abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97516078
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 21:58 schreef heloef het volgende:

[..]

Jouw vader was sneu genoeg om een kind als jouw te krijgen dus het kan niet laag genoeg he.
Als jouw.

Strawberry heeft de genen van d'r pa.
  maandag 30 mei 2011 @ 21:59:24 #52
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97516081
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 21:57 schreef formerjellybean het volgende:
Gisteren was verdomme niet offtopic we hadden het over celebrity crushes :(
Dat kan je ontopic maken :P door tips te geven hoe je die moet versieren :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 30 mei 2011 @ 21:59:26 #53
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_97516083
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 21:58 schreef Waaghals het volgende:

[..]

geen crush maar....wel leuk

[ afbeelding ]
:)
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_97516090
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 21:57 schreef Halcon het volgende:

[..]

Scanman is m.i. de meest walgelijke Fok!-user ooit. Wat een misselijke kerel zeg. Nofi en geen getroll, maar dat soort figuren moeten ze echt opsluiten.
Want?

Irl doet hij geen vlieg kwaad. Het zou je sieren om niet op basis van forumposts zo hard over iemand te oordelen. Want je meent het ook nog.
pi_97516124
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 21:58 schreef Halcon het volgende:

[..]

Constant zeiken, trollen, mensen bans aannaaien, mensen bedreigen, ranzige dingen posten, ec... En dat dan met honderden kloons.
Strawberry is gewoon gestoord en heeft een kijk mij eens lief zijn account en 1000 kloons
pi_97516134
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 21:57 schreef Halcon het volgende:

[..]

Scanman is m.i. de meest walgelijke Fok!-user ooit. Wat een misselijke kerel zeg. Nofi en geen getroll, maar dat soort figuren moeten ze echt opsluiten.
En dat is belangrijk te vermelden nu, want? Wat heeft dat voor nut? Wat heeft Strawberry daar hier nu mee te maken? Zo geef je enkel een net zo harde troll hier bijval. Lijkt me niet zo slim, of wel?
Ron Paul 2012
pi_97516139
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 21:59 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Want?

Irl doet hij geen vlieg kwaad. Het zou je sieren om niet op basis van forumposts zo hard over iemand te oordelen. Want je meent het ook nog.
Ken je hem IRL dan? (ja ik heb wss wat gemist)
pi_97516144
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 21:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En dat heeft met versieren te maken? :D

Ik vind SC niet erg (meer) hoor.
Nou welke celebrity crush je hebt kan wel wat zeggen over op wat soort types je valt , dus heeft het een boel met versieren te maken.
pi_97516167
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 21:59 schreef moezeidekoe het volgende:

[..]

Als jouw.

Strawberry heeft de genen van d'r pa.
Alleen de goeie.

Jouw ouders zullen ook wel niet veel soeps zijn als jij eruit bent gekomen of wel?
pi_97516181
quote:

[..]

Want?

:') Het siert jou niet dat je je vader verdedigt maar wel anderen aanvalt op hun ziekzijn (richard, mlig)
  maandag 30 mei 2011 @ 22:00:47 #61
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_97516186
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:00 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nou welke celebrity crush je hebt kan wel wat zeggen over op wat soort types je valt , dus heeft het een boel met versieren te maken.
pi_97516190
quote:

[..]

Want?

We kunnen alleen maar op basis van forumposts oordelen, want we kennen elkaar in het echt niet. Er is dus niets anders om over te oordelen.

Je wilt overigens toch niet met droge ogen beweren dat iemand die zich zo walgelijk weet te gedragen op een internetforum, IRL wel normaal is? Alleen al die honderden kloons... een normaal iemand heeft wel iets beters te doen. :X
pi_97516208
quote:

[..]

Zo kan je bijna alles afbuigen naar versieren, maar oke, aanvaard. ;)
pi_97516255
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:00 schreef Supersoep het volgende:

[..]

En dat is belangrijk te vermelden nu, want? Wat heeft dat voor nut? Wat heeft Strawberry daar hier nu mee te maken? Zo geef je enkel een net zo harde troll hier bijval. Lijkt me niet zo slim, of wel?
Niet iedereen hoeft ons puistenkopje te neuken, Halcon heeft een goede reden om haar te verdenken.
pi_97516268
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:00 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat is een heel mooi meisje wie is dat ???
pi_97516274
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:00 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ik wil het nu eindelijk weleens weten of Strawberry en Scanman één en dezelfde zijn. Dat zou wel sick zijn overigens.

Ja, het is belangrijk. Het gaat er nu over of Strawberry daadwerkelijk een dame is of gewoon een oud mannetje... Ik vind dat wel essentieel in deze discussies...
pi_97516308
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zo kan je bijna alles afbuigen naar versieren, maar oke, aanvaard. ;)
Zeg eens strawberry (trouwens, waarom is een aardbei rood? schaamt zich voor zijn pukkeltjes hihihi) wat vindt je moeder hiervan?;)
pi_97516315
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:01 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik wil het nu eindelijk weleens weten of Strawberry en Scanman één en dezelfde zijn. Dat zou wel sick zijn overigens.

Ja, het is belangrijk. Het gaat er nu over of Strawberry daadwerkelijk een dame is of gewoon een oud mannetje... Ik vind dat wel essentieel in deze discussies...
En wiens antwoord ga je geloven?
  maandag 30 mei 2011 @ 22:02:40 #69
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97516331
pi_97516342
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:01 schreef Halcon het volgende:

[..]

Zucht.

Ik heb haar telefoonnummer. Ik heb gecammed. Ik heb foto's. Wat wil je nog meer horen? :')

Dat je van deze gelegenheid gebruik om Strawberry aan te vallen (over haar vader dus) door een troll te steunen vind ik nogal laag.
Ron Paul 2012
pi_97516355
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:00 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ken je hem IRL dan? (ja ik heb wss wat gemist)
Waarschijnlijk kent ze haar vader IRL wel. Helemaal als het om één en dezelfde persoon zou blijken te gaan.
  maandag 30 mei 2011 @ 22:03:04 #72
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_97516366
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:01 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat is een heel mooi meisje wie is dat ???
Olivia Wilde. Katzwijm zeg ik je. _O_
pi_97516387
Strawberry heeft richard wel gebeld met een vrouwenstem maar wou hem itt KW niet meeten... je hebt zoveel stemvervormers tegenwoordig, ze is gewoon een man anders liet ze zich wel irl zien
pi_97516395
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:02 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

En wiens antwoord ga je geloven?
Gaan we toch niet te weten komen. Scanman vertrouw ik namelijk voor geen Eurocent.
pi_97516406
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:02 schreef lanterfanteraar het volgende:
[ afbeelding ]
Gatver tietjana , dat vind ik sinds die realityshow zo'n zuur mens
pi_97516412
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:00 schreef Halcon het volgende:

[..]

We kunnen alleen maar op basis van forumposts oordelen, want we kennen elkaar in het echt niet. Er is dus niets anders om over te oordelen.
Hou het dan lekker voor je als je weet dat ik hier post.
quote:
Je wilt overigens toch niet met droge ogen beweren dat iemand die zich zo walgelijk weet te gedragen op een internetforum, IRL wel normaal is? Alleen al die honderden kloons... een normaal iemand heeft wel iets beters te doen. :X
Normaal? Nee. Hij heeft een enorme haat voor Danny en te veel vrije tijd. Dan post hij met wat drank op rond een uurtje of 4 na al enorm gefrustreerd te zijn geraakt door wat PVVers nu weer voor een onzin schrijven. In die context moet je het denk ik zien. In het dagelijks leven merk je van die frustratie bijna niets.
pi_97516430
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:03 schreef moezeidekoe het volgende:
Strawberry heeft richard wel gebeld met een vrouwenstem maar wou hem itt KW niet meeten... je hebt zoveel stemvervormers tegenwoordig, ze is gewoon een man anders liet ze zich wel irl zien
Ja, het is inderdaad makkelijk om een 100% vrouwelijke stemvervormer te kopen. Die waarschijnlijk niet eens bestaan.

:') :')
Ron Paul 2012
pi_97516438
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:02 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Zucht.

Ik heb haar telefoonnummer. Ik heb gecammed. Ik heb foto's. Wat wil je nog meer horen? :')

Dat je van deze gelegenheid gebruik om Strawberry aan te vallen (over haar vader dus) door een troll te steunen vind ik nogal laag.
En nog steeds niet geneukt?:')
  maandag 30 mei 2011 @ 22:04:27 #79
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97516483
quote:

[..]

Nou van mij weet iedereen het al.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_97516496
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:03 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Olivia Wilde. Katzwijm zeg ik je. _O_
[ afbeelding ]

Ze heeft hele mooie ogen.
  maandag 30 mei 2011 @ 22:04:56 #81
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_97516516
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:04 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou van mij weet iedereen het al.
Gerrie.
  maandag 30 mei 2011 @ 22:05:06 #82
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_97516525
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:04 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ze heeft hele mooie ogen.
Inderdaad. O+
pi_97516554
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:03 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ja, het is inderdaad makkelijk om een 100% vrouwelijke stemvervormer te kopen. Die waarschijnlijk niet eens bestaan.

Je kan ook verschillende typetjes doen heh, doen die stemacteurs ook.
:eest je pa je posts puistbei? Puistbei wordt vast anaal vernedered door haar papa en is daarom zo onzeker
pi_97516581
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:02 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Zucht.

Je bedoelt het goed, maar je bent erg naïef. Ik kan jou ook mijn telefoonnummer geven, daarmee ben ik nog geen meisje. Ik kan met jou cammen en bewerkstelligen dat jij 'n meisje ziet aan de andere kant van de cam. Dat maakt mij nog geen meisje. Ik kan je ook duizenden foto's sturen van meisjes. Dat maakt mij nog geen meisje.

Je snapt het punt helemaal niet en dat is jammer. Ik snap best dat je je internetliefje wilt verdedigen, maar de puzzel begint nu toch wel 'n beetje compleet te raken. :)
pi_97516631
quote:
[[quote]0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:01 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als je die vraag voor jezelf nog niet beantwoord hebt ben je gewoonweg een debiel en niets anders. :)

Kijk anders even naar de registratiedatum van Scanman01. Ik ben van 1992. En ik ben zeker een meisje gezien alleen al het telefoongesprek met Richard en een timestamp foto die ik in mijn fobo heb gehad.

Als je het dan nog niet durft te geloven dan wil je blijkbaar dat ik hem ben. Maar als dat zo was dan had ik hier ook wel dergelijke posts gemaakt als hij (ik) tegen Danny en PVVers heb gedaan. Dan had ik ook niet zoveel moeite gedaan om deze account unbanned te houden omdat het onrechtvaardig voelde.

Ik vind het eigenlijk belachelijk dat ik me hier nog voor moet verdedigen om van zulke compleet idiote aannames.

Het is toch compleet logisch dat Scanman en ik hetzelfde IP gebruiken, hij is mijn vader, we wonen in hetzelfde huis en gebruiken hetzelfde netwerk. Raar he?
pi_97516632
Ik heb mijn contacten in groningen gevraagd uit te kijken naar strawberry. ;)
pi_97516646
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:05 schreef Halcon het volgende:

[..]

Je bedoelt het goed, maar je bent erg naïef. Ik kan jou ook mijn telefoonnummer geven, daarmee ben ik nog geen meisje. Ik kan met jou cammen en bewerkstelligen dat jij 'n meisje ziet aan de andere kant van de cam. Dat maakt mij nog geen meisje. Ik kan je ook duizenden foto's sturen van meisjes. Dat maakt mij nog geen meisje.

Je snapt het punt helemaal niet en dat is jammer. Ik snap best dat je je internetliefje wilt verdedigen, maar de puzzel begint nu toch wel 'n beetje compleet te raken. :)
Ik ben niet naief. Ik ben zo te zien 1 van de weinigen in dit topic met realiteitsbesef. Ik dacht dat jij dit ook nog had, maar zo te zien niet. Wel jammer hoor.

Je valt me vies tegen. :)
Ron Paul 2012
  maandag 30 mei 2011 @ 22:06:51 #88
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97516662
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:04 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Gerrie.
Inderdaad, Gerrie, Gerrie en nog eens Gerrie.
C'est la vie
pi_97516708
Al zou ze Scanman zijn, fuck it. :') Als zij het leuk vind om af en toe te trollen moet ze dat doen, geband wordt hij/zij toch wel weer.
Geen aandacht aan besteden AUB en over tot versieren :7

Een soa (ik weet geen specifieke namen) die wel over kan en die hij/zij heeft opgelopen bij bijvoorbeeld een one night stand of bij een ex. Ikzelf zou er niet heel erg veel moeite mee hebben, ligt inderdaad net aan de situatie en dan bestaat er dus altijd nog veilige seks.
pi_97516726
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hou het dan lekker voor je als je weet dat ik hier post.

[..]

Normaal? Nee. Hij heeft een enorme haat voor Danny en te veel vrije tijd. Dan post hij met wat drank op rond een uurtje of 4 na al enorm gefrustreerd te zijn geraakt door wat PVVers nu weer voor een onzin schrijven. In die context moet je het denk ik zien. In het dagelijks leven merk je van die frustratie bijna niets.
Hij schreef al bullshit ruim voor ook maar iemand van ons hier van Geert Wilders had gehoord. Ik kan me oprecht niet voorstellen dat iemand die zo obsessief met een internetforum bezig is, de meest walgelijke teksten post, mensen constant aan het bedreigen is en honderden kloons aanmaakt IRL wel helemaal normaal is. Je geeft het zelf ook al aan. Ik ben niet aan het trollen, ook al denkt je internetliefje Supersoep er anders over, maar jij weet ook wel dat dit niet normaal is en dat Scanman een behoorlijk probleem heeft.
pi_97516735
quote:

[..]

Idd!

En straw, dat je dit account verdedigt betekent niks. Net als dat je je geboortedatum faked.

maargoed, we zullen zien of mijn contacten in groningen en amsterdam je kennen.;)
  maandag 30 mei 2011 @ 22:08:01 #92
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97516750
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:07 schreef Mpj het volgende:
Al zou ze Scanman zijn, fuck it. :') Als zij het leuk vind om af en toe te trollen moet ze dat doen, geband wordt hij/zij toch wel weer.
Geen aandacht aan besteden AUB en over tot versieren :7

Een soa (ik weet geen specifieke namen) die wel over kan en die hij/zij heeft opgelopen bij bijvoorbeeld een one night stand of bij een ex. Ikzelf zou er niet heel erg veel moeite mee hebben, ligt inderdaad net aan de situatie en dan bestaat er dus altijd nog veilige seks.
Inderdaad gewoon negeren werkt altijd het beste heb nu mijn lol wel gehad.
C'est la vie
pi_97516763
quote:

[..]

Oke, je wil het dus niet geloven. Zegt veel over jou helaas.
pi_97516886
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:07 schreef Halcon het volgende:

[..]

Hij schreef al bullshit ruim voor ook maar iemand van ons hier van Geert Wilders had gehoord. Ik kan me oprecht niet voorstellen dat iemand die zo obsessief met een internetforum bezig is, de meest walgelijke teksten post, mensen constant aan het bedreigen is en honderden kloons aanmaakt IRL wel helemaal normaal is. Je geeft het zelf ook al aan. Ik ben niet aan het trollen, ook al denkt je internetliefje Supersoep er anders over, maar jij weet ook wel dat dit niet normaal is en dat Scanman een behoorlijk probleem heeft.
Nou, van dat probleem is hij dan mooi afgekicked want hij post niet meer.

Volgens mij heb ik per DM jou ook wel eens dingen over hem verteld, of was dat iemand anders? Behoorlijk negatief, maar je moet weten dat ik toen op dat moment nogal boos op hem was. Het was nogal gekleurd.
pi_97516906
pom pom per de pom tra la la tra laa la la
  maandag 30 mei 2011 @ 22:10:18 #96
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97516909
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:03 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ja hoor er worden elke dag honderden liedjes ingezongen met AutoTune en een vrouwelijk stemvervormer bestaat niet hoor, echt onmogelijk. :')
C'est la vie
pi_97516949
Bronnen zeggen mij ook dat ik mijn contacten in eindhoven moet inschakelen
  maandag 30 mei 2011 @ 22:10:57 #98
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_97516958
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:10 schreef formerjellybean het volgende:
pom pom per de pom tra la la tra laa la la
ik las porn
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_97516964
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als je die vraag voor jezelf nog niet beantwoord hebt ben je gewoonweg een debiel en niets anders. :)

Kijk anders even naar de registratiedatum van Scanman01. Ik ben van 1992. En ik ben zeker een meisje gezien alleen al het telefoongesprek met Richard en een timestamp foto die ik in mijn fobo heb gehad.

Als je het dan nog niet durft te geloven dan wil je blijkbaar dat ik hem ben. Maar als dat zo was dan had ik hier ook wel dergelijke posts gemaakt als hij (ik) tegen Danny en PVVers heb gedaan. Dan had ik ook niet zoveel moeite gedaan om deze account unbanned te houden omdat het onrechtvaardig voelde.

Ik vind het eigenlijk belachelijk dat ik me hier nog voor moet verdedigen om van zulke compleet idiote aannames.

Het is toch compleet logisch dat Scanman en ik hetzelfde IP gebruiken, hij is mijn vader, we wonen in hetzelfde huis en gebruiken hetzelfde netwerk. Raar he?
Gaan we schelden? Een beetje hypocriet dat jij en je legertje lopen te zeuren dat anderen trollen, maar wel zelf voortdurend lopen te schelden. De echte Scanman komt alweer in je boven. :)

Je kunt met dit account natuurlijk zoveel zeggen, maar daarmee is het nog niet waar. Iets wat van het toetsenbord van Scanman komt is sowieso 999 van de 1.000 keer bullshit. Ik kan ook roepen dat ik van 1998 ben of van 1934. Daarmee is dat nog niet waar.

Er kunnen natuurlijk genoeg redenen zijn om dit accountje te behouden. Van iemand die honderden accountjes maakt, kun je vanalles verwachten.

En dat gedoe met de PVV. De PVV bestond nog niet eens toen Scanman actief was, dus om nu alles daar op te gooien.
pi_97516986
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:10 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja hoor er worden elke dag honderden liedjes ingezongen met AutoTune en een vrouwelijk stemvervormer bestaat niet hoor, echt onmogelijk. :')
Je gaat autotune vergelijken met het horen van een pure vrouwelijke stem via de telefoon?

Waarom is iedereen in dit topic ineens knettergek geworden? Serieuze vraag.
Ron Paul 2012
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')