Dat ik het nog niet heb.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij hebt geen anale seks, dus wat wil dat over jou zeggen?
Wil je zo graag in haar broekje komen?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:32 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Als je nu nog durft te beweren dat je Noorderlicht niet bent dan spoor je niet. Trut.Topic report gemacht zodat jij weer lekker op kan tiefen met je getroll.
Ik hoef haar nu niet te verdedigen om in haar broekje te komen hoor, dus daar doe ik het niet voor.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:33 schreef moezeidekoe het volgende:
[..]
Wil je zo graag in haar broekje komen?
Moet je de voorwaarden daar eens voor lezen.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oraal kan mensen ook besmetten, dat doen homo's ook.
Jij zit al in haar broekje?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:34 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik hoef haar nu niet te verdedigen om in haar broekje te komen hoor, dus daar doe ik het niet voor.
white knight.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:34 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik hoef haar nu niet te verdedigen om in haar broekje te komen hoor, dus daar doe ik het niet voor.
Hoera Richard terug.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:32 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Als je nu nog durft te beweren dat je Noorderlicht niet bent dan spoor je niet. Trut.Topic report gemacht zodat jij weer lekker op kan tiefen met je getroll.
Jij post dit alleen omdat ik je een vervelend mens heb genoemd in een ander topic.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:34 schreef moezeidekoe het volgende:
schattig hoe iedereen meteen aannames maakt. Blijkbaar heeft strawberry meer vijanden, moet ze maar geen grote bek hebben.
omdat ik altijd bang ben voor ziektes enzo. en ik heb het heus allemaal wel uitgezochtquote:Op maandag 30 mei 2011 21:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Herpiesvirus? Is dat een nieuwe soa? En hoe weet jij dat allemaal zo goed?
Niet alleen dat.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij post dit alleen omdat ik je een vervelend mens heb genoemd in een ander topic.
Koortslipquote:Op maandag 30 mei 2011 21:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Herpiesvirus? Is dat een nieuwe soa? En hoe weet jij dat allemaal zo goed?
Been there, done that.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:35 schreef moezeidekoe het volgende:
[..]
Niet alleen dat.
trouwens, als je foto's post, doe dan eens geen fatty angle.
Gefrustreerde lelijkerd. Wie gaat er nu maandenlang trollaccounts aanmaken met enorm veel moeite om na een tijdje wat gefrustreerde, jaloerse opmerkingen te kunnen maken naar bepaalde personen.quote:
Het is dus mogelijk. Met klaarkomen in de mond ook. Of ben ik die lessen op school nou echt zo vergeten?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Moet je de voorwaarden daar eens voor lezen.![]()
Iets met menstruatie, wondjes in de mond of elders etc etc.
Ik doelde op de SOA van Strawberry. Hoe weet jij dat allemaal zo goed?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
omdat ik altijd bang ben voor ziektes enzo. en ik heb het heus allemaal wel uitgezocht
jammer dat niemand seks met me wilde, en nog steeds wil, alleen nog maar seks zonder condoom met hoeren gehad.
Laat je porem dan eens zien op die meet in plaats van de hele dag te posten op dit forum, zielig wijf.quote:
Dat bewijst niet dat je als vrouw evenveel risico loopt, maar wel dat je een risico loopt.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:14 schreef formerjellybean het volgende:
Trouwens in America loopt een aantal rechtzaken door een man die willens en wetens zonder condoom heeft gesexed tijdens hun huwelijk terwijl die dus hiv had en de vrouwen het dus ook door hem kregen.
Dus als vrouw loop je evenveel risico als een man.
ja ken ik. die clubquote:Op maandag 30 mei 2011 21:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik doelde op de SOA van Strawberry. Hoe weet jij dat allemaal zo goed?
Overigens: http://club-laluna-moers.(...)egory&id=1&Itemid=56
Loop dan hier niet langer te zaniken over het volblaffen van een hoertje zonder regenjasje.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja ken ik. die club
niet dat ik er ooit geweest ben ,maar ik ken het adres
"alles ohne"
Ik was de laatste tijd alles behalve actief, fyi. Het enige wat er uit jouw toetsenbord komt is een en al hatelijkheid. Hoe gaat het met de extra kilo's dankzij je medicijnen? Iemand proberen te dissen als het op gewicht aankomt terwijl jij zelf de gene bent die nu niet meer zo strak in haar vel zit is nogal debiel.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:36 schreef moezeidekoe het volgende:
[..]
Laat je porem dan eens zien op die meet in plaats van de hele dag te posten op dit forum, zielig wijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |