quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ff mij er aan herinneren.... anders vergeet ik mijn cam.
hier ookquote:Op maandag 20 juni 2011 22:34 schreef Ireth het volgende:
Ik heb altijd mijn camera op zakZit standaard in mijn tas
Met mijn nieuwe tel. zou het kunnen, maar meestal heb ik liever mijn gewone cam bij mijquote:Op maandag 20 juni 2011 22:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die zijn vast en zeker wel aanwezig in de vorm van mobieltjes,ed.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:32 schreef charmed_angel het volgende:
Ok voor de mensen die wat gaan eten in Utrecht, om 17:00 uur op CS?
Ow en waar wat eten?
* Mac
* BK
* Broodjes
* Snackbar FEBO
* KFC
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:17 schreef Myraela het volgende:
Ik vind alles prima. Hoewel liever de BK dan de Mac.
Brammiequote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:19 schreef Rucky het volgende:
[..]
![]()
Bram Ladage op cs is een hele goede snackbar.
Maar de patat is goor daarquote:
BK ;liever dan mac verder boeit het me niet en ja 17:00 moet lukkenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:32 schreef charmed_angel het volgende:
Ok voor de mensen die wat gaan eten in Utrecht, om 17:00 uur op CS?
Ow en waar wat eten?
* Mac
* BK
* Broodjes
* Snackbar
Ik ken een zaak op HC die hele lekkere broodjes maakt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
BK ;liever dan mac verder boeit het me niet en ja 17:00 moet lukken
HCquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:14 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik ken een zaak op HC die hele lekkere broodjes maakt.Maar als we om 5 uur een broodje gaan halen dan moet ik ze even van tevoren waarschuwen.
Hoog Catharijne. Het winkelcentrum naas utrecht centraal station. En lekkere broodjes.quote:
Behalve als ze groen van de schimmel zijn...quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
Hoog Catharijne. Het winkelcentrum naas utrecht centraal station. En lekkere broodjes.
Bah.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Behalve als ze groen van de schimmel zijn...die heb ik in HC wel degelijk gespot
Lijkt mij ook beter. Maar misschien even een centraal punt afspreken voor de mensen die om 1700 uur komen en nog wat willen eten?quote:
Grote klok Utrecht Centraal?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:17 schreef Rucky het volgende:
[..]
Lijkt mij ook beter. Maar misschien even een centraal punt afspreken voor de mensen die om 1700 uur komen en nog wat willen eten?
In de grote halquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]waar hangt die precies? kunnen ook bij de starbucks voor afspreken
Ik dacht dus echt aan een hele grote klokquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
In de grote hal. Is dat bord met alle vertrektijden.
Das ook goed, misschien wel beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |