Hoog Catharijne. Het winkelcentrum naas utrecht centraal station. En lekkere broodjes.quote:
Behalve als ze groen van de schimmel zijn...quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
Hoog Catharijne. Het winkelcentrum naas utrecht centraal station. En lekkere broodjes.
Bah.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Behalve als ze groen van de schimmel zijn...die heb ik in HC wel degelijk gespot
Lijkt mij ook beter. Maar misschien even een centraal punt afspreken voor de mensen die om 1700 uur komen en nog wat willen eten?quote:
Grote klok Utrecht Centraal?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:17 schreef Rucky het volgende:
[..]
Lijkt mij ook beter. Maar misschien even een centraal punt afspreken voor de mensen die om 1700 uur komen en nog wat willen eten?
In de grote halquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]waar hangt die precies? kunnen ook bij de starbucks voor afspreken
Ik dacht dus echt aan een hele grote klokquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
In de grote hal. Is dat bord met alle vertrektijden.
Das ook goed, misschien wel beter
Dan doen we Starbucks.. die weet iedereen wel te vinden gok ikquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik dacht dus echt aan een hele grote klok(naja bedtijd voor mij dus)
En daarom is de starbucks ook zo'n goede....mocht ik dan niet helemaal wakker zijn dan helpt een bakje koffie wel
Ik was al bang dat ik een rolmaat mee moest nemen om te kijken welke klok de grootste is.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik dacht dus echt aan een hele grote klok(naja bedtijd voor mij dus)
En daarom is de starbucks ook zo'n goede....mocht ik dan niet helemaal wakker zijn dan helpt een bakje koffie wel
Er is nog plek op de baan, we zien het wel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:42 schreef liesje1979 het volgende:
Ik sta nog steeds helemaal in dubio. En dat is waarschijnlijk zo tot een uur voor die tijd. Het lijkt me heel erg leuk om jullie te ontmoeten en als er dan nog een plekje over is zou ik ook graag meebowlen. (Mijn swing is voor de mensen die achter mij zitten wel wat gevaarlijk) En bowlingschoenen vind ik tof. Ik weet ook zeker dat ik het super gezellig ga hebben en veel langer blijf hangen dan de bedoeling want ik vind de Stairway altijd zo lekker dansen. Maar aan de andere kant heb ik de volgende dag Parkpop en daar wil ik niet als een zombie rondlopen en ook optimaal van genieten. Ook is er zaterdagavond zeeheldenfestival waar mijn vriendje graag met mij heen wil, en ik ook wel met hem.
Vrouwen en keuzes maken, jullie horen het dus nog wel. Of zien me opeens verschijnen.
ik nietquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan doen we Starbucks.. die weet iedereen wel te vinden gok ik
Die zit aan de andere zijde dan het vertrekbord in de stationshal. Je kan het bijna niet missen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik nietMaar ik heb je telefoonnummer
okquote:Op donderdag 23 juni 2011 08:59 schreef Rucky het volgende:
[..]
Die zit aan de andere zijde dan het vertrekbord in de stationshal. Je kan het bijna niet missen.
Klopt, met je rug naar het vertrektijdenbord gaan staan en dan gewoon recht vooruit lopen (Kijk uit met naar beneegaande roltrappenquote:Op donderdag 23 juni 2011 08:59 schreef Rucky het volgende:
[..]
Die zit aan de andere zijde dan het vertrekbord in de stationshal. Je kan het bijna niet missen.
Ik maak het ook niet te laatquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:54 schreef Patje1987 het volgende:
Hè bah starbucks
Verder heb ik 's avonds nog een feestje dus ik blijf niet lang na het bowlen
Maar ik ga wel mee eten want ik heb C_A ook nog een ijsje beloofd
10 seconden?quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:12 schreef Myraela het volgende:
Voor de starbucks? Eens kijken hoelang ik dat volhoud zonder een ijskoffie te halen.![]()
We zetten er eentje neer en gaan kijken hoe lang je het vol houdquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:12 schreef Myraela het volgende:
Voor de starbucks? Eens kijken hoelang ik dat volhoud zonder een ijskoffie te halen.![]()
Als je er geen barrière tussen legt dan is dat kopje koffie binnen 0,2 sec. leeg.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:29 schreef iBenny het volgende:
We zetten er eentje neer en gaan kijken hoe lang je het vol houd
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:14 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als je er geen barrière tussen legt dan is dat kopje koffie binnen 0,2 sec. leeg.![]()
Maar ik kan wel wat verzinnen.
Dus je neemt mijn uitdaging aan?quote:
Ik gun je je koppie koffie.quote:
quote:
Ja hoor... gezelligquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:16 schreef Merlijn het volgende:
Ach, wellicht ga ik ook wel mee. Niet bowlen, want mijn pols werkt niet mee sinds gisteren, maar geestelijke ondersteuning is ook welkom toch ?
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:16 schreef Merlijn het volgende:
Ach, wellicht ga ik ook wel mee. Niet bowlen, want mijn pols werkt niet mee sinds gisteren, maar geestelijke ondersteuning is ook welkom toch ?
Nah, zet maar op de Ik kom zeker lijst+meet bij Starbucks iets (hoe laat ook alweer?).quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja hoor... gezellig
Zal ik je op de misschienlijst zetten?
17:00 bij de starbucksquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:21 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nah, zet maar op de Ik kom zeker lijst+meet bij Starbucks iets (hoe laat ook alweer?).
Gezelligquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:21 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nah, zet maar op de Ik kom zeker lijst+meet bij Starbucks iets (hoe laat ook alweer?).
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:24 schreef Merlijn het volgende:
Is goed, ik pleur de auto in de parkeergarage bij Beatrixtheater, dan loop ik vanuit daar.. (ik en mijn navigatievermogen)
Codewoord is "ijskoffie" las ik net ?
18:20 uur aanwezig voor bowlenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gezellig
Starbucks: 17:00uur
Bowlen: 18:30uur
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mwoah, das als je mee wilt bowlen toch?
quote:
Ja, geen zin om met de auto te gaan ik wil ook wat drinkenquote:
Logischquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja, geen zin om met de auto te gaan ik wil ook wat drinken
Ja... dat herken ik denk ik wel....quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:32 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ach, ik sta in het FoBo, dus iemand herkent me wel...
Dat is uhmzzz... om toch?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:44 schreef Bellatrix het volgende:
Kutje, ik moet via Nijmegen naar Utrecht._!
Ja nogal.quote:
Ik ben er om 16:45 uur, dus precies om 17:00 uur hoeft niet hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja nogal.Maar anders ben ik er niet om 17.00
1 moet de eerste zijnquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:59 schreef iBenny het volgende:
Die van mij zal rond 16:32 op Centraal binnenkomen
Laat maarquote:
Ik ook.... weet alleen niet wat ik aan moetquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:35 schreef Rucky het volgende:
Ik heb net de bowlingbaan gesproken over de reservering en dat is helemaal geregeld maar ze weten niet of de rode loper voor ons op tijd uit de stomerij is.![]()
De fokkers die komen heb ik mijn tel. nr. verstuurd dus volgens mij is alles geregeld. Het gaat een leuke meeting worden en ik heb er zin in.![]()
![]()
![]()
![]()
Bowlingschoenenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ook.... weet alleen niet wat ik aan moet
O gottegot... de eerste crisis.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ook.... weet alleen niet wat ik aan moet
Jij komt dus ook.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
O gottegot... de eerste crisis.![]()
Ik houd dit topic in de gaten.
Ik had graag gewild maar reistijd en werk zitten tegen.quote:
Mijn lijstje patiënten zou dat je niet in dank afnemen denk ik.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:33 schreef Rucky het volgende:
Ik wil je werk wel bellen dat je eerder weg moet.
Dan moet je het helaas met de foto's doen. Ik heb van Socios geen afzegging gehad dus ik ga er vanuit dat hij er is.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:37 schreef Cat22 het volgende:
Mijn lijstje patiënten zou dat je niet in dank afnemen denk ik.![]()
Komt Socios eigenlijk nog? Ik heb hem de laatste tijd niet meer in dit topic gespot.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:08 schreef Myraela het volgende:
Ik ben net wakker, ik hoop dat ik het optijd haal.
Er is nog plek.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:09 schreef liesje1979 het volgende:
Ik twijfel nog steeds. Het is ook echt van dat bankhang weer.
Crisis opgelost... ik trek gewoon aan wat ik nu aan heb... en dat zit lekkerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
O gottegot... de eerste crisis.![]()
Ik houd dit topic in de gaten.
Yepsquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:38 schreef liesje1979 het volgende:
-Engel- jou heb ik wel eens gezien toch?
Binnen heb je geen jas nodigquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:38 schreef Myraela het volgende:
Oh. Ik zie er niet uit. Maar ik had niets anders bij dus moet dit wel aan. Ik heb ook geen jas bij.
Oh ik dacht Parkpop. Dan haal ik je door elkaar met iemand anders.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
YepsMij heb je een keer in de stairway gespot
Die van 15:34 haal ik niet meer.... dussum ik ben er volgens deze planning rond 16:37quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:26 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben er echt vroeg4 uur
![]()
Even Ontbijtje scoren dan maar
Dat gebeurd me vakerquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ik dacht Parkpop. Dan haal ik je door elkaar met iemand anders.
Rucky gaat bowlen met wilde vrouwen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mooi.... dan gooi ik die manen van mij los... zijn we samen wild
Hier in Utrecht is het nog droog.quote:
Ik neem toch mijn plu mee .... oja.... ik ga eens richting de treinquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |