Volgens mij ben ik stiekem een beetje net zo vaag als Zoeyquote:Op maandag 30 mei 2011 22:29 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ik vond het wel grappig omdat die jongen, qua muzieksmaak en hoe hij daarmee om ging zoveel op mij leek vroeger
Het zegt dat ik me eraan irriteer dat mensen zulke dingen denken en dat het voor de zoveelste keer ten sprake komt in dit topic. Ik probeer het dan uit de wereld te helpen, maar tevergeefs blijkt wel weer.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:27 schreef Mpj het volgende:
Als jij zelf weet dat jij het niet bent, wat probeer je je dan te bewijzen? Dat je er zo op ingaat en jezelf verdedigt zegt wel wat. Beter gaan we on topic, niemand heeft mijn vraag over die soa beantwoord.
admins kunnen zien vanaf welk ip een user post.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:30 schreef minibeer het volgende:
Ik ga helemaal kapot hier! Goed topic. Maar even ter informatie: Hoe weten mensen dat het ip van Strawberry hetzelfde als die van Scanman is? (wat ben ik toch een faal-informatica-student)
En mag ik een linkje naar de walgelijke shit die Scanman gedaan heeft, wat Halcon ziet hem nogal als een soort van Voldemort ofzo
arent all women?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:30 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik stiekem een beetje net zo vaag als Zoey
Kan dat nog jongens?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:30 schreef Alicia1991 het volgende:
Kan ik hier vragen over versieren stellen?
Is wel te cloaken natuurlijk.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:30 schreef hasjman het volgende:
[..]
admins kunnen zien vanaf welk ip een user post.
Vraag dat maar per DM dan.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:30 schreef minibeer het volgende:
Ik ga helemaal kapot hier! Goed topic. Maar even ter informatie: Hoe weten mensen dat het ip van Strawberry hetzelfde als die van Scanman is? (wat ben ik toch een faal-informatica-student)
En mag ik een linkje naar de walgelijke shit die Scanman gedaan heeft, wat Halcon ziet hem nogal als een soort van Voldemort ofzo
Jazeker!quote:Op maandag 30 mei 2011 22:30 schreef Alicia1991 het volgende:
Het schijnt van wel.quote:
als ie maar niet over kerstballen begintquote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:30 schreef Alicia1991 het volgende:
Maar het lijkt me niet dat die admins dat aan iedereen gaan vertellen?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:30 schreef hasjman het volgende:
[..]
admins kunnen zien vanaf welk ip een user post.
Leuk topic inderdaad. Dat ze middels hetzelfde IP posten is eens bevestigd door Danny (hoezo Wet op de Privacy?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:30 schreef minibeer het volgende:
Ja dat kan, alleen of je antwoord krijgtquote:Op maandag 30 mei 2011 22:30 schreef Alicia1991 het volgende:
Jullie vroegen iets, toen antwoordde ik en vervolgens reageert niemand meer omdat iedereen bezig is met de Scanman kwestie.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het zegt dat ik me eraan irriteer dat mensen zulke dingen denken en dat het voor de zoveelste keer ten sprake komt in dit topic. Ik probeer het dan uit de wereld te helpen, maar tevergeefs blijkt wel weer.
Het zegt dus helemaal niks.![]()
Die vraag over daten van iemand met een SOA? Meerdere personen reageerden daarop, waaronder ik.
Volgens mij niet meer, vertel eens wat over je situatie?quote:
Er zijn zoveel mensen die geen reactie krijgen, ook als het het hier 'rustig' is. Misschien viel er gewoon niet zoveel op te zeggen.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:32 schreef Mpj het volgende:
[..]
Jullie vroegen iets, toen antwoordde ik en vervolgens reageert niemand meer omdat iedereen bezig is met de Scanman kwestie.
Omdat ze niet op jou reageren zeker.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:33 schreef formerjellybean het volgende:
Volgens mij kan ik gewoon maar beter wat typen , niemand leest het want ze neuzelen maar door over clonen
zeg het eens meidquote:Op maandag 30 mei 2011 22:33 schreef formerjellybean het volgende:
Volgens mij kan ik gewoon maar beter wat typen , niemand leest het want ze neuzelen maar door over clonen
okquote:Op maandag 30 mei 2011 22:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Er zijn zoveel mensen die geen reactie krijgen, ook als het het hier 'rustig' is. Misschien viel er gewoon niet zoveel op te zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |