De Spar zeker?quote:Op maandag 30 mei 2011 23:53 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik won Efteling kaartjes en een Pardoes knuffel met een kleurwedstrijd van een supermarkt.
Nou ja ik heb eigenlijk maar een ouder maar daar heb ik het heel goed mee getroffen.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ervan uitgaan dat je geluk zal hebben werkt bij niemand.
Ervoor moeten werken moeten we dus allemaal.
Alleen tja, soms treft iemand anders het beter dan jij wat betreft vrouwen.
Tref jij het misschien weer beter wat betreft je ouders. Ik noem maar een zijstraat.
Ik schreef kreeg in plaats van keek.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kreeg trouwens net in je fobo ik bijna precies hetzelfde hemd aan als jou op dit foto.
Datzelfde landschap is ook mooi als het niet vlak is.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Onder die boom heb ik wel eens gechillt volgens mij.
Je hebt al geneukt dus je hebt geen recht van spreken.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:55 schreef Waaghals het volgende:
wat klagen jullie nou, ik heb nooit iets gewonnen en mijn leven is al over de helft
Maar je bent nu pas 18; wanneer je dat eerder wel wou had je toch geen strafblad gekregen... wij hebben met een groep ook een keer ingebroken bij een groothandel, en alleen de jongens die toen net een paar weken 18 waren hebben een strafblad, de rest die allemaal 17 waren toendertijd, hebben helemaal niets.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik vond het toen mooi om zo'n Stoer Wijf te zijn, een soort Janice Dickinson. Lekker pittig en ruig. Ik vond mezelf ook wel een "Agressieve uitstraling" hebben.
Ik vind het nog steeds wel mooi hoor, maar het hoeft allemaal niet meer.
Iemand die wel eens heeft geneukt kan geen vrouwenproblemen hebben vind je?quote:Op maandag 30 mei 2011 23:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt al geneukt dus je hebt geen recht van spreken.
Nee een of andere supermarkt die niet meer bestaan, maar ik was toen heeel klein nog en helemaal trots omdat de manager nog kwam vertellen waarom hij mijn kleurplaat de mooiste vond.quote:
Janice Dickinson heeft zichzelf heel erg verspookt....quote:Op maandag 30 mei 2011 23:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik vond het toen mooi om zo'n Stoer Wijf te zijn, een soort Janice Dickinson. Lekker pittig en ruig. Ik vond mezelf ook wel een "Agressieve uitstraling" hebben.
Ik vind het nog steeds wel mooi hoor, maar het hoeft allemaal niet meer.
je kan beter nooit geneukt hebben dan wel en dan heel lang niet meerquote:Op maandag 30 mei 2011 23:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wel. Maar hij heeft het over geluk hebben.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Iemand die wel eens heeft geneukt kan geen vrouwenproblemen hebben vind je?
Vakantie met een stel vrienden in een vakantiepark in België, ik was toen zeventien. Elke avond kwamen de jongeren uit de omgeving naar een soort 'dancing' in dat park, en wij natuurlijk ook. Het probleem was alleen dat we in Wallonië zaten waardoor de communicatie nogal moeilijk ging.quote:
Richard had ook geneukt. MLiG heeft geneukt. Deelnemer is getrouwd geweest. Etc etc.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Jezus.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kreeg trouwens net in je fobo ik bijna precies hetzelfde hemd aan als jou op dit foto.
Ik keek trouwens net in je fobo en zag dat we compleet verschillend zijnquote:
Klopt, en ik snap ook wel wat je bedoelt.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Datzelfde landschap is ook mooi als het niet vlak is.
Maar ik snap je punt, bij bergen zie je dat toch niet zo.
Eerste keer en meteen al buitenseksquote:Op maandag 30 mei 2011 23:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vakantie met een stel vrienden in een vakantiepark in België, ik was toen zeventien. Elke avond kwamen de jongeren uit de omgeving naar een soort 'dancing' in dat park, en wij natuurlijk ook. Het probleem was alleen dat we in Wallonië zaten waardoor de communicatie nogal moeilijk ging.
Ik had toen al helemaal geen idee wat ik met vrouwen aan moest en zat in mijn "forever alone"-periode. Totdat een vriend van mij zei dat een lokale meid heel te tijd sneaky naar me zat te loeren. Ik wist eigenlijk niet wat ik moest doen of wat dan ook.
Even later ga ik alleen naar de wc, kom ik terug, komt opeens die meid met volle snelheid richting mij en grijpt me mee de dansvloer op. Ik al semi-lam meebewegen met haar maar ik had echt geen idee wat er gebeurde.
Weer even later trok ze me mee naar buiten, we probeerden te communiceren maar dat lukte niet. Ik zag aan haar dat ze zoiets had van: "Pff, laat dat praten ook maar." en wenkte me mee de bosjes in, daar in die bosjes in het maanlicht ben ik mijn maagdelijkheid verloren.
Ik was de jongste van de groep en ook de enige die de hele vakantie gescoord had uberhaupt, dus je begrijpt dat ik me behoorlijk 'alpha' voelde ten opzichte van de ouderen, ineens van loser naar casanova, in mijn eigen hoofd dan.
Good times, good times.
oja dat was mijn tweede niet-echte-keer een beetjequote:Op maandag 30 mei 2011 23:58 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Eerste keer en meteen al buitenseks![]()
![]()
![]()
En ik me maar afvragen of dat raar was op de terugweg naar huis aan het einde van de vakantie.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:58 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Eerste keer en meteen al buitenseks![]()
![]()
![]()
Ik heb daarna binnen alleen nog met haar zusje gezoend.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:58 schreef Waaghals het volgende:
puh mijn eerste keer was met 2 vrouwen tegelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |