Ja, geen zin om met de auto te gaan ik wil ook wat drinkenquote:
Logischquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja, geen zin om met de auto te gaan ik wil ook wat drinken
Ja... dat herken ik denk ik wel....quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:32 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ach, ik sta in het FoBo, dus iemand herkent me wel...
Dat is uhmzzz... om toch?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:44 schreef Bellatrix het volgende:
Kutje, ik moet via Nijmegen naar Utrecht._!
Ja nogal.quote:
Ik ben er om 16:45 uur, dus precies om 17:00 uur hoeft niet hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja nogal.Maar anders ben ik er niet om 17.00
1 moet de eerste zijnquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:59 schreef iBenny het volgende:
Die van mij zal rond 16:32 op Centraal binnenkomen
Laat maarquote:
Ik ook.... weet alleen niet wat ik aan moetquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:35 schreef Rucky het volgende:
Ik heb net de bowlingbaan gesproken over de reservering en dat is helemaal geregeld maar ze weten niet of de rode loper voor ons op tijd uit de stomerij is.![]()
De fokkers die komen heb ik mijn tel. nr. verstuurd dus volgens mij is alles geregeld. Het gaat een leuke meeting worden en ik heb er zin in.![]()
![]()
![]()
![]()
Bowlingschoenenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ook.... weet alleen niet wat ik aan moet
O gottegot... de eerste crisis.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ook.... weet alleen niet wat ik aan moet
Jij komt dus ook.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
O gottegot... de eerste crisis.![]()
Ik houd dit topic in de gaten.
Ik had graag gewild maar reistijd en werk zitten tegen.quote:
Mijn lijstje patiënten zou dat je niet in dank afnemen denk ik.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:33 schreef Rucky het volgende:
Ik wil je werk wel bellen dat je eerder weg moet.
Dan moet je het helaas met de foto's doen. Ik heb van Socios geen afzegging gehad dus ik ga er vanuit dat hij er is.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:37 schreef Cat22 het volgende:
Mijn lijstje patiënten zou dat je niet in dank afnemen denk ik.![]()
Komt Socios eigenlijk nog? Ik heb hem de laatste tijd niet meer in dit topic gespot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |