SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Wat is er tussen jullie gebeurt eigenlijk?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:43 schreef moezeidekoe het volgende:
[..]
Te dom zou ik het niet noemen. Als ik strawberry tegenkom krijgt ze een paar flinke klappen voor d;r porem.;) Ik heb je foto sgatjuhh
Strawberry is een zeikwijf dat nooit de waarheid verteld, poeslief doet tegen users maar ondertussen achter hun rug om liegt. Plus ze ontkend dat ze scanman is, terwijl het overduidelijk is. En ze woont blijkbaar un amsterdam, anders zou scanman dat niet melden;)quote:Op maandag 30 mei 2011 21:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat is er tussen jullie gebeurt eigenlijk?
Waait wel weer over.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:46 schreef heloef het volgende:
Ja hoor nu is het topic zijn doel totaal voorbij geschoten, het gaat nergens meer over je kan het beter dichtgooien.
Ja en dan zijn we al 3 topics verder ofzo.quote:
Kan je in de tussentijd mooi een chickie regelen!quote:Op maandag 30 mei 2011 21:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja en dan zijn we al 3 topics verder ofzo.
Duurt altijd even voordat de mods die troll bannen. Beter maken ze mij eens moderator.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja en dan zijn we al 3 topics verder ofzo.
Alsof dat gaat lukken joh.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Kan je in de tussentijd mooi een chickie regelen!
Nee want dat draagt geen hol bij aan het topic.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:49 schreef moezeidekoe het volgende:
Zal roos/scanman/strawberry niet eens een foto posten van haar en dr papa?
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:49 schreef moezeidekoe het volgende:
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:45 schreef moezeidekoe het volgende:
Met zo'n vieze puistenhuid krijg je nooit seks, Scanman.
Roos? Who the fuck is Roos.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:49 schreef moezeidekoe het volgende:
Het was de laatste week haast alleen maar slowchat, maar nu omdat er iemand even trollt en binnen no-time een ban krijgt ga je lopen zeuren?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:46 schreef heloef het volgende:
Ja hoor nu is het topic zijn doel totaal voorbij geschoten, het gaat nergens meer over je kan het beter dichtgooien.
Moeziedekoe online misdaadverslaggever zou wat zijn voor Fok!TV ga hun anders lastigvallen met je detective onderzoekjes.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:52 schreef moezeidekoe het volgende:
Kijk haar haar sporen uitwissen, hihi.
Ik vermaak me ook wel. Dit is leuker dan het standaard depressieve gelul van Schenkstroop en Benzine.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:51 schreef heloef het volgende:
Al moet ik wel zeggen ze verpest het topic wel, maar ik lach me wel kapot.
Hahaha, een ban, daar kijk je naar uit of niet dan scanman. Catch me if you can, ik kom altijd terug.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het was de laatste week haast alleen maar slowchat, maar nu omdat er iemand even trollt en binnen no-time een ban krijgt ga je lopen zeuren?
Kindjes die vragen worden overgeslagen.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:52 schreef moezeidekoe het volgende:
Post dan eens je foto van je vader strawberry!! doe het dan! dan hoef je je niet altijd meer te laten verdedigen door eeuwige maagd supersoep!
Moezei R. de Koe.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Moeziedekoe online misdaadverslaggever zou wat zijn voor Fok!TV ga hun anders lastigvallen met je detective onderzoekjes.
Van bans weet Scanman ook alles af.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het was de laatste week haast alleen maar slowchat, maar nu omdat er iemand even trollt en binnen no-time een ban krijgt ga je lopen zeuren?
Wacht gewoon even op de modjes.
Een foto van mijn vader bewijst niet dat ik Scanman niet ben slimpie.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:52 schreef moezeidekoe het volgende:
Post dan eens je foto van je vader strawberry!! doe het dan! dan hoef je je niet altijd meer te laten verdedigen door eeuwige maagd supersoep!
Meestal ben ik jou wel al weer op het spoor voordat je weer hard begint te trollen, dus wees er maar niet zo zeker van.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:53 schreef moezeidekoe het volgende:
[..]
Hahaha, een ban, daar kijk je naar uit of niet dan scanman. Catch me if you can, ik kom altijd terug.
Nee, een foto van jou en je vader;)quote:Op maandag 30 mei 2011 21:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een foto van mijn vader bewijst niet dat ik Scanman niet ben slimpie.![]()
Registratiedatum van Scanman01 daarentegen wel.
Waarom, als ik vragen mag?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:53 schreef moezeidekoe het volgende:
[..]
Hahaha, een ban, daar kijk je naar uit of niet dan scanman. Catch me if you can, ik kom altijd terug.
je bent mijn infiltrator anders nog steeds niet op het spoor, schatje.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:55 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Meestal ben ik jou wel al weer op het spoor voordat je weer hard begint te trollen, dus wees er maar niet zo zeker van.![]()
Had ik maar zo'n haatcampagne achter me. Zou ik wel trots op zijn zeg.
Dat bewijst ook niet dat het account Scanman niet van mij is.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:55 schreef moezeidekoe het volgende:
[..]
Nee, een foto van jou en je vader;)
hahaha, niemand's vader is zo sneu om te trollen op fok. Jij doet het niet meer sinds je accountje was gebanned bedoel je.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom, als ik vragen mag?
Jij bent net zo triest als mijn vader was met zijn kloons. Hij doet het niet meer, nu jij nog.
Jij:quote:Op maandag 30 mei 2011 21:56 schreef moezeidekoe het volgende:
[..]
je bent mijn infiltrator anders nog steeds niet op het spoor, schatje.
touchequote:Op maandag 30 mei 2011 21:56 schreef moezeidekoe het volgende:
[..]
hahaha, niemand's vader is zo sneu om te trollen op fok. Jij doet het niet meer sinds je accountje was gebanned bedoel je.
Het was slowchat geworden ja maar als er iemand kwam werd die wel gewoon geadviseerd. Nu is er geen hol aan met zulke trollen in het topic.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wacht gewoon even op de modjes.
Scanman is m.i. de meest walgelijke Fok!-user ooit. Wat een misselijke kerel zeg. Nofi en geen getroll, maar dat soort figuren moeten ze echt opsluiten.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:55 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat loop jij nou steeds te lullen over Scanman eigenlijk?
Jij hoort in een gesticht.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:55 schreef moezeidekoe het volgende:
Ik vraag me af hoe onze richard denkt over scanman. Ik kijk uit naard e dag dat hij haar puistenkopje ter pletter rijdt en je alleen plopplopplop hoort, zoals bij dat pakpapier
Wat heeft ie geflikt dan?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Scanman is m.i. de meest walgelijke Fok!-user ooit. Wat een misselijke kerel zeg. Nofi en geen getroll, maar dat soort figuren moeten ze echt opsluiten.
En dat heeft met versieren te maken?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:57 schreef formerjellybean het volgende:
Gisteren was verdomme niet offtopic we hadden het over celebrity crushes
geen crush maar....wel leukquote:Op maandag 30 mei 2011 21:57 schreef formerjellybean het volgende:
Jouw vader was sneu genoeg om een kind als jouw te krijgen dus het kan niet laag genoeg he.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:56 schreef moezeidekoe het volgende:
[..]
hahaha, niemand's vader is zo sneu om te trollen op fok. Jij doet het niet meer sinds je accountje was gebanned bedoel je.
Constant zeiken, trollen, mensen bans aannaaien, mensen bedreigen, ranzige dingen posten, ec... En dat dan met honderden kloons.quote:
Die lijkt doable te zijn!quote:Op maandag 30 mei 2011 21:58 schreef Waaghals het volgende:
[..]
geen crush maar....wel leuk
[ afbeelding ]
Als jouw.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Jouw vader was sneu genoeg om een kind als jouw te krijgen dus het kan niet laag genoeg he.
Dat kan je ontopic makenquote:Op maandag 30 mei 2011 21:57 schreef formerjellybean het volgende:
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:58 schreef Waaghals het volgende:
[..]
geen crush maar....wel leuk
[ afbeelding ]
Want?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Scanman is m.i. de meest walgelijke Fok!-user ooit. Wat een misselijke kerel zeg. Nofi en geen getroll, maar dat soort figuren moeten ze echt opsluiten.
Strawberry is gewoon gestoord en heeft een kijk mij eens lief zijn account en 1000 kloonsquote:Op maandag 30 mei 2011 21:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Constant zeiken, trollen, mensen bans aannaaien, mensen bedreigen, ranzige dingen posten, ec... En dat dan met honderden kloons.
En dat is belangrijk te vermelden nu, want? Wat heeft dat voor nut? Wat heeft Strawberry daar hier nu mee te maken? Zo geef je enkel een net zo harde troll hier bijval. Lijkt me niet zo slim, of wel?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ken je hem IRL dan? (ja ik heb wss wat gemist)quote:Op maandag 30 mei 2011 21:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Want?
Irl doet hij geen vlieg kwaad. Het zou je sieren om niet op basis van forumposts zo hard over iemand te oordelen. Want je meent het ook nog.
Nou welke celebrity crush je hebt kan wel wat zeggen over op wat soort types je valt , dus heeft het een boel met versieren te maken.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dat heeft met versieren te maken?
Ik vind SC niet erg (meer) hoor.
Alleen de goeie.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:59 schreef moezeidekoe het volgende:
[..]
Als jouw.
Strawberry heeft de genen van d'r pa.
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Want?
Irl doet hij geen vlieg kwaad. Het zou je sieren om niet op basis van forumposts zo hard over iemand te oordelen. Want je meent het ook nog.
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:00 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou welke celebrity crush je hebt kan wel wat zeggen over op wat soort types je valt , dus heeft het een boel met versieren te maken.
We kunnen alleen maar op basis van forumposts oordelen, want we kennen elkaar in het echt niet. Er is dus niets anders om over te oordelen.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Want?
Zo kan je bijna alles afbuigen naar versieren, maar oke, aanvaard.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:00 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou welke celebrity crush je hebt kan wel wat zeggen over op wat soort types je valt , dus heeft het een boel met versieren te maken.
Niet iedereen hoeft ons puistenkopje te neuken, Halcon heeft een goede reden om haar te verdenken.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:00 schreef Supersoep het volgende:
[..]
En dat is belangrijk te vermelden nu, want? Wat heeft dat voor nut? Wat heeft Strawberry daar hier nu mee te maken? Zo geef je enkel een net zo harde troll hier bijval. Lijkt me niet zo slim, of wel?
Ik wil het nu eindelijk weleens weten of Strawberry en Scanman één en dezelfde zijn. Dat zou wel sick zijn overigens.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:00 schreef Supersoep het volgende:
[..]
En dat is belangrijk te vermelden nu, want? Wat heeft dat voor nut? Wat heeft Strawberry daar hier nu mee te maken? Zo geef je enkel een net zo harde troll hier bijval. Lijkt me niet zo slim, of wel?
Zeg eens strawberry (trouwens, waarom is een aardbei rood? schaamt zich voor zijn pukkeltjes hihihi) wat vindt je moeder hiervan?;)quote:Op maandag 30 mei 2011 22:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo kan je bijna alles afbuigen naar versieren, maar oke, aanvaard.
En wiens antwoord ga je geloven?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik wil het nu eindelijk weleens weten of Strawberry en Scanman één en dezelfde zijn. Dat zou wel sick zijn overigens.
Ja, het is belangrijk. Het gaat er nu over of Strawberry daadwerkelijk een dame is of gewoon een oud mannetje... Ik vind dat wel essentieel in deze discussies...
Zucht.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik wil het nu eindelijk weleens weten of Strawberry en Scanman één en dezelfde zijn. Dat zou wel sick zijn overigens.
Ja, het is belangrijk. Het gaat er nu over of Strawberry daadwerkelijk een dame is of gewoon een oud mannetje... Ik vind dat wel essentieel in deze discussies...
Waarschijnlijk kent ze haar vader IRL wel. Helemaal als het om één en dezelfde persoon zou blijken te gaan.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:00 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ken je hem IRL dan? (ja ik heb wss wat gemist)
Olivia Wilde. Katzwijm zeg ik je.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:01 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is een heel mooi meisje wie is dat ???
Gaan we toch niet te weten komen. Scanman vertrouw ik namelijk voor geen Eurocent.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En wiens antwoord ga je geloven?
Hou het dan lekker voor je als je weet dat ik hier post.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
We kunnen alleen maar op basis van forumposts oordelen, want we kennen elkaar in het echt niet. Er is dus niets anders om over te oordelen.
Normaal? Nee. Hij heeft een enorme haat voor Danny en te veel vrije tijd. Dan post hij met wat drank op rond een uurtje of 4 na al enorm gefrustreerd te zijn geraakt door wat PVVers nu weer voor een onzin schrijven. In die context moet je het denk ik zien. In het dagelijks leven merk je van die frustratie bijna niets.quote:Je wilt overigens toch niet met droge ogen beweren dat iemand die zich zo walgelijk weet te gedragen op een internetforum, IRL wel normaal is? Alleen al die honderden kloons... een normaal iemand heeft wel iets beters te doen.
Ja, het is inderdaad makkelijk om een 100% vrouwelijke stemvervormer te kopen. Die waarschijnlijk niet eens bestaan.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:03 schreef moezeidekoe het volgende:
Strawberry heeft richard wel gebeld met een vrouwenstem maar wou hem itt KW niet meeten... je hebt zoveel stemvervormers tegenwoordig, ze is gewoon een man anders liet ze zich wel irl zien
En nog steeds niet geneukt?:')quote:Op maandag 30 mei 2011 22:02 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zucht.
Ik heb haar telefoonnummer. Ik heb gecammed. Ik heb foto's. Wat wil je nog meer horen?
Dat je van deze gelegenheid gebruik om Strawberry aan te vallen (over haar vader dus) door een troll te steunen vind ik nogal laag.
Nou van mij weet iedereen het al.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:00 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ze heeft hele mooie ogen.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Olivia Wilde. Katzwijm zeg ik je.
[ afbeelding ]
Je kan ook verschillende typetjes doen heh, doen die stemacteurs ook.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:03 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja, het is inderdaad makkelijk om een 100% vrouwelijke stemvervormer te kopen. Die waarschijnlijk niet eens bestaan.![]()
Je bedoelt het goed, maar je bent erg naïef. Ik kan jou ook mijn telefoonnummer geven, daarmee ben ik nog geen meisje. Ik kan met jou cammen en bewerkstelligen dat jij 'n meisje ziet aan de andere kant van de cam. Dat maakt mij nog geen meisje. Ik kan je ook duizenden foto's sturen van meisjes. Dat maakt mij nog geen meisje.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:02 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zucht.
Ik heb haar telefoonnummer. Ik heb gecammed. Ik heb foto's. Wat wil je nog meer horen?
Dat je van deze gelegenheid gebruik om Strawberry aan te vallen (over haar vader dus) door een troll te steunen vind ik nogal laag.
Als je die vraag voor jezelf nog niet beantwoord hebt ben je gewoonweg een debiel en niets anders.quote:[[quote]Op maandag 30 mei 2011 22:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik ben niet naief. Ik ben zo te zien 1 van de weinigen in dit topic met realiteitsbesef. Ik dacht dat jij dit ook nog had, maar zo te zien niet. Wel jammer hoor.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je bedoelt het goed, maar je bent erg naïef. Ik kan jou ook mijn telefoonnummer geven, daarmee ben ik nog geen meisje. Ik kan met jou cammen en bewerkstelligen dat jij 'n meisje ziet aan de andere kant van de cam. Dat maakt mij nog geen meisje. Ik kan je ook duizenden foto's sturen van meisjes. Dat maakt mij nog geen meisje.
Je snapt het punt helemaal niet en dat is jammer. Ik snap best dat je je internetliefje wilt verdedigen, maar de puzzel begint nu toch wel 'n beetje compleet te raken.
Inderdaad, Gerrie, Gerrie en nog eens Gerrie.quote:
Hij schreef al bullshit ruim voor ook maar iemand van ons hier van Geert Wilders had gehoord. Ik kan me oprecht niet voorstellen dat iemand die zo obsessief met een internetforum bezig is, de meest walgelijke teksten post, mensen constant aan het bedreigen is en honderden kloons aanmaakt IRL wel helemaal normaal is. Je geeft het zelf ook al aan. Ik ben niet aan het trollen, ook al denkt je internetliefje Supersoep er anders over, maar jij weet ook wel dat dit niet normaal is en dat Scanman een behoorlijk probleem heeft.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hou het dan lekker voor je als je weet dat ik hier post.
[..]
Normaal? Nee. Hij heeft een enorme haat voor Danny en te veel vrije tijd. Dan post hij met wat drank op rond een uurtje of 4 na al enorm gefrustreerd te zijn geraakt door wat PVVers nu weer voor een onzin schrijven. In die context moet je het denk ik zien. In het dagelijks leven merk je van die frustratie bijna niets.
Idd!quote:Op maandag 30 mei 2011 22:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je bedoelt het goed, maar je bent erg naïef. Ik kan jou ook mijn telefoonnummer geven, daarmee ben ik nog geen meisje. Ik kan met jou cammen en bewerkstelligen dat jij 'n meisje ziet aan de andere kant van de cam. Dat maakt mij nog geen meisje. Ik kan je ook duizenden foto's sturen van meisjes. Dat maakt mij nog geen meisje.
Je snapt het punt helemaal niet en dat is jammer. Ik snap best dat je je internetliefje wilt verdedigen, maar de puzzel begint nu toch wel 'n beetje compleet te raken.
Inderdaad gewoon negeren werkt altijd het beste heb nu mijn lol wel gehad.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:07 schreef Mpj het volgende:
Al zou ze Scanman zijn, fuck it.Als zij het leuk vind om af en toe te trollen moet ze dat doen, geband wordt hij/zij toch wel weer.
Geen aandacht aan besteden AUB en over tot versieren![]()
Een soa (ik weet geen specifieke namen) die wel over kan en die hij/zij heeft opgelopen bij bijvoorbeeld een one night stand of bij een ex. Ikzelf zou er niet heel erg veel moeite mee hebben, ligt inderdaad net aan de situatie en dan bestaat er dus altijd nog veilige seks.
Oke, je wil het dus niet geloven. Zegt veel over jou helaas.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nou, van dat probleem is hij dan mooi afgekicked want hij post niet meer.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij schreef al bullshit ruim voor ook maar iemand van ons hier van Geert Wilders had gehoord. Ik kan me oprecht niet voorstellen dat iemand die zo obsessief met een internetforum bezig is, de meest walgelijke teksten post, mensen constant aan het bedreigen is en honderden kloons aanmaakt IRL wel helemaal normaal is. Je geeft het zelf ook al aan. Ik ben niet aan het trollen, ook al denkt je internetliefje Supersoep er anders over, maar jij weet ook wel dat dit niet normaal is en dat Scanman een behoorlijk probleem heeft.
Ja hoor er worden elke dag honderden liedjes ingezongen met AutoTune en een vrouwelijk stemvervormer bestaat niet hoor, echt onmogelijk.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:03 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja, het is inderdaad makkelijk om een 100% vrouwelijke stemvervormer te kopen. Die waarschijnlijk niet eens bestaan.![]()
ik las pornquote:Op maandag 30 mei 2011 22:10 schreef formerjellybean het volgende:
pom pom per de pom tra la la tra laa la la
Gaan we schelden? Een beetje hypocriet dat jij en je legertje lopen te zeuren dat anderen trollen, maar wel zelf voortdurend lopen te schelden. De echte Scanman komt alweer in je boven.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je die vraag voor jezelf nog niet beantwoord hebt ben je gewoonweg een debiel en niets anders.![]()
Kijk anders even naar de registratiedatum van Scanman01. Ik ben van 1992. En ik ben zeker een meisje gezien alleen al het telefoongesprek met Richard en een timestamp foto die ik in mijn fobo heb gehad.
Als je het dan nog niet durft te geloven dan wil je blijkbaar dat ik hem ben. Maar als dat zo was dan had ik hier ook wel dergelijke posts gemaakt als hij (ik) tegen Danny en PVVers heb gedaan. Dan had ik ook niet zoveel moeite gedaan om deze account unbanned te houden omdat het onrechtvaardig voelde.
Ik vind het eigenlijk belachelijk dat ik me hier nog voor moet verdedigen om van zulke compleet idiote aannames.
Het is toch compleet logisch dat Scanman en ik hetzelfde IP gebruiken, hij is mijn vader, we wonen in hetzelfde huis en gebruiken hetzelfde netwerk. Raar he?
Je gaat autotune vergelijken met het horen van een pure vrouwelijke stem via de telefoon?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja hoor er worden elke dag honderden liedjes ingezongen met AutoTune en een vrouwelijk stemvervormer bestaat niet hoor, echt onmogelijk.
Ik kom uit Eindhoven, maar mij hoef je niet in te schakelen met dit gezeik.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:10 schreef moezeidekoe het volgende:
Bronnen zeggen mij ook dat ik mijn contacten in eindhoven moet inschakelen
Ja, dat is echt het meest logische scenario dat ik zou aanhangen.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja hoor er worden elke dag honderden liedjes ingezongen met AutoTune en een vrouwelijk stemvervormer bestaat niet hoor, echt onmogelijk.
Je bent wel naïef. Je hebt een telefoonnummer, wat cambeelden en foto's en bent er van overtuigd met een dame te maken te hebben. Get real.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:06 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik ben niet naief. Ik ben zo te zien 1 van de weinigen in dit topic met realiteitsbesef. Ik dacht dat jij dit ook nog had, maar zo te zien niet. Wel jammer hoor.
Je valt me vies tegen.
Je zegt dat een stemvervormer niet bestaat, met de huidige techniek lijkt me dat vrij sterk.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:11 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je gaat autotune vergelijken met het horen van een pure vrouwelijke stem via de telefoon?
Waarom is iedereen in dit topic ineens knettergek geworden? Serieuze vraag.
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
lets hope soquote:Op maandag 30 mei 2011 22:11 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
a dirty mind is a joy forever
Gelijk een goeie vraag/discussiepuntquote:Op maandag 30 mei 2011 22:11 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
a dirty mind is a joy forever
Ik heb zo'n gevoel dat ik onbewust iedere meid ga vergelijken met Gerrie.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:12 schreef Mpj het volgende:
[..]
![]()
Mijn ''eisen'' waren altijd dat mijn vriendin aan zo'n soort uiterlijk moest voldoen. En dan te bedenken dat ik nu een blonde vriendin heb.
Doet ze ook.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:12 schreef Mpj het volgende:
[..]
![]()
Mijn ''eisen'' waren altijd dat mijn vriendin aan zo'n soort uiterlijk moest voldoen. En dan te bedenken dat ik nu een blonde vriendin heb.
dat vraag je aan mensen die geen relatie kunnen krijgen hihiquote:Op maandag 30 mei 2011 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelijk een goeie vraag/discussiepunt
Hoe vinden jullie porno in een relatie?
Het feit dat ik het woord stemvervormer gebruik, laat weten dat ik besef heb van zo'n term, dat die er dus wel zijn.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Je zegt dat een stemvervormer niet bestaat, met de huidige techniek lijkt me dat vrij sterk.
he bah, niet mooiquote:
En dan nog, als je een stemvervormer aannemelijker vindt dan spoor je niet helemaal hoor...quote:Op maandag 30 mei 2011 22:13 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het feit dat ik het woord stemvervormer gebruik, laat weten dat ik besef heb van zo'n term, dat die er dus wel zijn.
Ik heb het over een 100% accurate vrouwelijke stemvervormer, zoals ik in die post aangaf. Vind die maar eens even voor me, goed genoeg om iemand te foolen in een lang gesprek over vanalles en nog wat.
Dit inderdaad. Ongelofelijk, maar ik had het wel moeten weten, iemand die nog met een idioot als Richard loopt te MSNen.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:13 schreef moneyfornothing het volgende:
Waar maak jij je eigenlijk druk om halcon?
Ik geloof straw gewoon, ik zou niet weten waarom iemand die graag trollt zo'n account zou willen onderhouden.
Jij weet ook wel dat cambeelden en stemmen best te truceren zijn. Mensen zijn het hypocriete gedoe van Scanman & co een beetje beu en ik moet heel eerlijk bekennen dat ik me daar wel iets bij voor kan stellen.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:11 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je gaat autotune vergelijken met het horen van een pure vrouwelijke stem via de telefoon?
Waarom is iedereen in dit topic ineens knettergek geworden? Serieuze vraag.
Dat maakt toch niet uit.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:13 schreef Waaghals het volgende:
[..]
dat vraag je aan mensen die geen relatie kunnen krijgen hihi
Moet kunnen vind ik; zeker wanneer je partner een lager libido heeft dan jij...quote:Op maandag 30 mei 2011 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb ik geen moeite mee, als een jongen die wil kijken kan dat gewoon en soms is het misschien leuk om mee te kijken en ideetjes op te doenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je had haar in the O.C. moeten zien.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:14 schreef Waaghals het volgende:
[..]
he bah, niet mooi
alhoewel de laatste afleveringen van House vond ik haar ook niet meer zo denderend
met die zwarte pony voor der ogen
nou goed ik heb wel eens porno gekeken met mijn ex, maar goed dat was meer per ongelukquote:Op maandag 30 mei 2011 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit.Je kan er toch een mening over hebben.
Heel die discussie is niet relevant omdat Scanman niet meer op FOK zit. Dat jij hier dus een troll gaat lopen bijvallen vind ik heel kwalijk. Nog meer omdat je zelf naief genoeg bent om te denken dat Strawberry dus maar een 40 jarige vent moet zijn.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij weet ook wel dat cambeelden en stemmen best te truceren zijn. Mensen zijn het hypocriete gedoe van Scanman & co een beetje beu en ik moet heel eerlijk bekennen dat ik me daar wel iets bij voor kan stellen.
100% accuraat? Je kan echt wel iemand voor de gek houden met allerlei software hoor.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:13 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het feit dat ik het woord stemvervormer gebruik, laat weten dat ik besef heb van zo'n term, dat die er dus wel zijn.
Ik heb het over een 100% accurate vrouwelijke stemvervormer, zoals ik in die post aangaf. Vind die maar eens even voor me, goed genoeg om iemand te foolen in een lang gesprek over vanalles en nog wat.
Rationeel valt er ook niets te zeggen voor het maken van honderden accounts om hier mensen te bedreigen, lastig te vallen, etc...quote:Op maandag 30 mei 2011 22:13 schreef moneyfornothing het volgende:
Waar maak jij je eigenlijk druk om halcon?
Ik geloof straw gewoon, ik zou niet weten waarom iemand die graag trollt zo'n account zou willen onderhouden.
ik vond het wel een goed puntquote:
Ik voel dat hier een leuk verhaal achter zit.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:15 schreef Waaghals het volgende:
[..]
nou goed ik heb wel eens porno gekeken met mijn ex, maar goed dat was meer per ongeluk
Ja prima joh. Ik heb zelf voice-software gebruikt. Als je dat niet merkt in een telefoongesprek dan ben je wel heel ver heen. Dat reken ik mezelf nog niet aan.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:15 schreef heloef het volgende:
[..]
100% accuraat? Je kan echt wel iemand voor de gek houden met allerlei software hoor.
Samen porno kijken heeft wel ietsquote:Op maandag 30 mei 2011 22:15 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Heb ik geen moeite mee, als een jongen die wil kijken kan dat gewoon en soms is het misschien leuk om mee te kijken en ideetjes op te doen
Zo lang ze het niet verbied is het geen probleemquote:Op maandag 30 mei 2011 22:15 schreef Waaghals het volgende:
[..]
nou goed ik heb wel eens porno gekeken met mijn ex, maar goed dat was meer per ongeluk
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, maar om er dan meteen vanuit te gaan dat het dan nu zo is vind ik maar vreemd.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Rationeel valt er ook niets te zeggen voor het maken van honderden accounts om hier mensen te bedreigen, lastig te vallen, etc...
Echt, bij acties van dit soort mensen kunnen normale mensen zich maar heel weinig voorstellen.
En hoe weet jij dat zo zeker? Jij hebt alle accounts weten te verifieren?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:15 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Heel die discussie is niet relevant omdat Scanman niet meer op FOK zit. Dat jij hier dus een troll gaat lopen bijvallen vind ik heel kwalijk. Nog meer omdat je zelf naief genoeg bent om te denken dat Strawberry dus maar een 40 jarige vent moet zijn.
Kom op. Ik zit al lang op het internet, ik weet veel van trucage, ik weet dus ook wanneer iets wél echt is. Mij hoef je niet naief te noemen, kerel. Echt niet.
Laat ik het zo zeggen: ik sluit het niet uit.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja, maar om er dan meteen vanuit te gaan dat het dan nu zo is vind ik maar vreemd.
Ze ging niet in op mijn punt, dus nee ik vind van niet.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:16 schreef Waaghals het volgende:
![]()
[..]
ik vond het wel een goed punt
al kan ik me dat niet meer herinneren door deze late reactie![]()
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:18 schreef formerjellybean het volgende:
lekker boeiuhh wie kloons zijn , gezever
Komende zaterdag.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:17 schreef Crutch het volgende:
Is de meet al geweest trouwens?
Wie waren er en hoe was het?
Dat klinkt al gematigder.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: ik sluit het niet uit.
Omdat ik het nog maar fout moet hebben in dit topic. Interesseert me geen zak wat die Scanman heeft gedaan als die nu niet meer op FOK zit. Heeft ook totaal geen relevantie hier en als Strawberry er niks mee te maken wil hebben, dan moet je dat ook maar respecteren. The sins of our fathers etc. Boeiend.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat zo zeker? Jij hebt alle accounts weten te verifieren?
Ik blijf er bij dat je wat naïef bent, ondanks dat je kennelijk al een tijdje op internet zit.
Underboob.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:19 schreef kipknots het volgende:
[..]
Komende zaterdag.
En wat betreft droomvrouwen:
Oeh ja!quote:Op maandag 30 mei 2011 22:19 schreef kipknots het volgende:
[..]
Komende zaterdag.
En wat betreft droomvrouwen:
Volgens mij heb ik op een van de vorige pages van deze discussie ook gezegd dat ik er benieuwd naar ben.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat klinkt al gematigder.
Maar goed, ik ga er absoluut niet van uit, als er nou enig overtuigend bewijs voor was misschien nog wel, maar dat zie ik ook nergens.
Déjà vu.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:21 schreef formerjellybean het volgende:
shit ik ben verslaafd aan het nummer Sandy , denk dat naar Grease kijken toch niet zo'n goed idee was
Scanman heeft honderden accounts, dus ik ben er niet zo zeker van dat hij niet meer op Fok zit. Ik vind het 'n beetje flauw van hem om het zo te spelen (als het zo is), maar aan de andere kant is het inherent aan 'n internetforum. Als hij toch niets beters te doen heeft...quote:Op maandag 30 mei 2011 22:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Omdat ik het nog maar fout moet hebben in dit topic. Interesseert me geen zak wat die Scanman heeft gedaan als die nu niet meer op FOK zit. Heeft ook totaal geen relevantie hier en als Strawberry er niks mee te maken wil hebben, dan moet je dat ook maar respecteren. The sins of our fathers etc. Boeiend.
Dan is je enige strohalm hier nog om een troll te steunen in haar hypothese dat Scanman en Straw dezelfde persoon zijn, wat ik hier nu tegenspreek, met enige autoriteit wel te verstaan.
Aan jou de keus of je een troll gelooft of mij. Verder ben ik er nu wel klaar mee.
Weet je hoe je ontmaskert wordt als je een webcam loopt te faken? Als mensen vragen: ''steek eens wat vingers in de lucht''.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:05 schreef moezeidekoe het volgende:
[..]
Je kan ook verschillende typetjes doen heh, doen die stemacteurs ook.
:eest je pa je posts puistbei? Puistbei wordt vast anaal vernedered door haar papa en is daarom zo onzeker
Het is veel voor de hand liggender dat ik ben wie ik zeg dat ik ben.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik op een van de vorige pages van deze discussie ook gezegd dat ik er benieuwd naar ben.
Overtuigend bewijs hoef ik verder niet te hebben. Het ligt er zo nu en dan heel dik op. Verder boeit het me geen hol. Het is maar 'n internetforum en hoef verder niet te weten welke fapperds er achter bepaalde accounts zitten.
Ik vind het een war worden als jij out-of-nowhere constant over Scanman gaat beginnen. Was een beetje vaag van jouw kant.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Scanman heeft honderden accounts, dus ik ben er niet zo zeker van dat hij niet meer op Fok zit. Ik vind het 'n beetje flauw van hem om het zo te spelen (als het zo is), maar aan de andere kant is het inherent aan 'n internetforum. Als hij toch niets beters te doen heeft...
Jij ziet dit echt als 'n soort van war. Get real, denk ik dan.
Er zullen vast wel meerdere mensen zijn die dat hebben gevraagd en dat dit is opgenomenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:24 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Weet je hoe je ontmaskert wordt als je een webcam loopt te faken? Als mensen vragen: ''steek eens wat vingers in de lucht''.
Lastig.
leuke film welquote:Op maandag 30 mei 2011 22:25 schreef formerjellybean het volgende:
Dat meisje uit 500 days of Summer vind ik ook heel mooi. Zoey Deschanel
Trillianquote:Op maandag 30 mei 2011 22:25 schreef formerjellybean het volgende:
Op precies het juiste moment? Of start je dan even snel een apart filmpje waar dat gebeurt?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:25 schreef moezeidekoe het volgende:
[..]
Er zullen vast wel meerdere mensen zijn die dat hebben gevraagd en dat dit is opgenomen
nah vind ik helemaal niks, maar die chick van the big bang theory is wel lekkerquote:Op maandag 30 mei 2011 22:26 schreef heloef het volgende:
Ik vind die Kaley Cuoco uit 8 simple rules altijd wel leuk.
Grapjasquote:Op maandag 30 mei 2011 22:27 schreef Waaghals het volgende:
[..]
nah vind ik helemaal niks, maar die chick van the big bang theory is wel lekker
Dat is een van mijn favoriete films. Roses are red, violets are blue fuck you bitchquote:
ik vond het wel grappig omdat die jongen, qua muzieksmaak en hoe hij daarmee om ging zoveel op mij leek vroegerquote:Op maandag 30 mei 2011 22:28 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is een van mijn favoriete films. Roses are red, violets are blue fuck you bitchLiefdesverdriet in die film was zo grappig
Had je die dan nog?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Mijn vertrouwen in de mensheid....wat doe je.
Ik heb het wel vaker over Scanman gehad in deze reeks hoor. Is echt niet iets wat sinds vandaag begonnen is.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:25 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik vind het een war worden als jij out-of-nowhere constant over Scanman gaat beginnen. Was een beetje vaag van jouw kant.
En daar kan ik dan weer niet zo goed tegen.
Inderdaad.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:27 schreef Mpj het volgende:
Als jij zelf weet dat jij het niet bent, wat probeer je je dan te bewijzen? Dat je er zo op ingaat en jezelf verdedigt zegt wel wat.
Volgens mij ben ik stiekem een beetje net zo vaag als Zoeyquote:Op maandag 30 mei 2011 22:29 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ik vond het wel grappig omdat die jongen, qua muzieksmaak en hoe hij daarmee om ging zoveel op mij leek vroeger
Het zegt dat ik me eraan irriteer dat mensen zulke dingen denken en dat het voor de zoveelste keer ten sprake komt in dit topic. Ik probeer het dan uit de wereld te helpen, maar tevergeefs blijkt wel weer.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:27 schreef Mpj het volgende:
Als jij zelf weet dat jij het niet bent, wat probeer je je dan te bewijzen? Dat je er zo op ingaat en jezelf verdedigt zegt wel wat. Beter gaan we on topic, niemand heeft mijn vraag over die soa beantwoord.
admins kunnen zien vanaf welk ip een user post.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:30 schreef minibeer het volgende:
Ik ga helemaal kapot hier! Goed topic. Maar even ter informatie: Hoe weten mensen dat het ip van Strawberry hetzelfde als die van Scanman is? (wat ben ik toch een faal-informatica-student)
En mag ik een linkje naar de walgelijke shit die Scanman gedaan heeft, wat Halcon ziet hem nogal als een soort van Voldemort ofzo
arent all women?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:30 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik stiekem een beetje net zo vaag als Zoey
Kan dat nog jongens?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:30 schreef Alicia1991 het volgende:
Kan ik hier vragen over versieren stellen?
Is wel te cloaken natuurlijk.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:30 schreef hasjman het volgende:
[..]
admins kunnen zien vanaf welk ip een user post.
Vraag dat maar per DM dan.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:30 schreef minibeer het volgende:
Ik ga helemaal kapot hier! Goed topic. Maar even ter informatie: Hoe weten mensen dat het ip van Strawberry hetzelfde als die van Scanman is? (wat ben ik toch een faal-informatica-student)
En mag ik een linkje naar de walgelijke shit die Scanman gedaan heeft, wat Halcon ziet hem nogal als een soort van Voldemort ofzo
Jazeker!quote:Op maandag 30 mei 2011 22:30 schreef Alicia1991 het volgende:
Het schijnt van wel.quote:
als ie maar niet over kerstballen begintquote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:30 schreef Alicia1991 het volgende:
Maar het lijkt me niet dat die admins dat aan iedereen gaan vertellen?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:30 schreef hasjman het volgende:
[..]
admins kunnen zien vanaf welk ip een user post.
Leuk topic inderdaad. Dat ze middels hetzelfde IP posten is eens bevestigd door Danny (hoezo Wet op de Privacy?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:30 schreef minibeer het volgende:
Ja dat kan, alleen of je antwoord krijgtquote:Op maandag 30 mei 2011 22:30 schreef Alicia1991 het volgende:
Jullie vroegen iets, toen antwoordde ik en vervolgens reageert niemand meer omdat iedereen bezig is met de Scanman kwestie.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het zegt dat ik me eraan irriteer dat mensen zulke dingen denken en dat het voor de zoveelste keer ten sprake komt in dit topic. Ik probeer het dan uit de wereld te helpen, maar tevergeefs blijkt wel weer.
Het zegt dus helemaal niks.![]()
Die vraag over daten van iemand met een SOA? Meerdere personen reageerden daarop, waaronder ik.
Volgens mij niet meer, vertel eens wat over je situatie?quote:
Er zijn zoveel mensen die geen reactie krijgen, ook als het het hier 'rustig' is. Misschien viel er gewoon niet zoveel op te zeggen.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:32 schreef Mpj het volgende:
[..]
Jullie vroegen iets, toen antwoordde ik en vervolgens reageert niemand meer omdat iedereen bezig is met de Scanman kwestie.
Omdat ze niet op jou reageren zeker.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:33 schreef formerjellybean het volgende:
Volgens mij kan ik gewoon maar beter wat typen , niemand leest het want ze neuzelen maar door over clonen
zeg het eens meidquote:Op maandag 30 mei 2011 22:33 schreef formerjellybean het volgende:
Volgens mij kan ik gewoon maar beter wat typen , niemand leest het want ze neuzelen maar door over clonen
okquote:Op maandag 30 mei 2011 22:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Er zijn zoveel mensen die geen reactie krijgen, ook als het het hier 'rustig' is. Misschien viel er gewoon niet zoveel op te zeggen.
Of een programma op Fok TV de internetversie van Peter R. De Vriesquote:Op maandag 30 mei 2011 22:35 schreef formerjellybean het volgende:
kap met neuzelen over clonen of maak een topic aan over het effect van clonen
Halloquote:
Of een film, the attack of the clonesquote:Op maandag 30 mei 2011 22:35 schreef formerjellybean het volgende:
kap met neuzelen over clonen of maak een topic aan over het effect van clonen
Ik denk dat die je leuk vond tot die je had, toen was de uitdaging weg.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:36 schreef Alicia1991 het volgende:
[..]
Hallowaai: ik vond iemand leuk die ik dus had ontmoet bij een disco dus ik had hem een kus beloofd(geen idee waarom?) ik daagte hem uit ofzo toen zei oke dan krijg je die
dus ja... hem die kus gegeven en toen gebeurde er meer. hij had me toen ontmaagt
maar toen vorige week woensdag was het 5 mei bevrijdings festival en toen zag ik hem dus weer even dus hij wist hoe blij ik was om hem te zien en het voelde gewoon zo goed zo egt weet je?
en toen ineens donderdag avond zei hij ik moet eerlijk zijn en het recht in je gezicht zeggen(VIA MSN)van ja ik wil nu even geen relatie maar later wel wand ik heb het druk met school familie enzo en toen ineens vrijdag lag het aan de afstand hij woont in almere stad en ik in buiten! (wow wat ver) dus toen dacht liefde kan je niet uitstellen dus toen zei ik je wilt tog geen vriendin zegt ie HEEEl miss als ze om de hoek woont ofzo!! dus ik dacht egt wtf?? en het ergste vind ik nog wel ik vroeg wrm zei je het bij die festival niet zegt ie: te weinig tijd! dus hij had het al in ze hoofd hij wist al dat hij dit ging zeggen woensdag en hij wist hoe blij ik was om hem te zien en tog doet ie dit!!! egt laf maar me vrienden denken dat hij me heeft gebruikt!?? denken jullie dat oook??
Wacht wat?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:36 schreef Alicia1991 het volgende:
[..]
Hallowaai: ik vond iemand leuk die ik dus had ontmoet bij een disco dus ik had hem een kus beloofd(geen idee waarom?) ik daagte hem uit ofzo toen zei oke dan krijg je die
dus ja... hem die kus gegeven en toen gebeurde er meer. hij had me toen ontmaagt
maar toen vorige week woensdag was het 5 mei bevrijdings festival en toen zag ik hem dus weer even dus hij wist hoe blij ik was om hem te zien en het voelde gewoon zo goed zo egt weet je?
en toen ineens donderdag avond zei hij ik moet eerlijk zijn en het recht in je gezicht zeggen(VIA MSN)van ja ik wil nu even geen relatie maar later wel wand ik heb het druk met school familie enzo en toen ineens vrijdag lag het aan de afstand hij woont in almere stad en ik in buiten! (wow wat ver) dus toen dacht liefde kan je niet uitstellen dus toen zei ik je wilt tog geen vriendin zegt ie HEEEl miss als ze om de hoek woont ofzo!! dus ik dacht egt wtf?? en het ergste vind ik nog wel ik vroeg wrm zei je het bij die festival niet zegt ie: te weinig tijd! dus hij had het al in ze hoofd hij wist al dat hij dit ging zeggen woensdag en hij wist hoe blij ik was om hem te zien en tog doet ie dit!!! egt laf maar me vrienden denken dat hij me heeft gebruikt!?? denken jullie dat oook??
Alweer of dezelfde date?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:37 schreef tijnbrein het volgende:
Oh trouwens die meet ik kom waarschijnlijk nietwaarschijnlijk een date
We moeten tot de treurige conclusie komen: je bent keihard gebruikt.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:36 schreef Alicia1991 het volgende:
[..]
nee het was ook een grapje. Maar aan de andere kant: dan zou je wat mildere topics uit kunnen zoeken, om je pa te verdedigen ofzo. Verder vind ik het hele drama wel leuk om te volgen, maar boeit het me weinig of jij nou scanman of haar dochter of weet ik veel wie bent (tenminste, niet zoveel dat ik erover ga speculeren enzo).quote:Op maandag 30 mei 2011 22:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, ik ga die posts niet opzoeken zodat jij kan achterhalen 'hoe ziek Scanman wel niet is'.
ha het topic is voor jou dus geslaagdquote:Op maandag 30 mei 2011 22:37 schreef tijnbrein het volgende:
Die film had ik laatst gezien.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:25 schreef formerjellybean het volgende:
Zo af en toe stuurd hij een sms of via hyves iets. soms wel lieve dingen, maar as ik dan reageer, dan hoor ik weer niks. ik wordt er gestoort van!quote:Op maandag 30 mei 2011 22:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wacht wat?
Dit gebeurde met 5 mei? Dus bijna een maand geleden toch, heb je verder nog wat gehoord van hem?
Haha, normaal mag het niet maar dat is een goede redenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:37 schreef tijnbrein het volgende:
Ik denk het wel. Misschien niet op dat moment met die intentie, maar NU is hij in ieder geval niet (meer) geïnteresseerd. Overigens heeft het weinig met versieren te maken. Dat heb je immers al gedaan (smooth trouwensquote:Op maandag 30 mei 2011 22:36 schreef Alicia1991 het volgende:
[..]
Oeh, met internet meisje? Wat gaan jullie doen?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:37 schreef tijnbrein het volgende:
Dan zou ik als ik jou was niks meer van hem verwachten en je pijlen op de volgende richten.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:39 schreef Alicia1991 het volgende:
[..]
Zo af en toe stuurd hij een sms of via hyves iets. soms wel lieve dingen, maar as ik dan reageer, dan hoor ik weer niks. ik wordt er gestoort van!
De illustere eerste date met miss potterquote:
Ik word gestoord van die domme grammaticale fouten die je telkens maakt. In plaats van te neuken zou je beter eens Nederlandse les volgen.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:39 schreef Alicia1991 het volgende:
[..]
Zo af en toe stuurd hij een sms of via hyves iets. soms wel lieve dingen, maar as ik dan reageer, dan hoor ik weer niks. ik wordt er gestoort van!
Jeej!quote:Op maandag 30 mei 2011 22:37 schreef tijnbrein het volgende:
Ah juist!quote:Op maandag 30 mei 2011 22:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De illustere eerste date met miss potter
Mijn tip aan jou hem negeren en op andere leuke jongens richtenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:39 schreef Alicia1991 het volgende:
[..]
Ik snap je tekst niet helemaal moet ik toegeven....quote:Op maandag 30 mei 2011 22:36 schreef Alicia1991 het volgende:
[..]
jah, maar krijg zo wel een naam he... hij is ook zo leukquote:Op maandag 30 mei 2011 22:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dan zou ik als ik jou was niks meer van hem verwachten en je pijlen op de volgende richten.
Gestoord is met een D schat.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:39 schreef Alicia1991 het volgende:
[..]
Ksst.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik word gestoord van die domme grammaticale fouten die je telkens maakt. In plaats van te neuken zou je beter eens Nederlandse les volgen.
Jaquote:Op maandag 30 mei 2011 22:39 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
ha het topic is voor jou dus geslaagd![]()
![]()
Ze weet haar werkrooster nog niet voor de komende week. Terrasje pakkenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oeh, met internet meisje? Wat gaan jullie doen?![]()
En het is dus nog niet zeker?
Als je net ontmaagd bent zal het met die naam wel meevallen.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:41 schreef Alicia1991 het volgende:
[..]
jah, maar krijg zo wel een naam he... hij is ook zo leuk
en als ik nu een bericht naar hem stuur dat het ok is af en toe voor de seks? zou hij dan willen?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Gestoord is met een D schat.
Nee even zonder dollen hij wil je echt niet. Anders wou hij wel vaak bij je zijn. Je hebt je benen voor hem open gedaan dat is wat hij wou en heeft gekregen. Nu ben je niks meer waard voor hem.
Zoek een jongen die je echt leuk vindt en ban deze gast zo snel mogelijk uit je leven.
Dat mag niet nu willen we ook weten hoe het verder gaatquote:Op maandag 30 mei 2011 22:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jadus binnenkort post ik ook hier niet meer
![]()
[..]
Ze weet haar werkrooster nog niet voor de komende week. Terrasje pakken
Als je het met de volgende rustiger aanpakt valt het vast wel mee qua naam, en dat hij zo leuk is maakt het niet makkelijker maar zodra je iemand anders vindt die leuk is ben je hem zo vergeten waarschijnlijk.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:41 schreef Alicia1991 het volgende:
[..]
Je kan adviesgever worden.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jadus binnenkort post ik ook hier niet meer
![]()
[..]
Ze weet haar werkrooster nog niet voor de komende week. Terrasje pakken
Heb je liever een naam van aanhankelijk meisje dat alles doet wat een kerel wil..?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:41 schreef Alicia1991 het volgende:
[..]
Je hebt een vent gehad dat maakt je geen slet. En je weet dat je gebruikt bent en toch vind je hem leuk? Huh?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:41 schreef Alicia1991 het volgende:
[..]
Niet doen.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:42 schreef Alicia1991 het volgende:
[..]
en als ik nu een bericht naar hem stuur dat het ok is af en toe voor de seks? zou hij dan willen?
Hahaha.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
Antwoord op Mpj over de SOA kwestie; ligt eraan welk SOA en ook op welk moment hij het vertelt.
HIV zou ik wel op afknappen denk ik. Geneesbare SOA's niet (dan wachten we gewoon ff). Al zou ik wel het naadje van de kous willen weten of hij rondslet of dat het een ongelukje was.
Inderdaad!quote:Op maandag 30 mei 2011 22:42 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat mag niet nu willen we ook weten hoe het verder gaat
Dat weet ik niet, misschien was de sex niet zo goed , en wil die daarom niet. Ik heb het ook weleens gehad dat ik een jongen heel leuk vond tot ik met hem naar bed ging en ik toch echt zoiets had van dit is het niet.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:42 schreef Alicia1991 het volgende:
[..]
en als ik nu een bericht naar hem stuur dat het ok is af en toe voor de seks? zou hij dan willen?
Ja natuurlijk maar niet omdat hij zo van je houdt nee omdat neuken lekker is en jij wil neuken.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:42 schreef Alicia1991 het volgende:
[..]
Als je hem echt leuk vindt zal dat niet werken. Je wil dan toch altijd meer.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:42 schreef Alicia1991 het volgende:
[..]
Ja, alleen geen bios maar terrasjequote:Op maandag 30 mei 2011 22:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jeej!Met dat meisje van Paiq?
[..]
Ah juist!Netjes
Je gaat dus naar de bios?
Tuurlijk blijf ik hier nog wel rondhangenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:42 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat mag niet nu willen we ook weten hoe het verder gaat
Ik gaf de voorzet zij kopte hem inquote:Op maandag 30 mei 2011 22:43 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je kan adviesgever worden.
Vroeg jij het of was zij het?
jah, is dat raar dan?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt een vent gehad dat maakt je geen slet. En je weet dat je gebruikt bent en toch vind je hem leuk? Huh?
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:44 schreef Mpj het volgende:
[..]
Hahaha.![]()
En ik zat 't topic door te lezen, ik vind je krullen wel mooi hoor. Vooral op je eerste foto vind ik je iets moois hebben. Mag ik dit wel zeggen?
???quote:Op maandag 30 mei 2011 22:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja natuurlijk maar niet omdat hij zo van je houdt nee omdat neuken lekker is en jij wil neuken.
Ja, gebruikt worden is iets dat je niet tof zou moeten vinden.quote:
Hoe dat zo?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, gebruikt worden is iets dat je niet tof zou moeten vinden.
Dat klinkt altijd zo semi-negatief. Iets moois.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:44 schreef Mpj het volgende:
[..]
Hahaha.![]()
En ik zat 't topic door te lezen, ik vind je krullen wel mooi hoor. Vooral op je eerste foto vind ik je iets moois hebben. Mag ik dit wel zeggen?
Ja omdat die vent je alleen als neukobject ziet. Als jij dat als een leuke vriend ziet....quote:
Hoe ging je datastructuren-tentamen eigenlijk?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:30 schreef minibeer het volgende:
(wat ben ik toch een faal-informatica-student)
Die zijn er niet, wegens ''spionnen'' en bepaalde mensen hier gaan me dan herkennen, wat ik niet wilquote:Op maandag 30 mei 2011 22:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]Je mag alles zeggen. Waar zijn jouw foto's dan?
Behalve als je Halcon wilt daten, die houdt wel van seksslavinnetjes.quote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:47 schreef Mpj het volgende:
[..]
Die zijn er niet, wegens ''spionnen'' en bepaalde mensen hier gaan me dan herkennen, wat ik niet wil
Ben je een kloon van lant?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:47 schreef Mpj het volgende:
[..]
Die zijn er niet, wegens ''spionnen'' en bepaalde mensen hier gaan me dan herkennen, wat ik niet wil
Oh nou ik hoor dat 100x liever dan "wauw wat ben je prachtig" of iets anders dat overduidelijk dik overdreven is.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat klinkt altijd zo semi-negatief. Iets moois.
Gadverdamme.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Behalve als je Halcon wilt daten, die houdt wel van seksslavinnetjes.
Ik zie het nut van een fobo niet dus ik maak er ook geen aan.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:48 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben niet bang voor spionnen dus mijn foto's zijn er wel. Trouwens familie van lant die is ook bang voor spionnen
Want ja, jij en prachtig, dat kan natuurlijk niet dat iemand die mening over je heeft?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh nou ik hoor dat 100x liever dan "wauw wat ben je prachtig" of iets anders dat overduidelijk dik overdreven is.
Probably, fuckbuddys kunnen mannen niet genoeg hebben (als ze vrijgezel zijn of hun partner het goedvindt)quote:Op maandag 30 mei 2011 22:42 schreef Alicia1991 het volgende:
[..]
Dat valt me van je tegen hoor.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gadverdamme.Nee, serieus. Ben helemaal niet zo kinky op dat gebied.
Dat dacht ik al wel. Jij loopt wel al na de 1e date met het zweepje te rammen en allerlei klemmen aan te schroeven?quote:
Nee, tenzij ik Photoshop ff loslaat.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Want ja, jij en prachtig, dat kan natuurlijk niet dat iemand die mening over je heeft?
Of als ze eikels zijn, wat deze vent dus is.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:49 schreef minibeer het volgende:
[..]
Probably, fuckbuddys kunnen mannen niet genoeg hebben (als ze vrijgezel zijn of hun partner het goedvindt)
Ha, leuk dat je het vraagt, beter dan verwacht want de vragen kwamen eigenlijk allemaal bijna direct uit de oefententamens.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Hoe ging je datastructuren-tentamen eigenlijk?
Nonsens.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, tenzij ik Photoshop ff loslaat.
Als ze op het terrastafeltje passen wel hoor. Rrrrawr.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat dacht ik al wel. Jij loopt wel al na de 1e date met het zweepje te rammen en allerlei klemmen aan te schroeven?
Zo fugly ben je ook weer niet.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja.quote:
Ik kan ook wel beschrijven wat ik precies mooi vind.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat klinkt altijd zo semi-negatief. Iets moois.
Is die 2e foto geshopped dan?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, maar "prachtig" is belachelijk overdreven. Doe maar normaal, dan doe je wel gek genoeg denk ik dan.quote:
Dat belooft wat voor de meet.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als ze op het terrastafeltje passen wel hoor. Rrrrawr.![]()
Ja hoor, we hebben een nieuwe Richardquote:Op maandag 30 mei 2011 22:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, maar "prachtig" is belachelijk overdreven. Doe maar normaal, dan doe je wel gek genoeg denk ik dan.
Mooi! Het is een van de nuttigste vakken die er is imho.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:50 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ha, leuk dat je het vraagt, beter dan verwacht want de vragen kwamen eigenlijk allemaal bijna direct uit de oefententamens.
Nee dat is nou een vrouw, die doen dat.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:54 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ja hoor, we hebben een nieuwe Richard
eindelijk
Er is vast wel een meisje dat een netwerkje met je wil bouwen, zodat je bij haar kunt inloggen en de nodige data kunt overpompen.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Mooi! Het is een van de nuttigste vakken die er is imho.
En tja, ben altijd even attentNu nog een meisje vinden die dat waardeert
Eerst een meisje uitzoeken waar je dat tegen doet dan.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Mooi! Het is een van de nuttigste vakken die er is imho.
En tja, ben altijd even attentNu nog een meisje vinden die dat waardeert
Als iemand dat toch denkt is het voor hem/haar toch ook zo?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, maar "prachtig" is belachelijk overdreven. Doe maar normaal, dan doe je wel gek genoeg denk ik dan.
*proestquote:Op maandag 30 mei 2011 22:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er is vast wel een meisje dat een netwerkje met je wil bouwen, zodat je bij haar kunt inloggen en de nodige data kunt overpompen.
Als ik je zou kennen en ik zou vinden dat je een fantastisch karakter hebt. Dan zou ik echt wel tegen jou kunnen zeggen dat je prachtig bent.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Is zie de gelijkenis niet met je fobo, maar die foto's zijn dan ook niet heel duidelijk.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:56 schreef formerjellybean het volgende:
Trouwens iemand vond me vrijdag op Ellen ten Damme lijkenIk denk alleen het kapsel
Tja, ze geven mij geen kans om lief tegen ze te zijnquote:Op maandag 30 mei 2011 22:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Eerst een meisje uitzoeken waar je dat tegen doet dan.
Dat heeft vrij weinig met datastructuren te maken. Flauwe grapquote:Op maandag 30 mei 2011 22:55 schreef Halcon het volgende:
Er is vast wel een meisje dat een netwerkje met je wil bouwen, zodat je bij haar kunt inloggen en de nodige data kunt overpompen.
Daar heb je gelijk in. Iets meer ingetoomd slijmerig.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh nou ik hoor dat 100x liever dan "wauw wat ben je prachtig" of iets anders dat overduidelijk dik overdreven is.
-edit- of zou 'ie de Nikon bedoelen
De jongere versie dan neem ik aan. uit one flew over the cuckoo's nest.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:58 schreef Waaghals het volgende:
mij vonden ze op jack nicholson lijken, die gast is in de 70
Daar zit een mooie openingszin inquote:Op maandag 30 mei 2011 22:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jack Nicholson is wel leukquote:Op maandag 30 mei 2011 22:58 schreef Waaghals het volgende:
mij vonden ze op jack nicholson lijken, die gast is in de 70
ja ik hoop niet dat ik er uit zie als 70quote:Op maandag 30 mei 2011 22:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De jongere versie dan neem ik aan. uit one flew over the cuckoo's nest.
Ze noemden mij vroeger soms Sean Kingston.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De jongere versie dan neem ik aan. uit one flew over the cuckoo's nest.
Seriously? Als jij een meid aanspreekt, ga je die dan echt op zo'n hoog voetstuk zetten?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als iemand dat toch denkt is het voor hem/haar toch ook zo?
Dan is het totaal anders. Dan heeft het betekenis.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik je zou kennen en ik zou vinden dat je een fantastisch karakter hebt. Dan zou ik echt wel tegen jou kunnen zeggen dat je prachtig bent.
Dit meen je nietquote:Op maandag 30 mei 2011 23:00 schreef Axel1988 het volgende:
Vanavond echt een superleuke speeddate gedaan op paiq; echt een goede klik en alles... kregen we elkaars foto's te zien, bleek het lant te zijn. Hoe klein kan de wereld zijn...
Ik zie de gelijkenis zelf ook niet hoor. Had meer zoiets van huhquote:Op maandag 30 mei 2011 22:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Is zie de gelijkenis niet met je fobo, maar die foto's zijn dan ook niet heel duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |