quote:
Ik ben liefquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Patje en Socios zijn allebei tofDe rest heb ik volgens mij nog niet ontmoet
Dat is zondag t/m vrijdag...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:08 schreef charmed_angel het volgende:
http://www.bisonbowling.n(...)5f703984a3036bd42de1
BIER
Ik wil wel een briefje geven dat je zaterdag een doktersafspraak hebt.quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:58 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik wil wel een briefje geven dat je zaterdag een doktersafspraak hebt.
quote:
als we rekenen op 10 a 12 man....quote:
Het is niet engquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:56 schreef mrspoeZ het volgende:
Als ik durf... en anders doe ik gewoon een baan huren op dezelfde tijd
Ik ken Rucky en Rucky kent mij. Ongezien bij jullie komen gluren zit er voor mij dus al niet meer inquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het is niet eng
Ik schijt ook altijd in me broek, maar als ik er eenmaal ben
Of we zitten naast elkaar naar binnen te kijken.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ken Rucky en Rucky kent mij. Ongezien bij jullie komen gluren zit er voor mij dus al niet meer in
Dat kan ookquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:11 schreef Rucky het volgende:
[..]
Of we zitten naast elkaar naar binnen te kijken.
Gaat me niet lukken waarschijnlijk ivm drukke agenda en reisafstand.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:22 schreef iBenny het volgende:
Ireth, je staat bij dezen op de misschien-lijst.
Cat kom jij ook?
Als ik ga zou ik dat heul tof vinden! Ben een beetje bang voor al die TAL incrowd.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oeh! Oeh! MischienEven kijken of het schikt. TVP.
Daar hoef je niet bang voor te zijn...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mweh ben er ook niet bang voor, heb al vrij veel gemeet in mijn leventje (mompelde zij.). Maar een flink aantal kent elkaar al en ik mis vast de incrowd grapjes.
Als ik het al een beetje eng vind, vinden de Fok!kers die willen komen om een buddy te vinden het helemaal doodeng!
Is er al een planning/organisatie? (voor zover dat nodig is)quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:58 schreef -Engel- het volgende:
Zet mij maar op de misschien lijst .... ik red 13:00 in ieder geval niet dus het eerste rondje bowlen laat ik zitten
Dat vraag je aan mij?quote:Op zondag 5 juni 2011 12:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Is er al een planning/organisatie? (voor zover dat nodig is)
Nee, gewoon een algemene vraag. Het lijkt me wel handig dat er een baan gereseveerd is etc.quote:
mij maakt het niet uitquote:Op zondag 5 juni 2011 23:13 schreef iBenny het volgende:
Iemand een idee voor een tijd? middag of avond?
quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
als we rekenen op 10 a 12 man....
ong. 30 euro / 6 = 5euro
Laten we zeggen 2 uur bowlen... 10 euro
das wel te doen toch?
Wie moet er het langst reizen? En wat gaan eten ervoor of erna is een mogelijkheid maar hoeft geen verplichting te zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 08:28 schreef charmed_angel het volgende:
Als we 's middags gaan, en we willen nog een biertje drinken erna, moeten we ook ergens eten denk ik.
Als we 's avonds gaan hebben we dat probleem niet
Anders hebben we genoeg patatzaken of mac of BK tochquote:Op maandag 6 juni 2011 15:03 schreef iBenny het volgende:
Stairway zit ernaast... daar valt wel wat te eten mocht iemand daar trek/zin in hebben. Denk niet dat daar op gerekend moet worden
Daarom... dat komt vast helemaal goedquote:Op maandag 6 juni 2011 15:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Anders hebben we genoeg patatzaken of mac of BK toch
Ik ben er in ieder geval geen ster inquote:Op maandag 6 juni 2011 18:51 schreef Rucky het volgende:
Moet je ook kunnen bowlen eigenlijk? De laatste keer dat ik met een bal met drie gaten in mijn handen heb gehad is lang geleden.
ik ken niet bowlenquote:Op maandag 6 juni 2011 18:51 schreef Rucky het volgende:
Moet je ook kunnen bowlen eigenlijk? De laatste keer dat ik met een bal met drie gaten in mijn handen heb gehad is lang geleden.
ik vind het okquote:Op maandag 6 juni 2011 22:32 schreef iBenny het volgende:
Zullen we dan maar gewoon van 18:00uur tot 20:00uur doen?
Eten bij de Stairway is niet aan te raden.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:03 schreef iBenny het volgende:
Stairway zit ernaast... daar valt wel wat te eten mocht iemand daar trek/zin in hebben. Denk niet dat daar op gerekend moet worden
Ik vind het bestquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:37 schreef charmed_angel het volgende:
Wil de rest van de aanwezigen ook even reageren op de tijdDan kan er gereserveerd worden
Ik hou daar wel van maar ga niet alle feesten af.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niet iedereen houdt daar van he.
Het was een voorbeeld. Er zitten daar sowieso wel genoeg tentjes waar wat te halen valtquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Eten bij de Stairway is niet aan te raden.
Maar er zit ook een pizza-/gyrostentje op de andere hoek toch?
Sowieso is er genoeg te eten en drinken in de buurt.
-edit- en oh, de kan dat ik erbij wordt wel steeds kleiner dus reken er niet op.
Iets met andere dingen aan mn hoofd![]()
Je maakt maar gewoon tijdquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:49 schreef motorbloempje het volgende:
als 't nou een week twee weken eerder was geweest
doen we het 2 keer speciaal voor jouquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:49 schreef motorbloempje het volgende:
als 't nou een week twee weken eerder was geweest
quote:
Opgelostquote:Op zondag 5 juni 2011 23:11 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nee, gewoon een algemene vraag. Het lijkt me wel handig dat er een baan gereseveerd is etc.
Dat wil ik wel doen als het nodig is maar dan moet ik wel weten hoe laat.
Jij bent zo'n baas dat de feesten gewoon op jou afkomenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik hou daar wel van maar ga niet alle feesten af.
En vanaf 19:00 wel dus?quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:58 schreef Rucky het volgende:
Ik heb net gebeld en tot 1900 uur zijn er geen banen meer vrij.
Ohw, van 19:00uur tot 21:00uur dan doen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:58 schreef Rucky het volgende:
Ik heb net gebeld en tot 1900 uur zijn er geen banen meer vrij.
Tof!quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:44 schreef Ireth het volgende:
Of ik kom gezellig meebowlen, of ik kom even aanwaaien en gedag zeggen met mijn DNA op sleeptouwMaar zowiezo kom ik!
![]()
Ohw, das jammerquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:43 schreef mrspoeZ het volgende:
In de avond kan ik sowieso niet. Streep mijn misschientje maar door.
Zal ik morgen één baan reserveren van 19.00 tot 20.00 uur met de optie om langer door te gaan?quote:
Prima!quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zal ik morgen één baan reserveren van 19.00 tot 20.00 uur met de optie om langer door te gaan?
Ik heb ze gesproken en snel reserveren is wel belangrijk.
25-6 18.30 één baan voor 1,5 uur.quote:
Ene rodriguez lopez gonzalez blanco muslera cavani dominguez quentero zit mij er steeds bij te lappenquote:
En dat is een ja?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ene rodriguez lopez gonzalez blanco muslera cavani dominguez quentero zit mij er steeds bij te lappen
Wat zou iemand als jij winnen bij mijn aanwezigheid?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |