^^quote:Op maandag 30 mei 2011 20:01 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Precies; ondanks dat mijn foto's met een 9 en een 8,5 worden beoordeeld; maak ik ook nog wel eens mee dat ze me op de foto wegdrukken. Niet iedereen valt voor hetzelfde uiterlijk.
Ik kan alleen dromen over zulke beoordelingen. Als het niet uiterlijk is dan is het wel iets anders. Ach in de kroeg gebeurd precies hetzelfdequote:Op maandag 30 mei 2011 20:01 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Precies; ondanks dat mijn foto's met een 9 en een 8,5 worden beoordeeld; maak ik ook nog wel eens mee dat ze me op de foto wegdrukken. Niet iedereen valt voor hetzelfde uiterlijk.
zelfs al in één huis woont.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klinkt goed, voordeel is dat je elkaar al kent.
Joh; in de kroeg zien ze me ook niet staan. Ik kan blijkbaar wel een leuke foto van mijn hoofd maken, maar aantrekkelijk ben ik niet.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kan alleen dromen over zulke beoordelingen. Als het niet uiterlijk is dan is het wel iets anders. Ach in de kroeg gebeurd precies hetzelfde
Huisgenoot dat is wel een risico.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:04 schreef BrammetjeBraam het volgende:
[..]
zelfs al in één huis woont.![]()
maar dat kan ook een nadeel zijn.
daarom rustig aan, dat snap ze zelf ook gelukkig.
Uitstraling heeft niet met uiterlijk te maken. Verdomde onzekerheid.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:04 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Joh; in de kroeg zien ze me ook niet staan. Ik kan blijkbaar wel een leuke foto van mijn hoofd maken, maar aantrekkelijk ben ik niet.
Vanwege je nickname in combinatie met je enthousiasme voor dit topic dacht ik dat je een misschien een pua-fan zou zijn; maar dat is dus niet aan de ordequote:
Pff dat scheelt niet nog een erbij.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:10 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Vanwege je nickname in combinatie met je enthousiasme voor dit topic dacht ik dat je een misschien een pua-fan zou zijn; maar dat is dus niet aan de orde.
Welkom!
Ik zag herkenbare dingen van mij vroeger. Vroeger keek ik altijd ongeïnteresseerd naar de grondquote:Op maandag 30 mei 2011 20:10 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Vanwege je nickname in combinatie met je enthousiasme voor dit topic dacht ik dat je een misschien een pua-fan zou zijn; maar dat is dus niet aan de orde.
Welkom!
Jij ook niet, want als je aandacht krijgt doe je er niets mee. Mar dat gaat er nog niet in bij jouquote:Op maandag 30 mei 2011 17:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
waar kan je leuke middagen hebben dan?
[..]
en wat betreft geen recht van spreken hebben. ik heb wel recht van spreken wat dat onderwerp betreft.
vrouwen hebben geen recht van spreken.
nee helaasquote:Op maandag 30 mei 2011 20:17 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
kon je niet eens in billen knijpen ???
Ik heb me laten vertellen dat het geen sjans was en ik ging niet twijfelen aan mijn dieet hoor.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nou oke, ander voorbeeld dan.
dat strawberry vertelde dat ze sjans had van degeen achter haar in de mcdonalds rij omdat ze roomijs wilde gaan wegvreten ofzoiets, en toen toch begon te twijfelen over een mager dieet.
en toen diezelfde dag had ze ook nog 2 andere dingen.
quote:Op maandag 30 mei 2011 17:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh want jij gaat er van uit dat mijn haar geen moeite kost of wat? Of dat ik geen moeite heb gedaan om te leren mezelf een beetje leuk/interessant te presenteren, zowel IRL als in tekst hier op Fok (bijvoorbeeld)?
Dan heb ik nieuws voor je, daar was 2,5 jaar intensieve therapie voor nodig. Okay?
Zeg nog één keer tegen me dat ik niet weet waar het over gaat en ik kom serieus aan je deur om je even wat verstand in te kloppen.
Zelfsabotage. |o lang hij zichzelf vertelt dat het toch nergens toe leidt, hoeft hij weer geen moeite te doen en vermijdt hij het liever. Alles om maar in zijn veilige wereldje te blijven, al is dat wereldje nog zo verrot.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:37 schreef Catbert het volgende:
En? Dan kun je toch gewoon vrienden zijn? Wie weet heeft ze leuke vriendinnen.
Vind het wel bizar dat je ook nog kieskeurig gaat lopen wezen.
Ik meestal ook niet. Gewoon even een nietsdoen momentje.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:56 schreef Catbert het volgende:
Ik moet zeggen dat ik in de trein meestal weinig zin heb met iemand te praten hoor, zo'n autist ben ik dan ook wel weer
maar uiteindelijk wel! als het vaker gebeurd, en als ze het goed doen.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat het geen sjans was en ik ging niet twijfelen aan mijn dieet hoor.
Stel jij zou complimentjes krijgen, wat doet dat? Niets. Want je durft er niets mee te doen.
Als vrouw krijg je bij normale seks met een man heel moeilijk aids gelukkig.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:01 schreef formerjellybean het volgende:
Dude ik denk dat er weinig meiden zonder condoom willen neuken, we leven wel in het aidstijdperk hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik las dat er de laatste 30 jaar maar een paar duizend mensen in NL aan aids zijn overleden. Bizar.
Fffffffff....quote:Op maandag 30 mei 2011 20:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
dat is hartstikke eng, allemaal bloed enzo.
quote:Op maandag 30 mei 2011 20:31 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Fffffffff....
ZE GAAT JOU TOCH NIET MET JE GEZICHT IN HET BLOED DUWEN?
Serieus, al schept iemand stront, jij hoeft toch niet mee te wandelen met haar in het ziekenhuis, of wel dan?
ja maar het betekent wel dat ze dat soort enge dingen in haar hoofd heeft zittenquote:Op maandag 30 mei 2011 20:31 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Fffffffff....
ZE GAAT JOU TOCH NIET MET JE GEZICHT IN HET BLOED DUWEN?
Serieus, al schept iemand stront, jij hoeft toch niet mee te wandelen met haar in het ziekenhuis, of wel dan?
Ja verzin nog meer excuusjes joh. Jij hebt het in je kop zitten om hoeren te gaan neuken zonder condoom. Vraag mensen eens wat enger is. Viezerik.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar het betekent wel dat ze dat soort enge dingen in haar hoofd heeft zitten
dat is eng
Je kan hier ook SOA testjes halen geloof ik:quote:Op maandag 30 mei 2011 19:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja inderdaad misschien.
maar ik heb sinds juli vorig jaar geen seks. en ik heb geen klachten.
en ik heb me kort geleden (dus na RUIME incubatietijd) me laten testen op chlamidia en hiv.
en voor de rest lukte dingen me niet om dat aan te vragen, ik vind het altijd heel ongemakkelijk bij artsen enzo. hij vond andere dingen niet nodig als ik geen klachten had (dus herpesVIRUS(koortslip bijv), en hpv enzo, dat weet ik allemaal niet zeker, maar als dan maakt het toch niet uit ofzo zei hij omdat er geen medicijn voor is. dat vond hij nutteloos, en ik heb geen klachten)
dus daar ga ik haar dan ook mee overhalen
Eigen schuld dat je amper mee maakt dat je meisjes ontmoet, je komt amper buiten. En zelfs als iemand zich opwerpt doe je zo lullig over haar, sukkeltje.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar uiteindelijk wel! als het vaker gebeurd, en als ze het goed doen.
ik vind verjaardagsmeisje gewoon niet zo leuk, ze doet geneeskunde op de uva volgensmij, en doet nu iets van stage of koschappen ofzo. dat is hartstikke eng, allemaal bloed enzo.
en ze verdraaide de onderwerpen heel manipulatief op dingen die ik leuk vond, maar daar kwam ik later pas achter. en die zin die ze gebruikt op faceboek, ze heeft gewoon iets verkeerds overgenomen van me, want ik gebruik een andere slogan en apparatuur voor keukenschoonmaken.
ze is niet schattig, ze is misschien wel een beetje eng zelfs(vind ik dan). ik durf echt niet zomaar met haar alleen te zijn hoor.
ik maak amper wat mee dat ik nieuwe meisjes ontmoet, vrouwen maken dat soort dingen veel vaker mee. en daarom is het oneerlijk!
en ik ken haar al 23 jaar for your information!
en nou moet je niet ineens gaan doen alsof de meeste vrouwen net zo weinig, of minder dan mij overkomt
Vrouwen met sociale fobie en op een schaal van 10 hetzelfde uiterlijk als jij overkomt dat net zo weinig of minder dan jij ja. 100%.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
en nou moet je niet ineens gaan doen alsof de meeste vrouwen net zo weinig, of minder dan mij overkomt
Wow, onverwachts. Wat maakte het verschil denk je?quote:Op maandag 30 mei 2011 19:14 schreef BrammetjeBraam het volgende:
Even een nieuwsflash en misschien is het hoopgevend voor sommigen.
Het meisje wat me als een goede vriend/grote broer zag ziet nu meer in me.
quote:Op maandag 30 mei 2011 20:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als vrouw krijg je bij normale seks met een man heel moeilijk aids gelukkig.BronSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik las dat er de laatste 30 jaar maar een paar duizend mensen in NL aan aids zijn overleden. Bizar.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
nee ik denk gewoon nooit over haar na, maar als jullie nu eng gaan zitten doen dat ik dingen naar haar moet sturen, dan ga ik me zo voorstellen hoe dat is als ik zo alleen met haar benquote:Op maandag 30 mei 2011 20:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Eigen schuld dat je amper mee maakt dat je meisjes ontmoet, je komt amper buiten. En zelfs als iemand zich opwerpt doe je zo lullig over haar, sukkeltje.
Maar je kent haar al 23 jaar... hoe zit dat dan?quote:Op maandag 30 mei 2011 20:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee ik denk gewoon nooit over haar na, maar als jullie nu eng gaan zitten doen dat ik dingen naar haar moet sturen, dan ga ik me zo voorstellen hoe dat is als ik zo alleen met haar ben
en dat lijkt me eng.
Jij bent eng.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee ik denk gewoon nooit over haar na, maar als jullie nu eng gaan zitten doen dat ik dingen naar haar moet sturen, dan ga ik me zo voorstellen hoe dat is als ik zo alleen met haar ben
en dat lijkt me eng.
er zijn niet veel bronnen. strawberry lult.quote:
Dat is een beetje jouw probleem. Normaal contact leggen vind je eng, dus doe je het maar niet. Het is veel makkelijker om de rest van je leven gewoon hoeren te neuken, of te wachten op iemand die je zogenaamd komt redden.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
en dat lijkt me eng.
Vrouwen kunnen het krijgen door anaal. Anders door contact met bloed.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
er zijn niet veel bronnen. strawberry lult.
volgensmij is hiv aids besmetting kans zowiezo al laag(gemiddeld VEEL minder dan 1% ofzo)
en de man besmet de vrouw makkelijker, dan andersom
en misschien is er 1 of andere bron waar staat dat mannen makkelijker aids krijgen, maar dat is dan inclusief anaal homocontact ofzo
ik kom zo misschien wel met een betere bron over hoe makkelijk je besmet raakt, en cijfers, dan de sterftecijfers van aids in nederland.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen het krijgen door anaal. Anders door contact met bloed.
Maar het is niet voor niets dat het vooral heerst bij de homogemeenschap natuurlijk.
Die percentages zijn vrij laag bij HIV; het is alleen dat als je het krijgt de gevolgen zo groot zijn.... Een soort van persoonlijke kernramp.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik kom zo misschien wel met een betere bron over hoe makkelijk je besmet raakt, en cijfers, dan de sterftecijfers van aids in nederland.
wat is dit voor onzinquote:Op maandag 30 mei 2011 20:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen het krijgen door anaal. Anders door contact met bloed.
Maar het is niet voor niets dat het vooral heerst bij de homogemeenschap natuurlijk.
Heteromannen hebben kleine kans idd.
Is geen onzin. HIV is een virus dat overdraagbaar is door contact met bloed.quote:
Klopt. En het is dus te genezen heel binnenkort, aangezien de eerste persoon al genezen is.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:43 schreef Supersoep het volgende:
Je raakt besmet met HIV, niet met aids. Aids is een gevolg van HIV omdat je immuunsysteem plat ligt. Met medicatie hoef je er niet meer dood aan te gaan, het is in ieder geval heel zeldzaam.
Kanker is vooralsnog een 10x ergere ziekte.
ja zei ik al.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:42 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Die percentages zijn vrij laag bij HIV; het is alleen dat als je het krijgt de gevolgen zo groot zijn....
ja duh maar daar doel ik niet opquote:Op maandag 30 mei 2011 20:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is geen onzin. HIV is een virus dat overdraagbaar is door contact met bloed.
echt aardbei? wat lul je nou allemaal?quote:Op maandag 30 mei 2011 20:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is geen onzin. HIV is een virus dat overdraagbaar is door contact met bloed.
[..]
Klopt. En het is dus te genezen heel binnenkort, aangezien de eerste persoon al genezen is.
Dat heb ik ook wel eens gehoord. Iets met huid dikte van penis en vagina.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
er zijn niet veel bronnen. strawberry lult.
volgensmij is hiv aids besmetting kans zowiezo al laag ookal heeft de ander hiv (gemiddeld VEEL minder dan 1% ofzo)
en de man besmet de vrouw makkelijker, dan andersom
en misschien is er 1 of andere bron waar staat dat mannen makkelijker aids krijgen, maar dat is dan inclusief anaal homocontact ofzo
Ik snap niet zo goed wat je moeilijk doet over het 'zwakke geslacht' enzo. Je hoeft niets te ondernemen, maar je moet je zeker niet gaan verbergen (niet meer in te durven loggen op facebook). Of nou ja, het komt in ieder je in ieder geval niet ten goede. Verder: stop caring so much, iets meer scheit aan dingen hebben helpt ook wel (qua gelukkig zijn in zijn algemeenheid).quote:Op maandag 30 mei 2011 19:15 schreef mylifeisgrey het volgende:
gedoe hier dat ik ook maar oninteressante faceboekmeisjes snel moet gaan terugbeantwoorden
Nee de kans op besmettingen man vs vrouwquote:Op maandag 30 mei 2011 20:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Of bedoel je van die man die genezen is van aids?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |