SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Ik vind dat er over eerlijk gezegd. Je ziet er leuk uit kan wel, maar je bent prachtig en meer van dat soort kwats zul je mij niet horen zeggen als ik iemand net tegen ben gekomen. Is ook meer iets voor gladde playertjes.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Seriously? Als jij een meid aanspreekt, ga je die dan echt op zo'n hoog voetstuk zetten?
'Tuurlijk vind je iemand het einde als je verliefd raakt, maar om nou tegen een vreemdeling te zeggen "je bent prachtig" vind ik echt zwaar overdreven, en al helemaal als diegene zich zeer bewust is van het feit dat ze geen celeb is die puntgaaf van de rode loper komt rollen. En dat zijn wij vrouwen continu.![]()
Ik zou het niet doen, als openingszin. Echt dik overdreven.
Je wordt bedankt.quote:
Het is meer dat het meteen zo'n sterke term is dat afschrikt.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Want ja, jij en prachtig, dat kan natuurlijk niet dat iemand die mening over je heeft?
Ik heb het ook niet over een openingszin, dat zou wel veel te zwaar overdreven zijn ja. En je hoeft toch ook geen celeb te zijn of erop te lijken om als 'prachtig' bestempeld te worden?quote:Op maandag 30 mei 2011 23:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Seriously? Als jij een meid aanspreekt, ga je die dan echt op zo'n hoog voetstuk zetten?
'Tuurlijk vind je iemand het einde als je verliefd raakt, maar om nou tegen een vreemdeling te zeggen "je bent prachtig" vind ik echt zwaar overdreven, en al helemaal als diegene zich zeer bewust is van het feit dat ze geen celeb is die puntgaaf van de rode loper komt rollen. En dat zijn wij vrouwen continu.![]()
Ik zou het niet doen, als openingszin. Echt dik overdreven.
[..]
Dan is het totaal anders. Dan heeft het betekenis.
Ed Norton ruled , Fight club is een goede filmquote:Op maandag 30 mei 2011 23:02 schreef Waaghals het volgende:
edward norton heeft ook eens iemand gezegd
Vind ik eigenlijk wel meevallen eigenlijk, 'beeldschoon' daarentegen.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is meer dat het meteen zo'n sterke term is dat afschrikt.
denk dat ik meer op hem lijk in American History Xquote:Op maandag 30 mei 2011 23:03 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ed Norton ruled , Fight club is een goede film
Een van mijn favorieten idd. Zeer goed. This is your life, and it's ending every minute at a time.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:03 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ed Norton ruled , Fight club is een goede film
Dat is niet erg joh. Een beetje een gevaarlijke vent daar vallen vrouwen wel op.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:02 schreef Waaghals het volgende:
edward norton heeft ook eens iemand gezegd
Qua uiterlijk of qua gedrag?quote:Op maandag 30 mei 2011 23:03 schreef Id_do_her het volgende:
Mijn broer wordt altijd verteld dat hij op Stifler lijkt.
Ik vind die eerste foto heel mooi hoor.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, tenzij ik Photoshop ff loslaat.
Daar zat toch ook Fairuza Balk in ,die vind ik op een heel aparte manier ook heel mooi.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:03 schreef Waaghals het volgende:
[..]
denk dat ik meer op hem lijk in American History X![]()
![]()
![]()
Ojee...quote:Op maandag 30 mei 2011 23:04 schreef kipknots het volgende:
Ik ben ooit eens vergeleken met Wim Lex..
Misschien toch maar eens naar Argentinie op vakantie.
Dus richard is stiekem een vrouw?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:55 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee dat is nou een vrouw, die doen dat.
Je hebt een hakenkruis op je borst getatoeeerd?quote:Op maandag 30 mei 2011 23:03 schreef Waaghals het volgende:
[..]
denk dat ik meer op hem lijk in American History X![]()
![]()
![]()
dat was zijn vriendin jaquote:Op maandag 30 mei 2011 23:04 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Daar zat toch ook Fairuza Balk in ,die vind ik op een heel aparte manier ook heel mooi.
Dit dus inderdaad. Bah.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik vind dat er over eerlijk gezegd. Je ziet er leuk uit kan wel, maar je bent prachtig en meer van dat soort kwats zul je mij niet horen zeggen als ik iemand net tegen ben gekomen. Is ook meer iets voor gladde playertjes.
Als het over je uiterlijk gaat (wat bij de eerste ontmoeting het geval is, me dunkt) wel denk ik.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over een openingszin, dat zou wel veel te zwaar overdreven zijn ja. En je hoeft toch ook geen celeb te zijn of erop te lijken om als 'prachtig' bestempeld te worden?
Wat? Nee. Echt?!?quote:Op maandag 30 mei 2011 23:00 schreef Axel1988 het volgende:
Vanavond echt een superleuke speeddate gedaan op paiq; echt een goede klik en alles... kregen we elkaars foto's te zien, bleek het lant te zijn. Hoe klein kan de wereld zijn...
quote:Op maandag 30 mei 2011 23:05 schreef kipknots het volgende:
[..]
Je hebt een hakenkruis op je borst getatoeeerd?
Haquote:Op maandag 30 mei 2011 23:07 schreef formerjellybean het volgende:
Axel zorg dan dat je een date op 9 juni hebt want dan kan je haar fuckbuddy worden
Goh, iwannabehigh ook al.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:01 schreef Mpj het volgende:
Ze noemen mij vrij vaak Robert Pattinson. Moet ik nu blij zijn? Of juist niet..
Grapje toch?quote:Op maandag 30 mei 2011 23:00 schreef Axel1988 het volgende:
Vanavond echt een superleuke speeddate gedaan op paiq; echt een goede klik en alles... kregen we elkaars foto's te zien, bleek het lant te zijn. Hoe klein kan de wereld zijn...
Ik zoek geen fuckbuddy.... op dit moment.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:07 schreef formerjellybean het volgende:
Axel zorg dan dat je een date op 9 juni hebt want dan kan je haar fuckbuddy worden
Een zeikwijf wel in ieder geval.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus richard is stiekem een vrouw?
WAT? Echt?quote:Op maandag 30 mei 2011 23:00 schreef Axel1988 het volgende:
Pics or it didn't happen.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:11 schreef minibeer het volgende:
Leuk dat een topic naar mn tentamen is vernoemd
[..]
WAT? Echt?de fuck he, vet
Wat moet ik als maagd met een fuckbuddyquote:Op maandag 30 mei 2011 23:10 schreef formerjellybean het volgende:
Nou ja zeg wil niet eens een fuckbuddyProberen we eens mensen te koppelen
Dat merk je snel genoeg, hoop ik voor je.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:12 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Wat moet ik als maagd met een fuckbuddy
Haar gewoon daten dan. Als het op PAIQ al leuk is..........quote:Op maandag 30 mei 2011 23:12 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Wat moet ik als maagd met een fuckbuddy. Ik zoek alleen maar leuke dates op het moment eigenlijk.
punnikenquote:Op maandag 30 mei 2011 23:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat merk je snel genoeg, hoop ik voor je.
Inderdaadquote:Op maandag 30 mei 2011 23:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Haar gewoon daten dan. Als het op PAIQ al leuk is..........
Op paiq is het met veel mensen leuk... en dan komen ze niet meer onlinequote:Op maandag 30 mei 2011 23:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Haar gewoon daten dan. Als het op PAIQ al leuk is..........
geen idee, nooit een fuckbuddy gehadquote:
Misschien vind ze het wel heel leuk om je te ontknapenquote:Op maandag 30 mei 2011 23:12 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Wat moet ik als maagd met een fuckbuddy. Ik zoek alleen maar leuke dates op het moment eigenlijk.
Naa, ze is te kieskeurig wat dat betreft.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:15 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Misschien vind ze het wel heel leuk om je te ontknapen
Nou ik weet wel wat ik met een fuckbuddy moet.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:12 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
aparte fuckbuddy meet doen?quote:Op maandag 30 mei 2011 23:16 schreef formerjellybean het volgende:
Idee voor volgend topic, waar de fuckbuddies zich melden
Lol, een lijst met jongens en een lijst met meiden die een fuckbudy zoeken... en dan gaan matchen bedoel je?quote:Op maandag 30 mei 2011 23:16 schreef formerjellybean het volgende:
Idee voor volgend topic, waar de fuckbuddies zich melden
Gymzaal trauma'squote:Op maandag 30 mei 2011 23:17 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Lol, een lijst met jongens en een lijst met meiden die een fuckbudy zoeken... en dan gaan matchen bedoel je?
hehehe, resultaten melden graagquote:Op maandag 30 mei 2011 23:18 schreef MissionPhailed het volgende:
Binnenkort eens voor de grap een bijzonder onaantrekkelijk account op Paiq aanmaken. Bij wijze van test.
Wat voor test ga je doen dan?quote:Op maandag 30 mei 2011 23:18 schreef MissionPhailed het volgende:
Binnenkort eens voor de grap een bijzonder onaantrekkelijk account op Paiq aanmaken. Bij wijze van test.
Zochten ze met gym fuckbuddies ?? Of werd je ook net als ik altijd als laatste gekozen met gymquote:
gebeurt wel vaker, als het een beetje gezellige jongen isquote:Op maandag 30 mei 2011 23:18 schreef heloef het volgende:
Oh ja nog een leuk verhaal vandaag. Ik heb een vriend die een neef heeft en die is nogal een nerd. Iel Chinees jochie van 16 dat de hele dag gamet nooit uitgaat enz. Nu is er het volgende gebeurd. Op school heeft een meisje (die nog best mooi is) contact met hem gezocht en nu zijn ze een stelletje.![]()
Ik moest wel even op de tafel slaan toen ik het hoorde.
Leuk ditquote:Op maandag 30 mei 2011 23:18 schreef heloef het volgende:
Oh ja nog een leuk verhaal vandaag. Ik heb een vriend die een neef heeft en die is nogal een nerd. Iel Chinees jochie van 16 dat de hele dag gamet nooit uitgaat enz. Nu is er het volgende gebeurd. Op school heeft een meisje (die nog best mooi is) contact met hem gezocht en nu zijn ze een stelletje.![]()
Van boosheid dan he.
Lotgenootjequote:Op maandag 30 mei 2011 23:19 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Zochten ze met gym fuckbuddies ?? Of werd je ook net als ik altijd als laatste gekozen met gym![]()
Ik was geloof ik een beetje het vage meisje op school waar niemand wat mee te maken wilde hebben.
huh?quote:Op maandag 30 mei 2011 23:19 schreef lanterfanteraar het volgende:
Sta ik dalijk met mezelf te Fuckbuddyen op Utrecht Centraal
Kijken hoe gereageerd wordt op een afschuwelijk account. Mensen op Paiq en andere datingsites presenteren zich altijd zo goed mogelijk, nu wil ik eens zien wat de reacties zijn op een zeer onaantrekkelijk account ... !quote:
Lanter! Gedraag jequote:Op maandag 30 mei 2011 23:19 schreef lanterfanteraar het volgende:
Waarom loop je in elke post overduidelijk aan te geven dat je Iwannabehigh bent, zeg dat dan gewoon?quote:Op maandag 30 mei 2011 23:01 schreef Mpj het volgende:
Ze noemen mij vrij vaak Robert Pattinson. Moet ik nu blij zijn? Of juist niet..
Ja maar ze is serieus echt mooi in ieder geval te mooi voor hem. En zo gezellig is ie niet hij gamet alleen maar.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:19 schreef minibeer het volgende:
[..]
gebeurt wel vaker, als het een beetje gezellige jongen is
Krijg bijna medelijden...quote:Op maandag 30 mei 2011 23:19 schreef lanterfanteraar het volgende:
Wat bedoel je met een afschuwelijke account? De foto, de profiel-informatie of je gedrag?quote:Op maandag 30 mei 2011 23:20 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Kijken hoe gereageerd wordt op een afschuwelijk account. Mensen op Paiq en andere datingsites presenteren zich altijd zo goed mogelijk, nu wil ik eens zien wat de reacties zijn op een zeer onaantrekkelijk account ... !
We zijn eigenlijk allemaal niet blij voor hem.quote:
Trouwens heel stom , toen vond ik het heel verschrikkelijk anders te zijn en nu vind ik het eigenlijk veel meer hebben . Ik ben tenminste niet saai.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
LotgenootjeDat bedoelde ik inderdaad.
Heel verstandig, als je even meeloopt naar mijn kantoor kijken we even de catalogus in. Je hebt geluk, de zomercollectie is net binnen.quote:
karma jongen karmaquote:Op maandag 30 mei 2011 23:22 schreef heloef het volgende:
[..]
We zijn eigenlijk allemaal niet blij voor hem.![]()
We zijn stikjaloers.
Gun die jongen ook wat.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:18 schreef heloef het volgende:
Van boosheid dan he.
quote:Op maandag 30 mei 2011 23:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Heel verstandig, als je even meeloopt naar mijn kantoor kijken we even de catalogus in. Je hebt geluk, de zomercollectie is net binnen.
quote:Op maandag 30 mei 2011 23:22 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Trouwens heel stom , toen vond ik het heel verschrikkelijk anders te zijn en nu vind ik het eigenlijk veel meer hebben . Ik ben tenminste niet saai.
Testaccount zal o.a de volgende informatie bevatten; stank in een straal van 20 meter door openstaande maagklep, antisocialiteit, werkloosheid.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wat bedoel je met een afschuwelijke account? De foto, de profiel-informatie of je gedrag?
Ah, the gentleman's choice.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:23 schreef Waaghals het volgende:
[..]
exotic with a touch of vanilla please
Wat nou karma, hij onderneemt niets gaat naar school speelt zijn computerspelletjes en een meisje komt naar hem toe. Ik probeer dingen te ondernemen ga uit wordt meestal gezien als gezellig en wat krijg ik niks. Karma is a bitch.quote:
nee ik bedoel dat je niet jaloers moet zijnquote:Op maandag 30 mei 2011 23:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat nou karma, hij onderneemt niets gaat naar school speelt zijn computerspelletjes en een meisje komt naar hem toe. Ik probeer dingen te ondernemen ga uit wordt meestal gezien als gezellig en wat krijg ik niks. Karma is a bitch.
Als ie er een beetje moeite voor had moeten doen okee. Maar op zo'n maniet.quote:
goede keus.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:23 schreef Waaghals het volgende:
[..]
exotic with a touch of vanilla please
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finally, someone let me out of my cage
Met die eerste denk ik dat je testuitslag vrij voorspelbaar is. Als je die weglaat is het wel een interessante test.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:24 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Testaccount zal o.a de volgende informatie bevatten; stank in een straal van 20 meter door openstaande maagklep, antisocialiteit, werkloosheid.
Ik geloof niet zo in karma.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:24 schreef Waaghals het volgende:
[..]
nee ik bedoel dat je niet jaloers moet zijn
slecht voor je karma
Op PaiQ is sowieso de foto het belangrijkst. Vaak zijn gesprekken leuk tot de foto's worden onthuld, en dan zijn ze met een rotsmoesje weg.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Met die eerste denk ik dat je testuitslag vrij voorspelbaar is. Als je die weglaat is het wel een interessante test.
Stank weglaten bedoel je?quote:Op maandag 30 mei 2011 23:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Met die eerste denk ik dat je testuitslag vrij voorspelbaar is. Als je die weglaat is het wel een interessante test.
daarom zit je straks ook weer je knuistje te neukenquote:Op maandag 30 mei 2011 23:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo in karma.
Zeker na vandaag niet.
Jonge; je krijgt straks juist meer aandacht; juist omdat het duidelijk is dat het allemaal grappig bedoeld is. Een echt baggeraccount heeft van die negatieve dingen, maar wel op zo'n manier dat het lijkt of iemand het onbewust echt zo over zichzelf heeft getypt. Niemand gaat stand in een straal van 20 meter door openstaande maagklep over zichzelf typenquote:Op maandag 30 mei 2011 23:24 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Testaccount zal o.a de volgende informatie bevatten; stank in een straal van 20 meter door openstaande maagklep, antisocialiteit, werkloosheid.
Snap ikquote:Op maandag 30 mei 2011 23:27 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Stank weglaten bedoel je?
Voor de duidelijkheid; 't is fictieve info hé?
Omdat ik me best doen om er beter uit te zien en mijn best doe om meer onder de vrouwen te komen? Nou mooi is dat.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:27 schreef Waaghals het volgende:
[..]
daarom zit je straks ook weer je knuistje te neuken
Zal ook onderdeel van de test worden; met een zo onaantrekkelijk mogelijke grimas op de foto.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Op PaiQ is sowieso de foto het belangrijkst. Vaak zijn gesprekken leuk tot de foto's worden onthuld, en dan zijn ze met een rotsmoesje weg.
quote:Op maandag 30 mei 2011 23:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ie er een beetje moeite voor had moeten doen okee. Maar op zo'n maniet.
Jaloezie is lelijk.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat ik me best doen om er beter uit te zien en mijn best doe om meer onder de vrouwen te komen? Nou mooi is dat.
Dat heb ik bij 9 van de 10 gevallen ook... het scheelt dat ik minstens 3 nieuwe contacten op een dag erbij weet te verzamelen; dan zitten er soms wel tussen die wel iets meer moeite nemen.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:28 schreef kipknots het volgende:
Heb nog geen speeddates met Paiq geprobeerd, maar ben niet echt blij met de matches die ik tot nu toe heb gehad. Geen daarvan lijkt ook maar iets van moeite te doen om een gesprekje te houden.
Ik word niet snel jaloers maar in zo'n geval...quote:
Daar zedde gij zoiets. Ben benieuwd of zo'n testaccount daadwerkelijk afschrikt of juist tegenovergesteld effect heeft ...quote:Op maandag 30 mei 2011 23:27 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Jonge; je krijgt straks juist meer aandacht; juist omdat het duidelijk is dat het allemaal grappig bedoeld is. Een echt baggeraccount heeft van die negatieve dingen, maar wel op zo'n manier dat het lijkt of iemand het onbewust echt zo over zichzelf heeft getypt. Niemand gaat stand in een straal van 20 meter door openstaande maagklep over zichzelf typen. Maak er dan iets van als "treinspotter, playstation, werkloos, postzegels verzamelen" en don'ts "uitgaan, sporten, vakantie"
Wees dan specifiekquote:
Liège misschien wat voor jou?quote:Op maandag 30 mei 2011 23:32 schreef Waaghals het volgende:
Zuid-Limburg, ik heb een hekel aan reizen in noordelijke richting
Sweet.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:18 schreef heloef het volgende:
Van boosheid dan he.
Groningen en Drenthe zo zijn anders ook erg hartelijke provincies in mijn ervaring, enkel de Randstad en het volk wat er leeft vind ik niet echt wat. Het praten alleen al.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:32 schreef Waaghals het volgende:
Zuid-Limburg, ik heb een hekel aan reizen in noordelijke richting
Als je dat echt wilt testen zou ik je ook Axel's suggesties aanraden en niet meteen iets extreems als een openstaande maagklep nemen.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:30 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Daar zedde gij zoiets. Ben benieuwd of zo'n testaccount daadwerkelijk afschrikt of juist tegenovergesteld effect heeft ...
toevallig woont een vrouwelijke collega van me daarquote:Op maandag 30 mei 2011 23:32 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Liège misschien wat voor jou?... topstad!
Ik ben blij met het vlakke, saaie landschap van NL.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:31 schreef lanterfanteraar het volgende:
Zuiden is sexy
- meer bruine ogen
- gemoedelijk
- sympathiek
- rustig
- bomen
- gras
- heuvels
makkelijk daar hoor in het zuiden.
Eigenlijk jammer dat ik geen brugklas foto voor je heb nu, anders was dit echt hilarisch.quote:
Dan ga je juist naar een vlak land en denk je boh, wat is het hier vlak!quote:Op maandag 30 mei 2011 23:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben blij met het vlakke, saaie landschap van NL.
Maakt vakanties zoveel leuker. Anders ben je bergen en zo wel gewend.
Ow je wil echt een fuckbuddy? Ik ken een meid uit Heerlen die nogal makkelijk is in de omgang wat dat betreft... ze heeft wel een strafblad, weet niet of je daarop afknapt.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:33 schreef Waaghals het volgende:
[..]
toevallig woont een vrouwelijke collega van me daar
zij heeft al een fuckbuddy
Achja, gun het hem gewoon. Als ze op magere chineesjes valt ben jij toch niet aan haar besteed, dus daar verlies je ook niks aan.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik word niet snel jaloers maar in zo'n geval...
Waarom vind iedereen dit een leuk verhaal?quote:
lol, dat zal me wat zijn danquote:Op maandag 30 mei 2011 23:34 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ow je wil echt een fuckbuddy? Ik ken een meid uit Heerlen die nogal makkelijk is in de omgang wat dat betreft... ze heeft wel een strafblad, weet niet of je daarop afknapt.
leedvermaak, jonge, beste vermaakquote:Op maandag 30 mei 2011 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom vind iedereen dit een leuk verhaal?
Het heeft onze dag verpest.
Hee ik heb ook connecties in Heerlen.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:34 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ow je wil echt een fuckbuddy? Ik ken een meid uit Heerlen die nogal makkelijk is in de omgang wat dat betreft... ze heeft wel een strafblad, weet niet of je daarop afknapt.
Die heb je vast nog wel ergensquote:Op maandag 30 mei 2011 23:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Eigenlijk jammer dat ik geen brugklas foto voor je heb nu, anders was dit echt hilarisch.
Omdat het weer eens bewijst dat je niet kansloos bent als (bijvoorbeeld) gamechineesje.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Achter het CS?quote:Op maandag 30 mei 2011 23:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hee ik heb ook connecties in Heerlen.
De dag van jou en je matties op de vaste hangplek op het schoolplein van waar jullie schuchter naar meisjes kijken en elkaar vervelen met stoere onzinpraat over hoe je die 'chicks' weleens goed vol zou willen douwen maar dat er nooit eens een keer iemand met een meid in aanraking komt.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee een prima meid hoor; ze had alleen in een dronken bui iets teveel lol gemaakt en wat uit de hand gelopen... iedereen kent dat soort verhalen wel. Ze studeert verder gewoon in Maastricht; niets mis mee.quote:
Je gaat me toch niet vertellen dat we nu ook al gemeenschappelijke vrienden hebben ofwel lant?...quote:Op maandag 30 mei 2011 23:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hee ik heb ook connecties in Heerlen.
Een best beroemd iemand in Heerlen. Zij heeft ook een fuckbuddy en raadde me dat aan. Vervolgens word ik hier sletje genoemd.
Ik ben vaak dronken geweest maar heb nog nooit een strafblad gekregen.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:38 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nee een prima meid hoor; ze had alleen in een dronken bui iets teveel lol gemaakt en wat uit de hand gelopen... iedereen kent dat soort verhalen wel. Ze studeert verder gewoon in Maastricht; niets mis mee.
The plot thickens.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:38 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat we nu ook al gemeenschappelijke vrienden hebben ofwel lant?...
Maar jij maakt dan ook vast niet 'teveel lol'...quote:Op maandag 30 mei 2011 23:39 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik ben vaak dronken geweest maar heb nog nooit een strafblad gekregen.
Nee we zitten nooit op het schoolplein en wij praten niet hoe we ze willen volpompen hoor. We zeggen wel af en toe wat als we een leuk meisje zien maar niet van "Oh die wil ik wel eens goed volpompen".quote:Op maandag 30 mei 2011 23:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De dag van jou en je matties op de vaste hangplek op het schoolplein waar jullie schuchter naar meisjes kijken en elkaar vervelen met stoere onzinpraat over hoe je die 'chicks' weleens goed vol zou willen douwen maar dat er nooit eens een keer iemand met een meid in aanraking komt.
Ben ik warm?
Dat kan...maar denk van niet.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan ga je juist naar een vlak land en denk je boh, wat is het hier vlak!
Het vlakke land hier in de buurt wel hoor.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat kan...maar denk van niet.
Vlak landschap heeft toch niet bepaald een schoonheidswaarde.
Ja, ik ook. Ergens in een van de *insert hoog aantal* onuitgepakte dozen in de kelder.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bleh.![]()
Ik heb mijn brugklasfoto-tjes allemaal netjes bewaard.
Hallo, die post baseerde ik op mijn klasgenoten op de middelbare school, en ik heb in die tijd niet één vriendin gehad, dus ja ik voel je pijn broeder.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee we zitten nooit op het schoolplein en wij praten niet hoe we ze willen volpompen hoor. We zeggen wel af en toe wat als we een leuk meisje zien maar niet van "Oh die wil ik wel eens goed volpompen".
Je kan toch begrijpen dat het frustrerend is dat iemand zonder iets doen iets krijgt wat jij ook wilt terwijl jij daar meer moeite voor doet?
Ja, iedere keer neem ik ze weer mee en iedere keer komen ze de doos niet uit.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ergens in een van de *insert hoog aantal* onuitgepakte dozen in de kelder.
Foto's 1.0, neemt allemaal zoveel plek in
Kijk ik gun het hem heus wel maar het is soms gewoon oneerlijk.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Omdat het weer eens bewijst dat je niet kansloos bent als (bijvoorbeeld) gamechineesje.
Wel als je zelf constant in een gebergte bivakkeert, ik denk dat je dan een ongekend gevoel van ruimte krijgt als je dan in de open velden in Nederland bent.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zeker wel. Ging een aantal jaar geleden veel naar Italië en daar was elke Italiaan die ooit in NL was geweest helemaal vol van ons landschap.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat het zo onverwachts is.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
jammer ditquote:Op maandag 30 mei 2011 23:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Groningen en Drenthe zo zijn anders ook erg hartelijke provincies in mijn ervaring, enkel de Randstad en het volk wat er leeft vind ik niet echt wat. Het praten alleen al.
Niet doen ook, niet bepaald handig in de toekomst enzo.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik wilde eerst altijd heel graag een strafblad hebben, maar ik durfde niks te doen. Zo eentje met een geweldsdelict. Dat vond ik mooi staan voor in mijn autobiografie.
Nu hoeft dat allemaal niet meer hoor.
Mijn Italiaanse uitwisselingspartner over het Nederlands landschap:quote:Op maandag 30 mei 2011 23:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zeker wel. Ging een aantal jaar geleden veel naar Italië en daar was elke Italiaan die ooit in NL was geweest helemaal vol van ons landschap.
ik vind het altijd wel mooi, dat platte stadsgebrabbel (utrecht, daar woon ik, maar ook in amsterdam of rotterdam bijvoorbeeld)quote:
Daar snap ik niets van.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zeker wel. Ging een aantal jaar geleden veel naar Italië en daar was elke Italiaan die ooit in NL was geweest helemaal vol van ons landschap.
Ja, boehoe. Je kunt ook blij zijn dat je met eigen ogen hebt gezien dat alles kan.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Kijk ik gun het hem heus wel maar het is soms gewoon oneerlijk.
Kijk een van mijn vrienden had een paar maanden geleden het lef gehad om een meisje aan te spreken wat hij leuk vond. Is uiteindelijk niks geworden maar hij heeft het geprobeerd en moeite gedaan. Die andere gast krijgt het in zijn schoot geworpen zonder ook maar iets te doen.
Ik kan dat ook heel leuk en mooi vinden, alleen lopen ze zelf altijd zo te zeiken over het zuiden van Nederland. Ze hebben het er zelf naar gemaakt.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:46 schreef minibeer het volgende:
[..]
ik vind het altijd wel mooi, dat platte stadsgebrabbel
Vlakke landschappen kunnen ook echt mooi zijn.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wat? Over hoe ze daar praten?quote:Op maandag 30 mei 2011 23:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik kan dat ook heel leuk en mooi vinden, alleen lopen ze zelf altijd zo te zeiken over het zuiden van Nederland. Ze hebben het er zelf naar gemaakt.
Je snapt hem.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Zal wel komen omdat ik (wij) hier geboren zijn. Dan lijkt het niet speciaal. Wie weet.
ga weg man ik zie een bergquote:Op maandag 30 mei 2011 23:47 schreef kipknots het volgende:
[..]
Vlakke landschappen kunnen ook echt mooi zijn.
[ afbeelding ]
Hoop uit putten? Dan sterf ik als maagd als ik ga moeten wachten tot iemand mij aanspreekt zoals hem.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat het zo onverwachts is.
Je kan er toch ook hoop uit putten? Dat als het zelfs hem lukt, het iedereen kan lukken.
Dat ziet er nep uitquote:Op maandag 30 mei 2011 23:47 schreef kipknots het volgende:
[..]
Vlakke landschappen kunnen ook echt mooi zijn.
[ afbeelding ]
Ik heb echt de meest irrelevante onzin de revue horen passeren, als ze maar kunnen zeiken en klagen die Randstedelingen.quote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 23:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar snap ik niets van.Wat valt er nou te zien aan vlakte. Het is makkelijker met vervoeren, oke. Je ziet ook verder. Maar met bergen zíe je ten minste echt iets moois. Aparte vormen, kleuren, soorten steen, begroeiing...vanalles.
Zal wel komen omdat ik (wij) hier geboren zijn. Dan lijkt het niet speciaal. Wie weet.
Dat is het denk ik ja. Alles dat anders dan wat je gewend bent is is al gauw mooi (of juist heel lelijk) voor je eigen beleving. Iets met groener gras bij de buren.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar snap ik niets van.Wat valt er nou te zien aan vlakte. Het is makkelijker met vervoeren, oke. Je ziet ook verder. Maar met bergen zíe je ten minste echt iets moois. Aparte vormen, kleuren, soorten steen, begroeiing...vanalles.
O, nooit gemerktquote:Op maandag 30 mei 2011 23:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb echt de meest irrelevante onzin de revue horen passeren, als ze maar kunnen zeiken en klagen die Randstedelingen.
Haha, dit dacht ik ook ooit.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoop uit putten? Dan sterf ik als maagd als ik ga moeten wachten tot iemand mij aanspreekt zoals hem.
Ja dat alles kan bij anderen. Ach ja het leven is zo sommige doen niks en hebben geluk anderen doe hun best en krijgen niks. Ik kan het alleen maar accepteren.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, boehoe. Je kunt ook blij zijn dat je met eigen ogen hebt gezien dat alles kan.
Ja het leven is oneerlijk. Mensen gaan jong dood. Luie opdonders winnen de loterij. Je klasgenoot krijgt een superbaan straks en jij niet. Deal with it.
Smaken verschillen. Er zullen altijd mensen zijn die net meer geluk hebben. Het is toeval.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:40 schreef heloef het volgende:
Je kan toch begrijpen dat het frustrerend is dat iemand zonder iets doen iets krijgt wat jij ook wilt terwijl jij daar meer moeite voor doet?
Misschien omdat je geen zachte G hebt, dat zet direct het gezeik in.quote:
Sorry, wie?quote:Op maandag 30 mei 2011 23:48 schreef formerjellybean het volgende:
En lant vind je ook al niet leuk verdorie
Dus ik moet wel wachten tot iemand mij aanspreekt?quote:
....Whyyy?quote:Op maandag 30 mei 2011 23:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik wilde eerst altijd heel graag een strafblad hebben, maar ik durfde niks te doen. Zo eentje met een geweldsdelict. Dat vond ik mooi staan voor in mijn autobiografie.
Nu hoeft dat allemaal niet meer hoor.
Mijn ontmaagding werd me in de schoot geworpen. Dus wie weet.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus ik moet wel wachten tot iemand mij aanspreekt?
Moeten we allemaal.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat alles kan bij anderen. Ach ja het leven is zo sommige doen niks en hebben geluk anderen doe hun best en krijgen niks. Ik kan het alleen maar accepteren.
dat kan jaquote:Op maandag 30 mei 2011 23:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Misschien omdat je geen zachte G hebt, dat zet direct het gezeik in.
Ik weet dat mij dat niet gaat overkomen ik zal mijn best moeten doen om iets te krijgen. Het enige geluk wat ik ooit heb gehad is dat ik een walkman won toen ik 9 was. Veel geluk heb ik niet qua vrouwen sowieso niet.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mijn ontmaagding werd me in de schoot geworpen. Dus wie weet.
Vertelquote:Op maandag 30 mei 2011 23:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mijn ontmaagding werd me in de schoot geworpen. Dus wie weet.
Of eindigt zoals MLiG.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:47 schreef formerjellybean het volgende:
En het ergste is de nerd die je pest heeft later een topbaan
Leuk? Ik heb gezegd dat als ze alleen seks zou willen ik het best met haar zou willen doen.quote:
Ik won The Legend of Zelda DX: Link's Awakening bij de Donald Duck. En die ontmaagding dan, voor de rest ook niks hoor.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet dat mij dat niet gaat overkomen ik zal mijn best moeten doen om iets te krijgen. Het enige geluk wat ik ooit heb gehad is dat ik een walkman won toen ik 9 was. Veel geluk heb ik niet qua vrouwen sowieso niet.
Ik vond het toen mooi om zo'n Stoer Wijf te zijn, een soort Janice Dickinson. Lekker pittig en ruig. Ik vond mezelf ook wel een "Agressieve uitstraling" hebben.quote:
Ervan uitgaan dat je geluk zal hebben werkt bij niemand.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet dat mij dat niet gaat overkomen ik zal mijn best moeten doen om iets te krijgen. Het enige geluk wat ik ooit heb gehad is dat ik een walkman won toen ik 9 was. Veel geluk heb ik niet qua vrouwen sowieso niet.
Ik kreeg trouwens net in je fobo ik bijna precies hetzelfde hemd aan als jou op dit foto.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik won The Legend of Zelda DX: Link's Awakening bij de Donald Duck. En die ontmaagding dan, voor de rest ook niks hoor.
Triest; als ik dat hoor besef ik opeens hoeveel geluk ik wel niet heb... behalve bij de vrouwen dan.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik won The Legend of Zelda DX: Link's Awakening bij de Donald Duck. En die ontmaagding dan, voor de rest ook niks hoor.
Kleine moeite, bij haar vind ik niets te gek.quote:
De Spar zeker?quote:Op maandag 30 mei 2011 23:53 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik won Efteling kaartjes en een Pardoes knuffel met een kleurwedstrijd van een supermarkt.
Nou ja ik heb eigenlijk maar een ouder maar daar heb ik het heel goed mee getroffen.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ervan uitgaan dat je geluk zal hebben werkt bij niemand.
Ervoor moeten werken moeten we dus allemaal.
Alleen tja, soms treft iemand anders het beter dan jij wat betreft vrouwen.
Tref jij het misschien weer beter wat betreft je ouders. Ik noem maar een zijstraat.
Ik schreef kreeg in plaats van keek.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kreeg trouwens net in je fobo ik bijna precies hetzelfde hemd aan als jou op dit foto.
Datzelfde landschap is ook mooi als het niet vlak is.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Onder die boom heb ik wel eens gechillt volgens mij.
Je hebt al geneukt dus je hebt geen recht van spreken.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:55 schreef Waaghals het volgende:
wat klagen jullie nou, ik heb nooit iets gewonnen en mijn leven is al over de helft
Maar je bent nu pas 18; wanneer je dat eerder wel wou had je toch geen strafblad gekregen... wij hebben met een groep ook een keer ingebroken bij een groothandel, en alleen de jongens die toen net een paar weken 18 waren hebben een strafblad, de rest die allemaal 17 waren toendertijd, hebben helemaal niets.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik vond het toen mooi om zo'n Stoer Wijf te zijn, een soort Janice Dickinson. Lekker pittig en ruig. Ik vond mezelf ook wel een "Agressieve uitstraling" hebben.
Ik vind het nog steeds wel mooi hoor, maar het hoeft allemaal niet meer.
Iemand die wel eens heeft geneukt kan geen vrouwenproblemen hebben vind je?quote:Op maandag 30 mei 2011 23:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt al geneukt dus je hebt geen recht van spreken.
Nee een of andere supermarkt die niet meer bestaan, maar ik was toen heeel klein nog en helemaal trots omdat de manager nog kwam vertellen waarom hij mijn kleurplaat de mooiste vond.quote:
Janice Dickinson heeft zichzelf heel erg verspookt....quote:Op maandag 30 mei 2011 23:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik vond het toen mooi om zo'n Stoer Wijf te zijn, een soort Janice Dickinson. Lekker pittig en ruig. Ik vond mezelf ook wel een "Agressieve uitstraling" hebben.
Ik vind het nog steeds wel mooi hoor, maar het hoeft allemaal niet meer.
je kan beter nooit geneukt hebben dan wel en dan heel lang niet meerquote:Op maandag 30 mei 2011 23:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wel. Maar hij heeft het over geluk hebben.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Iemand die wel eens heeft geneukt kan geen vrouwenproblemen hebben vind je?
Vakantie met een stel vrienden in een vakantiepark in België, ik was toen zeventien. Elke avond kwamen de jongeren uit de omgeving naar een soort 'dancing' in dat park, en wij natuurlijk ook. Het probleem was alleen dat we in Wallonië zaten waardoor de communicatie nogal moeilijk ging.quote:
Richard had ook geneukt. MLiG heeft geneukt. Deelnemer is getrouwd geweest. Etc etc.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Jezus.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kreeg trouwens net in je fobo ik bijna precies hetzelfde hemd aan als jou op dit foto.
Ik keek trouwens net in je fobo en zag dat we compleet verschillend zijnquote:
Klopt, en ik snap ook wel wat je bedoelt.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Datzelfde landschap is ook mooi als het niet vlak is.
Maar ik snap je punt, bij bergen zie je dat toch niet zo.
Eerste keer en meteen al buitenseksquote:Op maandag 30 mei 2011 23:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vakantie met een stel vrienden in een vakantiepark in België, ik was toen zeventien. Elke avond kwamen de jongeren uit de omgeving naar een soort 'dancing' in dat park, en wij natuurlijk ook. Het probleem was alleen dat we in Wallonië zaten waardoor de communicatie nogal moeilijk ging.
Ik had toen al helemaal geen idee wat ik met vrouwen aan moest en zat in mijn "forever alone"-periode. Totdat een vriend van mij zei dat een lokale meid heel te tijd sneaky naar me zat te loeren. Ik wist eigenlijk niet wat ik moest doen of wat dan ook.
Even later ga ik alleen naar de wc, kom ik terug, komt opeens die meid met volle snelheid richting mij en grijpt me mee de dansvloer op. Ik al semi-lam meebewegen met haar maar ik had echt geen idee wat er gebeurde.
Weer even later trok ze me mee naar buiten, we probeerden te communiceren maar dat lukte niet. Ik zag aan haar dat ze zoiets had van: "Pff, laat dat praten ook maar." en wenkte me mee de bosjes in, daar in die bosjes in het maanlicht ben ik mijn maagdelijkheid verloren.
Ik was de jongste van de groep en ook de enige die de hele vakantie gescoord had uberhaupt, dus je begrijpt dat ik me behoorlijk 'alpha' voelde ten opzichte van de ouderen, ineens van loser naar casanova, in mijn eigen hoofd dan.
Good times, good times.
oja dat was mijn tweede niet-echte-keer een beetjequote:Op maandag 30 mei 2011 23:58 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Eerste keer en meteen al buitenseks![]()
![]()
![]()
En ik me maar afvragen of dat raar was op de terugweg naar huis aan het einde van de vakantie.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:58 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Eerste keer en meteen al buitenseks![]()
![]()
![]()
Ik heb daarna binnen alleen nog met haar zusje gezoend.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:58 schreef Waaghals het volgende:
puh mijn eerste keer was met 2 vrouwen tegelijk
Lees maar niets terug; je wil het jezelf niet aandoen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:00 schreef Catbert het volgende:
Jezus, hebben jullie echt 3 topics volgeluld vanavond?
Sorry, het zal niet nog eens gebeuren.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:00 schreef Catbert het volgende:
Jezus, hebben jullie echt 3 topics volgeluld vanavond?
had je geen tissues bij jequote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb daarna binnen alleen nog met haar zusje gezoend.Heel mijn broek vol met dorre bladeren ook nog.
Goed verhaalquote:
Samenvatting?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:00 schreef Axel1988 het volgende:
Lees maar niets terug; je wil het jezelf niet aandoen.
quote:
Boh ja, en ze had ook zo'n hees stemmetje.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:01 schreef Catbert het volgende:
[..]
Goed verhaal![]()
M'n eerste keer zoenen was met een Franse, die was ook 2 jaar ouder dan ik en stak zo d'r tong naarbinnen. Die franstaligen zijn gewoon slettebakken
Ik ken ook zo´n Franse.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:01 schreef Catbert het volgende:
[..]
Die franstaligen zijn gewoon slettebakken
Geinig verhaal, maar als ik op zoiets moet wachten.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vakantie met een stel vrienden in een vakantiepark in België, ik was toen zeventien. Elke avond kwamen de jongeren uit de omgeving naar een soort 'dancing' in dat park, en wij natuurlijk ook. Het probleem was alleen dat we in Wallonië zaten waardoor de communicatie nogal moeilijk ging.
Ik had toen al helemaal geen idee wat ik met vrouwen aan moest en zat in mijn "forever alone"-periode. Totdat een vriend van mij zei dat een lokale meid heel te tijd sneaky naar me zat te loeren. Ik wist eigenlijk niet wat ik moest doen of wat dan ook.
Even later ga ik alleen naar de wc, kom ik terug, komt opeens die meid met volle snelheid richting mij en grijpt me mee de dansvloer op. Ik al semi-lam meebewegen met haar maar ik had echt geen idee wat er gebeurde.
Weer even later trok ze me mee naar buiten, we probeerden te communiceren maar dat lukte niet. Ik zag aan haar dat ze zoiets had van: "Pff, laat dat praten ook maar." en wenkte me mee de bosjes in, daar in die bosjes in het maanlicht ben ik mijn maagdelijkheid verloren.
Ik was de jongste van de groep en ook de enige die de hele vakantie gescoord had überhaupt, dus je begrijpt dat ik me behoorlijk 'alpha' voelde ten opzichte van de ouderen, ineens van loser naar casanova, in mijn eigen hoofd dan.
Good times, good times.
HetNoorderlicht was terug al trollend, ik probeerde de Scanman kwestie weer uit de wereld te helpen etc.quote:
Ik als maagd zijnde had helemaal niks bij me. Ze had zelf een condoom meegebracht.quote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 23:56 schreef Id_do_her het volgende:
Ik was de jongste van de groep en ook de enige die de hele vakantie gescoord had überhaupt, dus je begrijpt dat ik me behoorlijk 'alpha' voelde ten opzichte van de ouderen, ineens van loser naar casanova, in mijn eigen hoofd dan.
Good times, good times.
Niet echt gevolgd op gegeven moment; maar het ging over clownen, trollen, ruzie, scanman... en de rest was eigenlijk offtopicquote:
Zo die was behoorlijk op jacht.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik als maagd zijnde had helemaal niks bij me. Ze had zelf een condoom meegebracht.
Ik was 11, zij dus 13. De sletquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:02 schreef Id_do_her het volgende:
Boh ja, en ze had ook zo'n hees stemmetje.
Steeksproefgewijs een stukje teruggelezen, totaal niet boeiend in ieder geval.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:03 schreef -Strawberry- het volgende:
HetNoorderlicht was terug al trollend, ik probeerde de Scanman kwestie weer uit de wereld te helpen etc.
Beter heb je er altijd een in je portemonnee, just in case.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik als maagd zijnde had helemaal niks bij me. Ze had zelf een condoom meegebracht.
Sodeju ja.quote:
Dat had ik toen meteen opgepikt ja. Beter nog doe je er twee in, just in case.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Beter heb je er altijd een in je portemonnee, just in case.
Werkt niet echt, die dingen worden dan heel snel slecht.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:07 schreef -Strawberry- het volgende:
Mja. Mijn eerste keer was ook met een Deense die al het initiatief nam, ook een jaar ouder. Sindsdien zijn bijna al m'n serieuze relaties met meiden geweest die ouder waren. Voor m'n leven verpestquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:08 schreef Id_do_her het volgende:
Sodeju ja.
Die meid van hierboven was net een week achttien als ik het me goed herinner.
Dat heb ik dus ook. Het is een vloek.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:08 schreef Catbert het volgende:
Mja. Mijn eerste keer was ook met een Deense die al het initiatief nam, ook een jaar ouder. Sindsdien zijn bijna al m'n serieuze relaties met meiden geweest die ouder waren. Voor m'n leven verpest
In plastic en al?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:08 schreef Catbert het volgende:
[..]
Werkt niet echt, die dingen worden dan heel snel slecht.
Ik ga bijna altijd in Eindhoven op stap en de condooms liggen thuis vanaf mijn bed binnen handbereik... dat moet ook voldoen lijkt me? Just in case...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar toch komt er een moment en zul je deze gedachte voor eeuwig verafschuwen, peins ik.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:11 schreef Waaghals het volgende:
zou beetje geldverkwisting zijn als ik condooms ging kopen
Cool man, ik kom uit Geldrop.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:12 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik ga bijna altijd in Eindhoven op stap en de condooms liggen thuis vanaf mijn bed binnen handbereik... dat moet ook voldoen lijkt me? Just in case...
zou je denkenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar toch komt er een moment en zul je deze gedachte voor eeuwig verafschuwen, peins ik.
Same here, zwangerder wordt ze nietquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:11 schreef Waaghals het volgende:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:14 schreef Catbert het volgende:
[..]
Same here, zwangerder wordt ze niet![]()
High-five!
Vindt je dat niet onhandig met fietsen vanaf Stratumseind....zo van... ppff, net iets te ver...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Cool man, ik kom uit Geldrop.
Fout om dit te zeggen terwijl je over condooms praat.
dan loopt die waarschijnlijk voorbijquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:15 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
En wat als je nou je droomvrouw tegenkomt ???
whaha, eindelijk eens faal van iemand anders. zon grote faal heb ik zelfs nog niet gehad bij de kassameisjesquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat had ik toen meteen opgepikt ja. Beter nog doe je er twee in, just in case.
Die zijn trouwens nog een keer uit mijn portemonnee gevallen voor de neus van een kassameisje van wie ik heel verlegen werd.![]()
![]()
![]()
"Ho, sorry, *grist ze terug* ik wilde graag pinnen alstublieft."
Epische faal.
voorzichtig joh. een beetje zwanger is nog niet erg, je moet het niet erger makenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:14 schreef Catbert het volgende:
[..]
Same here, zwangerder wordt ze niet![]()
High-five!
Dan ga je op de 2e date neuken ipv de eerste...boeiend...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:15 schreef formerjellybean het volgende:
En wat als je nou je droomvrouw tegenkomt ???
Vaker naar de supermarkt gaan jijquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb nog 100 gratis condooms hier liggen.
Neuh, ik woon in het uiterste puntje van Geldrop in de richting van Eindhoven, dat gebied achter de DAF, vanuit daar is het maar een kwartier als je een beetje doorfietst.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:15 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Vindt je dat niet onhandig met fietsen vanaf Stratumseind....zo van... ppff, net iets te ver...
dat zijn er 100 teveelquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Euh, wat? Je bent zwanger of je bent 't niet weet je wel...quote:
Ik vond het ook een faal, totdat ik keek op de achterkant van het bonnetje.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:16 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
whaha, eindelijk eens faal van iemand anders. zon grote faal heb ik zelfs nog niet gehad bij de kassameisjes
heb ik ook, als maagdquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
oke......quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vond het ook een faal, totdat ik keek op de achterkant van het bonnetje.
Ik mag niks doen alleen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:16 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Vaker naar de supermarkt gaan jij. Het vriesvak schijnt het goed te doen.
Ja maar ze zijn wel gratis verkregen.quote:
Die doos van CZ?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja, een kassameisje dat ziet dat jij waarschijnlijk binnenkort seks gaat hebben. Verschrikkelijk!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:16 schreef mylifeisgrey het volgende:
whaha, eindelijk eens faal van iemand anders. zon grote faal heb ik zelfs nog niet gehad bij de kassameisjes
In de Supermarkt, drogist, benzinestation, in de kroeg. Zowat overal eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oke......
ik schrap me plannen. waar kan je condooms kopen? (ik weet het serieus niet)
Supermarkt en drogist.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
oke......
ik schrap me plannen. waar kan je condooms kopen? (ik weet het serieus niet)
Ik zou maatje XL onder der neus schuiven, dan knip ik de bovenkant er thuis wel afquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:18 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, een kassameisje dat ziet dat jij waarschijnlijk binnenkort seks gaat hebben. Verschrikkelijk!
Ik heb ooit een pak condooms gekocht in een dorpje in Limburg waar mijn ouders wonen... echt zo'n typische man achter de kassa die dan schreeuwt "een pakje condooms voor meneer... ". Heerlijk zoiets.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:18 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, een kassameisje dat ziet dat jij waarschijnlijk binnenkort seks gaat hebben. Verschrikkelijk!
Ow ja sorry, bedoelde er niets mee; heb het gewoon allemaal afgesloten net. Ik ben moe.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:19 schreef lanterfanteraar het volgende:
Huh ik sprak net best leuk met iemand op zo'n website ( hij zag er volgens mij wel redelijk aantrekkelijk uit), vroeg hij naar mijn msn en nu heeft hij alles geblokkeerd?
Sneller je tieten laten zien volgende keer.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:19 schreef lanterfanteraar het volgende:
Huh ik sprak net best leuk met iemand op zo'n website ( hij zag er volgens mij wel redelijk aantrekkelijk uit), vroeg hij naar mijn msn en nu heeft hij alles geblokkeerd?
Als een kind zo blij was ik er mee. Condooms waren duur in de late puberteit.quote:
2 gulden vijftig per neukbeurt, hakte er aardig in...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:21 schreef Id_do_her het volgende:
Als een kind zo blij was ik er mee. Condooms waren duur in de late puberteit.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:20 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ow ja sorry, bedoelde er niets mee; heb het gewoon allemaal afgesloten net. Ik ben moe.
Ik stop voorlopig echt geen condoom in mijn portomonee.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Beter dan 8000 euro toch?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:22 schreef Catbert het volgende:
[..]
2 gulden vijftig per neukbeurt, hakte er aardig in...
Ik doe altijd Performa's, om te laten weten dat het niet na twee minuten voorbij is.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:19 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ik zou maatje XL onder der neus schuiven, dan knip ik de bovenkant er thuis wel af
Heh, m'n vader kwam op m'n 16e boven voor dat 'gesprek', hij was heel blij toen ik 'em vertelde dat ik dat niet meer zo nodig vondquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:22 schreef heloef het volgende:
Ik stop voorlopig echt geen condoom in mijn portomonee.
A. Want het gaat niet out of the blue gebeuren B. Stel je voor dat mijn moeder hem vindt die gaat er dan van uit dat ik seksueel actief ben en dan krijg ik vast een gek gesprekje.
Je wil laten zien dat je hulp nodig bent om langer dan een paar seconden vol te houden?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik doe altijd Performa's, om te laten weten dat het niet na twee minuten voorbij is.
Uhh...tot je een keer wel de kans krijgt onverwachts en zowel jij als die meid niks bij jullie hebben.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:11 schreef Waaghals het volgende:
Hehe. Feli, je hebt dit topic gewonnenquote:
Ik kan me niet herinneren ooit zo'n gesprek gehad te hebben, heb het vast verdrongen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:23 schreef Catbert het volgende:
[..]
Heh, m'n vader kwam op m'n 16e boven voor dat 'gesprek', hij was heel blij toen ik 'em vertelde dat ik dat niet meer zo nodig vond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |