Prima...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:53 schreef Rucky het volgende:
Ik heb contact gehad met de mensen die op de misschien lijst staan. Het kan zijn dat sommige even langs komen om te kijken of om een glaasje mee te drinken. Dus ik ga de reservering bevestigen voor één baan.
Oepsquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:54 schreef -Engel- het volgende:
Ik sta nog steeds niet in de misschien lijst ...
maar dat is het dan ook nog steeds....
Heb je een idee wanneer je het weet ivm de reservering. (het hangt niet alleen van jou af hoor)quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:54 schreef -Engel- het volgende:
Ik sta nog steeds niet in de misschien lijst ...
maar dat is het dan ook nog steeds....
Net mijn agenda gecheckt... 18.30 zou geen probleem moeten zijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:03 schreef Rucky het volgende:
Heb je een idee wanneer je het weet ivm de reservering. (het hangt niet alleen van jou af hoor)
De meeste mensen op de misschienlijst heb ik ondertussen gesproken. Eén persoon kan dat nog niet zeggen en de overige hebben aangegeven dat ze net zoals Ireth misschien even langskomen om te kijken/drinken.
Dus je kan van de misschienlijst af?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Net mijn agenda gecheckt... 18.30 zou geen probleem moeten zijn.
Ja je zou dat wel kunnen zeggen ja...quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja je zou dat wel kunnen zeggen ja...
Zet me maar bij >>>ik kom zeker....
mocht mijn feest op vrijdag zwaarder zijn geweest dan verwacht dan kan ik altijd weer om 22:00 naar huis
Hoeveel iets 'iets' ? Anders lap ik ook nog wel wat bij hoor?quote:Op zondag 12 juni 2011 14:36 schreef Rucky het volgende:
Ik zit even te denken wat te doen ivm de reservering. Ik heb 1 baan voor 1,5 uur maar er zijn ondertussen 8 bowlers en één persoon van de misschienlijst, dus ik zit er aan te denken om er een tweede baan bij te reserveren en dan beide banen voor 1 uur. Dan gaan wel de kosten per persoon iets omhoog maar dan heeft ieder wel meer speelbeurten.
De kosten per persoon zullen ongeveer 7,50 euro zijn. Zal ik de reservering voor 2 banen voor één uur vast leggen?quote:Op zondag 12 juni 2011 15:27 schreef Ireth het volgende:
Hoeveel iets 'iets' ? Anders lap ik ook nog wel wat bij hoor?
Ja 7,50 is een prima prijsquote:Op zondag 12 juni 2011 16:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
De kosten per persoon zullen ongeveer 7,50 euro zijn. Zal ik de reservering voor 2 banen voor één uur vast leggen?
quote:Op zondag 12 juni 2011 19:29 schreef Rucky het volgende:
Ik heb 2 banen gereserveerd van 18.30 tot 19.30.
Dat verplicht je wel om langs te komen.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:17 schreef liesje1979 het volgende:
Datum even in de OP gezet voor de duidelijkheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:31 schreef -Engel- het volgende:
Een uurtje bowlen overleef ik welMoet ik vast de motorhelm afstoffen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Hoeft niet, er zijn 2 ballen van piepschuim beschikbaar.quote:
Ow die ken ik wel terugkoppenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:10 schreef Rucky het volgende:
[..]
Hoeft niet, er zijn 2 ballen van piepschuim beschikbaar.
Die wil ik danquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:10 schreef Rucky het volgende:
[..]
Hoeft niet, er zijn 2 ballen van piepschuim beschikbaar.
Ik heb even overleg met mezelf gehad en we hebben besloten dat het het veiligste is om jou hooguit van 2 ballonnen te voorzien.quote:
Waren jullie het snel met elkaar eens of was het nog een verhitte discussie?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb even overleg met mezelf gehad en we hebben besloten dat het het veiligste is om jou hooguit van 2 ballonnen te voorzien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |