Het was een heftige discussie waar we niet uitkwamen. Uiteindelijk heb ik als voorzitter de knoop doorgehakt onder het motto veiligheid voor alles.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Waren jullie het snel met elkaar eens of was het nog een verhitte discussie?
Met die ballonen raak ik dan ook helemaal niksquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:48 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het was een heftige discussie waar we niet uitkwamen. Uiteindelijk heb ik als voorzitter de knoop doorgehakt onder het motto veiligheid voor alles.
En dan kan ik mijn helm thuislatenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Met die ballonen raak ik dan ook helemaal niks
Dan kan ik net zo goed bier gaan drinken met de fans
Ik heb nog even overlegd maar we hebben liever dat je het bier ook rondbrengd.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Met die ballonen raak ik dan ook helemaal niks
Dan kan ik net zo goed bier gaan drinken met de fans
En dan willen jullie er zeker 2?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:58 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb nog even overlegd maar we hebben liever dat je het bier ook rondbrengd.
Na overleg is besloten dat als jij betaalt dit ook geregeld gaat wordenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:58 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb nog even overlegd maar we hebben liever dat je het bier ook rondbrengd.
Dat is ook een oplossing maar na overleg is er besloten dat we alleen akkoord gaan als je de dan vereiste bedrijfskleding draagt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Na overleg is besloten dat als jij betaalt dit ook geregeld gaat worden
Je maakt me nieuwsgierig.... Wat moet ik dan aaaaaaaaaaaaaaaan?quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat is ook een oplossing maar na overleg is er besloten dat we alleen akkoord gaan als je de dan vereiste bedrijfskleding draagt.![]()
Een broek met een zak waar je portemonnee in kan is goed. Anders voldoet alleen een handtasje ook wel.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je maakt me nieuwsgierig.... Wat moet ik dan aaaaaaaaaaaaaaaan?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
Heb er wel heel erg zin in eigenlijk
Je moet toch ergens het wisselgeld in doen hequote:Op woensdag 15 juni 2011 21:30 schreef Rucky het volgende:
Een broek met een zak waar je portemonnee in kan is goed. Anders voldoet alleen een handtasje ook wel.![]()
In dat geval haal je maar mooi je eigen biertjequote:Op woensdag 15 juni 2011 21:30 schreef Rucky het volgende:
Een broek met een zak waar je portemonnee in kan is goed. Anders voldoet alleen een handtasje ook wel.![]()
En als ik wat ga halen moet ik zeker ook voor jou wat meenemen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:38 schreef -Engel- het volgende:
In dat geval haal je maar mooi je eigen biertje
Dat is altijd een goed planquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:19 schreef Rucky het volgende:
En als ik wat ga halen moet ik zeker ook voor jou wat meenemen.
quote:Op zondag 19 juni 2011 00:40 schreef Myraela het volgende:
Ik kom misschien wel even langs. Ik bowl niet mee.
Je bent van harte welkom.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:40 schreef Myraela het volgende:
Gezelligquote:Op zondag 19 juni 2011 00:40 schreef Myraela het volgende:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:12 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben er overigens rond 5 uur (of half 6), even een hapje eten....
Wie nog meer???quote:
Ik ookquote:
bowlingbal..... juist... doen wequote:Op maandag 20 juni 2011 22:15 schreef Cat22 het volgende:
Ik verwacht wel foto's.![]()
Al is het maar van een bowlingbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |