Oeh ja!quote:Op maandag 30 mei 2011 22:19 schreef kipknots het volgende:
[..]
Komende zaterdag.
En wat betreft droomvrouwen:
Volgens mij heb ik op een van de vorige pages van deze discussie ook gezegd dat ik er benieuwd naar ben.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat klinkt al gematigder.
Maar goed, ik ga er absoluut niet van uit, als er nou enig overtuigend bewijs voor was misschien nog wel, maar dat zie ik ook nergens.
Déjà vu.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:21 schreef formerjellybean het volgende:
shit ik ben verslaafd aan het nummer Sandy , denk dat naar Grease kijken toch niet zo'n goed idee was
Scanman heeft honderden accounts, dus ik ben er niet zo zeker van dat hij niet meer op Fok zit. Ik vind het 'n beetje flauw van hem om het zo te spelen (als het zo is), maar aan de andere kant is het inherent aan 'n internetforum. Als hij toch niets beters te doen heeft...quote:Op maandag 30 mei 2011 22:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Omdat ik het nog maar fout moet hebben in dit topic. Interesseert me geen zak wat die Scanman heeft gedaan als die nu niet meer op FOK zit. Heeft ook totaal geen relevantie hier en als Strawberry er niks mee te maken wil hebben, dan moet je dat ook maar respecteren. The sins of our fathers etc. Boeiend.
Dan is je enige strohalm hier nog om een troll te steunen in haar hypothese dat Scanman en Straw dezelfde persoon zijn, wat ik hier nu tegenspreek, met enige autoriteit wel te verstaan.
Aan jou de keus of je een troll gelooft of mij. Verder ben ik er nu wel klaar mee.
Weet je hoe je ontmaskert wordt als je een webcam loopt te faken? Als mensen vragen: ''steek eens wat vingers in de lucht''.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:05 schreef moezeidekoe het volgende:
[..]
Je kan ook verschillende typetjes doen heh, doen die stemacteurs ook.
:eest je pa je posts puistbei? Puistbei wordt vast anaal vernedered door haar papa en is daarom zo onzeker
Het is veel voor de hand liggender dat ik ben wie ik zeg dat ik ben.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik op een van de vorige pages van deze discussie ook gezegd dat ik er benieuwd naar ben.
Overtuigend bewijs hoef ik verder niet te hebben. Het ligt er zo nu en dan heel dik op. Verder boeit het me geen hol. Het is maar 'n internetforum en hoef verder niet te weten welke fapperds er achter bepaalde accounts zitten.
Ik vind het een war worden als jij out-of-nowhere constant over Scanman gaat beginnen. Was een beetje vaag van jouw kant.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Scanman heeft honderden accounts, dus ik ben er niet zo zeker van dat hij niet meer op Fok zit. Ik vind het 'n beetje flauw van hem om het zo te spelen (als het zo is), maar aan de andere kant is het inherent aan 'n internetforum. Als hij toch niets beters te doen heeft...
Jij ziet dit echt als 'n soort van war. Get real, denk ik dan.
Er zullen vast wel meerdere mensen zijn die dat hebben gevraagd en dat dit is opgenomenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:24 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Weet je hoe je ontmaskert wordt als je een webcam loopt te faken? Als mensen vragen: ''steek eens wat vingers in de lucht''.
Lastig.
leuke film welquote:Op maandag 30 mei 2011 22:25 schreef formerjellybean het volgende:
Dat meisje uit 500 days of Summer vind ik ook heel mooi. Zoey Deschanel
Trillianquote:Op maandag 30 mei 2011 22:25 schreef formerjellybean het volgende:
Dat meisje uit 500 days of Summer vind ik ook heel mooi. Zoey Deschanel
Op precies het juiste moment? Of start je dan even snel een apart filmpje waar dat gebeurt?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:25 schreef moezeidekoe het volgende:
[..]
Er zullen vast wel meerdere mensen zijn die dat hebben gevraagd en dat dit is opgenomen
nah vind ik helemaal niks, maar die chick van the big bang theory is wel lekkerquote:Op maandag 30 mei 2011 22:26 schreef heloef het volgende:
Ik vind die Kaley Cuoco uit 8 simple rules altijd wel leuk.
Grapjasquote:Op maandag 30 mei 2011 22:27 schreef Waaghals het volgende:
[..]
nah vind ik helemaal niks, maar die chick van the big bang theory is wel lekker
Dat is een van mijn favoriete films. Roses are red, violets are blue fuck you bitchquote:
ik vond het wel grappig omdat die jongen, qua muzieksmaak en hoe hij daarmee om ging zoveel op mij leek vroegerquote:Op maandag 30 mei 2011 22:28 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is een van mijn favoriete films. Roses are red, violets are blue fuck you bitchLiefdesverdriet in die film was zo grappig
Had je die dan nog?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Mijn vertrouwen in de mensheid....wat doe je.
Ik heb het wel vaker over Scanman gehad in deze reeks hoor. Is echt niet iets wat sinds vandaag begonnen is.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:25 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik vind het een war worden als jij out-of-nowhere constant over Scanman gaat beginnen. Was een beetje vaag van jouw kant.
En daar kan ik dan weer niet zo goed tegen.
Inderdaad.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:27 schreef Mpj het volgende:
Als jij zelf weet dat jij het niet bent, wat probeer je je dan te bewijzen? Dat je er zo op ingaat en jezelf verdedigt zegt wel wat.
Volgens mij ben ik stiekem een beetje net zo vaag als Zoeyquote:Op maandag 30 mei 2011 22:29 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ik vond het wel grappig omdat die jongen, qua muzieksmaak en hoe hij daarmee om ging zoveel op mij leek vroeger
Het zegt dat ik me eraan irriteer dat mensen zulke dingen denken en dat het voor de zoveelste keer ten sprake komt in dit topic. Ik probeer het dan uit de wereld te helpen, maar tevergeefs blijkt wel weer.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:27 schreef Mpj het volgende:
Als jij zelf weet dat jij het niet bent, wat probeer je je dan te bewijzen? Dat je er zo op ingaat en jezelf verdedigt zegt wel wat. Beter gaan we on topic, niemand heeft mijn vraag over die soa beantwoord.
admins kunnen zien vanaf welk ip een user post.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:30 schreef minibeer het volgende:
Ik ga helemaal kapot hier! Goed topic. Maar even ter informatie: Hoe weten mensen dat het ip van Strawberry hetzelfde als die van Scanman is? (wat ben ik toch een faal-informatica-student)
En mag ik een linkje naar de walgelijke shit die Scanman gedaan heeft, wat Halcon ziet hem nogal als een soort van Voldemort ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |