arent all women?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:30 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik stiekem een beetje net zo vaag als Zoey
Kan dat nog jongens?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:30 schreef Alicia1991 het volgende:
Kan ik hier vragen over versieren stellen?
Is wel te cloaken natuurlijk.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:30 schreef hasjman het volgende:
[..]
admins kunnen zien vanaf welk ip een user post.
Vraag dat maar per DM dan.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:30 schreef minibeer het volgende:
Ik ga helemaal kapot hier! Goed topic. Maar even ter informatie: Hoe weten mensen dat het ip van Strawberry hetzelfde als die van Scanman is? (wat ben ik toch een faal-informatica-student)
En mag ik een linkje naar de walgelijke shit die Scanman gedaan heeft, wat Halcon ziet hem nogal als een soort van Voldemort ofzo
Jazeker!quote:Op maandag 30 mei 2011 22:30 schreef Alicia1991 het volgende:
Het schijnt van wel.quote:
als ie maar niet over kerstballen begintquote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:30 schreef Alicia1991 het volgende:
Maar het lijkt me niet dat die admins dat aan iedereen gaan vertellen?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:30 schreef hasjman het volgende:
[..]
admins kunnen zien vanaf welk ip een user post.
Leuk topic inderdaad. Dat ze middels hetzelfde IP posten is eens bevestigd door Danny (hoezo Wet op de Privacy?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:30 schreef minibeer het volgende:
Ik ga helemaal kapot hier! Goed topic. Maar even ter informatie: Hoe weten mensen dat het ip van Strawberry hetzelfde als die van Scanman is? (wat ben ik toch een faal-informatica-student)
En mag ik een linkje naar de walgelijke shit die Scanman gedaan heeft, wat Halcon ziet hem nogal als een soort van Voldemort ofzo
Ja dat kan, alleen of je antwoord krijgtquote:Op maandag 30 mei 2011 22:30 schreef Alicia1991 het volgende:
Jullie vroegen iets, toen antwoordde ik en vervolgens reageert niemand meer omdat iedereen bezig is met de Scanman kwestie.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het zegt dat ik me eraan irriteer dat mensen zulke dingen denken en dat het voor de zoveelste keer ten sprake komt in dit topic. Ik probeer het dan uit de wereld te helpen, maar tevergeefs blijkt wel weer.
Het zegt dus helemaal niks.![]()
Die vraag over daten van iemand met een SOA? Meerdere personen reageerden daarop, waaronder ik.
Volgens mij niet meer, vertel eens wat over je situatie?quote:
Er zijn zoveel mensen die geen reactie krijgen, ook als het het hier 'rustig' is. Misschien viel er gewoon niet zoveel op te zeggen.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:32 schreef Mpj het volgende:
[..]
Jullie vroegen iets, toen antwoordde ik en vervolgens reageert niemand meer omdat iedereen bezig is met de Scanman kwestie.
Omdat ze niet op jou reageren zeker.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:33 schreef formerjellybean het volgende:
Volgens mij kan ik gewoon maar beter wat typen , niemand leest het want ze neuzelen maar door over clonen
zeg het eens meidquote:Op maandag 30 mei 2011 22:33 schreef formerjellybean het volgende:
Volgens mij kan ik gewoon maar beter wat typen , niemand leest het want ze neuzelen maar door over clonen
okquote:Op maandag 30 mei 2011 22:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Er zijn zoveel mensen die geen reactie krijgen, ook als het het hier 'rustig' is. Misschien viel er gewoon niet zoveel op te zeggen.
Of een programma op Fok TV de internetversie van Peter R. De Vriesquote:Op maandag 30 mei 2011 22:35 schreef formerjellybean het volgende:
kap met neuzelen over clonen of maak een topic aan over het effect van clonen
Halloquote:
Of een film, the attack of the clonesquote:Op maandag 30 mei 2011 22:35 schreef formerjellybean het volgende:
kap met neuzelen over clonen of maak een topic aan over het effect van clonen
Ik denk dat die je leuk vond tot die je had, toen was de uitdaging weg.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:36 schreef Alicia1991 het volgende:
[..]
Hallowaai: ik vond iemand leuk die ik dus had ontmoet bij een disco dus ik had hem een kus beloofd(geen idee waarom?) ik daagte hem uit ofzo toen zei oke dan krijg je die
dus ja... hem die kus gegeven en toen gebeurde er meer. hij had me toen ontmaagt
maar toen vorige week woensdag was het 5 mei bevrijdings festival en toen zag ik hem dus weer even dus hij wist hoe blij ik was om hem te zien en het voelde gewoon zo goed zo egt weet je?
en toen ineens donderdag avond zei hij ik moet eerlijk zijn en het recht in je gezicht zeggen(VIA MSN)van ja ik wil nu even geen relatie maar later wel wand ik heb het druk met school familie enzo en toen ineens vrijdag lag het aan de afstand hij woont in almere stad en ik in buiten! (wow wat ver) dus toen dacht liefde kan je niet uitstellen dus toen zei ik je wilt tog geen vriendin zegt ie HEEEl miss als ze om de hoek woont ofzo!! dus ik dacht egt wtf?? en het ergste vind ik nog wel ik vroeg wrm zei je het bij die festival niet zegt ie: te weinig tijd! dus hij had het al in ze hoofd hij wist al dat hij dit ging zeggen woensdag en hij wist hoe blij ik was om hem te zien en tog doet ie dit!!! egt laf maar me vrienden denken dat hij me heeft gebruikt!?? denken jullie dat oook??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |