Nou ik weet wel wat ik met een fuckbuddy moet.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:12 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Wat moet ik als maagd met een fuckbuddy. Ik zoek alleen maar leuke dates op het moment eigenlijk.
aparte fuckbuddy meet doen?quote:Op maandag 30 mei 2011 23:16 schreef formerjellybean het volgende:
Idee voor volgend topic, waar de fuckbuddies zich melden
Lol, een lijst met jongens en een lijst met meiden die een fuckbudy zoeken... en dan gaan matchen bedoel je?quote:Op maandag 30 mei 2011 23:16 schreef formerjellybean het volgende:
Idee voor volgend topic, waar de fuckbuddies zich melden
Gymzaal trauma'squote:Op maandag 30 mei 2011 23:17 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Lol, een lijst met jongens en een lijst met meiden die een fuckbudy zoeken... en dan gaan matchen bedoel je?
hehehe, resultaten melden graagquote:Op maandag 30 mei 2011 23:18 schreef MissionPhailed het volgende:
Binnenkort eens voor de grap een bijzonder onaantrekkelijk account op Paiq aanmaken. Bij wijze van test.
Wat voor test ga je doen dan?quote:Op maandag 30 mei 2011 23:18 schreef MissionPhailed het volgende:
Binnenkort eens voor de grap een bijzonder onaantrekkelijk account op Paiq aanmaken. Bij wijze van test.
Zochten ze met gym fuckbuddies ?? Of werd je ook net als ik altijd als laatste gekozen met gymquote:
gebeurt wel vaker, als het een beetje gezellige jongen isquote:Op maandag 30 mei 2011 23:18 schreef heloef het volgende:
Oh ja nog een leuk verhaal vandaag. Ik heb een vriend die een neef heeft en die is nogal een nerd. Iel Chinees jochie van 16 dat de hele dag gamet nooit uitgaat enz. Nu is er het volgende gebeurd. Op school heeft een meisje (die nog best mooi is) contact met hem gezocht en nu zijn ze een stelletje.![]()
Ik moest wel even op de tafel slaan toen ik het hoorde.
Leuk ditquote:Op maandag 30 mei 2011 23:18 schreef heloef het volgende:
Oh ja nog een leuk verhaal vandaag. Ik heb een vriend die een neef heeft en die is nogal een nerd. Iel Chinees jochie van 16 dat de hele dag gamet nooit uitgaat enz. Nu is er het volgende gebeurd. Op school heeft een meisje (die nog best mooi is) contact met hem gezocht en nu zijn ze een stelletje.![]()
Van boosheid dan he.
Lotgenootjequote:Op maandag 30 mei 2011 23:19 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Zochten ze met gym fuckbuddies ?? Of werd je ook net als ik altijd als laatste gekozen met gym![]()
Ik was geloof ik een beetje het vage meisje op school waar niemand wat mee te maken wilde hebben.
huh?quote:Op maandag 30 mei 2011 23:19 schreef lanterfanteraar het volgende:
Sta ik dalijk met mezelf te Fuckbuddyen op Utrecht Centraal
Kijken hoe gereageerd wordt op een afschuwelijk account. Mensen op Paiq en andere datingsites presenteren zich altijd zo goed mogelijk, nu wil ik eens zien wat de reacties zijn op een zeer onaantrekkelijk account ... !quote:
Lanter! Gedraag jequote:Op maandag 30 mei 2011 23:19 schreef lanterfanteraar het volgende:
Waarom loop je in elke post overduidelijk aan te geven dat je Iwannabehigh bent, zeg dat dan gewoon?quote:Op maandag 30 mei 2011 23:01 schreef Mpj het volgende:
Ze noemen mij vrij vaak Robert Pattinson. Moet ik nu blij zijn? Of juist niet..
Ja maar ze is serieus echt mooi in ieder geval te mooi voor hem. En zo gezellig is ie niet hij gamet alleen maar.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:19 schreef minibeer het volgende:
[..]
gebeurt wel vaker, als het een beetje gezellige jongen is
Krijg bijna medelijden...quote:Op maandag 30 mei 2011 23:19 schreef lanterfanteraar het volgende:
Wat bedoel je met een afschuwelijke account? De foto, de profiel-informatie of je gedrag?quote:Op maandag 30 mei 2011 23:20 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Kijken hoe gereageerd wordt op een afschuwelijk account. Mensen op Paiq en andere datingsites presenteren zich altijd zo goed mogelijk, nu wil ik eens zien wat de reacties zijn op een zeer onaantrekkelijk account ... !
We zijn eigenlijk allemaal niet blij voor hem.quote:
Trouwens heel stom , toen vond ik het heel verschrikkelijk anders te zijn en nu vind ik het eigenlijk veel meer hebben . Ik ben tenminste niet saai.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
LotgenootjeDat bedoelde ik inderdaad.
Heel verstandig, als je even meeloopt naar mijn kantoor kijken we even de catalogus in. Je hebt geluk, de zomercollectie is net binnen.quote:
karma jongen karmaquote:Op maandag 30 mei 2011 23:22 schreef heloef het volgende:
[..]
We zijn eigenlijk allemaal niet blij voor hem.![]()
We zijn stikjaloers.
Gun die jongen ook wat.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:18 schreef heloef het volgende:
Van boosheid dan he.
quote:Op maandag 30 mei 2011 23:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Heel verstandig, als je even meeloopt naar mijn kantoor kijken we even de catalogus in. Je hebt geluk, de zomercollectie is net binnen.
quote:Op maandag 30 mei 2011 23:22 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Trouwens heel stom , toen vond ik het heel verschrikkelijk anders te zijn en nu vind ik het eigenlijk veel meer hebben . Ik ben tenminste niet saai.
Testaccount zal o.a de volgende informatie bevatten; stank in een straal van 20 meter door openstaande maagklep, antisocialiteit, werkloosheid.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wat bedoel je met een afschuwelijke account? De foto, de profiel-informatie of je gedrag?
Ah, the gentleman's choice.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:23 schreef Waaghals het volgende:
[..]
exotic with a touch of vanilla please
Wat nou karma, hij onderneemt niets gaat naar school speelt zijn computerspelletjes en een meisje komt naar hem toe. Ik probeer dingen te ondernemen ga uit wordt meestal gezien als gezellig en wat krijg ik niks. Karma is a bitch.quote:
nee ik bedoel dat je niet jaloers moet zijnquote:Op maandag 30 mei 2011 23:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat nou karma, hij onderneemt niets gaat naar school speelt zijn computerspelletjes en een meisje komt naar hem toe. Ik probeer dingen te ondernemen ga uit wordt meestal gezien als gezellig en wat krijg ik niks. Karma is a bitch.
Als ie er een beetje moeite voor had moeten doen okee. Maar op zo'n maniet.quote:
goede keus.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:23 schreef Waaghals het volgende:
[..]
exotic with a touch of vanilla please
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finally, someone let me out of my cage
Met die eerste denk ik dat je testuitslag vrij voorspelbaar is. Als je die weglaat is het wel een interessante test.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:24 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Testaccount zal o.a de volgende informatie bevatten; stank in een straal van 20 meter door openstaande maagklep, antisocialiteit, werkloosheid.
Ik geloof niet zo in karma.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:24 schreef Waaghals het volgende:
[..]
nee ik bedoel dat je niet jaloers moet zijn
slecht voor je karma
Op PaiQ is sowieso de foto het belangrijkst. Vaak zijn gesprekken leuk tot de foto's worden onthuld, en dan zijn ze met een rotsmoesje weg.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Met die eerste denk ik dat je testuitslag vrij voorspelbaar is. Als je die weglaat is het wel een interessante test.
Stank weglaten bedoel je?quote:Op maandag 30 mei 2011 23:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Met die eerste denk ik dat je testuitslag vrij voorspelbaar is. Als je die weglaat is het wel een interessante test.
daarom zit je straks ook weer je knuistje te neukenquote:Op maandag 30 mei 2011 23:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo in karma.
Zeker na vandaag niet.
Jonge; je krijgt straks juist meer aandacht; juist omdat het duidelijk is dat het allemaal grappig bedoeld is. Een echt baggeraccount heeft van die negatieve dingen, maar wel op zo'n manier dat het lijkt of iemand het onbewust echt zo over zichzelf heeft getypt. Niemand gaat stand in een straal van 20 meter door openstaande maagklep over zichzelf typenquote:Op maandag 30 mei 2011 23:24 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Testaccount zal o.a de volgende informatie bevatten; stank in een straal van 20 meter door openstaande maagklep, antisocialiteit, werkloosheid.
Snap ikquote:Op maandag 30 mei 2011 23:27 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Stank weglaten bedoel je?
Voor de duidelijkheid; 't is fictieve info hé?
Omdat ik me best doen om er beter uit te zien en mijn best doe om meer onder de vrouwen te komen? Nou mooi is dat.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:27 schreef Waaghals het volgende:
[..]
daarom zit je straks ook weer je knuistje te neuken
Zal ook onderdeel van de test worden; met een zo onaantrekkelijk mogelijke grimas op de foto.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Op PaiQ is sowieso de foto het belangrijkst. Vaak zijn gesprekken leuk tot de foto's worden onthuld, en dan zijn ze met een rotsmoesje weg.
quote:Op maandag 30 mei 2011 23:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ie er een beetje moeite voor had moeten doen okee. Maar op zo'n maniet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |