quote:
Ik ben liefquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Patje en Socios zijn allebei tofDe rest heb ik volgens mij nog niet ontmoet
Dat is zondag t/m vrijdag...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:08 schreef charmed_angel het volgende:
http://www.bisonbowling.n(...)5f703984a3036bd42de1
BIER
Ik wil wel een briefje geven dat je zaterdag een doktersafspraak hebt.quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:58 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik wil wel een briefje geven dat je zaterdag een doktersafspraak hebt.
quote:
als we rekenen op 10 a 12 man....quote:
Het is niet engquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:56 schreef mrspoeZ het volgende:
Als ik durf... en anders doe ik gewoon een baan huren op dezelfde tijd
Ik ken Rucky en Rucky kent mij. Ongezien bij jullie komen gluren zit er voor mij dus al niet meer inquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het is niet eng
Ik schijt ook altijd in me broek, maar als ik er eenmaal ben
Of we zitten naast elkaar naar binnen te kijken.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ken Rucky en Rucky kent mij. Ongezien bij jullie komen gluren zit er voor mij dus al niet meer in
Dat kan ookquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:11 schreef Rucky het volgende:
[..]
Of we zitten naast elkaar naar binnen te kijken.
Gaat me niet lukken waarschijnlijk ivm drukke agenda en reisafstand.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:22 schreef iBenny het volgende:
Ireth, je staat bij dezen op de misschien-lijst.
Cat kom jij ook?
Als ik ga zou ik dat heul tof vinden! Ben een beetje bang voor al die TAL incrowd.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oeh! Oeh! MischienEven kijken of het schikt. TVP.
Daar hoef je niet bang voor te zijn...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mweh ben er ook niet bang voor, heb al vrij veel gemeet in mijn leventje (mompelde zij.). Maar een flink aantal kent elkaar al en ik mis vast de incrowd grapjes.
Als ik het al een beetje eng vind, vinden de Fok!kers die willen komen om een buddy te vinden het helemaal doodeng!
Is er al een planning/organisatie? (voor zover dat nodig is)quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:58 schreef -Engel- het volgende:
Zet mij maar op de misschien lijst .... ik red 13:00 in ieder geval niet dus het eerste rondje bowlen laat ik zitten
Dat vraag je aan mij?quote:Op zondag 5 juni 2011 12:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Is er al een planning/organisatie? (voor zover dat nodig is)
Nee, gewoon een algemene vraag. Het lijkt me wel handig dat er een baan gereseveerd is etc.quote:
mij maakt het niet uitquote:Op zondag 5 juni 2011 23:13 schreef iBenny het volgende:
Iemand een idee voor een tijd? middag of avond?
quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
als we rekenen op 10 a 12 man....
ong. 30 euro / 6 = 5euro
Laten we zeggen 2 uur bowlen... 10 euro
das wel te doen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |