Ja het is mogelijk.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het is dus mogelijk. Met klaarkomen in de mond ook. Of ben ik die lessen op school nou echt zo vergeten?
Ja Strawberry is moddervet ja, flikker een eind op joh.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:35 schreef moezeidekoe het volgende:
[..]
Niet alleen dat.
trouwens, als je foto's post, doe dan eens geen fatty angle.
ja maar ik vind dat te risicovol persoonlijk. en i kkan niet zo goed duits.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Loop dan hier niet langer te zaniken over het volblaffen van een hoertje zonder regenjasje.
Daar kun je je gang gaan.
Gastquote:Op maandag 30 mei 2011 21:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar ik vind dat te risicovol persoonlijk.
en me paspoort is verlopen, en in het buitenland moet je een geldige id-kaart of paspoort hebben.
allemaal problemen in mijn leven hor
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:40 schreef moezeidekoe het volgende:
Hé asociale tering nazi. Hoe gaat het met je, vuile hond? Ben je mij lekker aan het bannen de hele tijd? Gaat je alleen niet lukken, want ik kom altijd weer terug op dat strormfront forumpje van je. je kunt bannen zoveel je wilt idiote kankerlijer, maar mij van het forum weren gaat je nooit lukken. Mensen moeten gewaarschuwd worden voor wangedrochten als jij en je forum. En dat is precies wat ik ga doen. Veel plezier nog hé, kale nazi.
Bij jou nu pas?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
GastJe wilt een hoer zonder jasje neuken, maar vindt het nu opeens te risicovol. Wat wil je nu? Je gemekker begint een beetje vervelend te worden.
Dat is Scanman dus.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:40 schreef moezeidekoe het volgende:
Hé asociale tering nazi. Hoe gaat het met je, vuile hond? Ben je mij lekker aan het bannen de hele tijd? Gaat je alleen niet lukken, want ik kom altijd weer terug op dat strormfront forumpje van je. je kunt bannen zoveel je wilt idiote kankerlijer, maar mij van het forum weren gaat je nooit lukken. Mensen moeten gewaarschuwd worden voor wangedrochten als jij en je forum. En dat is precies wat ik ga doen. Veel plezier nog hé, kale nazi.
Zo schrijft strawberry als ze gefrustreerd is.
Ik ben helemaal niet meer iets te zwaar, ben al 5 kg afgevallen deze 3 weken;)
Wie ik?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:40 schreef moezeidekoe het volgende:
Zo schrijft strawberry als ze gefrustreerd is.
Good for you. Heb je je pilletje vandaag wel ingenomen dan? Of krijg je voor dit gedrag nog geen medicijnen?quote:Ik ben helemaal niet meer iets te zwaar, ben al 5 kg afgevallen deze 3 weken;)
Wanneer begin jij aan je puistenmedicatie?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wie ik?
[..]
Good for you. Heb je je pilletje vandaag wel ingenomen dan? Of krijg je voor dit gedrag nog geen medicijnen?
Omg, wát een problemen.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar ik vind dat te risicovol persoonlijk. en i kkan niet zo goed duits.
en me paspoort is verlopen, en in het buitenland moet je een geldige id-kaart of paspoort hebben.
allemaal problemen in mijn leven hor.
en nog wel veer meer dingen
al is het wel goedkoop.
Ken de postings van Scanman op dit forum wel. Dit is zijn schrijfstijl. Strawberry = Scanman dus?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:42 schreef moezeidekoe het volgende:
[..]
Ja dat heeft scanman geschreven, zoek het maar op op google.
als ik weer zonder condoom wil neuken, dan gaat me dat nu lukken.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
GastJe wilt een hoer zonder jasje neuken, maar vindt het nu opeens te risicovol. Wat wil je nu? Je gemekker begint een beetje vervelend te worden.
Gelukkig niet, volgens mij is het namelijk niet leuk om hoogbegaafd te zijn.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:42 schreef moezeidekoe het volgende:
Strawberry heeft duidelijk het iq van haar "vader".
quote:oja Straw volgende keer als je een kloontje aanmaakt, niet de zelfde eerste letter nemen he, valt wel op.
Gast, ik schat jou net iets hoger in dan zo'n opmerking.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ken de postings van Scanman op dit forum wel. Dit is zijn schrijfstijl. Strawberry = Scanman dus?
Te dom zou ik het niet noemen. Als ik strawberry tegenkom krijgt ze een paar flinke klappen voor d;r porem.;) Ik heb je foto sgatjuhhquote:Op maandag 30 mei 2011 21:42 schreef Supersoep het volgende:
Wel grappig altijd. Het_Noorderlicht is weer eens te dom om subtiel te trollen, dus ze is ontmaskerd, dus gaat nu zo hard mogelijk tekeer voordat ze weer een ban heeft.
Je pakt gewoon de auto, rijdt naar Moers, betaalt entree en je gaat daar de hele dag eten, zuipen en neuken. Afgaande op de website is dat 'n beetje de bedoeling. Veel eenvoudiger kan het allemaal niet en 8k gaat het je niet kosten.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
als ik weer zonder condoom wil neuken, dan gaat me dat nu lukken.
vorig jaar en de jaren ervoor lukte het me niet! nu wel. dus ik heb geen hulp meer nodig hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |