Waarom vind iedereen dit een leuk verhaal?quote:
lol, dat zal me wat zijn danquote:Op maandag 30 mei 2011 23:34 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ow je wil echt een fuckbuddy? Ik ken een meid uit Heerlen die nogal makkelijk is in de omgang wat dat betreft... ze heeft wel een strafblad, weet niet of je daarop afknapt.
leedvermaak, jonge, beste vermaakquote:Op maandag 30 mei 2011 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom vind iedereen dit een leuk verhaal?
Het heeft onze dag verpest.
Hee ik heb ook connecties in Heerlen.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:34 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ow je wil echt een fuckbuddy? Ik ken een meid uit Heerlen die nogal makkelijk is in de omgang wat dat betreft... ze heeft wel een strafblad, weet niet of je daarop afknapt.
Die heb je vast nog wel ergensquote:Op maandag 30 mei 2011 23:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Eigenlijk jammer dat ik geen brugklas foto voor je heb nu, anders was dit echt hilarisch.
Omdat het weer eens bewijst dat je niet kansloos bent als (bijvoorbeeld) gamechineesje.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Achter het CS?quote:Op maandag 30 mei 2011 23:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hee ik heb ook connecties in Heerlen.
De dag van jou en je matties op de vaste hangplek op het schoolplein van waar jullie schuchter naar meisjes kijken en elkaar vervelen met stoere onzinpraat over hoe je die 'chicks' weleens goed vol zou willen douwen maar dat er nooit eens een keer iemand met een meid in aanraking komt.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee een prima meid hoor; ze had alleen in een dronken bui iets teveel lol gemaakt en wat uit de hand gelopen... iedereen kent dat soort verhalen wel. Ze studeert verder gewoon in Maastricht; niets mis mee.quote:
Je gaat me toch niet vertellen dat we nu ook al gemeenschappelijke vrienden hebben ofwel lant?...quote:Op maandag 30 mei 2011 23:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hee ik heb ook connecties in Heerlen.
Een best beroemd iemand in Heerlen. Zij heeft ook een fuckbuddy en raadde me dat aan. Vervolgens word ik hier sletje genoemd.
Ik ben vaak dronken geweest maar heb nog nooit een strafblad gekregen.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:38 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nee een prima meid hoor; ze had alleen in een dronken bui iets teveel lol gemaakt en wat uit de hand gelopen... iedereen kent dat soort verhalen wel. Ze studeert verder gewoon in Maastricht; niets mis mee.
The plot thickens.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:38 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat we nu ook al gemeenschappelijke vrienden hebben ofwel lant?...
Maar jij maakt dan ook vast niet 'teveel lol'...quote:Op maandag 30 mei 2011 23:39 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik ben vaak dronken geweest maar heb nog nooit een strafblad gekregen.
Nee we zitten nooit op het schoolplein en wij praten niet hoe we ze willen volpompen hoor. We zeggen wel af en toe wat als we een leuk meisje zien maar niet van "Oh die wil ik wel eens goed volpompen".quote:Op maandag 30 mei 2011 23:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De dag van jou en je matties op de vaste hangplek op het schoolplein waar jullie schuchter naar meisjes kijken en elkaar vervelen met stoere onzinpraat over hoe je die 'chicks' weleens goed vol zou willen douwen maar dat er nooit eens een keer iemand met een meid in aanraking komt.
Ben ik warm?
Dat kan...maar denk van niet.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan ga je juist naar een vlak land en denk je boh, wat is het hier vlak!
Het vlakke land hier in de buurt wel hoor.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat kan...maar denk van niet.
Vlak landschap heeft toch niet bepaald een schoonheidswaarde.
Ja, ik ook. Ergens in een van de *insert hoog aantal* onuitgepakte dozen in de kelder.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bleh.![]()
Ik heb mijn brugklasfoto-tjes allemaal netjes bewaard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |