smakelijkquote:Op maandag 30 mei 2011 20:53 schreef formerjellybean het volgende:
Zo ik spookte rond maar was ondertussen aan het wokken en ga nu pas avondeten
Smakelijk; Let op is heet!quote:Op maandag 30 mei 2011 20:53 schreef formerjellybean het volgende:
Zo ik spookte rond maar was ondertussen aan het wokken en ga nu pas avondeten
precies wat ik al zei dus. aardbei met haar onzin ook :Squote:Hiv is overdraagbaar via onbeschermd anaal of vaginaal seksueel contact met een drager van het virus (zie tabel 1). De kans op overdracht per seksueel contact met een geïnfecteerd persoon is gemiddeld betrekkelijk klein: 0,1-1,0% per onbeschermd seksueel contact. De kans is groter bij anaal geslachtsverkeer dan bij vaginaal geslachtsverkeer. Ook is de kans op overdracht groter bij receptieve anale seks dan bij insertieve anale seks. Verder is de kans groter voor transmissie van man op vrouw dan van vrouw op man (Holmberg et al., 1989
Man geneest als eerste ter wereld van hivquote:Op maandag 30 mei 2011 20:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
echt aardbei? wat lul je nou allemaal?
wat dan? waar dan? iets met stamcellen ofzo?
er zijn weleens vaker "doorbraken" die dan niet helemaal blijken te kloppen
ook kan met de huidige hiv-remmers het hiv zo laag gekregen worden, dat het niet meer detecteerbaar is. maar als je dan stopt met hivremmers komt de hiv terug
soms verwarren mensen dat ook weleens met "genezen".
Als het gaat om seksueel contact, naalden daargelaten, komt het wel meer voor in de homo scene, dat ga je toch niet ontkennen?quote:Op maandag 30 mei 2011 20:46 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ja duh maar daar doel ik niet op
aids is net zo goed overdraagbaar via vaginaal contact.
en die mythe dat het een homoziekte is![]()
90% van de hiv infecties zijn door bloedtransfusies, of junkies met vuile naalden etc.
En de kans op de ergste SOA moet je ook zo klein mogelijk houdenquote:Op maandag 30 mei 2011 20:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Man geneest als eerste ter wereld van hiv
In ieder geval reden tot goeie hoop of niet?
En die discussie over hoe je besmet kan worden met HIV kan beter niet hier, maar met normaal seksueel contact is de kans wel een stuk kleiner dan door anale seks. Er zijn verhalen van vrouwen die jarenlang geneukt zijn door hun man met HIV en daar hebben ze niets aan over gehouden toen ze erachter kwamen.
Maar er zijn ook mensen die denken dat je het kan krijgen door te tongen dus verdeeldheid zal er altijd zijn. Better be safe than sorry.
Dat kan waarschijnlijk ook... al is de kans gewoon onrealistisch klein. Waarschijnlijk kun je het ook oplopen in een zwembad wanneer iemand zich aan een richeltje heeft gesneden en jij met je voet net in een klein plekje bloed trapt op een plek waar je zelf ook een wondje hebt... het kan allemaal; het gebeurt alleen niet vaak.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Man geneest als eerste ter wereld van hiv
In ieder geval reden tot goeie hoop of niet?
En die discussie over hoe je besmet kan worden met HIV kan beter niet hier, maar met normaal seksueel contact is de kans wel een stuk kleiner dan door anale seks. Er zijn verhalen van vrouwen die jarenlang geneukt zijn door hun man met HIV en daar hebben ze niets aan over gehouden toen ze erachter kwamen.
Maar er zijn ook mensen die denken dat je het kan krijgen door te tongen dus verdeeldheid zal er altijd zijn. Better be safe than sorry.
Om heel eerlijk te zijn zou ik in een relatie liever zonder doen. One-night stands en dergelijke moge duidelijk zijn, zal altijd met condoom zijn.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:59 schreef formerjellybean het volgende:
Of je nou minder kans op Aids heb of niet, ik neuk toch echt liever met een condoom
Mmm, als het met je partner is kan het toch wel eens zonder?quote:Op maandag 30 mei 2011 20:59 schreef formerjellybean het volgende:
Of je nou minder kans op Aids heb of niet, ik neuk toch echt liever met een condoom
Pas na testen en als ze clean zijnquote:Op maandag 30 mei 2011 21:01 schreef minibeer het volgende:
[..]
Mmm, als het met je partner is kan het toch wel eens zonder?
In een relatie is het voor mij juist een uitzondering als het met gebeurt.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:01 schreef minibeer het volgende:
[..]
Mmm, als het met je partner is kan het toch wel eens zonder?
ja, dat wel jaquote:
voor vrouwen maakt het qua beleving van de sex ook minder uit dan voor mannen, dacht ikquote:Op maandag 30 mei 2011 21:02 schreef formerjellybean het volgende:
Nee, voor mij dan ook . Ik doe het liever veilig dan dat ik er later spijt van heb.
Ipv zulke situaties lijkt mij het wel afdoende om te stellen dat HIV zich verspreid door contact met bloed.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:58 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dat kan waarschijnlijk ook... al is de kans gewoon onrealistisch klein. Waarschijnlijk kun je het ook oplopen in een zwembad wanneer iemand zich aan een richeltje heeft gesneden en jij met je voet net in een klein plekje bloed trapt op een plek waar je zelf ook een wondje hebt... het kan allemaal; het gebeurt alleen niet vaak.
ik doe het ook altijd veilig, helemaal niet namelijkquote:Op maandag 30 mei 2011 21:02 schreef formerjellybean het volgende:
Nee, voor mij dan ook . Ik doe het liever veilig dan dat ik er later spijt van heb.
Probeer dit maar eens te onderbouwen danquote:Op maandag 30 mei 2011 20:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als het gaat om seksueel contact, naalden daargelaten, komt het wel meer voor in de homo scene, dat ga je toch niet ontkennen?
same herequote:Op maandag 30 mei 2011 21:04 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ik doe het ook altijd veilig, helemaal niet namelijk
En in relaties dan? Dan doen mensen het sneller onveilig hoewel de andere persoon altijd vreemd kan gaan en dan iets op kan lopen. Maar daar ga je niet van uit.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:02 schreef formerjellybean het volgende:
Ik zonder. Dat Is beter.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:59 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ga het voor mezelf nu wel even nazoeken omdat je het zo stellig beweert, maar deze reeks is niet de juiste plek voor deze discussie.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:04 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Probeer dit maar eens te onderbouwen dan
Maar dan moet je niet janken als je wat oploopt he.quote:
Ook dan , en niet alleen qua vreemdgaan, maar je weet natuurlijk ook niet waar die hem voor mij heeft ingehangen. Dus gewoon de rubber om.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En in relaties dan? Dan doen mensen het sneller onveilig hoewel de andere persoon altijd vreemd kan gaan en dan iets op kan lopen. Maar daar ga je niet van uit.
Yup. Testje is zo gedaan en dan hoeft het niet meer he, dat condoom.quote:
http://nieuwsuur.nl/onder(...)tijgt-explosief.htmlquote:Op maandag 30 mei 2011 21:04 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Probeer dit maar eens te onderbouwen dan
die zelftesten(die aarbei hier zo zit aan te raden) zijn onbetrouwbaar. volgensmij staat dat in de kleine lettertjes in de bijsluiter er ook bij.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Yup. Testje is zo gedaan en dan hoeft het niet meer he, dat condoom.
Alleen al omdat testje te ontlopen zou ik een condoom gebruiken.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Yup. Testje is zo gedaan en dan hoeft het niet meer he, dat condoom.
Alleen een imbeciel doet een soa zelftest.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
die zelftesten(die aarbei hier zo zit aan te raden) zijn onbetrouwbaar. volgensmij staat in de kleine lettertjes van de bijsluiter ook.
Daarom moet je ook gewoon naar je huisarts gaan als je je wil laten testen.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
die zelftesten(die aarbei hier zo zit aan te raden) zijn onbetrouwbaar. volgensmij staat in de kleine lettertjes van de bijsluiter ook.
Er zijn mensen die dan zeggen dat homo's eerder zich laten testen da hetero's.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
http://nieuwsuur.nl/onder(...)tijgt-explosief.html
http://www.depers.nl/binn(...)-vaker-onveilig.html
http://holebi.info/phpnews/kortnews.php?action=fullnews&id=4740
http://www.vandaag.be/bin(...)ingen-bij-homos.html
http://www.startpuntmedis(...)bewust-onveilig.aspx
Of de GGD.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom moet je ook gewoon naar je huisarts gaan als je je wil laten testen.
ja precies. aardbei zit hier zelftesten aan te raden.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:12 schreef moezeidekoe het volgende:
[..]
Alleen een imbeciel doet een soa zelftest.
Nou sorry hoor, ff googlen een onderbouwing noemen?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eerste hit met google: http://www.cbsnews.com/8301-504763_162-20061029-10391704.html
Sowieso is zoiets algemeen bekend.
Beweer jij dat hetero's door seksueel contact het sneller krijgen?
Aardbei is een dom maagdelijk pubertje dat niet eens weet hoe seks voeltquote:Op maandag 30 mei 2011 21:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja precies. aardbei zit hier zelftesten aan te raden.
en dat je als vrouw bijna geen aids kan krijgen, itt de man
niet naar aardbei luisteren dus is mijn advies
Zie mijn editquote:Op maandag 30 mei 2011 21:13 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, ff googlen een onderbouwing noemen?
En het is geen kwestie van wie het sneller krijgt, of denk jij soms dat anaal contact tussen heteros niet bestaat,?
Het feit dat jij van een ziekte waar maar 10 % van de gevallen een sexuele oorzaak heeft een homoziekte maakt stuit me tegen te borst.
Anaal contact tussen hetero's is net zoveel risico als anaal contact tussen homo's. Dus vrouwen kunnen het krijgen via anaal en vaginaal contact. Al is vaginaal contact maar een heel klein percentage.
Flikker nou eens op met je duidelijke relaccounts, Noorderlicht. Het is wel leuk geweest zo.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:14 schreef moezeidekoe het volgende:
[..]
Aardbei is een dom maagdelijk pubertje dat niet eens weet hoe seks voelt
Dat is natuurlijk ook gewoon poging tot doodslag / moord...quote:Op maandag 30 mei 2011 21:14 schreef formerjellybean het volgende:
Trouwens in America loopt een aantal rechtzaken door een man die willens en wetens zonder condoom heeft gesexed tijdens hun huwelijk terwijl die dus hiv had en de vrouwen het dus ook door hem kregen.
Dus als vrouw loop je evenveel risico als een man.
Seks oplopen?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:15 schreef moezeidekoe het volgende:
Als vrouw kan je net zo makkelijk seks oplopen als man, ligt er maar net aan met wat voor types je seks hebt. vrouw kan misschien zelfs sneller aids oplopen omdat de vagina een groter oppervlak heeft dan de penis
Doe maar eens een IPcheckquote:Op maandag 30 mei 2011 21:15 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Flikker nou eens op met je duidelijke relaccounts, Noorderlicht. Het is wel leuk geweest zo.
Zoiets is pas toch ook in Groningen gebeurd?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:14 schreef formerjellybean het volgende:
Trouwens in America loopt een aantal rechtzaken door een man die willens en wetens zonder condoom heeft gesexed tijdens hun huwelijk terwijl die dus hiv had en de vrouwen het dus ook door hem kregen.
Dat is natuurlijk bullshit. Bij een foute bloedtransfusie hebben mannen en vrouwen evenveel kans om HIV te krijgen.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja precies. aardbei zit hier zelftesten aan te raden.
en dat je als vrouw bijna geen aids kan krijgen, itt de man
niet naar aardbei luisteren dus is mijn advies
Dat is dus ook de aanklacht tegen degene .quote:Op maandag 30 mei 2011 21:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook gewoon poging tot doodslag / moord...
Dat was toch zo'n homo(ja daar heb je ze weer)-feestje?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:16 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Zoiets is pas toch ook in Groningen gebeurd?
Er waren toch ook stel Duitsers die hun besmette bloed bij mensen gingen inspuiten in Thailand of zoiets? Ik weet niet precies of het Duitsers waren of zo maar het was best wel ziek.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:14 schreef formerjellybean het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |