Dat klinkt altijd zo semi-negatief. Iets moois.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:44 schreef Mpj het volgende:
[..]
Hahaha.![]()
En ik zat 't topic door te lezen, ik vind je krullen wel mooi hoor. Vooral op je eerste foto vind ik je iets moois hebben. Mag ik dit wel zeggen?
Ja omdat die vent je alleen als neukobject ziet. Als jij dat als een leuke vriend ziet....quote:
Hoe ging je datastructuren-tentamen eigenlijk?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:30 schreef minibeer het volgende:
(wat ben ik toch een faal-informatica-student)
Die zijn er niet, wegens ''spionnen'' en bepaalde mensen hier gaan me dan herkennen, wat ik niet wilquote:Op maandag 30 mei 2011 22:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]Je mag alles zeggen. Waar zijn jouw foto's dan?
Behalve als je Halcon wilt daten, die houdt wel van seksslavinnetjes.quote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:47 schreef Mpj het volgende:
[..]
Die zijn er niet, wegens ''spionnen'' en bepaalde mensen hier gaan me dan herkennen, wat ik niet wil
Ben je een kloon van lant?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:47 schreef Mpj het volgende:
[..]
Die zijn er niet, wegens ''spionnen'' en bepaalde mensen hier gaan me dan herkennen, wat ik niet wil
Oh nou ik hoor dat 100x liever dan "wauw wat ben je prachtig" of iets anders dat overduidelijk dik overdreven is.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat klinkt altijd zo semi-negatief. Iets moois.
Gadverdamme.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Behalve als je Halcon wilt daten, die houdt wel van seksslavinnetjes.
Ik zie het nut van een fobo niet dus ik maak er ook geen aan.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:48 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben niet bang voor spionnen dus mijn foto's zijn er wel. Trouwens familie van lant die is ook bang voor spionnen
Want ja, jij en prachtig, dat kan natuurlijk niet dat iemand die mening over je heeft?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh nou ik hoor dat 100x liever dan "wauw wat ben je prachtig" of iets anders dat overduidelijk dik overdreven is.
Probably, fuckbuddys kunnen mannen niet genoeg hebben (als ze vrijgezel zijn of hun partner het goedvindt)quote:Op maandag 30 mei 2011 22:42 schreef Alicia1991 het volgende:
[..]
en als ik nu een bericht naar hem stuur dat het ok is af en toe voor de seks? zou hij dan willen?
Dat valt me van je tegen hoor.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gadverdamme.Nee, serieus. Ben helemaal niet zo kinky op dat gebied.
Dat dacht ik al wel. Jij loopt wel al na de 1e date met het zweepje te rammen en allerlei klemmen aan te schroeven?quote:
Nee, tenzij ik Photoshop ff loslaat.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Want ja, jij en prachtig, dat kan natuurlijk niet dat iemand die mening over je heeft?
Of als ze eikels zijn, wat deze vent dus is.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:49 schreef minibeer het volgende:
[..]
Probably, fuckbuddys kunnen mannen niet genoeg hebben (als ze vrijgezel zijn of hun partner het goedvindt)
Ha, leuk dat je het vraagt, beter dan verwacht want de vragen kwamen eigenlijk allemaal bijna direct uit de oefententamens.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Hoe ging je datastructuren-tentamen eigenlijk?
Nonsens.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, tenzij ik Photoshop ff loslaat.
Als ze op het terrastafeltje passen wel hoor. Rrrrawr.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat dacht ik al wel. Jij loopt wel al na de 1e date met het zweepje te rammen en allerlei klemmen aan te schroeven?
Zo fugly ben je ook weer niet.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja.quote:
Ik kan ook wel beschrijven wat ik precies mooi vind.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat klinkt altijd zo semi-negatief. Iets moois.
Is die 2e foto geshopped dan?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, maar "prachtig" is belachelijk overdreven. Doe maar normaal, dan doe je wel gek genoeg denk ik dan.quote:
Dat belooft wat voor de meet.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als ze op het terrastafeltje passen wel hoor. Rrrrawr.![]()
Ja hoor, we hebben een nieuwe Richardquote:Op maandag 30 mei 2011 22:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, maar "prachtig" is belachelijk overdreven. Doe maar normaal, dan doe je wel gek genoeg denk ik dan.
Mooi! Het is een van de nuttigste vakken die er is imho.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:50 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ha, leuk dat je het vraagt, beter dan verwacht want de vragen kwamen eigenlijk allemaal bijna direct uit de oefententamens.
Nee dat is nou een vrouw, die doen dat.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:54 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ja hoor, we hebben een nieuwe Richard
eindelijk
Er is vast wel een meisje dat een netwerkje met je wil bouwen, zodat je bij haar kunt inloggen en de nodige data kunt overpompen.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Mooi! Het is een van de nuttigste vakken die er is imho.
En tja, ben altijd even attentNu nog een meisje vinden die dat waardeert
Eerst een meisje uitzoeken waar je dat tegen doet dan.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Mooi! Het is een van de nuttigste vakken die er is imho.
En tja, ben altijd even attentNu nog een meisje vinden die dat waardeert
Als iemand dat toch denkt is het voor hem/haar toch ook zo?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, maar "prachtig" is belachelijk overdreven. Doe maar normaal, dan doe je wel gek genoeg denk ik dan.
*proestquote:Op maandag 30 mei 2011 22:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er is vast wel een meisje dat een netwerkje met je wil bouwen, zodat je bij haar kunt inloggen en de nodige data kunt overpompen.
Als ik je zou kennen en ik zou vinden dat je een fantastisch karakter hebt. Dan zou ik echt wel tegen jou kunnen zeggen dat je prachtig bent.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Is zie de gelijkenis niet met je fobo, maar die foto's zijn dan ook niet heel duidelijk.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:56 schreef formerjellybean het volgende:
Trouwens iemand vond me vrijdag op Ellen ten Damme lijkenIk denk alleen het kapsel
Tja, ze geven mij geen kans om lief tegen ze te zijnquote:Op maandag 30 mei 2011 22:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Eerst een meisje uitzoeken waar je dat tegen doet dan.
Dat heeft vrij weinig met datastructuren te maken. Flauwe grapquote:Op maandag 30 mei 2011 22:55 schreef Halcon het volgende:
Er is vast wel een meisje dat een netwerkje met je wil bouwen, zodat je bij haar kunt inloggen en de nodige data kunt overpompen.
Daar heb je gelijk in. Iets meer ingetoomd slijmerig.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh nou ik hoor dat 100x liever dan "wauw wat ben je prachtig" of iets anders dat overduidelijk dik overdreven is.
-edit- of zou 'ie de Nikon bedoelen
De jongere versie dan neem ik aan. uit one flew over the cuckoo's nest.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:58 schreef Waaghals het volgende:
mij vonden ze op jack nicholson lijken, die gast is in de 70
Daar zit een mooie openingszin inquote:Op maandag 30 mei 2011 22:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jack Nicholson is wel leukquote:Op maandag 30 mei 2011 22:58 schreef Waaghals het volgende:
mij vonden ze op jack nicholson lijken, die gast is in de 70
ja ik hoop niet dat ik er uit zie als 70quote:Op maandag 30 mei 2011 22:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De jongere versie dan neem ik aan. uit one flew over the cuckoo's nest.
Ze noemden mij vroeger soms Sean Kingston.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De jongere versie dan neem ik aan. uit one flew over the cuckoo's nest.
Seriously? Als jij een meid aanspreekt, ga je die dan echt op zo'n hoog voetstuk zetten?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als iemand dat toch denkt is het voor hem/haar toch ook zo?
Dan is het totaal anders. Dan heeft het betekenis.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik je zou kennen en ik zou vinden dat je een fantastisch karakter hebt. Dan zou ik echt wel tegen jou kunnen zeggen dat je prachtig bent.
Dit meen je nietquote:Op maandag 30 mei 2011 23:00 schreef Axel1988 het volgende:
Vanavond echt een superleuke speeddate gedaan op paiq; echt een goede klik en alles... kregen we elkaars foto's te zien, bleek het lant te zijn. Hoe klein kan de wereld zijn...
Ik zie de gelijkenis zelf ook niet hoor. Had meer zoiets van huhquote:Op maandag 30 mei 2011 22:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Is zie de gelijkenis niet met je fobo, maar die foto's zijn dan ook niet heel duidelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |