^^quote:Op maandag 30 mei 2011 20:01 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Precies; ondanks dat mijn foto's met een 9 en een 8,5 worden beoordeeld; maak ik ook nog wel eens mee dat ze me op de foto wegdrukken. Niet iedereen valt voor hetzelfde uiterlijk.
Ik kan alleen dromen over zulke beoordelingen. Als het niet uiterlijk is dan is het wel iets anders. Ach in de kroeg gebeurd precies hetzelfdequote:Op maandag 30 mei 2011 20:01 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Precies; ondanks dat mijn foto's met een 9 en een 8,5 worden beoordeeld; maak ik ook nog wel eens mee dat ze me op de foto wegdrukken. Niet iedereen valt voor hetzelfde uiterlijk.
zelfs al in één huis woont.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klinkt goed, voordeel is dat je elkaar al kent.
Joh; in de kroeg zien ze me ook niet staan. Ik kan blijkbaar wel een leuke foto van mijn hoofd maken, maar aantrekkelijk ben ik niet.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kan alleen dromen over zulke beoordelingen. Als het niet uiterlijk is dan is het wel iets anders. Ach in de kroeg gebeurd precies hetzelfde
Huisgenoot dat is wel een risico.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:04 schreef BrammetjeBraam het volgende:
[..]
zelfs al in één huis woont.![]()
maar dat kan ook een nadeel zijn.
daarom rustig aan, dat snap ze zelf ook gelukkig.
Uitstraling heeft niet met uiterlijk te maken. Verdomde onzekerheid.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:04 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Joh; in de kroeg zien ze me ook niet staan. Ik kan blijkbaar wel een leuke foto van mijn hoofd maken, maar aantrekkelijk ben ik niet.
Vanwege je nickname in combinatie met je enthousiasme voor dit topic dacht ik dat je een misschien een pua-fan zou zijn; maar dat is dus niet aan de ordequote:
Pff dat scheelt niet nog een erbij.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:10 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Vanwege je nickname in combinatie met je enthousiasme voor dit topic dacht ik dat je een misschien een pua-fan zou zijn; maar dat is dus niet aan de orde.
Welkom!
Ik zag herkenbare dingen van mij vroeger. Vroeger keek ik altijd ongeïnteresseerd naar de grondquote:Op maandag 30 mei 2011 20:10 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Vanwege je nickname in combinatie met je enthousiasme voor dit topic dacht ik dat je een misschien een pua-fan zou zijn; maar dat is dus niet aan de orde.
Welkom!
Jij ook niet, want als je aandacht krijgt doe je er niets mee. Mar dat gaat er nog niet in bij jouquote:Op maandag 30 mei 2011 17:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
waar kan je leuke middagen hebben dan?
[..]
en wat betreft geen recht van spreken hebben. ik heb wel recht van spreken wat dat onderwerp betreft.
vrouwen hebben geen recht van spreken.
nee helaasquote:Op maandag 30 mei 2011 20:17 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
kon je niet eens in billen knijpen ???
Ik heb me laten vertellen dat het geen sjans was en ik ging niet twijfelen aan mijn dieet hoor.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nou oke, ander voorbeeld dan.
dat strawberry vertelde dat ze sjans had van degeen achter haar in de mcdonalds rij omdat ze roomijs wilde gaan wegvreten ofzoiets, en toen toch begon te twijfelen over een mager dieet.
en toen diezelfde dag had ze ook nog 2 andere dingen.
quote:Op maandag 30 mei 2011 17:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh want jij gaat er van uit dat mijn haar geen moeite kost of wat? Of dat ik geen moeite heb gedaan om te leren mezelf een beetje leuk/interessant te presenteren, zowel IRL als in tekst hier op Fok (bijvoorbeeld)?
Dan heb ik nieuws voor je, daar was 2,5 jaar intensieve therapie voor nodig. Okay?
Zeg nog één keer tegen me dat ik niet weet waar het over gaat en ik kom serieus aan je deur om je even wat verstand in te kloppen.
Zelfsabotage. |o lang hij zichzelf vertelt dat het toch nergens toe leidt, hoeft hij weer geen moeite te doen en vermijdt hij het liever. Alles om maar in zijn veilige wereldje te blijven, al is dat wereldje nog zo verrot.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:37 schreef Catbert het volgende:
En? Dan kun je toch gewoon vrienden zijn? Wie weet heeft ze leuke vriendinnen.
Vind het wel bizar dat je ook nog kieskeurig gaat lopen wezen.
Ik meestal ook niet. Gewoon even een nietsdoen momentje.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:56 schreef Catbert het volgende:
Ik moet zeggen dat ik in de trein meestal weinig zin heb met iemand te praten hoor, zo'n autist ben ik dan ook wel weer
maar uiteindelijk wel! als het vaker gebeurd, en als ze het goed doen.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat het geen sjans was en ik ging niet twijfelen aan mijn dieet hoor.
Stel jij zou complimentjes krijgen, wat doet dat? Niets. Want je durft er niets mee te doen.
Als vrouw krijg je bij normale seks met een man heel moeilijk aids gelukkig.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:01 schreef formerjellybean het volgende:
Dude ik denk dat er weinig meiden zonder condoom willen neuken, we leven wel in het aidstijdperk hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik las dat er de laatste 30 jaar maar een paar duizend mensen in NL aan aids zijn overleden. Bizar.
Fffffffff....quote:Op maandag 30 mei 2011 20:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
dat is hartstikke eng, allemaal bloed enzo.
quote:Op maandag 30 mei 2011 20:31 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Fffffffff....
ZE GAAT JOU TOCH NIET MET JE GEZICHT IN HET BLOED DUWEN?
Serieus, al schept iemand stront, jij hoeft toch niet mee te wandelen met haar in het ziekenhuis, of wel dan?
ja maar het betekent wel dat ze dat soort enge dingen in haar hoofd heeft zittenquote:Op maandag 30 mei 2011 20:31 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Fffffffff....
ZE GAAT JOU TOCH NIET MET JE GEZICHT IN HET BLOED DUWEN?
Serieus, al schept iemand stront, jij hoeft toch niet mee te wandelen met haar in het ziekenhuis, of wel dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |