quote:Op maandag 30 mei 2011 22:00 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou welke celebrity crush je hebt kan wel wat zeggen over op wat soort types je valt , dus heeft het een boel met versieren te maken.
We kunnen alleen maar op basis van forumposts oordelen, want we kennen elkaar in het echt niet. Er is dus niets anders om over te oordelen.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Want?
Irl doet hij geen vlieg kwaad. Het zou je sieren om niet op basis van forumposts zo hard over iemand te oordelen. Want je meent het ook nog.
Zo kan je bijna alles afbuigen naar versieren, maar oke, aanvaard.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:00 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou welke celebrity crush je hebt kan wel wat zeggen over op wat soort types je valt , dus heeft het een boel met versieren te maken.
Niet iedereen hoeft ons puistenkopje te neuken, Halcon heeft een goede reden om haar te verdenken.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:00 schreef Supersoep het volgende:
[..]
En dat is belangrijk te vermelden nu, want? Wat heeft dat voor nut? Wat heeft Strawberry daar hier nu mee te maken? Zo geef je enkel een net zo harde troll hier bijval. Lijkt me niet zo slim, of wel?
Ik wil het nu eindelijk weleens weten of Strawberry en Scanman één en dezelfde zijn. Dat zou wel sick zijn overigens.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:00 schreef Supersoep het volgende:
[..]
En dat is belangrijk te vermelden nu, want? Wat heeft dat voor nut? Wat heeft Strawberry daar hier nu mee te maken? Zo geef je enkel een net zo harde troll hier bijval. Lijkt me niet zo slim, of wel?
Zeg eens strawberry (trouwens, waarom is een aardbei rood? schaamt zich voor zijn pukkeltjes hihihi) wat vindt je moeder hiervan?;)quote:Op maandag 30 mei 2011 22:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo kan je bijna alles afbuigen naar versieren, maar oke, aanvaard.
En wiens antwoord ga je geloven?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik wil het nu eindelijk weleens weten of Strawberry en Scanman één en dezelfde zijn. Dat zou wel sick zijn overigens.
Ja, het is belangrijk. Het gaat er nu over of Strawberry daadwerkelijk een dame is of gewoon een oud mannetje... Ik vind dat wel essentieel in deze discussies...
Zucht.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik wil het nu eindelijk weleens weten of Strawberry en Scanman één en dezelfde zijn. Dat zou wel sick zijn overigens.
Ja, het is belangrijk. Het gaat er nu over of Strawberry daadwerkelijk een dame is of gewoon een oud mannetje... Ik vind dat wel essentieel in deze discussies...
Waarschijnlijk kent ze haar vader IRL wel. Helemaal als het om één en dezelfde persoon zou blijken te gaan.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:00 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ken je hem IRL dan? (ja ik heb wss wat gemist)
Olivia Wilde. Katzwijm zeg ik je.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:01 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is een heel mooi meisje wie is dat ???
Gaan we toch niet te weten komen. Scanman vertrouw ik namelijk voor geen Eurocent.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En wiens antwoord ga je geloven?
Hou het dan lekker voor je als je weet dat ik hier post.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
We kunnen alleen maar op basis van forumposts oordelen, want we kennen elkaar in het echt niet. Er is dus niets anders om over te oordelen.
Normaal? Nee. Hij heeft een enorme haat voor Danny en te veel vrije tijd. Dan post hij met wat drank op rond een uurtje of 4 na al enorm gefrustreerd te zijn geraakt door wat PVVers nu weer voor een onzin schrijven. In die context moet je het denk ik zien. In het dagelijks leven merk je van die frustratie bijna niets.quote:Je wilt overigens toch niet met droge ogen beweren dat iemand die zich zo walgelijk weet te gedragen op een internetforum, IRL wel normaal is? Alleen al die honderden kloons... een normaal iemand heeft wel iets beters te doen.
Ja, het is inderdaad makkelijk om een 100% vrouwelijke stemvervormer te kopen. Die waarschijnlijk niet eens bestaan.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:03 schreef moezeidekoe het volgende:
Strawberry heeft richard wel gebeld met een vrouwenstem maar wou hem itt KW niet meeten... je hebt zoveel stemvervormers tegenwoordig, ze is gewoon een man anders liet ze zich wel irl zien
En nog steeds niet geneukt?:')quote:Op maandag 30 mei 2011 22:02 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zucht.
Ik heb haar telefoonnummer. Ik heb gecammed. Ik heb foto's. Wat wil je nog meer horen?
Dat je van deze gelegenheid gebruik om Strawberry aan te vallen (over haar vader dus) door een troll te steunen vind ik nogal laag.
Nou van mij weet iedereen het al.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:00 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ze heeft hele mooie ogen.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Olivia Wilde. Katzwijm zeg ik je.
[ afbeelding ]
Je kan ook verschillende typetjes doen heh, doen die stemacteurs ook.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:03 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja, het is inderdaad makkelijk om een 100% vrouwelijke stemvervormer te kopen. Die waarschijnlijk niet eens bestaan.![]()
Je bedoelt het goed, maar je bent erg naïef. Ik kan jou ook mijn telefoonnummer geven, daarmee ben ik nog geen meisje. Ik kan met jou cammen en bewerkstelligen dat jij 'n meisje ziet aan de andere kant van de cam. Dat maakt mij nog geen meisje. Ik kan je ook duizenden foto's sturen van meisjes. Dat maakt mij nog geen meisje.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:02 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zucht.
Ik heb haar telefoonnummer. Ik heb gecammed. Ik heb foto's. Wat wil je nog meer horen?
Dat je van deze gelegenheid gebruik om Strawberry aan te vallen (over haar vader dus) door een troll te steunen vind ik nogal laag.
Als je die vraag voor jezelf nog niet beantwoord hebt ben je gewoonweg een debiel en niets anders.quote:[[quote]Op maandag 30 mei 2011 22:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik ben niet naief. Ik ben zo te zien 1 van de weinigen in dit topic met realiteitsbesef. Ik dacht dat jij dit ook nog had, maar zo te zien niet. Wel jammer hoor.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je bedoelt het goed, maar je bent erg naïef. Ik kan jou ook mijn telefoonnummer geven, daarmee ben ik nog geen meisje. Ik kan met jou cammen en bewerkstelligen dat jij 'n meisje ziet aan de andere kant van de cam. Dat maakt mij nog geen meisje. Ik kan je ook duizenden foto's sturen van meisjes. Dat maakt mij nog geen meisje.
Je snapt het punt helemaal niet en dat is jammer. Ik snap best dat je je internetliefje wilt verdedigen, maar de puzzel begint nu toch wel 'n beetje compleet te raken.
Inderdaad, Gerrie, Gerrie en nog eens Gerrie.quote:
Hij schreef al bullshit ruim voor ook maar iemand van ons hier van Geert Wilders had gehoord. Ik kan me oprecht niet voorstellen dat iemand die zo obsessief met een internetforum bezig is, de meest walgelijke teksten post, mensen constant aan het bedreigen is en honderden kloons aanmaakt IRL wel helemaal normaal is. Je geeft het zelf ook al aan. Ik ben niet aan het trollen, ook al denkt je internetliefje Supersoep er anders over, maar jij weet ook wel dat dit niet normaal is en dat Scanman een behoorlijk probleem heeft.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hou het dan lekker voor je als je weet dat ik hier post.
[..]
Normaal? Nee. Hij heeft een enorme haat voor Danny en te veel vrije tijd. Dan post hij met wat drank op rond een uurtje of 4 na al enorm gefrustreerd te zijn geraakt door wat PVVers nu weer voor een onzin schrijven. In die context moet je het denk ik zien. In het dagelijks leven merk je van die frustratie bijna niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |