Dat hoop ik toch niet voor hem. Zou erg lullig zijnquote:Op maandag 30 mei 2011 19:21 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ze ziet je als een zusSorry die was te makkelijk
Je zit zelf juist alles te ontkennen en af te wimpelen.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:15 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja, maar dat is de goede taktiek hier volgens velen, omdat het is pakken wat je pakken kan.
dat moeten ze wel als het zwakke geslacht zijnde he, terwijl ze dan willen doen alsof ze niet het zwakke geslacht zijn.
gedoe hier dat ik ook maar oninteressante faceboekmeisjes snel moet gaan terugbeantwoorden
ik wil best het zwakke geslacht zijn, vooral als ik er kansen van krijg, maar dan dat gedoe van ontkenning haat ik zo erg. dan weer ontkennen haalt de kansen weg
Haha; absoluut waar... ik denk dat er ook niemand is in mijn leven die ook maar enig idee heeft dat het zo kut met me gaat.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:23 schreef benzin het volgende:
Ik zie in echt ook maar weinig mensen die het moeilijk hebben. Als je ongelukkig bent en door de stad loopt of op Facebook kijkt dan lijkt het net of iedereen gelukkig is behalve ik. Terwijl bijvoorbeeld.
Waarom kunnen we in het echte leven ook niet gewoon laten zien dat we het moeilijk hebben? Dan hoeven anderen niet jaloers te zijn op mensen die alleen maar gelukkig lijken en kunnen we elkaar misschien helpen
Of er niet vanuit gaan dat iedereen die lacht ook echt gelukkig. Ik denk dat dat meer het probleem is , dat jullie waarschijnlijk zo erg met jullie zelf en zelfmedelijden bezig zijn, dat je vergeet dat er ook andere mensen zijn die ook ongelukkig zijn maar ondertussen wel het beste van proberen te maken.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wilde daar even op reagerenAllereerst; goed werk! Ik hoop dat je goede voorbeeld mij, of anderen hier, kan inspireren om er ook zoveel werk in te steken.
Alleen, en dat is overigens niet persoonlijk bedoeld, je ziet nooit dat andere mensen dit soort problemen ook hebben. Jij komt bijvoorbeeld echt helemaal niet zo over. En sowieso stel ik me in mijn hoofd andere mensen, en dan vooral meisjes, voor als mensen die NOOIT dezelfde problemen kunnen hebben als ik.
Ik zie in echt ook maar weinig mensen die het moeilijk hebben. Als je ongelukkig bent en door de stad loopt of op Facebook kijkt dan lijkt het net of iedereen gelukkig is behalve ik. Terwijl bijvoorbeeld.
Waarom kunnen we in het echte leven ook niet gewoon laten zien dat we het moeilijk hebben? Dan hoeven anderen niet jaloers te zijn op mensen die alleen maar gelukkig lijken en kunnen we elkaar misschien helpen
Of diegene zich daar daadwerkelijk ook slechter bij voelde is trouwens wat anders; gevoel is namelijk relatief.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:28 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik kan je echter verzekeren dat er altijd wel iemand is (of was) die het slechter getroffen heeft.
Ook wat dat betreft zijn er mensen die zich slechter gevoeld hebben.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:29 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Of diegene zich daar daadwerkelijk ook slechter bij voelde is trouwens wat anders; gevoel is namelijk relatief.
Dat weet ik niet; denk ook niet dat dat aan te tonen is.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ook wat dat betreft zijn er mensen die zich slechter gevoeld hebben.
Dat zijn wij ook gewoon... de mensen die online hun shit eruit gooien zodat ze op straat een smile op kunnen zetten. De mensen die er maar het beste van proberen te maken...quote:Op maandag 30 mei 2011 19:28 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
dat jullie waarschijnlijk zo erg met jullie zelf en zelfmedelijden bezig zijn, dat je vergeet dat er ook andere mensen zijn die ook ongelukkig zijn maar ondertussen wel het beste van proberen te maken.
En als dat wel mogelijk zou zijn zou je het waarschijnlijk toch niet willen geloven, mensen vinden zichzelf vrij makkelijk het zieligst. Maar dan nog, het is vrij stom om jezelf te vergelijken met anderen wat betreft je situatie en gevoel, want daar heb je enkel jezelf mee aangezien het ook makkelijk irritaties oproept.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:31 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet; denk ook niet dat dat aan te tonen is.
Gezien je van andere alleen de smile naar de buitenwereld ziet ja; als je je situatie en gevoel daarmee gaat vergelijken voelt het idd alsof je echt een kutleven hebt.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En als dat wel mogelijk zou zijn zou je het waarschijnlijk toch niet willen geloven, mensen vinden zichzelf vrij makkelijk het zieligst. Maar dan nog, het is vrij stom om jezelf te vergelijken met anderen wat betreft je situatie en gevoel, want daar heb je enkel jezelf mee aangezien het ook makkelijk irritaties oproept.
Misschien wel. Maar het voelt wel kut als je het gevoel krijgt dat je de enige bent, zelfs als dat niet zo is. Voel me soms echt shit doordat het lijkt of het met anderen wel goed gaat. Die ander mensen vormen toch een bepaald referentiekader/beeld waar ik graag aan zou willen voldoen. En dat dat me niet lukt frustreert me sommige dagen mateloos.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:28 schreef formerjellybean het volgende:
Of er niet vanuit gaan dat iedereen die lacht ook echt gelukkig. Ik denk dat dat meer het probleem is , dat jullie waarschijnlijk zo erg met jullie zelf en zelfmedelijden bezig zijn, dat je vergeet dat er ook andere mensen zijn die ook ongelukkig zijn maar ondertussen wel het beste van proberen te maken.
Het is kut dat jullie het moeilijk hebben , maar jullie vergeten soms wel dat jullie niet de enige zijn.
Het is geen alleenrecht . Het is heel makkelijk om te zeggen jullie begrijpen het niet maar jullie kijken soms niet verder dan jullie eigen neus en vergeten dat het sommige mensen ook een heleboel heeft gekost om te komen waar ze nu zijn.
Eens. Van de mensen waar ik dagelijks mee omga zal niemand zien hoe ik me voel. Als ik tussen andere mensen ben probeer ik zo goed als dat gaat gewoon sociaal en blij te doen. Maar als we ons ergens bijna allemaal wel zo hebben gevoeld, waarom doen we dan zoveel moeite om dat te verbergen?quote:Op maandag 30 mei 2011 19:33 schreef Axel1988 het volgende:
Dat zijn wij ook gewoon... de mensen die online hun shit eruit gooien zodat ze op straat een smile op kunnen zetten. De mensen die er maar het beste van proberen te maken...
Daarom moet je dat vergelijken dus niet doen, sowieso valt er niets te vergelijken tenzij het je eeneiige tweelingbroer is die exact dezelfde dingen heeft meegemaakt als jij.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:41 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Gezien je van andere alleen de smile naar de buitenwereld ziet ja; als je je situatie en gevoel daarmee gaat vergelijken voelt het idd alsof je echt een kutleven hebt.
Klopt; al is het wel schijnheilig gezien iedereen vergelijkt. Iedere keer wanneer iemand iets doet, met name iets wat iemand niet meteen zelf zo zou doen, dan begint het vergelijken. "Toen ik dat had... ging ik gewoon aan de slag hoor..."quote:Op maandag 30 mei 2011 19:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Daarom moet je dat vergelijken dus niet doen, sowieso valt er niets te vergelijken tenzij het je eeneiige tweelingbroer is die exact dezelfde dingen heeft meegemaakt als jij.
Niet iedereen doet de moeite om het te verbergenquote:Op maandag 30 mei 2011 19:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Misschien wel. Maar het voelt wel kut als je het gevoel krijgt dat je de enige bent, zelfs als dat niet zo is. Voel me soms echt shit doordat het lijkt of het met anderen wel goed gaat. Die ander mensen vormen toch een bepaald referentiekader/beeld waar ik graag aan zou willen voldoen. En dat dat me niet lukt frustreert me sommige dagen mateloos.
Daarmee zeg ik zeker niet dat ik het alleenrecht heb om me zo te voelen. Ik wil ook niet overkomen als iemand die doet of de problemen van anderen er niet toe doen, want ik weet hoe erg het kan zijn. Het zou me niet geheel verbazen als blijkt dat velen van jullie het misschien zelfs nog veel zwaarder hebben gehad dan ik.
En als ik heb geroepen dat jullie mij niet begrijpen is dat ook niet echt slecht bedoeld geweest. Begrip is sowieso een moeilijk begrip. Iedereen kijkt op een andere manier naar de wereld en dat maakt het niet altijd even gemakkelijk om het gedrag, de gedachten en de gevoelens van de ander aan te voelen
[..]
Eens. Van de mensen waar ik dagelijks mee omga zal niemand zien hoe ik me voel. Als ik tussen andere mensen ben probeer ik zo goed als dat gaat gewoon sociaal en blij te doen. Maar als we ons ergens bijna allemaal wel zo hebben gevoeld, waarom doen we dan zoveel moeite om dat te verbergen?
Ik heb dit weekend eens veel van de dingen opgeschreven die met me gebeurd zijn, terwijl ik meestal heel veel dingen alleen maar wegstop. En eigenlijk heb ik me nooit gerealiseerd dat het best wel fijn kan zijn om over gevoelens te schrijven en daar wat opener in te zijn
Vergelijken is menselijk, maar als je enkel jezelf ermee hebt is het tijd na te denken of het wel zo handig is om te doen. En mensen die dat zeggen proberen de boel een beetje voor je te relativeren en te laten zien hoe het ook kan, daarbij laten ze natuurlijk weg wat absoluut niet lukte. Je wil jezelf toch vaak positief neerzetten naar anderen toe. En het is vaak ook echt niet slecht bedoelt dus dan kan je beter proberen het ook niet slecht op te vatten.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:54 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Klopt; al is het wel schijnheilig gezien iedereen vergelijkt. Iedere keer wanneer iemand iets doet, met name iets wat iemand niet meteen zelf zo zou doen, dan begint het vergelijken. "Toen ik dat had... ging ik gewoon aan de slag hoor..."
Ik zit ook al een maandje op paiq; weinig boeiends tot dusver. De dames die ik leuk vond om mee te praten, komen nauwelijks online dus die loop ik altijd mis. Soms idd heb ik het idee dat het gesprek wel lekker gaat en dan wordt je opeens verwijderd of niet geaccepteerd. Echt gedate wordt er weinig iig.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:52 schreef Gyrolion het volgende:
Nou ik ben het ook al een paar maanden het proberen, dit fenoneem internet dating.
Maar tot nu toe ben ik nog niet echt ver opgeschoten.
Iedere keer als ik in gesprek raak met een meid knapt ze op een bepaald punt af.
Het laatste gesprek werd ze volgens mij afgeknapt omdat ik mijn werk toch wel belangrijker vond dan reizen.
(want zij had reis school gedaan etc.)
Moet ik werk dan toch niet als iets belangrijks stellen en gewoon zeggen dat ik het zo zonder reden weg kan gooien omdat ik toch wel nieuw werk vind... beetje vaag. Ik werd ook gewoon zonder reden geblokkeerd.
Ben benieuwd of ik ooit nog een leuke meid tegenkom op internet dating.
nou ik drukte me wat minder duidelijk uit als zij. ze heeft er wel zin in.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hoeft nog niets te betekenen. Dus niet te veel van verwachten
zoiets. ik ga incest bedrijven.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:21 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ze ziet je als een zusSorry die was te makkelijk
Inderdaad, of ze knappen af op je foto dat gebeurd mij regelmatig. Gelukkig ben ik nog niet onzeker ofzoquote:Op maandag 30 mei 2011 19:58 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik zit ook al een maandje op paiq; weinig boeiends tot dusver. De dames die ik leuk vond om mee te praten, komen nauwelijks online dus die loop ik altijd mis. Soms idd heb ik het idee dat het gesprek wel lekker gaat en dan wordt je opeens verwijderd of niet geaccepteerd. Echt gedate wordt er weinig iig.
Zin in wat? Liefde? Relatie? Vriendschap?quote:Op maandag 30 mei 2011 19:59 schreef BrammetjeBraam het volgende:
[..]
nou ik drukte me wat minder duidelijk uit als zij. ze heeft er wel zin in.
ja, ja, ja in de zin van een relatiequote:Op maandag 30 mei 2011 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zin in wat? Liefde? Relatie? Vriendschap?
Als jullie internetdaten... Vraag je dan ook om een skype gesprek of iets dergelijke? Het lijkt mij lastig om te 'flirten/klik bepalen' met tekst alleen.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:52 schreef Gyrolion het volgende:
Nou ik ben het ook al een paar maanden het proberen, dit fenoneem internet dating.
Maar tot nu toe ben ik nog niet echt ver opgeschoten.
Iedere keer als ik in gesprek raak met een meid knapt ze op een bepaald punt af.
Het laatste gesprek werd ze volgens mij afgeknapt omdat ik mijn werk toch wel belangrijker vond dan reizen.
(want zij had reis school gedaan etc.)
Moet ik werk dan toch niet als iets belangrijks stellen en gewoon zeggen dat ik het zo zonder reden weg kan gooien omdat ik toch wel nieuw werk vind... beetje vaag. Ik werd ook gewoon zonder reden geblokkeerd.
Ben benieuwd of ik ooit nog een leuke meid tegenkom op internet dating.
Precies; ondanks dat mijn foto's met een 9 en een 8,5 worden beoordeeld; maak ik ook nog wel eens mee dat ze me op de foto wegdrukken. Niet iedereen valt voor hetzelfde uiterlijk.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad, of ze knappen af op je foto dat gebeurd mij regelmatig. Gelukkig ben ik nog niet onzeker ofzo
Dat klinkt goed, voordeel is dat je elkaar al kent.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:01 schreef BrammetjeBraam het volgende:
[..]
ja, ja, ja in de zin van een relatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |