De basis van flirten is voor iedereen toch het zelfde?quote:Op maandag 30 mei 2011 18:18 schreef Frith het volgende:
[..]
Een terecht bezwaar.
Al is de beginsituatie voor mannen en vrouwen wel essentieel verschillend wat het flirten en relaties beginnen betreft. Laat staan sex en de gevolgen.![]()
(maar dit kun je los zien van het bezwaar hier)
Grappig. En nu optokken.quote:
Misschien heb je wel gelijk, maar wat een beetje irritant is, is dat je alleen maar negatief doet. Mensen hebben geprobeerd je te helpen, maar je wuift alles weg, zit alleen maar te zeuren dat je geen vriendin/seks zonder condoom kan krijgen en weet ik niet wat allemaal. Dat zelfmedelijden helpt niet en doet alleen maar kwaad. Een beetje klagen lucht op maar wat jij doet gaat iets te ver, je praat jezelf alleen maar de put in, en het is gewoon vervelend om te lezen dat je dat doet.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja omdat het voor jongens dus 100malen minder gebeurd dan bij meisjes.
[..]
nee, want ik heb dus een punt. dat ik een meisje die me niet leuk lijkt er niet volgens jullie boekjesregels achteraan ga, dat WIL ik gewoon.
ik heb eisen
lanterfanteraar deed dat ook niet bij de metrobreezahs. en strawberry deed dat ook niet bij de stoelenjongen bij de macdonalds, en de jongen die achter haar stond in de rij toen zij de vetwaardes van ijs stond in te schatten
Hij wil die spange chick ook batsen.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:28 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Je hebt al "gebatst"; wat is je versierprobleem dan?
truequote:Op maandag 30 mei 2011 18:31 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Klinkt als een luxeprobleem; niet een versierprobleem.
Gelukkig zijn er nog vrouwen die voor dat soort mannen vallen. Overigens voel ik mij dat dus niet een trieste nerd.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:38 schreef Supersoep het volgende:
Nu gaat hij ons trieste nerds noemen en dan vertrekt hij weer.
Ik ben een blije nerdquote:Op maandag 30 mei 2011 18:41 schreef tijnbrein het volgende:
Gelukkig zijn er nog vrouwen die voor dat soort mannen vallen. Overigens voel ik mij dat dus niet een trieste nerd.
Ik ben blij voor jequote:
Als een meid mij zou vertellen dat ze zonder condoom wil neuken, dan weet ik zeker dat ik het niet zonder condoom met haar zou doen.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:01 schreef formerjellybean het volgende:
Dude ik denk dat er weinig meiden zonder condoom willen neuken, we leven wel in het aidstijdperk hoor.
hij wil meer batsen met een ander dus eigenlijk wil die hossel tipsquote:Op maandag 30 mei 2011 18:28 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Je hebt al "gebatst"; wat is je versierprobleem dan?
ja inderdaad misschien.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:01 schreef formerjellybean het volgende:
Dude ik denk dat er weinig meiden zonder condoom willen neuken, we leven wel in het aidstijdperk hoor.
iig niet zeggen met wie je allemaal gebatst hebtquote:Op maandag 30 mei 2011 19:07 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
hij wil meer batsen met een ander dus eigenlijk wil die hossel tips
ja, maar dat is de goede taktiek hier volgens velen, omdat het is pakken wat je pakken kan.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:13 schreef formerjellybean het volgende:
Is trouwens een redelijke kansloze situatie om eerst met haar vriendin te gaan en dan er achter komen dat je haar vriendin leuker vind, want die vriendin gaat haar vriendin eens heel haarfijn vertellen dat je haar hebt proberen te versieren en heb je binnenkort niets meer te neuken![]()
Dat hoeft nog niets te betekenen. Dus niet te veel van verwachtenquote:Op maandag 30 mei 2011 19:14 schreef BrammetjeBraam het volgende:
Even een nieuwsflash en misschien is het hoopgevend voor sommigen.
Het meisje wat me als een goede vriend/grote broer zag ziet nu meer in me.
Ze ziet je als een zusquote:Op maandag 30 mei 2011 19:14 schreef BrammetjeBraam het volgende:
Even een nieuwsflash en misschien is het hoopgevend voor sommigen.
Het meisje wat me als een goede vriend/grote broer zag ziet nu meer in me.
Ik wilde daar even op reagerenquote:Op maandag 30 mei 2011 17:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh want jij gaat er van uit dat mijn haar geen moeite kost of wat? Of dat ik geen moeite heb gedaan om te leren mezelf een beetje leuk/interessant te presenteren, zowel IRL als in tekst hier op Fok (bijvoorbeeld)?
Dan heb ik nieuws voor je, daar was 2,5 jaar intensieve therapie voor nodig. Okay?
Zeg nog één keer tegen me dat ik niet weet waar het over gaat en ik kom serieus aan je deur om je even wat verstand in te kloppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |