Ik snap je tekst niet helemaal moet ik toegeven....quote:Op maandag 30 mei 2011 22:36 schreef Alicia1991 het volgende:
[..]
Hallowaai: ik vond iemand leuk die ik dus had ontmoet bij een disco dus ik had hem een kus beloofd(geen idee waarom?) ik daagte hem uit ofzo toen zei oke dan krijg je die
dus ja... hem die kus gegeven en toen gebeurde er meer. hij had me toen ontmaagt
maar toen vorige week woensdag was het 5 mei bevrijdings festival en toen zag ik hem dus weer even dus hij wist hoe blij ik was om hem te zien en het voelde gewoon zo goed zo egt weet je?
en toen ineens donderdag avond zei hij ik moet eerlijk zijn en het recht in je gezicht zeggen(VIA MSN)van ja ik wil nu even geen relatie maar later wel wand ik heb het druk met school familie enzo en toen ineens vrijdag lag het aan de afstand hij woont in almere stad en ik in buiten! (wow wat ver) dus toen dacht liefde kan je niet uitstellen dus toen zei ik je wilt tog geen vriendin zegt ie HEEEl miss als ze om de hoek woont ofzo!! dus ik dacht egt wtf?? en het ergste vind ik nog wel ik vroeg wrm zei je het bij die festival niet zegt ie: te weinig tijd! dus hij had het al in ze hoofd hij wist al dat hij dit ging zeggen woensdag en hij wist hoe blij ik was om hem te zien en tog doet ie dit!!! egt laf maar me vrienden denken dat hij me heeft gebruikt!?? denken jullie dat oook??
jah, maar krijg zo wel een naam he... hij is ook zo leukquote:Op maandag 30 mei 2011 22:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dan zou ik als ik jou was niks meer van hem verwachten en je pijlen op de volgende richten.
Gestoord is met een D schat.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:39 schreef Alicia1991 het volgende:
[..]
Zo af en toe stuurd hij een sms of via hyves iets. soms wel lieve dingen, maar as ik dan reageer, dan hoor ik weer niks. ik wordt er gestoort van!
Ksst.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik word gestoord van die domme grammaticale fouten die je telkens maakt. In plaats van te neuken zou je beter eens Nederlandse les volgen.
Jaquote:Op maandag 30 mei 2011 22:39 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
ha het topic is voor jou dus geslaagd![]()
![]()
Ze weet haar werkrooster nog niet voor de komende week. Terrasje pakkenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oeh, met internet meisje? Wat gaan jullie doen?![]()
En het is dus nog niet zeker?
Als je net ontmaagd bent zal het met die naam wel meevallen.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:41 schreef Alicia1991 het volgende:
[..]
jah, maar krijg zo wel een naam he... hij is ook zo leuk
en als ik nu een bericht naar hem stuur dat het ok is af en toe voor de seks? zou hij dan willen?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Gestoord is met een D schat.
Nee even zonder dollen hij wil je echt niet. Anders wou hij wel vaak bij je zijn. Je hebt je benen voor hem open gedaan dat is wat hij wou en heeft gekregen. Nu ben je niks meer waard voor hem.
Zoek een jongen die je echt leuk vindt en ban deze gast zo snel mogelijk uit je leven.
Dat mag niet nu willen we ook weten hoe het verder gaatquote:Op maandag 30 mei 2011 22:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jadus binnenkort post ik ook hier niet meer
![]()
[..]
Ze weet haar werkrooster nog niet voor de komende week. Terrasje pakken
Als je het met de volgende rustiger aanpakt valt het vast wel mee qua naam, en dat hij zo leuk is maakt het niet makkelijker maar zodra je iemand anders vindt die leuk is ben je hem zo vergeten waarschijnlijk.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:41 schreef Alicia1991 het volgende:
[..]
Je kan adviesgever worden.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jadus binnenkort post ik ook hier niet meer
![]()
[..]
Ze weet haar werkrooster nog niet voor de komende week. Terrasje pakken
Heb je liever een naam van aanhankelijk meisje dat alles doet wat een kerel wil..?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:41 schreef Alicia1991 het volgende:
[..]
Je hebt een vent gehad dat maakt je geen slet. En je weet dat je gebruikt bent en toch vind je hem leuk? Huh?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:41 schreef Alicia1991 het volgende:
[..]
Niet doen.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:42 schreef Alicia1991 het volgende:
[..]
en als ik nu een bericht naar hem stuur dat het ok is af en toe voor de seks? zou hij dan willen?
Hahaha.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
Antwoord op Mpj over de SOA kwestie; ligt eraan welk SOA en ook op welk moment hij het vertelt.
HIV zou ik wel op afknappen denk ik. Geneesbare SOA's niet (dan wachten we gewoon ff). Al zou ik wel het naadje van de kous willen weten of hij rondslet of dat het een ongelukje was.
Inderdaad!quote:Op maandag 30 mei 2011 22:42 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat mag niet nu willen we ook weten hoe het verder gaat
Dat weet ik niet, misschien was de sex niet zo goed , en wil die daarom niet. Ik heb het ook weleens gehad dat ik een jongen heel leuk vond tot ik met hem naar bed ging en ik toch echt zoiets had van dit is het niet.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:42 schreef Alicia1991 het volgende:
[..]
en als ik nu een bericht naar hem stuur dat het ok is af en toe voor de seks? zou hij dan willen?
Ja natuurlijk maar niet omdat hij zo van je houdt nee omdat neuken lekker is en jij wil neuken.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:42 schreef Alicia1991 het volgende:
[..]
Als je hem echt leuk vindt zal dat niet werken. Je wil dan toch altijd meer.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:42 schreef Alicia1991 het volgende:
[..]
Ja, alleen geen bios maar terrasjequote:Op maandag 30 mei 2011 22:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jeej!Met dat meisje van Paiq?
[..]
Ah juist!Netjes
Je gaat dus naar de bios?
Tuurlijk blijf ik hier nog wel rondhangenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:42 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat mag niet nu willen we ook weten hoe het verder gaat
Ik gaf de voorzet zij kopte hem inquote:Op maandag 30 mei 2011 22:43 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je kan adviesgever worden.
Vroeg jij het of was zij het?
jah, is dat raar dan?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt een vent gehad dat maakt je geen slet. En je weet dat je gebruikt bent en toch vind je hem leuk? Huh?
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:44 schreef Mpj het volgende:
[..]
Hahaha.![]()
En ik zat 't topic door te lezen, ik vind je krullen wel mooi hoor. Vooral op je eerste foto vind ik je iets moois hebben. Mag ik dit wel zeggen?
???quote:Op maandag 30 mei 2011 22:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja natuurlijk maar niet omdat hij zo van je houdt nee omdat neuken lekker is en jij wil neuken.
Ja, gebruikt worden is iets dat je niet tof zou moeten vinden.quote:
Hoe dat zo?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, gebruikt worden is iets dat je niet tof zou moeten vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |