Hallo, die post baseerde ik op mijn klasgenoten op de middelbare school, en ik heb in die tijd niet één vriendin gehad, dus ja ik voel je pijn broeder.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee we zitten nooit op het schoolplein en wij praten niet hoe we ze willen volpompen hoor. We zeggen wel af en toe wat als we een leuk meisje zien maar niet van "Oh die wil ik wel eens goed volpompen".
Je kan toch begrijpen dat het frustrerend is dat iemand zonder iets doen iets krijgt wat jij ook wilt terwijl jij daar meer moeite voor doet?
Ja, iedere keer neem ik ze weer mee en iedere keer komen ze de doos niet uit.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ergens in een van de *insert hoog aantal* onuitgepakte dozen in de kelder.
Foto's 1.0, neemt allemaal zoveel plek in
Kijk ik gun het hem heus wel maar het is soms gewoon oneerlijk.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Omdat het weer eens bewijst dat je niet kansloos bent als (bijvoorbeeld) gamechineesje.
Wel als je zelf constant in een gebergte bivakkeert, ik denk dat je dan een ongekend gevoel van ruimte krijgt als je dan in de open velden in Nederland bent.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat kan...maar denk van niet.
Vlak landschap heeft toch niet bepaald een schoonheidswaarde.
Zeker wel. Ging een aantal jaar geleden veel naar Italië en daar was elke Italiaan die ooit in NL was geweest helemaal vol van ons landschap.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat kan...maar denk van niet.
Vlak landschap heeft toch niet bepaald een schoonheidswaarde.
Omdat het zo onverwachts is.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom vind iedereen dit een leuk verhaal?
Het heeft onze dag verpest.
jammer ditquote:Op maandag 30 mei 2011 23:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Groningen en Drenthe zo zijn anders ook erg hartelijke provincies in mijn ervaring, enkel de Randstad en het volk wat er leeft vind ik niet echt wat. Het praten alleen al.
Niet doen ook, niet bepaald handig in de toekomst enzo.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik wilde eerst altijd heel graag een strafblad hebben, maar ik durfde niks te doen. Zo eentje met een geweldsdelict. Dat vond ik mooi staan voor in mijn autobiografie.
Nu hoeft dat allemaal niet meer hoor.
Mijn Italiaanse uitwisselingspartner over het Nederlands landschap:quote:Op maandag 30 mei 2011 23:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zeker wel. Ging een aantal jaar geleden veel naar Italië en daar was elke Italiaan die ooit in NL was geweest helemaal vol van ons landschap.
ik vind het altijd wel mooi, dat platte stadsgebrabbel (utrecht, daar woon ik, maar ook in amsterdam of rotterdam bijvoorbeeld)quote:
Daar snap ik niets van.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zeker wel. Ging een aantal jaar geleden veel naar Italië en daar was elke Italiaan die ooit in NL was geweest helemaal vol van ons landschap.
Ja, boehoe. Je kunt ook blij zijn dat je met eigen ogen hebt gezien dat alles kan.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Kijk ik gun het hem heus wel maar het is soms gewoon oneerlijk.
Kijk een van mijn vrienden had een paar maanden geleden het lef gehad om een meisje aan te spreken wat hij leuk vond. Is uiteindelijk niks geworden maar hij heeft het geprobeerd en moeite gedaan. Die andere gast krijgt het in zijn schoot geworpen zonder ook maar iets te doen.
Ik kan dat ook heel leuk en mooi vinden, alleen lopen ze zelf altijd zo te zeiken over het zuiden van Nederland. Ze hebben het er zelf naar gemaakt.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:46 schreef minibeer het volgende:
[..]
ik vind het altijd wel mooi, dat platte stadsgebrabbel
Vlakke landschappen kunnen ook echt mooi zijn.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wat? Over hoe ze daar praten?quote:Op maandag 30 mei 2011 23:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik kan dat ook heel leuk en mooi vinden, alleen lopen ze zelf altijd zo te zeiken over het zuiden van Nederland. Ze hebben het er zelf naar gemaakt.
Je snapt hem.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Zal wel komen omdat ik (wij) hier geboren zijn. Dan lijkt het niet speciaal. Wie weet.
ga weg man ik zie een bergquote:Op maandag 30 mei 2011 23:47 schreef kipknots het volgende:
[..]
Vlakke landschappen kunnen ook echt mooi zijn.
[ afbeelding ]
Hoop uit putten? Dan sterf ik als maagd als ik ga moeten wachten tot iemand mij aanspreekt zoals hem.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat het zo onverwachts is.
Je kan er toch ook hoop uit putten? Dat als het zelfs hem lukt, het iedereen kan lukken.
Dat ziet er nep uitquote:Op maandag 30 mei 2011 23:47 schreef kipknots het volgende:
[..]
Vlakke landschappen kunnen ook echt mooi zijn.
[ afbeelding ]
Ik heb echt de meest irrelevante onzin de revue horen passeren, als ze maar kunnen zeiken en klagen die Randstedelingen.quote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 23:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar snap ik niets van.Wat valt er nou te zien aan vlakte. Het is makkelijker met vervoeren, oke. Je ziet ook verder. Maar met bergen zíe je ten minste echt iets moois. Aparte vormen, kleuren, soorten steen, begroeiing...vanalles.
Zal wel komen omdat ik (wij) hier geboren zijn. Dan lijkt het niet speciaal. Wie weet.
Dat is het denk ik ja. Alles dat anders dan wat je gewend bent is is al gauw mooi (of juist heel lelijk) voor je eigen beleving. Iets met groener gras bij de buren.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar snap ik niets van.Wat valt er nou te zien aan vlakte. Het is makkelijker met vervoeren, oke. Je ziet ook verder. Maar met bergen zíe je ten minste echt iets moois. Aparte vormen, kleuren, soorten steen, begroeiing...vanalles.
O, nooit gemerktquote:Op maandag 30 mei 2011 23:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb echt de meest irrelevante onzin de revue horen passeren, als ze maar kunnen zeiken en klagen die Randstedelingen.
Haha, dit dacht ik ook ooit.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoop uit putten? Dan sterf ik als maagd als ik ga moeten wachten tot iemand mij aanspreekt zoals hem.
Ja dat alles kan bij anderen. Ach ja het leven is zo sommige doen niks en hebben geluk anderen doe hun best en krijgen niks. Ik kan het alleen maar accepteren.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, boehoe. Je kunt ook blij zijn dat je met eigen ogen hebt gezien dat alles kan.
Ja het leven is oneerlijk. Mensen gaan jong dood. Luie opdonders winnen de loterij. Je klasgenoot krijgt een superbaan straks en jij niet. Deal with it.
Smaken verschillen. Er zullen altijd mensen zijn die net meer geluk hebben. Het is toeval.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:40 schreef heloef het volgende:
Je kan toch begrijpen dat het frustrerend is dat iemand zonder iets doen iets krijgt wat jij ook wilt terwijl jij daar meer moeite voor doet?
Misschien omdat je geen zachte G hebt, dat zet direct het gezeik in.quote:
Sorry, wie?quote:Op maandag 30 mei 2011 23:48 schreef formerjellybean het volgende:
En lant vind je ook al niet leuk verdorie
Dus ik moet wel wachten tot iemand mij aanspreekt?quote:
....Whyyy?quote:Op maandag 30 mei 2011 23:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik wilde eerst altijd heel graag een strafblad hebben, maar ik durfde niks te doen. Zo eentje met een geweldsdelict. Dat vond ik mooi staan voor in mijn autobiografie.
Nu hoeft dat allemaal niet meer hoor.
Mijn ontmaagding werd me in de schoot geworpen. Dus wie weet.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus ik moet wel wachten tot iemand mij aanspreekt?
Moeten we allemaal.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat alles kan bij anderen. Ach ja het leven is zo sommige doen niks en hebben geluk anderen doe hun best en krijgen niks. Ik kan het alleen maar accepteren.
dat kan jaquote:Op maandag 30 mei 2011 23:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Misschien omdat je geen zachte G hebt, dat zet direct het gezeik in.
Ik weet dat mij dat niet gaat overkomen ik zal mijn best moeten doen om iets te krijgen. Het enige geluk wat ik ooit heb gehad is dat ik een walkman won toen ik 9 was. Veel geluk heb ik niet qua vrouwen sowieso niet.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mijn ontmaagding werd me in de schoot geworpen. Dus wie weet.
Vertelquote:Op maandag 30 mei 2011 23:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mijn ontmaagding werd me in de schoot geworpen. Dus wie weet.
Of eindigt zoals MLiG.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:47 schreef formerjellybean het volgende:
En het ergste is de nerd die je pest heeft later een topbaan
Leuk? Ik heb gezegd dat als ze alleen seks zou willen ik het best met haar zou willen doen.quote:
Ik won The Legend of Zelda DX: Link's Awakening bij de Donald Duck. En die ontmaagding dan, voor de rest ook niks hoor.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet dat mij dat niet gaat overkomen ik zal mijn best moeten doen om iets te krijgen. Het enige geluk wat ik ooit heb gehad is dat ik een walkman won toen ik 9 was. Veel geluk heb ik niet qua vrouwen sowieso niet.
Ik vond het toen mooi om zo'n Stoer Wijf te zijn, een soort Janice Dickinson. Lekker pittig en ruig. Ik vond mezelf ook wel een "Agressieve uitstraling" hebben.quote:
Ervan uitgaan dat je geluk zal hebben werkt bij niemand.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet dat mij dat niet gaat overkomen ik zal mijn best moeten doen om iets te krijgen. Het enige geluk wat ik ooit heb gehad is dat ik een walkman won toen ik 9 was. Veel geluk heb ik niet qua vrouwen sowieso niet.
Ik kreeg trouwens net in je fobo ik bijna precies hetzelfde hemd aan als jou op dit foto.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik won The Legend of Zelda DX: Link's Awakening bij de Donald Duck. En die ontmaagding dan, voor de rest ook niks hoor.
Triest; als ik dat hoor besef ik opeens hoeveel geluk ik wel niet heb... behalve bij de vrouwen dan.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik won The Legend of Zelda DX: Link's Awakening bij de Donald Duck. En die ontmaagding dan, voor de rest ook niks hoor.
Kleine moeite, bij haar vind ik niets te gek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |