 5 juni 2011 23:13 schreef iBenny het volgende:
Iemand een idee voor een tijd? middag of avond?
quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
als we rekenen op 10 a 12 man....
ong. 30 euro / 6 = 5euro
Laten we zeggen 2 uur bowlen... 10 euro
das wel te doen toch?
Wie moet er het langst reizen? En wat gaan eten ervoor of erna is een mogelijkheid maar hoeft geen verplichting te zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 08:28 schreef charmed_angel het volgende:
Als we 's middags gaan, en we willen nog een biertje drinken erna, moeten we ook ergens eten denk ik.
Als we 's avonds gaan hebben we dat probleem niet
Anders hebben we genoeg patatzaken of mac of BK tochquote:Op maandag 6 juni 2011 15:03 schreef iBenny het volgende:
Stairway zit ernaast... daar valt wel wat te eten mocht iemand daar trek/zin in hebben. Denk niet dat daar op gerekend moet worden
Daarom... dat komt vast helemaal goedquote:Op maandag 6 juni 2011 15:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Anders hebben we genoeg patatzaken of mac of BK toch
Ik ben er in ieder geval geen ster inquote:Op maandag 6 juni 2011 18:51 schreef Rucky het volgende:
Moet je ook kunnen bowlen eigenlijk? De laatste keer dat ik met een bal met drie gaten in mijn handen heb gehad is lang geleden.
ik ken niet bowlenquote:Op maandag 6 juni 2011 18:51 schreef Rucky het volgende:
Moet je ook kunnen bowlen eigenlijk? De laatste keer dat ik met een bal met drie gaten in mijn handen heb gehad is lang geleden.
ik vind het okquote:Op maandag 6 juni 2011 22:32 schreef iBenny het volgende:
Zullen we dan maar gewoon van 18:00uur tot 20:00uur doen?
Eten bij de Stairway is niet aan te raden.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:03 schreef iBenny het volgende:
Stairway zit ernaast... daar valt wel wat te eten mocht iemand daar trek/zin in hebben. Denk niet dat daar op gerekend moet worden
Ik vind het bestquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:37 schreef charmed_angel het volgende:
Wil de rest van de aanwezigen ook even reageren op de tijdDan kan er gereserveerd worden
Ik hou daar wel van maar ga niet alle feesten af.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niet iedereen houdt daar van he.
Het was een voorbeeld. Er zitten daar sowieso wel genoeg tentjes waar wat te halen valtquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Eten bij de Stairway is niet aan te raden.
Maar er zit ook een pizza-/gyrostentje op de andere hoek toch?
Sowieso is er genoeg te eten en drinken in de buurt.
-edit- en oh, de kan dat ik erbij wordt wel steeds kleiner dus reken er niet op.
Iets met andere dingen aan mn hoofd![]()
Je maakt maar gewoon tijdquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:49 schreef motorbloempje het volgende:
als 't nou een week twee weken eerder was geweest
doen we het 2 keer speciaal voor jouquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:49 schreef motorbloempje het volgende:
als 't nou een week twee weken eerder was geweest
quote:
Opgelostquote:Op zondag 5 juni 2011 23:11 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nee, gewoon een algemene vraag. Het lijkt me wel handig dat er een baan gereseveerd is etc.
Dat wil ik wel doen als het nodig is maar dan moet ik wel weten hoe laat.
Jij bent zo'n baas dat de feesten gewoon op jou afkomenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik hou daar wel van maar ga niet alle feesten af.
En vanaf 19:00 wel dus?quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:58 schreef Rucky het volgende:
Ik heb net gebeld en tot 1900 uur zijn er geen banen meer vrij.
Ohw, van 19:00uur tot 21:00uur dan doen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:58 schreef Rucky het volgende:
Ik heb net gebeld en tot 1900 uur zijn er geen banen meer vrij.
Tof!quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:44 schreef Ireth het volgende:
Of ik kom gezellig meebowlen, of ik kom even aanwaaien en gedag zeggen met mijn DNA op sleeptouwMaar zowiezo kom ik!
![]()
Ohw, das jammerquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:43 schreef mrspoeZ het volgende:
In de avond kan ik sowieso niet. Streep mijn misschientje maar door.
Zal ik morgen één baan reserveren van 19.00 tot 20.00 uur met de optie om langer door te gaan?quote:
Prima!quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zal ik morgen één baan reserveren van 19.00 tot 20.00 uur met de optie om langer door te gaan?
Ik heb ze gesproken en snel reserveren is wel belangrijk.
25-6 18.30 één baan voor 1,5 uur.quote:
Ene rodriguez lopez gonzalez blanco muslera cavani dominguez quentero zit mij er steeds bij te lappenquote:
En dat is een ja?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ene rodriguez lopez gonzalez blanco muslera cavani dominguez quentero zit mij er steeds bij te lappen
Wat zou iemand als jij winnen bij mijn aanwezigheid?quote:
Ik denk het...quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ene rodriguez lopez gonzalez blanco muslera cavani dominguez quentero zit mij er steeds bij te lappen
Hoe meer personen hoe gezelliger.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat zou iemand als jij winnen bij mijn aanwezigheid?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
doen we nou 1 of 2 banen dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:02 schreef Rucky het volgende:
[..]
Hoe meer personen hoe gezelliger.![]()
En ik ben met de reservering bezig dan is het wel handig om te weten of je meedoet. Er zijn ook fokkers die alleen even langskomen.
Wie gaat mij dan de weg wijzen?quote:
Vast ook wel tussendoorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:21 schreef ElisaB het volgende:
Jullie doen na afloop toch wel ff verslag he
Effe een livestream opzetten.quote:
Moeten we maar in een aparte league spelen.... vallen we niet zo opquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kan ook niet bowlen
Eigenlijk vind ik het maar stommaar gewoon gezelligheid
Prima...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:53 schreef Rucky het volgende:
Ik heb contact gehad met de mensen die op de misschien lijst staan. Het kan zijn dat sommige even langs komen om te kijken of om een glaasje mee te drinken. Dus ik ga de reservering bevestigen voor één baan.
Oepsquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:54 schreef -Engel- het volgende:
Ik sta nog steeds niet in de misschien lijst ...
maar dat is het dan ook nog steeds....
Heb je een idee wanneer je het weet ivm de reservering. (het hangt niet alleen van jou af hoor)quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:54 schreef -Engel- het volgende:
Ik sta nog steeds niet in de misschien lijst ...
maar dat is het dan ook nog steeds....
Net mijn agenda gecheckt... 18.30 zou geen probleem moeten zijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:03 schreef Rucky het volgende:
Heb je een idee wanneer je het weet ivm de reservering. (het hangt niet alleen van jou af hoor)
De meeste mensen op de misschienlijst heb ik ondertussen gesproken. EĂŠn persoon kan dat nog niet zeggen en de overige hebben aangegeven dat ze net zoals Ireth misschien even langskomen om te kijken/drinken.
Dus je kan van de misschienlijst af?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Net mijn agenda gecheckt... 18.30 zou geen probleem moeten zijn.
Ja je zou dat wel kunnen zeggen ja...quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja je zou dat wel kunnen zeggen ja...
Zet me maar bij >>>ik kom zeker....
mocht mijn feest op vrijdag zwaarder zijn geweest dan verwacht dan kan ik altijd weer om 22:00 naar huis
Hoeveel iets 'iets' ? Anders lap ik ook nog wel wat bij hoor?quote:Op zondag 12 juni 2011 14:36 schreef Rucky het volgende:
Ik zit even te denken wat te doen ivm de reservering. Ik heb 1 baan voor 1,5 uur maar er zijn ondertussen 8 bowlers en één persoon van de misschienlijst, dus ik zit er aan te denken om er een tweede baan bij te reserveren en dan beide banen voor 1 uur. Dan gaan wel de kosten per persoon iets omhoog maar dan heeft ieder wel meer speelbeurten.
De kosten per persoon zullen ongeveer 7,50 euro zijn. Zal ik de reservering voor 2 banen voor één uur vast leggen?quote:Op zondag 12 juni 2011 15:27 schreef Ireth het volgende:
Hoeveel iets 'iets' ? Anders lap ik ook nog wel wat bij hoor?
Ja 7,50 is een prima prijsquote:Op zondag 12 juni 2011 16:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
De kosten per persoon zullen ongeveer 7,50 euro zijn. Zal ik de reservering voor 2 banen voor één uur vast leggen?
quote:Op zondag 12 juni 2011 19:29 schreef Rucky het volgende:
Ik heb 2 banen gereserveerd van 18.30 tot 19.30.
Dat verplicht je wel om langs te komen.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:17 schreef liesje1979 het volgende:
Datum even in de OP gezet voor de duidelijkheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:31 schreef -Engel- het volgende:
Een uurtje bowlen overleef ik welMoet ik vast de motorhelm afstoffen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Hoeft niet, er zijn 2 ballen van piepschuim beschikbaar.quote:
Ow die ken ik wel terugkoppenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:10 schreef Rucky het volgende:
[..]
Hoeft niet, er zijn 2 ballen van piepschuim beschikbaar.
Die wil ik danquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:10 schreef Rucky het volgende:
[..]
Hoeft niet, er zijn 2 ballen van piepschuim beschikbaar.
Ik heb even overleg met mezelf gehad en we hebben besloten dat het het veiligste is om jou hooguit van 2 ballonnen te voorzien.quote:
Waren jullie het snel met elkaar eens of was het nog een verhitte discussie?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb even overleg met mezelf gehad en we hebben besloten dat het het veiligste is om jou hooguit van 2 ballonnen te voorzien.
Het was een heftige discussie waar we niet uitkwamen. Uiteindelijk heb ik als voorzitter de knoop doorgehakt onder het motto veiligheid voor alles.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Waren jullie het snel met elkaar eens of was het nog een verhitte discussie?
Met die ballonen raak ik dan ook helemaal niksquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:48 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het was een heftige discussie waar we niet uitkwamen. Uiteindelijk heb ik als voorzitter de knoop doorgehakt onder het motto veiligheid voor alles.
En dan kan ik mijn helm thuislatenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Met die ballonen raak ik dan ook helemaal niks
Dan kan ik net zo goed bier gaan drinken met de fans
Ik heb nog even overlegd maar we hebben liever dat je het bier ook rondbrengd.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Met die ballonen raak ik dan ook helemaal niks
Dan kan ik net zo goed bier gaan drinken met de fans
En dan willen jullie er zeker 2?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:58 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb nog even overlegd maar we hebben liever dat je het bier ook rondbrengd.
Na overleg is besloten dat als jij betaalt dit ook geregeld gaat wordenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:58 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb nog even overlegd maar we hebben liever dat je het bier ook rondbrengd.
Dat is ook een oplossing maar na overleg is er besloten dat we alleen akkoord gaan als je de dan vereiste bedrijfskleding draagt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Na overleg is besloten dat als jij betaalt dit ook geregeld gaat worden
Je maakt me nieuwsgierig.... Wat moet ik dan aaaaaaaaaaaaaaaan?quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat is ook een oplossing maar na overleg is er besloten dat we alleen akkoord gaan als je de dan vereiste bedrijfskleding draagt.![]()
Een broek met een zak waar je portemonnee in kan is goed. Anders voldoet alleen een handtasje ook wel.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je maakt me nieuwsgierig.... Wat moet ik dan aaaaaaaaaaaaaaaan?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
Heb er wel heel erg zin in eigenlijk
Je moet toch ergens het wisselgeld in doen hequote:Op woensdag 15 juni 2011 21:30 schreef Rucky het volgende:
Een broek met een zak waar je portemonnee in kan is goed. Anders voldoet alleen een handtasje ook wel.![]()
In dat geval haal je maar mooi je eigen biertjequote:Op woensdag 15 juni 2011 21:30 schreef Rucky het volgende:
Een broek met een zak waar je portemonnee in kan is goed. Anders voldoet alleen een handtasje ook wel.![]()
En als ik wat ga halen moet ik zeker ook voor jou wat meenemen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:38 schreef -Engel- het volgende:
In dat geval haal je maar mooi je eigen biertje
Dat is altijd een goed planquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:19 schreef Rucky het volgende:
En als ik wat ga halen moet ik zeker ook voor jou wat meenemen.
quote:Op zondag 19 juni 2011 00:40 schreef Myraela het volgende:
Ik kom misschien wel even langs. Ik bowl niet mee.
Je bent van harte welkom.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:40 schreef Myraela het volgende:
Gezelligquote:Op zondag 19 juni 2011 00:40 schreef Myraela het volgende:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:12 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben er overigens rond 5 uur (of half 6), even een hapje eten....
Wie nog meer???quote:
Ik ookquote:
bowlingbal..... juist... doen wequote:Op maandag 20 juni 2011 22:15 schreef Cat22 het volgende:
Ik verwacht wel foto's.![]()
Al is het maar van een bowlingbal.
quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ff mij er aan herinneren.... anders vergeet ik mijn cam.
hier ookquote:Op maandag 20 juni 2011 22:34 schreef Ireth het volgende:
Ik heb altijd mijn camera op zakZit standaard in mijn tas
Met mijn nieuwe tel. zou het kunnen, maar meestal heb ik liever mijn gewone cam bij mijquote:Op maandag 20 juni 2011 22:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die zijn vast en zeker wel aanwezig in de vorm van mobieltjes,ed.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:32 schreef charmed_angel het volgende:
Ok voor de mensen die wat gaan eten in Utrecht, om 17:00 uur op CS?
Ow en waar wat eten?
* Mac
* BK
* Broodjes
* Snackbar FEBO
* KFC
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:17 schreef Myraela het volgende:
Ik vind alles prima. Hoewel liever de BK dan de Mac.
Brammiequote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:19 schreef Rucky het volgende:
[..]
![]()
Bram Ladage op cs is een hele goede snackbar.
Maar de patat is goor daarquote:
BK ;liever dan mac verder boeit het me niet en ja 17:00 moet lukkenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:32 schreef charmed_angel het volgende:
Ok voor de mensen die wat gaan eten in Utrecht, om 17:00 uur op CS?
Ow en waar wat eten?
* Mac
* BK
* Broodjes
* Snackbar
Ik ken een zaak op HC die hele lekkere broodjes maakt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
BK ;liever dan mac verder boeit het me niet en ja 17:00 moet lukken
HCquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:14 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik ken een zaak op HC die hele lekkere broodjes maakt.Maar als we om 5 uur een broodje gaan halen dan moet ik ze even van tevoren waarschuwen.
Hoog Catharijne. Het winkelcentrum naas utrecht centraal station. En lekkere broodjes.quote:
Behalve als ze groen van de schimmel zijn...quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
Hoog Catharijne. Het winkelcentrum naas utrecht centraal station. En lekkere broodjes.
Bah.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Behalve als ze groen van de schimmel zijn...die heb ik in HC wel degelijk gespot
Lijkt mij ook beter. Maar misschien even een centraal punt afspreken voor de mensen die om 1700 uur komen en nog wat willen eten?quote:
Grote klok Utrecht Centraal?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:17 schreef Rucky het volgende:
[..]
Lijkt mij ook beter. Maar misschien even een centraal punt afspreken voor de mensen die om 1700 uur komen en nog wat willen eten?
In de grote halquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]waar hangt die precies? kunnen ook bij de starbucks voor afspreken
Ik dacht dus echt aan een hele grote klokquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
In de grote hal. Is dat bord met alle vertrektijden.
Das ook goed, misschien wel beter
Dan doen we Starbucks.. die weet iedereen wel te vinden gok ikquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik dacht dus echt aan een hele grote klok(naja bedtijd voor mij dus)
En daarom is de starbucks ook zo'n goede....mocht ik dan niet helemaal wakker zijn dan helpt een bakje koffie wel
Ik was al bang dat ik een rolmaat mee moest nemen om te kijken welke klok de grootste is.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik dacht dus echt aan een hele grote klok(naja bedtijd voor mij dus)
En daarom is de starbucks ook zo'n goede....mocht ik dan niet helemaal wakker zijn dan helpt een bakje koffie wel
Er is nog plek op de baan, we zien het wel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:42 schreef liesje1979 het volgende:
Ik sta nog steeds helemaal in dubio. En dat is waarschijnlijk zo tot een uur voor die tijd. Het lijkt me heel erg leuk om jullie te ontmoeten en als er dan nog een plekje over is zou ik ook graag meebowlen. (Mijn swing is voor de mensen die achter mij zitten wel wat gevaarlijk) En bowlingschoenen vind ik tof. Ik weet ook zeker dat ik het super gezellig ga hebben en veel langer blijf hangen dan de bedoeling want ik vind de Stairway altijd zo lekker dansen. Maar aan de andere kant heb ik de volgende dag Parkpop en daar wil ik niet als een zombie rondlopen en ook optimaal van genieten. Ook is er zaterdagavond zeeheldenfestival waar mijn vriendje graag met mij heen wil, en ik ook wel met hem.
Vrouwen en keuzes maken, jullie horen het dus nog wel. Of zien me opeens verschijnen.
ik nietquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan doen we Starbucks.. die weet iedereen wel te vinden gok ik
Die zit aan de andere zijde dan het vertrekbord in de stationshal. Je kan het bijna niet missen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik nietMaar ik heb je telefoonnummer
okquote:Op donderdag 23 juni 2011 08:59 schreef Rucky het volgende:
[..]
Die zit aan de andere zijde dan het vertrekbord in de stationshal. Je kan het bijna niet missen.
Klopt, met je rug naar het vertrektijdenbord gaan staan en dan gewoon recht vooruit lopen (Kijk uit met naar beneegaande roltrappenquote:Op donderdag 23 juni 2011 08:59 schreef Rucky het volgende:
[..]
Die zit aan de andere zijde dan het vertrekbord in de stationshal. Je kan het bijna niet missen.
Ik maak het ook niet te laatquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:54 schreef Patje1987 het volgende:
Hč bah starbucks
Verder heb ik 's avonds nog een feestje dus ik blijf niet lang na het bowlen
Maar ik ga wel mee eten want ik heb C_A ook nog een ijsje beloofd
10 seconden?quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:12 schreef Myraela het volgende:
Voor de starbucks? Eens kijken hoelang ik dat volhoud zonder een ijskoffie te halen.![]()
We zetten er eentje neer en gaan kijken hoe lang je het vol houdquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:12 schreef Myraela het volgende:
Voor de starbucks? Eens kijken hoelang ik dat volhoud zonder een ijskoffie te halen.![]()
Als je er geen barričre tussen legt dan is dat kopje koffie binnen 0,2 sec. leeg.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:29 schreef iBenny het volgende:
We zetten er eentje neer en gaan kijken hoe lang je het vol houd
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:14 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als je er geen barričre tussen legt dan is dat kopje koffie binnen 0,2 sec. leeg.![]()
Maar ik kan wel wat verzinnen.
Dus je neemt mijn uitdaging aan?quote:
Ik gun je je koppie koffie.quote:
quote:
Ja hoor... gezelligquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:16 schreef Merlijn het volgende:
Ach, wellicht ga ik ook wel mee. Niet bowlen, want mijn pols werkt niet mee sinds gisteren, maar geestelijke ondersteuning is ook welkom toch ?
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:16 schreef Merlijn het volgende:
Ach, wellicht ga ik ook wel mee. Niet bowlen, want mijn pols werkt niet mee sinds gisteren, maar geestelijke ondersteuning is ook welkom toch ?
Nah, zet maar op de Ik kom zeker lijst+meet bij Starbucks iets (hoe laat ook alweer?).quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja hoor... gezellig
Zal ik je op de misschienlijst zetten?
17:00 bij de starbucksquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:21 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nah, zet maar op de Ik kom zeker lijst+meet bij Starbucks iets (hoe laat ook alweer?).
Gezelligquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:21 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nah, zet maar op de Ik kom zeker lijst+meet bij Starbucks iets (hoe laat ook alweer?).
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:24 schreef Merlijn het volgende:
Is goed, ik pleur de auto in de parkeergarage bij Beatrixtheater, dan loop ik vanuit daar.. (ik en mijn navigatievermogen)
Codewoord is "ijskoffie" las ik net ?
18:20 uur aanwezig voor bowlenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gezellig
Starbucks: 17:00uur
Bowlen: 18:30uur
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mwoah, das als je mee wilt bowlen toch?
quote:
Ja, geen zin om met de auto te gaan ik wil ook wat drinkenquote:
Logischquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja, geen zin om met de auto te gaan ik wil ook wat drinken
Ja... dat herken ik denk ik wel....quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:32 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ach, ik sta in het FoBo, dus iemand herkent me wel...
Dat is uhmzzz... om toch?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:44 schreef Bellatrix het volgende:
Kutje, ik moet via Nijmegen naar Utrecht._!
Ja nogal.quote:
Ik ben er om 16:45 uur, dus precies om 17:00 uur hoeft niet hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja nogal.Maar anders ben ik er niet om 17.00
1 moet de eerste zijnquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:59 schreef iBenny het volgende:
Die van mij zal rond 16:32 op Centraal binnenkomen
Laat maarquote:
Ik ook.... weet alleen niet wat ik aan moetquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:35 schreef Rucky het volgende:
Ik heb net de bowlingbaan gesproken over de reservering en dat is helemaal geregeld maar ze weten niet of de rode loper voor ons op tijd uit de stomerij is.![]()
De fokkers die komen heb ik mijn tel. nr. verstuurd dus volgens mij is alles geregeld. Het gaat een leuke meeting worden en ik heb er zin in.![]()
![]()
![]()
![]()
Bowlingschoenenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ook.... weet alleen niet wat ik aan moet
O gottegot... de eerste crisis.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ook.... weet alleen niet wat ik aan moet
Jij komt dus ook.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
O gottegot... de eerste crisis.![]()
Ik houd dit topic in de gaten.
Ik had graag gewild maar reistijd en werk zitten tegen.quote:
Mijn lijstje patiënten zou dat je niet in dank afnemen denk ik.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:33 schreef Rucky het volgende:
Ik wil je werk wel bellen dat je eerder weg moet.
Dan moet je het helaas met de foto's doen. Ik heb van Socios geen afzegging gehad dus ik ga er vanuit dat hij er is.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:37 schreef Cat22 het volgende:
Mijn lijstje patiënten zou dat je niet in dank afnemen denk ik.![]()
Komt Socios eigenlijk nog? Ik heb hem de laatste tijd niet meer in dit topic gespot.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:08 schreef Myraela het volgende:
Ik ben net wakker, ik hoop dat ik het optijd haal.
Er is nog plek.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:09 schreef liesje1979 het volgende:
Ik twijfel nog steeds. Het is ook echt van dat bankhang weer.
Crisis opgelost... ik trek gewoon aan wat ik nu aan heb... en dat zit lekkerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
O gottegot... de eerste crisis.![]()
Ik houd dit topic in de gaten.
Yepsquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:38 schreef liesje1979 het volgende:
-Engel- jou heb ik wel eens gezien toch?
Binnen heb je geen jas nodigquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:38 schreef Myraela het volgende:
Oh. Ik zie er niet uit. Maar ik had niets anders bij dus moet dit wel aan. Ik heb ook geen jas bij.
Oh ik dacht Parkpop. Dan haal ik je door elkaar met iemand anders.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
YepsMij heb je een keer in de stairway gespot
Die van 15:34 haal ik niet meer.... dussum ik ben er volgens deze planning rond 16:37quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:26 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben er echt vroeg4 uur
![]()
Even Ontbijtje scoren dan maar
Dat gebeurd me vakerquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ik dacht Parkpop. Dan haal ik je door elkaar met iemand anders.
Rucky gaat bowlen met wilde vrouwen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mooi.... dan gooi ik die manen van mij los... zijn we samen wild
Hier in Utrecht is het nog droog.quote:
Ik neem toch mijn plu mee .... oja.... ik ga eens richting de treinquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |