SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Ik vind dat er over eerlijk gezegd. Je ziet er leuk uit kan wel, maar je bent prachtig en meer van dat soort kwats zul je mij niet horen zeggen als ik iemand net tegen ben gekomen. Is ook meer iets voor gladde playertjes.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Seriously? Als jij een meid aanspreekt, ga je die dan echt op zo'n hoog voetstuk zetten?
'Tuurlijk vind je iemand het einde als je verliefd raakt, maar om nou tegen een vreemdeling te zeggen "je bent prachtig" vind ik echt zwaar overdreven, en al helemaal als diegene zich zeer bewust is van het feit dat ze geen celeb is die puntgaaf van de rode loper komt rollen. En dat zijn wij vrouwen continu.![]()
Ik zou het niet doen, als openingszin. Echt dik overdreven.
Je wordt bedankt.quote:
Het is meer dat het meteen zo'n sterke term is dat afschrikt.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Want ja, jij en prachtig, dat kan natuurlijk niet dat iemand die mening over je heeft?
Ik heb het ook niet over een openingszin, dat zou wel veel te zwaar overdreven zijn ja. En je hoeft toch ook geen celeb te zijn of erop te lijken om als 'prachtig' bestempeld te worden?quote:Op maandag 30 mei 2011 23:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Seriously? Als jij een meid aanspreekt, ga je die dan echt op zo'n hoog voetstuk zetten?
'Tuurlijk vind je iemand het einde als je verliefd raakt, maar om nou tegen een vreemdeling te zeggen "je bent prachtig" vind ik echt zwaar overdreven, en al helemaal als diegene zich zeer bewust is van het feit dat ze geen celeb is die puntgaaf van de rode loper komt rollen. En dat zijn wij vrouwen continu.![]()
Ik zou het niet doen, als openingszin. Echt dik overdreven.
[..]
Dan is het totaal anders. Dan heeft het betekenis.
Ed Norton ruled , Fight club is een goede filmquote:Op maandag 30 mei 2011 23:02 schreef Waaghals het volgende:
edward norton heeft ook eens iemand gezegd
Vind ik eigenlijk wel meevallen eigenlijk, 'beeldschoon' daarentegen.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is meer dat het meteen zo'n sterke term is dat afschrikt.
denk dat ik meer op hem lijk in American History Xquote:Op maandag 30 mei 2011 23:03 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ed Norton ruled , Fight club is een goede film
Een van mijn favorieten idd. Zeer goed. This is your life, and it's ending every minute at a time.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:03 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ed Norton ruled , Fight club is een goede film
Dat is niet erg joh. Een beetje een gevaarlijke vent daar vallen vrouwen wel op.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:02 schreef Waaghals het volgende:
edward norton heeft ook eens iemand gezegd
Qua uiterlijk of qua gedrag?quote:Op maandag 30 mei 2011 23:03 schreef Id_do_her het volgende:
Mijn broer wordt altijd verteld dat hij op Stifler lijkt.
Ik vind die eerste foto heel mooi hoor.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, tenzij ik Photoshop ff loslaat.
Daar zat toch ook Fairuza Balk in ,die vind ik op een heel aparte manier ook heel mooi.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:03 schreef Waaghals het volgende:
[..]
denk dat ik meer op hem lijk in American History X![]()
![]()
![]()
Ojee...quote:Op maandag 30 mei 2011 23:04 schreef kipknots het volgende:
Ik ben ooit eens vergeleken met Wim Lex..
Misschien toch maar eens naar Argentinie op vakantie.
Dus richard is stiekem een vrouw?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:55 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee dat is nou een vrouw, die doen dat.
Je hebt een hakenkruis op je borst getatoeeerd?quote:Op maandag 30 mei 2011 23:03 schreef Waaghals het volgende:
[..]
denk dat ik meer op hem lijk in American History X![]()
![]()
![]()
dat was zijn vriendin jaquote:Op maandag 30 mei 2011 23:04 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Daar zat toch ook Fairuza Balk in ,die vind ik op een heel aparte manier ook heel mooi.
Dit dus inderdaad. Bah.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik vind dat er over eerlijk gezegd. Je ziet er leuk uit kan wel, maar je bent prachtig en meer van dat soort kwats zul je mij niet horen zeggen als ik iemand net tegen ben gekomen. Is ook meer iets voor gladde playertjes.
Als het over je uiterlijk gaat (wat bij de eerste ontmoeting het geval is, me dunkt) wel denk ik.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over een openingszin, dat zou wel veel te zwaar overdreven zijn ja. En je hoeft toch ook geen celeb te zijn of erop te lijken om als 'prachtig' bestempeld te worden?
Wat? Nee. Echt?!?quote:Op maandag 30 mei 2011 23:00 schreef Axel1988 het volgende:
Vanavond echt een superleuke speeddate gedaan op paiq; echt een goede klik en alles... kregen we elkaars foto's te zien, bleek het lant te zijn. Hoe klein kan de wereld zijn...
quote:Op maandag 30 mei 2011 23:05 schreef kipknots het volgende:
[..]
Je hebt een hakenkruis op je borst getatoeeerd?
Haquote:Op maandag 30 mei 2011 23:07 schreef formerjellybean het volgende:
Axel zorg dan dat je een date op 9 juni hebt want dan kan je haar fuckbuddy worden
Goh, iwannabehigh ook al.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:01 schreef Mpj het volgende:
Ze noemen mij vrij vaak Robert Pattinson. Moet ik nu blij zijn? Of juist niet..
Grapje toch?quote:Op maandag 30 mei 2011 23:00 schreef Axel1988 het volgende:
Vanavond echt een superleuke speeddate gedaan op paiq; echt een goede klik en alles... kregen we elkaars foto's te zien, bleek het lant te zijn. Hoe klein kan de wereld zijn...
Ik zoek geen fuckbuddy.... op dit moment.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:07 schreef formerjellybean het volgende:
Axel zorg dan dat je een date op 9 juni hebt want dan kan je haar fuckbuddy worden
Een zeikwijf wel in ieder geval.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus richard is stiekem een vrouw?
WAT? Echt?quote:Op maandag 30 mei 2011 23:00 schreef Axel1988 het volgende:
Pics or it didn't happen.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:11 schreef minibeer het volgende:
Leuk dat een topic naar mn tentamen is vernoemd
[..]
WAT? Echt?de fuck he, vet
Wat moet ik als maagd met een fuckbuddyquote:Op maandag 30 mei 2011 23:10 schreef formerjellybean het volgende:
Nou ja zeg wil niet eens een fuckbuddyProberen we eens mensen te koppelen
Dat merk je snel genoeg, hoop ik voor je.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:12 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Wat moet ik als maagd met een fuckbuddy
Haar gewoon daten dan. Als het op PAIQ al leuk is..........quote:Op maandag 30 mei 2011 23:12 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Wat moet ik als maagd met een fuckbuddy. Ik zoek alleen maar leuke dates op het moment eigenlijk.
punnikenquote:Op maandag 30 mei 2011 23:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat merk je snel genoeg, hoop ik voor je.
Inderdaadquote:Op maandag 30 mei 2011 23:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Haar gewoon daten dan. Als het op PAIQ al leuk is..........
Op paiq is het met veel mensen leuk... en dan komen ze niet meer onlinequote:Op maandag 30 mei 2011 23:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Haar gewoon daten dan. Als het op PAIQ al leuk is..........
geen idee, nooit een fuckbuddy gehadquote:
Misschien vind ze het wel heel leuk om je te ontknapenquote:Op maandag 30 mei 2011 23:12 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Wat moet ik als maagd met een fuckbuddy. Ik zoek alleen maar leuke dates op het moment eigenlijk.
Naa, ze is te kieskeurig wat dat betreft.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:15 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Misschien vind ze het wel heel leuk om je te ontknapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |