Jaloezie is lelijk.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat ik me best doen om er beter uit te zien en mijn best doe om meer onder de vrouwen te komen? Nou mooi is dat.
Dat heb ik bij 9 van de 10 gevallen ook... het scheelt dat ik minstens 3 nieuwe contacten op een dag erbij weet te verzamelen; dan zitten er soms wel tussen die wel iets meer moeite nemen.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:28 schreef kipknots het volgende:
Heb nog geen speeddates met Paiq geprobeerd, maar ben niet echt blij met de matches die ik tot nu toe heb gehad. Geen daarvan lijkt ook maar iets van moeite te doen om een gesprekje te houden.
Ik word niet snel jaloers maar in zo'n geval...quote:
Daar zedde gij zoiets. Ben benieuwd of zo'n testaccount daadwerkelijk afschrikt of juist tegenovergesteld effect heeft ...quote:Op maandag 30 mei 2011 23:27 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Jonge; je krijgt straks juist meer aandacht; juist omdat het duidelijk is dat het allemaal grappig bedoeld is. Een echt baggeraccount heeft van die negatieve dingen, maar wel op zo'n manier dat het lijkt of iemand het onbewust echt zo over zichzelf heeft getypt. Niemand gaat stand in een straal van 20 meter door openstaande maagklep over zichzelf typen. Maak er dan iets van als "treinspotter, playstation, werkloos, postzegels verzamelen" en don'ts "uitgaan, sporten, vakantie"
Wees dan specifiekquote:
Liège misschien wat voor jou?quote:Op maandag 30 mei 2011 23:32 schreef Waaghals het volgende:
Zuid-Limburg, ik heb een hekel aan reizen in noordelijke richting
Sweet.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:18 schreef heloef het volgende:
Oh ja nog een leuk verhaal vandaag. Ik heb een vriend die een neef heeft en die is nogal een nerd. Iel Chinees jochie van 16 dat de hele dag gamet nooit uitgaat enz. Nu is er het volgende gebeurd. Op school heeft een meisje (die nog best mooi is) contact met hem gezocht en nu zijn ze een stelletje.![]()
Ik moest wel even op de tafel slaan toen ik het hoorde.
Van boosheid dan he.
Groningen en Drenthe zo zijn anders ook erg hartelijke provincies in mijn ervaring, enkel de Randstad en het volk wat er leeft vind ik niet echt wat. Het praten alleen al.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:32 schreef Waaghals het volgende:
Zuid-Limburg, ik heb een hekel aan reizen in noordelijke richting
Als je dat echt wilt testen zou ik je ook Axel's suggesties aanraden en niet meteen iets extreems als een openstaande maagklep nemen.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:30 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Daar zedde gij zoiets. Ben benieuwd of zo'n testaccount daadwerkelijk afschrikt of juist tegenovergesteld effect heeft ...
toevallig woont een vrouwelijke collega van me daarquote:Op maandag 30 mei 2011 23:32 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Liège misschien wat voor jou?... topstad!
Ik ben blij met het vlakke, saaie landschap van NL.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:31 schreef lanterfanteraar het volgende:
Zuiden is sexy
- meer bruine ogen
- gemoedelijk
- sympathiek
- rustig
- bomen
- gras
- heuvels
makkelijk daar hoor in het zuiden.
Eigenlijk jammer dat ik geen brugklas foto voor je heb nu, anders was dit echt hilarisch.quote:
Dan ga je juist naar een vlak land en denk je boh, wat is het hier vlak!quote:Op maandag 30 mei 2011 23:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben blij met het vlakke, saaie landschap van NL.
Maakt vakanties zoveel leuker. Anders ben je bergen en zo wel gewend.
Ow je wil echt een fuckbuddy? Ik ken een meid uit Heerlen die nogal makkelijk is in de omgang wat dat betreft... ze heeft wel een strafblad, weet niet of je daarop afknapt.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:33 schreef Waaghals het volgende:
[..]
toevallig woont een vrouwelijke collega van me daar
zij heeft al een fuckbuddy
Achja, gun het hem gewoon. Als ze op magere chineesjes valt ben jij toch niet aan haar besteed, dus daar verlies je ook niks aan.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik word niet snel jaloers maar in zo'n geval...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |